quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:50 schreef neen het volgende:
[..]
Knut voor hem.
[..]mannen
Waarschijnlijk wilde hij ingrijpen maar wachtte hij op het juiste moment.
Stuur dan ook even wat hier heenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
't leuke leven is er nu ook al hoor
QFT!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
't leuke leven is er nu ook al hoor
Nou, alleen maar thee drinken tot april dus, en geen feestjes en drank meer..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee ik ben vanaf nu een half jaar ziek net als iedere winter
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx ladies, maar hij is al onder drie paar kritische ogen geweest. Ik ga 'm nu lekker versturen
.
Ok mama?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, alleen maar thee drinken tot april dus, en geen feestjes en drank meer..
Als je ziek bent kan dat allemaal niet natuurlijk
Vallen er bij jou al stukken van je gezichtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:03 schreef Syrena het volgende:
Ik moet ook al met vettere dag en nachtcreme smeren
quote:
Je bent gekquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:04 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind ondanks mijn uit elkaar vallende huid dit altijd de leukste tijd van het jaar
O, ik heb een voordeel van de winter gevondenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:05 schreef neen het volgende:
Ik vind de winter ook waardeloos, te koud, te donker, te nat. Wat is er wel goed aan? Ik heb niet eens een balkon of tuin dus ik kan ook niet gratis bier koelen. Nee, geef mij maar de zomer.
Totdat het weer te koud is en de flesjes kapot gaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O, ik heb een voordeel van de winter gevonden!
Dan kom ik wel logeren. Ik kan vet goed schaatsten wist je dat. OOOOO ik ga naar de Jaap Eden baan! Is ie nu al open?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:11 schreef neen het volgende:
Die Sinterklaas is toch ook gek joh, in Spanje zal het ook niet heel warm zijn maar om nou in de koudste jaar naar Nederland te gaan. Die gast is gek.
[..]
Totdat het weer te koud is en de flesjes kapot gaan![]()
Winterga terug naar je eigen land!
Als er een elfstedentocht komt (what are the odds) is de winter wel geslaagd
Fryslân boppe! Hollân yn'e groppe O GENOT.
Wat zeggen ze als je dat vraagt dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:03 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ben trouwens weer niet uitgekozen om te kijken voor een kamer. Ik vraag me af wat er dan niet goed is aan mijn mailtjes
'Ik ben hier geen mod, maar gewoon Mo'quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
eigenlijk zijn dat tvp's die ik moet verwijderen hè, Ewelina
nee nee, 'eigenlijk moet deze verwijderd worden' had er dan moeten staanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik zeg dan toch ook 'eigenlijk'anders had ik 'm wel verwijderd
Nou ik bedoel eigenlijk gewoon de herfst, kerst en oud & nieuw is ook leuk maar de rest van de winter is kut.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je bent gek
Ik vier nu ook al geen sinterklaas meer.. En dus al geen kerst en dus ook niet meer bij schoonoudersMaar nu heb ik bedacht dat ik 5 december naar Sint ga
hihi.
[ afbeelding ]
En met kerst doe ik wel leuk SS in mijn huisje!!!
En ik ga kleine cadeautjes kopen voor vrienden dat vind ik wel leuk
En met oud en nieuw naar een te ziek feest en een afterparty en de after van de after om 2 januari doodziek te zijn en zeggen, zie je wel, wat een kutjaar
Wat vind je er dan zo leuk aan?
Je weet net zo goed als ik dat ik daarna nog wel wat zinnigs en ontopic postquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
eigenlijk zijn dat tvp's die ik moet verwijderen hè, Ewelina
Pm eens zo'n mailtje dan? Ik werd altijd uitgenodigd om te komen hospiteren maar vervolgens kreeg ik de kamer dan nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:03 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ben trouwens weer niet uitgekozen om te kijken voor een kamer. Ik vraag me af wat er dan niet goed is aan mijn mailtjes
SDB ik weet een leuk halloween feestje! Ga je mee? Vol in outfit? Iedereen die ik verder ken vindt het treurig.. Oooh ik zie jou wel als vampier of zo..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:04 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nou ik bedoel eigenlijk gewoon de herfst, kerst en oud & nieuw is ook leuk maar de rest van de winter is kut.
Nee maar: bruine blaadjes op de grond, boswandelingen, nog niet freezing cold maar lekker fris zodat als je thuiskomt het vet gezellig is met lampjes aan. Met mijn moeder ergens een pompoen kopen en heerlijk pompoensoep maken (zij dan). Gewoon de hele sfeer van herfst, heb ik altijd al geweldig gevonden, maar ik ben ook dol op het bos. En Halloweenfeestjes
Ik reageer vaak op kamernet en dan krijg ik dus terug van: 'deze verhuurder heeft besloten je niet uit te nodigen voor een bezichtiging.'quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat zeggen ze als je dat vraagt dan?
Liefquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oooh ik zie jou wel als vampier of zo..
Hahaha ligt eraan wat het is, maar klinkt leuk! Maar een vampier hoort heel wit te zijn he :pquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
SDB ik weet een leuk halloween feestje! Ga je mee? Vol in outfit? Iedereen die ik verder ken vindt het treurig.. Oooh ik zie jou wel als vampier of zo..
Het is ook niet zo dat je wat overdrijft?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:08 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik reageer vaak op kamernet en dan krijg ik dus terug van: 'deze verhuurder heeft besloten je niet uit te nodigen voor een bezichtiging.'
Ik stuur vaak gewoon een leuke reactie, maar ik bedacht me net dat mijn foto wel in mijn profiel staat, maar ik die nooit met de reactie zelf meestuur. Dus of ze zien mn foto wel en vinden dat ik er niet leuk/gezellig/netjes uitzie (of ze willen gewoon geen allochtoon), of ze hebben geen foto en drukken bij voorbaat al op nee.
Daar heb je schmink voorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:16 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hahaha ligt eraan wat het is, maar klinkt leuk! Maar een vampier hoort heel wit te zijn he :p
En Blade dan!!!???quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:16 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hahaha ligt eraan wat het is, maar klinkt leuk! Maar een vampier hoort heel wit te zijn he :p
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:26 schreef V1z0R het volgende:
Jammer van dat huisje Puff!
[..]
En Blade dan!!!???
Of Eddy Murphy in die ene film...
Ja leuk is diequote:
Hmm....... Nou ik duimquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net gesprek gehad bij het uitzendbureau, en ik blijk concurrentie te hebben van iemand die heel lang bij Coffee United heeft gewerktDamn....
De enige hoop is nu nog dat de eigenaar van de koffietent haar niet aardig vindt en mij wel
Vandaar al die vieze mannetjes altijd!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:05 schreef neen het volgende:
Is dat trouwens het parkje waar Viking & Laureline hardlopen?
Was het niet dit wat iemand zocht?
Klinkt leuk!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef j.t het volgende:
Zo, plan vrijgezellenfeestje zus en schoonbroer, zo goed als geregeld. Wacht nu op toestemming van de andere leden om te reserveren.
We gaan: 3x lasergamen > mannen vs vrouwen off course
Dan: wokken met onbeperkt drinken
Erna: uurtje bowlen> mannen vs vrouwen.
Gewoon gezellig.
En ik eet nu, als lunch, spruitjes met gesmolten kaas
quote:
Oh heerlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lunch is havermoutpap ipv yoghurt geworden. Had zin in wat warms.
Ik negeer je niet toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ooooh, als je een voorstel voor een activiteit heb en mensen negeren het gewoon. Zeggen dat je geen zin hebt is makkelijker voor mij!
Nee!! Nee mensen die ik een week geleden iets vraag en dan nog een x.. Terwijl het oorspronkelijke idee hun voorstel wasquote:
quote:
Jeej! Altijd fijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
M'n essay vlot! Ik krijg 'm vandaag of morgen gewoon af, terwijl de deadline pas vrijdag is. Zó tof!
Hmm stom ja, ik ken het hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee!! Nee mensen die ik een week geleden iets vraag en dan nog een x.. Terwijl het oorspronkelijke idee hun voorstel wasHuh?!
yes you are!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:16 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Jeej! Altijd fijn\
Ik moet er ook nog twee schrijven voor volgende week, plus presentatie, plus toets. Maar ik ben superwoman
He Uniek, hoe gaat het nu? Of wil je het er liever niet over hebben?quote:
Oja! Ja! Dat is wel cool...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:26 schreef V1z0R het volgende:
Jammer van dat huisje Puff!
[..]
En Blade dan!!!???
Of Eddy Murphy in die ene film...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaan we later nog PM'en over hoe laat op den Haag CS, enzovoorts?? Beetje nummers uitwisselen e.d.
Nah verre van, het komt altijd neer op de dag ervoor bij mij. Maar het komt uiteindelijk wel goed denk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yes you are!
Ga zo maar 's even wat anders doen dan dat essay..
Filosofie
Moet je toch voor aanmelden?quote:
ja, dat kanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:36 schreef neen het volgende:
Je kan toch ook gewoon reserveren en zeggen: "misschien 1/2 meer/minder" daar is altijd wel een mouw aan te passen.
Ligt eraan van hoe laat tot hoe laat, heb 's avonds nog een feestje namelijk...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
V1Z0R, kwam jij nou nog?![]()
moet echt een dezer dagen eten gaan reserveren
Ga je vanaf Groningen CS? Dan kun je gewoon blijven zitten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:44 schreef Viking84 het volgende:
M'n moeder hoopte de rugzak vandaag al mee te krijgen met korting (korting geldt op do, vrij en zat), maar nee, niet gelukt. Dus ik moet toch met plastic zakken naar DH. Gelukkig zit ik vooral
.
Schrijf mij maar op dan! Kan alleen niet mee-eten, want door die Tripel Karmeliet kan ik natuurlijk niet met de auto komenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
alleen 's middags komen is ook een optiewe gaan gewoon op een gegeven moment eten
Steps? Die andere lijkt er helemaal niet opquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
*Klik*
Dat is deze van steps
of deze?
Mooie foto Puff!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
*Klik*
Dat is deze van steps
of deze?
Nee, vanaf Heerenveenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:45 schreef neen het volgende:
[..]
Ga je vanaf Groningen CS? Dan kun je gewoon blijven zitten.
Denk dat ze bedoeld, welke ze aan moet trekken?!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:05 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mooie foto Puff!
Ik snap je vraag alleen niet, ik zou zeggen: kijk op het merkje?![]()
Of in Zwollywoodquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, vanaf Heerenveen. Moet dan in Amersfoort overstappen, geloof ik. En nog een keer met de bus vanaf DH Centraal.
Mannenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Denk dat ze bedoeld, welke ze aan moet trekken?!
Heb ze allebei, maar allebei met als doel, mn diploma-uitreikingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:05 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mooie foto Puff!
Ik snap je vraag alleen niet, ik zou zeggen: kijk op het merkje?![]()
Ik zou het stepsjurkje doen! Die is wat netter/formeler denk ik! En staat je beeldigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb ze allebei, maar allebei met als doel, mn diploma-uitreiking![]()
Dus: welke van de twee?![]()
Die grijze heb ik vandaag gekocht. Behulpzaam zijn ze wel daar, maar aardig? Niet echt. Tot vijf keer is me gevraagd of ik toch echt geen zwart blazertje erbij wilde kopen, of een vestje voor slechts 45 euro! Van weeromstuit heb ik zo'n kort vestje voor een paar euro bij de new look gehaald.
ik had een rok aan woensdagquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:16 schreef Viking84 het volgende:
Lastig te zeggen. Ik kan me jou niet zo 1, 2, 3 in een jurkje voorstellen. Ik heb jou irl alleen nog maar in broek gezien (ja en in trouwjurk natuurlijk, maar das anders).
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had een rok aan woensdag
Heel eerlijk; ik twijfel. Je moet er wel een béétje een tutje voor zijn en ik zie je nog niet echt met panty's en een hakje eronder rondhobbelen. Waarom ga je er niet een keer een paar aanpassen in de stad?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
mensen die mijn blob-figuur nog gezien hebben recent: zou zo'n King Louie achtig jurkje mij staan?
Hahaha!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:18 schreef Viking84 het volgende:
Excuus: ik werd teveel in beslag genomen door het jurkje van XM.
Lijkt me een goed ideequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heel eerlijk; ik twijfel. Je moet er wel een béétje een tutje voor zijn en ik zie je nog niet echt met panty's en een hakje eronder rondhobbelen. Waarom ga je er niet een keer een paar aanpassen in de stad?
Ja, ik twijfel ook. Ik vind ze heel leuk, maar of je moet heel frèle zijn, óf juist wat gevulder met mooie vormen en een goed paar tietenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heel eerlijk; ik twijfel. Je moet er wel een béétje een tutje voor zijn en ik zie je nog niet echt met panty's en een hakje eronder rondhobbelen. Waarom ga je er niet een keer een paar aanpassen in de stad?
Ik ben noch frêle, noch heb ik een paar goede tieten, maar ze staan me wel die jurkjes!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel ook. Ik vind ze heel leuk, maar of je moet heel frèle zijn, óf juist wat gevulder met mooie vormen en een goed paar tietenen beide ben of heb ik niet
Heb je niet recent gezien, maar ik denk het wel, ze zijn in elk geval goed voor mensen met vormen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
mensen die mijn blob-figuur nog gezien hebben recent: zou zo'n King Louie achtig jurkje mij staan?
Wat raar, ik vind komkommer juist lekker ruiken! Verder klinkt het allemaal heel plausibel en logischquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:18 schreef Perruche het volgende:
Puff, leuk jurkje! Waren ze bij de steps zo? raar! Ik ga hier altijd naar det Steps en er is een superlieve verkoopster die ook eerlijk zegt als iets me niet staat.
Verder: niets meer aan doen.
![]()
Ik ben net met vriendje in slaap gevallen en droomde dat ik naar Tallinn ging en toen moest ik terug vliegen via London maar toen realiseerde k me dat i geen vlucht van Londen naar huis had, dat ik toen mijn vader belde en hij zei dat ie een studio voor me had zodat zijn nieuwe vriendin in mijn huis kon slapenen in het vliegtuig zat een stelletje met en half duits/half thaise baby en toen we een noodstop maakten om te plassen (met het vliegtuig) ging ik een frietje halen en stonken de WS's naar komkommer?
Ok.![]()
En dan foto's maken in het pashokje en ons laten keurenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:21 schreef LadyBlack het volgende:
Of je moet er gewoon goed mee wegkomen, ongeacht je figuurMaar dan moet je je er inderdaad lekker en op je gemak in voelen
Passen
Wat een mooi jurkje zeg!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
*Klik*
Dat is deze van steps
of deze?
jij hebt heul wel goede tieten!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben noch frêle, noch heb ik een paar goede tieten, maar ze staan me wel die jurkjes!
Huu, die ik net poste is momenteel niet leverbaar in maat M. S is 36/38 en twijfel of dat niet te klein is... hmz hmz..
Eens.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij hebt heul wel goede tieten!
Oh en die is van Debenhams! Van het merk euhhh... *zoek* Mantaray! Is een soort hippie-achtig merk geloof ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil nog graag weten waar Maria dat mooie jurkje vandaan had.. als dat uit de UK komt ga ik daar wel even neuzelen
Wat dan? Grijs maakt het geheel zo grijs en die kleur roze is best moeilijk denk ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
En Puff, het steps jurkje! Alleen zou ik er een andere kleur bolero bij doen.
https://kinglouie.nl/p-844-pleat-cross-dress-lace-dots.aspxquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:23 schreef LadyBlack het volgende:
Puff, ik ga ook voor het Steps-jurkjevery pretty!
En ik MOET ook dat jurkje dat XM posttewiewatwaarhoeduur??
Ik dacht meer aan dat gebroken wit wat ook in de bloemen (lijkt) te zitten. Zag weinig zwart namelijk, maar dat kan ook aan de ietwat donkere foto liggen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat dan? Grijs maakt het geheel zo grijs en die kleur roze is best moeilijk denk ik.
Om jullie te pesten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
Verdorie waarom is alles van King Louie zowel prachtig als duur?
Noteert in telefoon!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh en die is van Debenhams! Van het merk euhhh... *zoek* Mantaray! Is een soort hippie-achtig merk geloof ik
Ik zou ook roze zeggenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat dan? Grijs maakt het geheel zo grijs en die kleur roze is best moeilijk denk ik.
Dat valt wel mee denk ik?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel ook. Ik vind ze heel leuk, maar of je moet heel frèle zijn, óf juist wat gevulder met mooie vormen en een goed paar tietenen beide ben of heb ik niet
King Louie vind ik meer iets voor een peerfiguurquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
King Louie vind ik meer iets voor een peerfiguurMet jouw smalle heupen zou ik me juist helemaal uitleven met kokerrokken, hèt kledingstuk dat ik nooit aan kan trekken
ghehe zwollywoodquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:10 schreef neen het volgende:
MevrouwPuff niets meer aan doenkledingadvies heb ik niet
[..]
Of in Zwollywood
Kokerrokken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
King Louie vind ik meer iets voor een peerfiguurMet jouw smalle heupen zou ik me juist helemaal uitleven met kokerrokken, hèt kledingstuk dat ik nooit aan kan trekken
Doen! Ik ook trouwens. Dat jurkje van XM *moet* ik eigen gewoon hebben!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een mooi jurkje zeg!.
Ik ga ook maar eens naar Steps als ik weer salaris binnen heb.
Hee, ik eerstquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:54 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Doen! Ik ook trouwens. Dat jurkje van XM *moet* ik eigen gewoon hebben!
Bedoel een ander jurkje, denk ik: jurkje dat je een tijdje geleden (in tweevoud?) kocht? Die vind ik echt heel mooi!quote:
Ohh, ja, die is ook fancyquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:59 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Andere jurkje bedoel ik denk ik. Die je een tijdje geleden (in tweevoud?) kocht? Die vind ik echt heel mooi!
Jij hebt mijn zwarte jurk nog he? Misschien laat ik die wel vermaken voor mijn gala..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Yup! Roep maar alsie terug moet. Hoopte dat ik 'm meteen naar een eventuele koper kon doorsturen, maar ze zijn niet echt enthousiast.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jij hebt mijn zwarte jurk nog he? Misschien laat ik die wel vermaken voor mijn gala..
Een passpiegel was ook één van de eerste dingen die ik kocht.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:47 schreef Chicolate het volgende:
Ik blijf bij mijn punt dat herfst en winter stom zijn. Veel regen waar je nat van wordt. Sneeuw waar je koud van wordt, voeten nat en je ziet hondendrollen niet meer liggen. En enorme lagen kleding aan steeds. Bijkomend probleem, ik heb niet zoveel leuke truien/vesten om aan te trekken. Dat maakt niets goed, zelfs mijn verjaardag en sinterklaas niet.
Ik mis mn passpiegel (gewoon een lange spiegel op de deur geplakt zodat je in 1 beeld je voeten en hoofd kunt zien), dit weekend maar eens eentje kopen. Hoe kan ik anders inschatten of ik aankom en of kleren leuk staan? Hoe doen anderen dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopique:
O: broodje kaas, broodje pindakaas
T: koffie met melk
L: broodje kaas, misschien nog iets
T: banaan
D: rucolastamppot met hamburger en spekjes, tenzij er iets bedorven is
T: kiwi, wijntjeAre you pondering what I'm pondering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:01 schreef Chicolate het volgende:
Oei mini.Ja, dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:01 schreef Chicolate het volgende:
Oei mini.Dat laatste, inderdaad. Ik weet zeker dat het met vriendje allemaal weer prima is als we weer bij elkaar zijn, maar dat is voorlopig even niet zo. Het betekent alleen maar dat ik hem mis, gek genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Ik wil express geen lange want 20cm bierquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup! Roep maar alsie terug moet. Hoopte dat ik 'm meteen naar een eventuele koper kon doorsturen, maar ze zijn niet echt enthousiast.
Het is alleen geen galajurk hè? Gala = lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
soulmatesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh heerlijkIk vind havermout echt zo lekker. Ik kijk er gewoon naar uit om 's ochtend mijn bed uit te gaan om het te kunnen eten.
![]()
Vanavond is mn sportavondquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zonnebankchico heb je zin om langs te komen vanavond?
Nee hoor vind ik prima! Wil ook bij jou langs, maar dan zie je m'n kamer nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vanavond is mn sportavond. Tenminste, tot 21 uur en dan nog douchen. Weet niet of dat te laat is voor jou? Want anders wil ik wel langskomen
.
Ja ik wil jouw kamer zienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee hoor vind ik prima! Wil ook bij jou langs, maar dan zie je m'n kamer niet!
Dus kijk maar?
crappy foto, want donker:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
misschien als ik vanavond thuis kom...
Zorgen dat we mooi blijven!quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:26 schreef Merel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puff: over 5 of 6 weken komt hij hierheen en dan gaan we samen terug naar Nederland.
Are you pondering what I'm pondering?
Oh, als ik niet op mijn werk zat zou ik best een foto kunnen posten waar je je beter door voelt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:42 schreef j.t het volgende:
Met al die foto's van alle echte slankies voel ik me echt wel blob zeg
Jij hebt echt hele lange benen hè! Heb je nou een broek of maillot eronder? Met panty is het vast koud!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
crappy foto, want donker:
[ afbeelding ]
het regende hier de hele dag. Maar voor morgennacht voorspellen ze een paar cm. sneeuw. Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gister hield ik even wel ontzettend van de herfst: kaarsjes aan, muziekje op, samen koekjes bakken en met warme chocolademelk met heel veel slagroom tegen Baardmans aankruipen..
Maar nu moest ik net door een regenbui naar huis fietsen..
dikke panty, en bruine laarzen...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jij hebt echt hele lange benen hè! Heb je nou een broek of maillot eronder? Met panty is het vast koud!
Lange tenenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:01 schreef _Calimero_ het volgende:
lange benen![]()
ben ik helaas niet mee gezegend. (maar then again, er is uberhaupt weinig lang aan mij. Mijn haar is lang
Fijn! Heb je er weer zin in? Of ben je vooral nog met je project bezig?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
over 5 of 6 weken komt hij hierheen en dan gaan we samen terug naar Nederland.
en dat van mij niet!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:01 schreef _Calimero_ het volgende:
lange benen![]()
ben ik helaas niet mee gezegend. (maar then again, er is uberhaupt weinig lang aan mij. Mijn haar is lang
Ik heb er heel veel zin in ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Fijn! Heb je er weer zin in? Of ben je vooral nog met je project bezig?
Je had bozer moeten reagerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
neuh, valt volgens mij ook wel mee
Dat is jammer, maar in elk geval bedankt voor het vragenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:22 schreef neen het volgende:
Vragen staat vrij
Oh ewelina, mijn moeder had niets meer. Bijna alle tijdschriften zijn weg, helaas pindakaas.
Misschien als je overdag wat meer fruit/groente/yoghurt oid eet dat je dan 's avonds minder de neiging hebt om je vol te stoppen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:04 schreef Siral het volgende:
Ik ontplof, ik moet echt afleren om me overvol te eten s'avonds..
O: Boterham met 30+ kaas, boterham met kipfilet
T: Zandkoekje
L: Boterham met 30+ kaas, boterham met pindakaas
T: Snelle jelle
D: Gigabord macaroni met gehakt balletjes, erna bakje halfvolle kwark met citroensmaak.
S: Uur cardio/kracht
tis je vergeven, natuurlijk... moet wel slijmen he?quote:
Jawel hoor! ik heb er een tijdje terug nog een rugzak besteldquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:19 schreef Ewelina het volgende:
Bah, Amazon.de verzendt niet aan Nederland
Ja, anders moet je op de vloer slapenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
tis je vergeven, natuurlijk... moet wel slijmen he?
? Ik heb er ooit wel iets besteld, had een boekenbon van hunquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:19 schreef Ewelina het volgende:
Het gaat om tweedehands spullen, misschien dat dat het is?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:32 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Jawel hoor! ik heb er een tijdje terug nog een rugzak besteld![]()
of wil je bestellen bij een andere winkel die via amazon.de producten aanbiedt? die hebben soms afwijkende leveringsvoorwaarden ja, misschien bij een andere proberen (als dat kan)?
Gewoon mailen en om aanvullend materiaal vragen, bv. wat titels van boeken etc.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mag je je docent mailen met de opmerking dat je heel graag beter Engels wil leren, maar dat ik daarvoor meer lesstof nodig heb (het is best wel makkelijk en ik wil echt graag beter Engels leren)
Oja, dat zou wel kunnen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het gaat om tweedehands spullen, misschien dat dat het is?
Daar heb ik bijna geen tijd voor.. en ik vind dat ik qua hoeveelheid genoeg eet overdag. Stuk fruit zou er inderdaad nog wel bij kunnen, dit doe ik normaal ook, vandaag alleen niks meegenomen..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Misschien als je overdag wat meer fruit/groente/yoghurt oid eet dat je dan 's avonds minder de neiging hebt om je vol te stoppen?
Euh, Tink?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oja, dat zou wel kunnen.
Ben aan het denken of ik iemand ken die in Dtsl woont, dan kan die het bestellen.
Kun je het ook in een winkel laten aankomen ofzo? Ik ga eens speuren.
Ik vind dat je best weinig eet, 4 boterhammen en snelle suikers. En dan ook nog sporten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:37 schreef Siral het volgende:
[..]
Daar heb ik bijna geen tijd voor.. en ik vind dat ik qua hoeveelheid genoeg eet overdag. Stuk fruit zou er inderdaad nog wel bij kunnen, dit doe ik normaal ook, vandaag alleen niks meegenomen..
Ja!quote:
hoi..Via een omweg: je kunt het naar de duutser laten sturen, daar ben ik de 31ste, de 4e kom ik naar NL en dan kan ik het naar je sturen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:19 schreef Ewelina het volgende:
Dat zou ik dan netjes laten doorhalen. Als ze aangeven dat de asbest nergens zit moeten ze daar ook voor instaan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:42 schreef Syrena het volgende:
Zo, concept koopovereenkomst doorgeworsteld. Ik zit alleen een beetje met het asbestgebeuren ("ja het zit nergens, maar als het toch ergens zit dan weten wij van niks en is het vanaf nu jouw probleem") en dat het nog kadastraal ingetekend moet worden op mijn kosten (kadaster is zo'n 550 euro, exclusief notariskosten, exclusief opname in openbaar register. Nice).
En dan nog dingen over hekken en schutingen en paadjes. Ik ben de eerste die in die rij koopt, de rest is nog allemaal huur.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:56 schreef Goodbye het volgende:
Lijstjestijd..
O: wit bolletje achterham, yakult
T: appel
L: anderhalve boterham pindakaas
T: peer, ontbijtkoekreep minder suiker
D: spaghetti met gehakt, groente, saus en wat parmezaanse kaas
T: bakje magere vruchtenyoghurt
Dan zou ik dat asbestgebeuren door laten schrappen. Als zij garanderen dat dat er niet in zit, mogen ze er ook voor opdraaien als het er wél in blijkt te zitten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:42 schreef Syrena het volgende:
Zo, concept koopovereenkomst doorgeworsteld. Ik zit alleen een beetje met het asbestgebeuren ("ja het zit nergens, maar als het toch ergens zit dan weten wij van niks en is het vanaf nu jouw probleem") en dat het nog kadastraal ingetekend moet worden op mijn kosten (kadaster is zo'n 550 euro, exclusief notariskosten, exclusief opname in openbaar register. Nice).
Die asbestclausule is heel gebruikelijk. Ze kunnen je vrij onmogelijk garanderen dat je bij ingrijpend verbouwen/breken geen asbest tegenkomt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:42 schreef Syrena het volgende:
En dan nog dingen over hekken en schutingen en paadjes. Ik ben de eerste die in die rij koopt, de rest is nog allemaal huur.
In de zin dat er nog wel wat van die maat af mag?quote:
* lengtemaat boks *quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en dat van mij niet!
En lange benen zijn soms ook heel vervelend, want ik heb nu welgeteld 1 broek die lang genoeg is. Het is lastig broeken vinden in lengtemaat 36!
Ukkie!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb lengtemaat 30. Zie daar maar eens een broek in te vinden
Het is uit 1974, maar volgens mijn vader zat er niks. Ik ben niet van plan te verbouwen, ik zou wel het kleine zolderraampje willen vervangen (tzt!) door een groter raam. Dus of ze dan wat tegenkomen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Is het gezien de datering van je huis waarschijnlijk dat er asbest in zit Syrena?
En ben je van plan te gaan verbouwen, dat scheelt ook nogal!
Esprit, ze gingen ook de andere kant op met die zwarte broeken. Dus short enzoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:18 schreef Goodbye het volgende:
Erg hèquote:
Haha, ik ook. Soms kan ik bij Esprit wel wat broeken vinden, maar meestal nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:18 schreef Goodbye het volgende:
Die is mij vaak nog te lang.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:18 schreef Goodbye het volgende:
Kloptquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:21 schreef neen het volgende:
Volgens mij heeft Leeuwarden ook wel een Esprit winkel. Wirdumerdijk zo uit mn hoofd.
hmmm.. in de garage bij mn ouders zit ook asbest, maar een raampje vervangen kon wel?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het is uit 1974, maar volgens mijn vader zat er niks. Ik ben niet van plan te verbouwen, ik zou wel het kleine zolderraampje willen vervangen (tzt!) door een groter raam. Dus of ze dan wat tegenkomen?
In het schuurtje zat t ook niet.
MI> Kadastraal intekenen is nodig omdat ik koop, de hele straat is in handen van de woningvereniging, dus het perceel moet gesplitst.
Je weet wel beter draakquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In de zin dat er nog wel wat van die maat af mag?
Hmm jammer! Het kost over het algemeen wel meer hoor dan die 500 euro.. wij hebben 700 betaald voor 1 erfgrens.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het is uit 1974, maar volgens mijn vader zat er niks. Ik ben niet van plan te verbouwen, ik zou wel het kleine zolderraampje willen vervangen (tzt!) door een groter raam. Dus of ze dan wat tegenkomen?
In het schuurtje zat t ook niet.
MI> Kadastraal intekenen is nodig omdat ik koop, de hele straat is in handen van de woningvereniging, dus het perceel moet gesplitst.
Asbest zit meestal in daken, dus op zolder zou het dan wel een probleem kunnen zijn, in het schuurtje alleen als ik daar iets aan het dak zou doen. Raampje zit daar in de muur, dus dat maakt niks uit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
hmmm.. in de garage bij mn ouders zit ook asbest, maar een raampje vervangen kon wel?
