Hmm....... Nou ik duimquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net gesprek gehad bij het uitzendbureau, en ik blijk concurrentie te hebben van iemand die heel lang bij Coffee United heeft gewerktDamn....
De enige hoop is nu nog dat de eigenaar van de koffietent haar niet aardig vindt en mij wel
Vandaar al die vieze mannetjes altijd!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:05 schreef neen het volgende:
Is dat trouwens het parkje waar Viking & Laureline hardlopen?
Was het niet dit wat iemand zocht?
Klinkt leuk!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef j.t het volgende:
Zo, plan vrijgezellenfeestje zus en schoonbroer, zo goed als geregeld. Wacht nu op toestemming van de andere leden om te reserveren.
We gaan: 3x lasergamen > mannen vs vrouwen off course
Dan: wokken met onbeperkt drinken
Erna: uurtje bowlen> mannen vs vrouwen.
Gewoon gezellig.
En ik eet nu, als lunch, spruitjes met gesmolten kaas
quote:
Oh heerlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lunch is havermoutpap ipv yoghurt geworden. Had zin in wat warms.
Ik negeer je niet toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ooooh, als je een voorstel voor een activiteit heb en mensen negeren het gewoon. Zeggen dat je geen zin hebt is makkelijker voor mij!
Nee!! Nee mensen die ik een week geleden iets vraag en dan nog een x.. Terwijl het oorspronkelijke idee hun voorstel wasquote:
quote:
Jeej! Altijd fijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
M'n essay vlot! Ik krijg 'm vandaag of morgen gewoon af, terwijl de deadline pas vrijdag is. Zó tof!
Hmm stom ja, ik ken het hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee!! Nee mensen die ik een week geleden iets vraag en dan nog een x.. Terwijl het oorspronkelijke idee hun voorstel wasHuh?!
yes you are!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:16 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Jeej! Altijd fijn\
Ik moet er ook nog twee schrijven voor volgende week, plus presentatie, plus toets. Maar ik ben superwoman
He Uniek, hoe gaat het nu? Of wil je het er liever niet over hebben?quote:
Oja! Ja! Dat is wel cool...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:26 schreef V1z0R het volgende:
Jammer van dat huisje Puff!
[..]
En Blade dan!!!???
Of Eddy Murphy in die ene film...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaan we later nog PM'en over hoe laat op den Haag CS, enzovoorts?? Beetje nummers uitwisselen e.d.
Nah verre van, het komt altijd neer op de dag ervoor bij mij. Maar het komt uiteindelijk wel goed denk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yes you are!
Ga zo maar 's even wat anders doen dan dat essay..
Filosofie
Moet je toch voor aanmelden?quote:
ja, dat kanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:36 schreef neen het volgende:
Je kan toch ook gewoon reserveren en zeggen: "misschien 1/2 meer/minder" daar is altijd wel een mouw aan te passen.
Ligt eraan van hoe laat tot hoe laat, heb 's avonds nog een feestje namelijk...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
V1Z0R, kwam jij nou nog?![]()
moet echt een dezer dagen eten gaan reserveren
Ga je vanaf Groningen CS? Dan kun je gewoon blijven zitten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:44 schreef Viking84 het volgende:
M'n moeder hoopte de rugzak vandaag al mee te krijgen met korting (korting geldt op do, vrij en zat), maar nee, niet gelukt. Dus ik moet toch met plastic zakken naar DH. Gelukkig zit ik vooral
.
Schrijf mij maar op dan! Kan alleen niet mee-eten, want door die Tripel Karmeliet kan ik natuurlijk niet met de auto komenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
alleen 's middags komen is ook een optiewe gaan gewoon op een gegeven moment eten
Steps? Die andere lijkt er helemaal niet opquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
*Klik*
Dat is deze van steps
of deze?
Mooie foto Puff!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
*Klik*
Dat is deze van steps
of deze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |