Nou maar dat is wel zo...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Diploma telt. Daarna ga je werken en leer je wat je echt kunt... Ofzo.
Weet ik niet, ga ik idd ook maar eens navragen!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hm, hoe is je bloeddruk? Die van mij is erg laag en ik herken de symptomen!
alles weten gaat te ver, maar iemand die van het HBO afkomt, Informatica gedaan heeft, en eigenlijk niet kan programmerenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:08 schreef Perruche het volgende:
Pief hoezo heb je geen huis?
En eens met loveli m.b.t. opleiding/werk. Sommige mensen komen van de HBO/Uni en denken dat ze nu alles wetenhuhuhu.
[..]
Weet ik niet, ga ik idd ook maar eens navragen!
Hier ookquote:
Tja zelfs programmeren heb ik pas echt geleerd na schoolquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alles weten gaat te ver, maar iemand die van het HBO afkomt, Informatica gedaan heeft, en eigenlijk niet kan programmerenmaar wel altijd voldoendes halen door portfolio's met hulp in elkaar te klussen en lekker mee te liften in groepswerk? Of door docenten die gewoon niet kijken en mensen een voldoende geven
Is je eigen verantwoordelijkheid, je komt jezelf nog wel tegen dan. Ik heb nog nooit afgekeken of meegelift, met mijn kennis zit het wel goed. Daarnaast krijg ik ook een tentamen over dat project, dus ik moet het sowieso zelf begrijpen om het te halen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alles weten gaat te ver, maar iemand die van het HBO afkomt, Informatica gedaan heeft, en eigenlijk niet kan programmerenmaar wel altijd voldoendes halen door portfolio's met hulp in elkaar te klussen en lekker mee te liften in groepswerk? Of door docenten die gewoon niet kijken en mensen een voldoende geven
Genoeg mensen die dat niet van zichzelf inzien en niet doorhebben dat ze flink falenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:14 schreef progje het volgende:
[..]
Tja zelfs programmeren heb ik pas echt geleerd na school
Ik was er op school zelfs rete slecht in hahaha...
Je bent toch ook gewoon wel heel dom als je een baan als programmeur gaat zoeken als je weet dat je het niet kan? Dan ga je, je proeftijd echt niet halen. Daarvoor is zo'n proeftijd ook zo handig (vind ik als "werkgever")
Zou ik doenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Weet ik niet, ga ik idd ook maar eens navragen!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:14 schreef progje het volgende:
[..]
Tja zelfs programmeren heb ik pas echt geleerd na school
Ik was er op school zelfs rete slecht in hahaha...
Je bent toch ook gewoon wel heel dom als je een baan als programmeur gaat zoeken als je weet dat je het niet kan? Dan ga je, je proeftijd echt niet halen. Daarvoor is zo'n proeftijd ook zo handig (vind ik als "werkgever")
Naja ik kon het wel een beetje natuurlijk... maar ik was er geen ster in..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:16 schreef Perruche het volgende:
Progje, hoe ben jij dan aan je baan gekomen als je het helemaal niet kon?
Pief hoe laat kan je je huis weer in?
+1 herkenbaar! Nou maar maak me geen zorgen ze komen er vast achterquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zou ik doen. Ik word dan heel duizelig, ga zweten, ademhaling kan ook sneller gaan en beetje gevoel alsof ik niet genoeg lucht krijg. Beetje tunnelvisie komt ook wel eens voor. Meestal ga ik dan als de wiedeweerga wat zoute dropjes eten.
En heb je misschien last van onbewuste hyperventilatie door een verkeerde ademhaling? Dan kan je ook van alles van krijgen.
Nouja, je gaat ook al naar het ziekenhuisIk draaf een beetje door
.
Ja maar ik deed de MTS en het niveau van die opleiding was erg slechtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
![]()
Moet toegeven, heb door m'n vele stages wel een boel geleerd qua programmeren...
Vond echter vakken als 'Kunstmatige Intelligentie' en 'Algoritmen en Datastructuren' toch echt wel bijdragen aan m'n programmeervaardigheid. Waarschijnlijk ook omdat het allemaal in C++ was en ik alleen nog maar bekend was met Delphi, Java, C# etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |