Ja!quote:
hoi..Via een omweg: je kunt het naar de duutser laten sturen, daar ben ik de 31ste, de 4e kom ik naar NL en dan kan ik het naar je sturen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:19 schreef Ewelina het volgende:
Bah, Amazon.de verzendt niet aan Nederland
Dat zou ik dan netjes laten doorhalen. Als ze aangeven dat de asbest nergens zit moeten ze daar ook voor instaan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:42 schreef Syrena het volgende:
Zo, concept koopovereenkomst doorgeworsteld. Ik zit alleen een beetje met het asbestgebeuren ("ja het zit nergens, maar als het toch ergens zit dan weten wij van niks en is het vanaf nu jouw probleem") en dat het nog kadastraal ingetekend moet worden op mijn kosten (kadaster is zo'n 550 euro, exclusief notariskosten, exclusief opname in openbaar register. Nice).
En dan nog dingen over hekken en schutingen en paadjes. Ik ben de eerste die in die rij koopt, de rest is nog allemaal huur.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:56 schreef Goodbye het volgende:
Lijstjestijd..
O: wit bolletje achterham, yakult
T: appel
L: anderhalve boterham pindakaas
T: peer, ontbijtkoekreep minder suiker
D: spaghetti met gehakt, groente, saus en wat parmezaanse kaas
T: bakje magere vruchtenyoghurt
Dan zou ik dat asbestgebeuren door laten schrappen. Als zij garanderen dat dat er niet in zit, mogen ze er ook voor opdraaien als het er wél in blijkt te zitten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:42 schreef Syrena het volgende:
Zo, concept koopovereenkomst doorgeworsteld. Ik zit alleen een beetje met het asbestgebeuren ("ja het zit nergens, maar als het toch ergens zit dan weten wij van niks en is het vanaf nu jouw probleem") en dat het nog kadastraal ingetekend moet worden op mijn kosten (kadaster is zo'n 550 euro, exclusief notariskosten, exclusief opname in openbaar register. Nice).
Die asbestclausule is heel gebruikelijk. Ze kunnen je vrij onmogelijk garanderen dat je bij ingrijpend verbouwen/breken geen asbest tegenkomt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:42 schreef Syrena het volgende:
En dan nog dingen over hekken en schutingen en paadjes. Ik ben de eerste die in die rij koopt, de rest is nog allemaal huur.
In de zin dat er nog wel wat van die maat af mag?quote:
* lengtemaat boks *quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en dat van mij niet!
En lange benen zijn soms ook heel vervelend, want ik heb nu welgeteld 1 broek die lang genoeg is. Het is lastig broeken vinden in lengtemaat 36!
Ukkie!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb lengtemaat 30. Zie daar maar eens een broek in te vinden
Het is uit 1974, maar volgens mijn vader zat er niks. Ik ben niet van plan te verbouwen, ik zou wel het kleine zolderraampje willen vervangen (tzt!) door een groter raam. Dus of ze dan wat tegenkomen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Is het gezien de datering van je huis waarschijnlijk dat er asbest in zit Syrena?
En ben je van plan te gaan verbouwen, dat scheelt ook nogal!
Esprit, ze gingen ook de andere kant op met die zwarte broeken. Dus short enzoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:18 schreef Goodbye het volgende:
Erg hèquote:
Haha, ik ook. Soms kan ik bij Esprit wel wat broeken vinden, maar meestal nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:18 schreef Goodbye het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |