Nah verre van, het komt altijd neer op de dag ervoor bij mij. Maar het komt uiteindelijk wel goed denk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yes you are!
Ga zo maar 's even wat anders doen dan dat essay..
Filosofie
Moet je toch voor aanmelden?quote:
ja, dat kanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:36 schreef neen het volgende:
Je kan toch ook gewoon reserveren en zeggen: "misschien 1/2 meer/minder" daar is altijd wel een mouw aan te passen.
Ligt eraan van hoe laat tot hoe laat, heb 's avonds nog een feestje namelijk...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
V1Z0R, kwam jij nou nog?![]()
moet echt een dezer dagen eten gaan reserveren
Ga je vanaf Groningen CS? Dan kun je gewoon blijven zitten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:44 schreef Viking84 het volgende:
M'n moeder hoopte de rugzak vandaag al mee te krijgen met korting (korting geldt op do, vrij en zat), maar nee, niet gelukt. Dus ik moet toch met plastic zakken naar DH. Gelukkig zit ik vooral
.
Schrijf mij maar op dan! Kan alleen niet mee-eten, want door die Tripel Karmeliet kan ik natuurlijk niet met de auto komenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
alleen 's middags komen is ook een optiewe gaan gewoon op een gegeven moment eten
Steps? Die andere lijkt er helemaal niet opquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
*Klik*
Dat is deze van steps
of deze?
Mooie foto Puff!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
*Klik*
Dat is deze van steps
of deze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |