Wat een mooi jurkje zeg!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
*Klik*
Dat is deze van steps
of deze?
jij hebt heul wel goede tieten!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben noch frêle, noch heb ik een paar goede tieten, maar ze staan me wel die jurkjes!
Huu, die ik net poste is momenteel niet leverbaar in maat M. S is 36/38 en twijfel of dat niet te klein is... hmz hmz..
Eens.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij hebt heul wel goede tieten!
Oh en die is van Debenhams! Van het merk euhhh... *zoek* Mantaray! Is een soort hippie-achtig merk geloof ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil nog graag weten waar Maria dat mooie jurkje vandaan had.. als dat uit de UK komt ga ik daar wel even neuzelen
Wat dan? Grijs maakt het geheel zo grijs en die kleur roze is best moeilijk denk ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
En Puff, het steps jurkje! Alleen zou ik er een andere kleur bolero bij doen.
https://kinglouie.nl/p-844-pleat-cross-dress-lace-dots.aspxquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:23 schreef LadyBlack het volgende:
Puff, ik ga ook voor het Steps-jurkjevery pretty!
En ik MOET ook dat jurkje dat XM posttewiewatwaarhoeduur??
Ik dacht meer aan dat gebroken wit wat ook in de bloemen (lijkt) te zitten. Zag weinig zwart namelijk, maar dat kan ook aan de ietwat donkere foto liggen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat dan? Grijs maakt het geheel zo grijs en die kleur roze is best moeilijk denk ik.
Om jullie te pesten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
Verdorie waarom is alles van King Louie zowel prachtig als duur?
Noteert in telefoon!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh en die is van Debenhams! Van het merk euhhh... *zoek* Mantaray! Is een soort hippie-achtig merk geloof ik
Ik zou ook roze zeggenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat dan? Grijs maakt het geheel zo grijs en die kleur roze is best moeilijk denk ik.
Dat valt wel mee denk ik?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel ook. Ik vind ze heel leuk, maar of je moet heel frèle zijn, óf juist wat gevulder met mooie vormen en een goed paar tietenen beide ben of heb ik niet
King Louie vind ik meer iets voor een peerfiguurquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
mensen die mijn blob-figuur nog gezien hebben recent: zou zo'n King Louie achtig jurkje mij staan?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
King Louie vind ik meer iets voor een peerfiguurMet jouw smalle heupen zou ik me juist helemaal uitleven met kokerrokken, hèt kledingstuk dat ik nooit aan kan trekken
ghehe zwollywoodquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:10 schreef neen het volgende:
MevrouwPuff niets meer aan doenkledingadvies heb ik niet
[..]
Of in Zwollywood
Kokerrokken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
King Louie vind ik meer iets voor een peerfiguurMet jouw smalle heupen zou ik me juist helemaal uitleven met kokerrokken, hèt kledingstuk dat ik nooit aan kan trekken
Doen! Ik ook trouwens. Dat jurkje van XM *moet* ik eigen gewoon hebben!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een mooi jurkje zeg!.
Ik ga ook maar eens naar Steps als ik weer salaris binnen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |