quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:50 schreef neen het volgende:
[..]
Knut voor hem.
[..]mannen
Waarschijnlijk wilde hij ingrijpen maar wachtte hij op het juiste moment.
Stuur dan ook even wat hier heenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
't leuke leven is er nu ook al hoor
QFT!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
't leuke leven is er nu ook al hoor
Nou, alleen maar thee drinken tot april dus, en geen feestjes en drank meer..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee ik ben vanaf nu een half jaar ziek net als iedere winter
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx ladies, maar hij is al onder drie paar kritische ogen geweest. Ik ga 'm nu lekker versturen
.
Ok mama?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, alleen maar thee drinken tot april dus, en geen feestjes en drank meer..
Als je ziek bent kan dat allemaal niet natuurlijk
Vallen er bij jou al stukken van je gezichtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:03 schreef Syrena het volgende:
Ik moet ook al met vettere dag en nachtcreme smeren
quote:
Je bent gekquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:04 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind ondanks mijn uit elkaar vallende huid dit altijd de leukste tijd van het jaar
O, ik heb een voordeel van de winter gevondenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:05 schreef neen het volgende:
Ik vind de winter ook waardeloos, te koud, te donker, te nat. Wat is er wel goed aan? Ik heb niet eens een balkon of tuin dus ik kan ook niet gratis bier koelen. Nee, geef mij maar de zomer.
Totdat het weer te koud is en de flesjes kapot gaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O, ik heb een voordeel van de winter gevonden!
Dan kom ik wel logeren. Ik kan vet goed schaatsten wist je dat. OOOOO ik ga naar de Jaap Eden baan! Is ie nu al open?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:11 schreef neen het volgende:
Die Sinterklaas is toch ook gek joh, in Spanje zal het ook niet heel warm zijn maar om nou in de koudste jaar naar Nederland te gaan. Die gast is gek.
[..]
Totdat het weer te koud is en de flesjes kapot gaan![]()
Winterga terug naar je eigen land!
Als er een elfstedentocht komt (what are the odds) is de winter wel geslaagd
Fryslân boppe! Hollân yn'e groppe O GENOT.
Wat zeggen ze als je dat vraagt dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:03 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ben trouwens weer niet uitgekozen om te kijken voor een kamer. Ik vraag me af wat er dan niet goed is aan mijn mailtjes
'Ik ben hier geen mod, maar gewoon Mo'quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
eigenlijk zijn dat tvp's die ik moet verwijderen hè, Ewelina
nee nee, 'eigenlijk moet deze verwijderd worden' had er dan moeten staanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik zeg dan toch ook 'eigenlijk'anders had ik 'm wel verwijderd
Nou ik bedoel eigenlijk gewoon de herfst, kerst en oud & nieuw is ook leuk maar de rest van de winter is kut.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je bent gek
Ik vier nu ook al geen sinterklaas meer.. En dus al geen kerst en dus ook niet meer bij schoonoudersMaar nu heb ik bedacht dat ik 5 december naar Sint ga
hihi.
[ afbeelding ]
En met kerst doe ik wel leuk SS in mijn huisje!!!
En ik ga kleine cadeautjes kopen voor vrienden dat vind ik wel leuk
En met oud en nieuw naar een te ziek feest en een afterparty en de after van de after om 2 januari doodziek te zijn en zeggen, zie je wel, wat een kutjaar
Wat vind je er dan zo leuk aan?
Je weet net zo goed als ik dat ik daarna nog wel wat zinnigs en ontopic postquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
eigenlijk zijn dat tvp's die ik moet verwijderen hè, Ewelina
Pm eens zo'n mailtje dan? Ik werd altijd uitgenodigd om te komen hospiteren maar vervolgens kreeg ik de kamer dan nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:03 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ben trouwens weer niet uitgekozen om te kijken voor een kamer. Ik vraag me af wat er dan niet goed is aan mijn mailtjes
SDB ik weet een leuk halloween feestje! Ga je mee? Vol in outfit? Iedereen die ik verder ken vindt het treurig.. Oooh ik zie jou wel als vampier of zo..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:04 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nou ik bedoel eigenlijk gewoon de herfst, kerst en oud & nieuw is ook leuk maar de rest van de winter is kut.
Nee maar: bruine blaadjes op de grond, boswandelingen, nog niet freezing cold maar lekker fris zodat als je thuiskomt het vet gezellig is met lampjes aan. Met mijn moeder ergens een pompoen kopen en heerlijk pompoensoep maken (zij dan). Gewoon de hele sfeer van herfst, heb ik altijd al geweldig gevonden, maar ik ben ook dol op het bos. En Halloweenfeestjes
Ik reageer vaak op kamernet en dan krijg ik dus terug van: 'deze verhuurder heeft besloten je niet uit te nodigen voor een bezichtiging.'quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat zeggen ze als je dat vraagt dan?
Liefquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oooh ik zie jou wel als vampier of zo..
Hahaha ligt eraan wat het is, maar klinkt leuk! Maar een vampier hoort heel wit te zijn he :pquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
SDB ik weet een leuk halloween feestje! Ga je mee? Vol in outfit? Iedereen die ik verder ken vindt het treurig.. Oooh ik zie jou wel als vampier of zo..
Het is ook niet zo dat je wat overdrijft?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:08 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik reageer vaak op kamernet en dan krijg ik dus terug van: 'deze verhuurder heeft besloten je niet uit te nodigen voor een bezichtiging.'
Ik stuur vaak gewoon een leuke reactie, maar ik bedacht me net dat mijn foto wel in mijn profiel staat, maar ik die nooit met de reactie zelf meestuur. Dus of ze zien mn foto wel en vinden dat ik er niet leuk/gezellig/netjes uitzie (of ze willen gewoon geen allochtoon), of ze hebben geen foto en drukken bij voorbaat al op nee.
Daar heb je schmink voorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:16 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hahaha ligt eraan wat het is, maar klinkt leuk! Maar een vampier hoort heel wit te zijn he :p
En Blade dan!!!???quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:16 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hahaha ligt eraan wat het is, maar klinkt leuk! Maar een vampier hoort heel wit te zijn he :p
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:26 schreef V1z0R het volgende:
Jammer van dat huisje Puff!
[..]
En Blade dan!!!???
Of Eddy Murphy in die ene film...
Ja leuk is diequote:
Hmm....... Nou ik duimquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net gesprek gehad bij het uitzendbureau, en ik blijk concurrentie te hebben van iemand die heel lang bij Coffee United heeft gewerktDamn....
De enige hoop is nu nog dat de eigenaar van de koffietent haar niet aardig vindt en mij wel
Vandaar al die vieze mannetjes altijd!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:05 schreef neen het volgende:
Is dat trouwens het parkje waar Viking & Laureline hardlopen?
Was het niet dit wat iemand zocht?
Klinkt leuk!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef j.t het volgende:
Zo, plan vrijgezellenfeestje zus en schoonbroer, zo goed als geregeld. Wacht nu op toestemming van de andere leden om te reserveren.
We gaan: 3x lasergamen > mannen vs vrouwen off course
Dan: wokken met onbeperkt drinken
Erna: uurtje bowlen> mannen vs vrouwen.
Gewoon gezellig.
En ik eet nu, als lunch, spruitjes met gesmolten kaas
quote:
Oh heerlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lunch is havermoutpap ipv yoghurt geworden. Had zin in wat warms.
Ik negeer je niet toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ooooh, als je een voorstel voor een activiteit heb en mensen negeren het gewoon. Zeggen dat je geen zin hebt is makkelijker voor mij!
Nee!! Nee mensen die ik een week geleden iets vraag en dan nog een x.. Terwijl het oorspronkelijke idee hun voorstel wasquote:
quote:
Jeej! Altijd fijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
M'n essay vlot! Ik krijg 'm vandaag of morgen gewoon af, terwijl de deadline pas vrijdag is. Zó tof!
Hmm stom ja, ik ken het hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee!! Nee mensen die ik een week geleden iets vraag en dan nog een x.. Terwijl het oorspronkelijke idee hun voorstel wasHuh?!
yes you are!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:16 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Jeej! Altijd fijn\
Ik moet er ook nog twee schrijven voor volgende week, plus presentatie, plus toets. Maar ik ben superwoman
He Uniek, hoe gaat het nu? Of wil je het er liever niet over hebben?quote:
Oja! Ja! Dat is wel cool...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:26 schreef V1z0R het volgende:
Jammer van dat huisje Puff!
[..]
En Blade dan!!!???
Of Eddy Murphy in die ene film...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaan we later nog PM'en over hoe laat op den Haag CS, enzovoorts?? Beetje nummers uitwisselen e.d.
Nah verre van, het komt altijd neer op de dag ervoor bij mij. Maar het komt uiteindelijk wel goed denk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yes you are!
Ga zo maar 's even wat anders doen dan dat essay..
Filosofie
Moet je toch voor aanmelden?quote:
ja, dat kanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:36 schreef neen het volgende:
Je kan toch ook gewoon reserveren en zeggen: "misschien 1/2 meer/minder" daar is altijd wel een mouw aan te passen.
Ligt eraan van hoe laat tot hoe laat, heb 's avonds nog een feestje namelijk...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
V1Z0R, kwam jij nou nog?![]()
moet echt een dezer dagen eten gaan reserveren
Ga je vanaf Groningen CS? Dan kun je gewoon blijven zitten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:44 schreef Viking84 het volgende:
M'n moeder hoopte de rugzak vandaag al mee te krijgen met korting (korting geldt op do, vrij en zat), maar nee, niet gelukt. Dus ik moet toch met plastic zakken naar DH. Gelukkig zit ik vooral
.
Schrijf mij maar op dan! Kan alleen niet mee-eten, want door die Tripel Karmeliet kan ik natuurlijk niet met de auto komenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
alleen 's middags komen is ook een optiewe gaan gewoon op een gegeven moment eten
Steps? Die andere lijkt er helemaal niet opquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
*Klik*
Dat is deze van steps
of deze?
Mooie foto Puff!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
*Klik*
Dat is deze van steps
of deze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |