abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87727601
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb lengtemaat 30. Zie daar maar eens een broek in te vinden }:|
Die is mij vaak nog te lang. :')
Are you pondering what I'm pondering?
pi_87727623
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:21 schreef neen het volgende:
Volgens mij heeft Leeuwarden ook wel een Esprit winkel. Wirdumerdijk zo uit mn hoofd.
Klopt
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_87727627
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:19 schreef Syrena het volgende:

[..]

Het is uit 1974, maar volgens mijn vader zat er niks. Ik ben niet van plan te verbouwen, ik zou wel het kleine zolderraampje willen vervangen (tzt!) door een groter raam. Dus of ze dan wat tegenkomen?

In het schuurtje zat t ook niet.

MI> Kadastraal intekenen is nodig omdat ik koop, de hele straat is in handen van de woningvereniging, dus het perceel moet gesplitst.
hmmm.. in de garage bij mn ouders zit ook asbest, maar een raampje vervangen kon wel?
pi_87727657
Vroegerrr waren broeken mij altijd te kort, maar nu zitten ze prima :?!
pi_87727687
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:03 schreef Goodbye het volgende:

[..]

In de zin dat er nog wel wat van die maat af mag? _O-
Je weet wel beter draak ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87727693
Groningen zal vast ook wel een Esprit winkel hebben toch? Hoogeveen heeft er zelfs een :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:26:12 #257
236335 neen
schone schijn
pi_87727733
Lolz ik las het hoge noorden als friesland/groningen ipv zweden :P
het lijkt niet wat het is
pi_87727772
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:19 schreef Syrena het volgende:

[..]

Het is uit 1974, maar volgens mijn vader zat er niks. Ik ben niet van plan te verbouwen, ik zou wel het kleine zolderraampje willen vervangen (tzt!) door een groter raam. Dus of ze dan wat tegenkomen?

In het schuurtje zat t ook niet.

MI> Kadastraal intekenen is nodig omdat ik koop, de hele straat is in handen van de woningvereniging, dus het perceel moet gesplitst.
Hmm jammer! Het kost over het algemeen wel meer hoor dan die 500 euro.. wij hebben 700 betaald voor 1 erfgrens.
pi_87727780
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

hmmm.. in de garage bij mn ouders zit ook asbest, maar een raampje vervangen kon wel?
Asbest zit meestal in daken, dus op zolder zou het dan wel een probleem kunnen zijn, in het schuurtje alleen als ik daar iets aan het dak zou doen. Raampje zit daar in de muur, dus dat maakt niks uit.

Overigens beweerde mijn vader dat je het best zelf eruit mag halen, als je het maar nat maakt :') "En dan in natte kranten en dan afgeven bij de gemeente" _O- Ik zie me al in het gemeentehuis staan met m'n mondmasker voor oO< (hij bedoelde overigens het milieupark, maar goed, mental image enzo)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87727822
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:27 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hmm jammer! Het kost over het algemeen wel meer hoor dan die 500 euro.. wij hebben 700 betaald voor 1 erfgrens.
Ja, er komen nog notariskosten bij en het moet uiteraard in 1 of ander register }:| Makelaar dacht 900 euro. Gloep.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87727846
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:27 schreef Syrena het volgende:

[..]

Asbest zit meestal in daken, dus op zolder zou het dan wel een probleem kunnen zijn, in het schuurtje alleen als ik daar iets aan het dak zou doen. Raampje zit daar in de muur, dus dat maakt niks uit.

Overigens beweerde mijn vader dat je het best zelf eruit mag halen, als je het maar nat maakt :') "En dan in natte kranten en dan afgeven bij de gemeente" _O- Ik zie me al in het gemeentehuis staan met m'n mondmasker voor oO< (hij bedoelde overigens het milieupark, maar goed, mental image enzo)
Dat kan best eens kloppen wat je vader zegt.
Maar niet in natte kranten maar in plastic.. en of het nu een aanrader is het zelf te doen..
Met een speciaal masker en pak wel.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:29:39 #262
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87727870
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:18 schreef j.t het volgende:
Nynk, jij woonde in het hoge noorden toch?
Hebben ze daar Esprit winkels?

Ik heb ook lengtemaat 34/36. Spijkerbroeken doe ik al niet eens meer aan. Maar bij Esprit heb je in de winter zwarte broeken. In verschillende lengtematen. Long is lang genoeg voor mij en toen had ik ook een extra long en die moest ingekort worden 8-)
Ja, maar ze verkopen hier geen lengtematen. Inderdaad, bij de esprit vind ik vaak wel wat, en in nederland bij de WE ook. De spijkerbroek die ik nu heb komt bij de H&M vandaan!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_87727875
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:28 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja, er komen nog notariskosten bij en het moet uiteraard in 1 of ander register }:| Makelaar dacht 900 euro. Gloep.
Kadastraal register.
Bel het Kadaster en de notaris zelf even, weet niet of het een aankoop of verkoopmakelaar is?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:29:55 #264
236335 neen
schone schijn
pi_87727885
Bij de milieustraat kun je van die zakken voor asbest halen. Zolang het niet kapot gaat bij het verwijderen is er volgens mij niets aan de hand.
pi_87727921
Lol Syreen! Zou het toch niet aandurven om daarmee zelf aan te klooien, longen moeten nog ff mee...
pi_87727937
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:29 schreef Ml-etje het volgende:

[..]
Dat kan best eens kloppen wat je vader zegt.
Maar niet in natte kranten maar in plastic.. en of het nu een aanrader is het zelf te doen..
Met een speciaal masker en pak wel.
Oja, dat zei hij ook nog ja, plastic! I blame the rum.

Overigens zitten er tegels op de zolder. Echt heel weird, makelaar wist ook niet waarom het was. Zal wel een foto posten tegen 15 december (laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnggg). Ik wilde al wat luminol gaan lenen om te kijken of er niks engs was gebeurd daar :')
pi_87727954
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:29 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ja, maar ze verkopen hier geen lengtematen. Inderdaad, bij de esprit vind ik vaak wel wat, en in nederland bij de WE ook. De spijkerbroek die ik nu heb komt bij de H&M vandaan!
Hebben ze daar bij de broeken die lang genoeg zijn??
Mijn binnenbeenlengte = 88 cm. En bij de HM hier gaan ze vaak niet langer dan 83 en met veel geluk 85.
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:33:43 #268
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87728063
Lengtemaat 32 hier geloof ik! Al wil het nog wel eens schelen wat voor broek het is :P Esprit broeken zijn fijn O+ Wel wat prijzig, maar ze zitten tenminste :+

Ik heb net niet gebodypumpt. Ik was ietsje te laat, en de klas zat stampvol dus ik kon geen equipment vinden om mee te doen ;( Terwijl je 5 minuten te laat mag komen en dan moet je gewoon mee kunnen doen. Mweh. Maar goed, 15 minuten later begon er een klas voor teh booteh, dus die heb ik maar gedaan. Was geen kont aan ( :+ ), maar hoefde iig niet naar huis zonder wat gedaan te hebben w/ En zal morgen iig spierpijn hebben oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_87728360
Mijn benen vallen volgens mij best mee, volgens mij heb ik een kleine 34
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:41:47 #270
236335 neen
schone schijn
pi_87728399
34 boks
pi_87728468
Ik weet niet eens wat m'n lengtemaat is :')
Ja doei.
pi_87728474
*boks*
pi_87728495
Chipjes moet je altijd in een bakje doen. Grrrr weer vergeten
pi_87728609
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weet niet eens wat m'n lengtemaat is :')
Ik moet ook denken hoor..32/34 ofzo :?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:47:00 #275
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87728618
Nou wil ik ook chipjes! Gelukkig heb ik niet :+

O: bakje cocopops met melk
T: thee met melk en een schepje suiker
L: bagel met parmaham en mozzarella :9
T: snee brood met hazelnootpasta
S: 'Gorgeous Glutteus" oids oO<
T: Flapjack
D: completos (2)