Ja, er komen nog notariskosten bij en het moet uiteraard in 1 of ander registerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm jammer! Het kost over het algemeen wel meer hoor dan die 500 euro.. wij hebben 700 betaald voor 1 erfgrens.
Dat kan best eens kloppen wat je vader zegt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Asbest zit meestal in daken, dus op zolder zou het dan wel een probleem kunnen zijn, in het schuurtje alleen als ik daar iets aan het dak zou doen. Raampje zit daar in de muur, dus dat maakt niks uit.
Overigens beweerde mijn vader dat je het best zelf eruit mag halen, als je het maar nat maakt"En dan in natte kranten en dan afgeven bij de gemeente"
Ik zie me al in het gemeentehuis staan met m'n mondmasker voor
(hij bedoelde overigens het milieupark, maar goed, mental image enzo)
Ja, maar ze verkopen hier geen lengtematen. Inderdaad, bij de esprit vind ik vaak wel wat, en in nederland bij de WE ook. De spijkerbroek die ik nu heb komt bij de H&M vandaan!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:18 schreef j.t het volgende:
Nynk, jij woonde in het hoge noorden toch?
Hebben ze daar Esprit winkels?
Ik heb ook lengtemaat 34/36. Spijkerbroeken doe ik al niet eens meer aan. Maar bij Esprit heb je in de winter zwarte broeken. In verschillende lengtematen. Long is lang genoeg voor mij en toen had ik ook een extra long en die moest ingekort worden
Kadastraal register.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, er komen nog notariskosten bij en het moet uiteraard in 1 of ander registerMakelaar dacht 900 euro. Gloep.
Oja, dat zei hij ook nog ja, plastic! I blame the rum.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat kan best eens kloppen wat je vader zegt.
Maar niet in natte kranten maar in plastic.. en of het nu een aanrader is het zelf te doen..
Met een speciaal masker en pak wel.
Hebben ze daar bij de broeken die lang genoeg zijn??quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, maar ze verkopen hier geen lengtematen. Inderdaad, bij de esprit vind ik vaak wel wat, en in nederland bij de WE ook. De spijkerbroek die ik nu heb komt bij de H&M vandaan!
Ik moet ook denken hoor..32/34 ofzoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weet niet eens wat m'n lengtemaat is
Dat is de maat die altijd over blijft in de sale!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik moet ook denken hoor..32/34 ofzo
Dat is de maat die altijd over blijft in de sale!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik moet ook denken hoor..32/34 ofzo
Dit is een lengtemaat 34, maar volgens mij valt ie heel lang uit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:31 schreef j.t het volgende:
[..]
Hebben ze daar bij de broeken die lang genoeg zijn??
Mijn binnenbeenlengte = 88 cm. En bij de HM hier gaan ze vaak niet langer dan 83 en met veel geluk 85.
Wat zei je? Ik kon het de tweede keer niet goed lezen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is de maat die altijd over blijft in de sale!
Mn breedtemaat hangt erg af van de winkel en varieert van 28 tot 30, lengte zit 32 het best, maar zo'n salebroeklengte staat met hakken ook prima!
Ze zei:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wat zei je? Ik kon het de tweede keer niet goed lezen!
quote:Dat is de maat die altijd over blijft in de sale!
Mn breedtemaat hangt erg af van de winkel en varieert van 28 tot 30, lengte zit 32 het best, maar zo'n salebroeklengte staat met hakken ook prima!
Ik ben de beroerdste niet!quote:
Je hebt in ieder geval niet zo'n belabberd handschrift als puf!quote:
Wat goed dat dat gelukt is!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:56 schreef sigme het volgende:
Jaartje terug zag ik een geweldig King Louie-jurkje (met schaapjes), dat natuurlijk niet meer te koop was in de juiste kleur/maat.
Via marktplaats alsnog veroverd.
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
crappy foto, want donker:
[ afbeelding ]
Die oudgroene met schaapjes is nu in de sale, zag ik op de site! (Het vest met eekhoorntjes in de rand ook, liet ik net zien aan de meneerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:56 schreef sigme het volgende:
Jaartje terug zag ik een geweldig King Louie-jurkje (met schaapjes), dat natuurlijk niet meer te koop was in de juiste kleur/maat.
Via marktplaats alsnog veroverd.
Waterbed lek?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb nu ook zin in chips!!
Maar ga nu oefenen te slapen op een keiharde vloer.....
Terusten slankies!
How come?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Terusten slankies!
Waarom?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Terusten slankies!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |