abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87734376
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:43 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Hmm weet ik niet meer :{ maar ik zou denken dat een afwijkende omvangmaat wel gepaard gaat met afwijkende cupmaten ook :Y

Ik doe ook altijd met voornamelijk 1 bh en een stuk of 2 als achtervang die minder goed zitten. Maar ik heb laatst hulp gevraagd aan een verkoopster en nu heb ik 2 goeie O+
Was gewoon een omvang én een cup minder geworden :')
Helaas gaat een kleine omvang ook gepaard met kleine cupmaten.
90E is prima te vinden bij de Hunkemoller, maar 70... ;(
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:48:56 #127
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87734391
Ik ga trouwens ook slapen, tis weer mooi geweest.

Trusten slankies! :z
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:49:43 #128
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87734422
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:48 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

QFT!

En same here; *boks!*
*;

En trusten! :*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:49:53 #129
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87734428
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:48 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Helaas gaat een kleine omvang ook gepaard met kleine cupmaten.
90E is prima te vinden bij de Hunkemoller, maar 70... ;(
Oh nou die zijn er wel hoor :Y paar weken geleden nog in mn handen gehad!

Niet alle modellen natuurlijk, maarja. Voor echt mooie bh's moet je dan bij duurdere merken zijn en dat is me het geld niet waard.
  Vis een optie? dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:51:49 #130
70532 loveli
N
pi_87734500
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Niet alle modellen natuurlijk, maarja. Voor echt mooie bh's moet je dan bij duurdere merken zijn en dat is me het geld niet waard.
eBay! Heb geloof ik 2 BH's in m'n collectie waarvoor ik de volle mep heb betaald, de rest is uitverkoop of eBay.
crap in = crap out
pi_87734614
toch nog maar even doorgegaan met het maken van een goede leer-reader voor morgen en overmorgen.

heb 1 college gemist en ben afhankelijk van de aantekeningen van anderen.... de aantekeningen die ik echter nu heb zijn toch wel zo slecht, en dan heb ik het nog niet eens over het aantal tikfouten... ;( mèn.. gelukkig heb ik nog een powerpointpresentatie als leidraad en Wikipedia waar álles op staat :')
Ja doei.
pi_87734619
Ik ga lekker de laptop uit doen, dan kan ik liggen. Misschien wordt ik dan moe. Eten is gemaakt, heb 1 broodje meer mee dan normaal (3>4) 2 pindakaas en 2 kalkoenfilet. Een appel een kiwi en bouillon. Karnemelk staat ook op school, dus ik kom de dag wel door denk :)
Wish me luck bij de tandarts, tot morgen!

:W
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_87734928
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Zeg maar gerust alleen de lelijke modellen. -O- En boven E houdt het al helemaal snel op.
Nou ja, het is alweer een tijd geleden dat ik er ben geweest, misschien moet ik het nog een kans geven.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:21:28 #134
331 Merel
Be here now.
pi_87735435
Zo, geschaatst. En niet gevallen!

Lijstje:
O - yoghurt met een heel klein beetje muesli en toen was de zak op
L - kop mosterdsoep, kipspies (zonder saus), bruin pistoletje met filet americain en groenvoer, beker melk
T - appel, banaan, 5 koekjes
D - verse afhaalpasta: een half portie spinazie-/notenlasagna en een half portie penne bolognese met was geraspte kaas
S-schaatsen

En ik heb een virus op m'n laptop :( En het begint te loeien zodra ik 'm opstart, dus er is iets flink mis. Morgen eens kijken of ik een handige vent kan vinden die me kan helpen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:22:57 #135
331 Merel
Be here now.
pi_87735474
En ik vind het stom dat er weinig voorgevormde beha's in grotere maten zijn! Vooral als de kleinere maten wel voorgevormd zijn, en vanaf cup D hebben ze dan wel hetzelfde stofje maar is het opeens zo'n slap geval. En die moet ik niet!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:24:54 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87735533
Bij Hunkemoller hebben ze alles ook in D geloof ik! Althans, ik heb daar gewoon voorgevormde BHs vandaan :P

J.t., succes morgen bij le dentiste!
pi_87735621
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:22 schreef Merel het volgende:
En ik vind het stom dat er weinig voorgevormde beha's in grotere maten zijn! Vooral als de kleinere maten wel voorgevormd zijn, en vanaf cup D hebben ze dan wel hetzelfde stofje maar is het opeens zo'n slap geval. En die moet ik niet!
Second that!
Ik dacht eerst dat ze helemaal niet bestonden maar uiteindelijk heb ik er toch een paar gevonden, in F zelfs. Eentje van Chantelle geloof ik, en nog een ander merk maar dat weet ik even niet meer. Goed zoeken loont dus de moeite!
  Vis een optie? dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:27:44 #138
70532 loveli
N
pi_87735639
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:21 schreef Merel het volgende:
Zo, geschaatst. En niet gevallen!

Lijstje:
O - yoghurt met een heel klein beetje muesli en toen was de zak op
L - kop mosterdsoep, kipspies (zonder saus), bruin pistoletje met filet americain en groenvoer, beker melk
T - appel, banaan, 5 koekjes
D - verse afhaalpasta: een half portie spinazie-/notenlasagna en een half portie penne bolognese met was geraspte kaas
S-schaatsen

En ik heb een virus op m'n laptop :( En het begint te loeien zodra ik 'm opstart, dus er is iets flink mis. Morgen eens kijken of ik een handige vent kan vinden die me kan helpen.
Ik heb er nog wel 1 of 2 in de aanbieding. Vrijgezel!
en dat blijft 'ie ook wel
crap in = crap out
pi_87735658
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:54 schreef j.t het volgende:
Ik ga lekker de laptop uit doen, dan kan ik liggen. Misschien wordt ik dan moe. Eten is gemaakt, heb 1 broodje meer mee dan normaal (3>4) 2 pindakaas en 2 kalkoenfilet. Een appel een kiwi en bouillon. Karnemelk staat ook op school, dus ik kom de dag wel door denk :)
Wish me luck bij de tandarts, tot morgen!

:W
Dat klinkt al als een goed lijstje. :)

Sterkte bij de tandarts!
  Vis een optie? dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:29:08 #140
70532 loveli
N
pi_87735685
Vroeger toen ik ze hard nodig had, waren er niet eens voorgevormde BH's voor kleine cups. Even geduld, misschien komen ze ook nog wel voor grote cups.
crap in = crap out
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:34:05 #141
331 Merel
Be here now.
pi_87735822
Ze zijn er ook wel hoor, maar ik vind het zo frustrerend als ik dan iets moois zie hangen en ze in mijn maat dan alleen zo'n slap geval blijken te hebben. Terwijl je juist zou zeggen dat voor grote maten die stevigheid ook extra handig is! Bovendien zie je met zo'n voorgevormd ding nooit of je het koud hebt, dat vind ik vooral heel handig 8-)
pi_87735887
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
Gemiddeld is handig, dan kun je overal bh's kopen ^O^

DaD, was jij niet een keer raar aangestaard toen je om een bh met omvang 65 vroeg? Die hebben ze bij de hunkemöller gewoon! :o
Ik zie het op de site ja, ze hebben zelfs tot 65E :o. Nog maar 1-2 cups hoger en dan kan ik er ook kopen :o. Ok, ze hebben maar 1 model in 65, maar het is een begin.

Oh en voorgevormde bh voor grote maten: Freya Deco O+. Ik luv dat ding echt, ik heb opeens een voorgevel die in een shirtje met lage hals kan O+. Hij duwt ze een beetje tegen elkaar aan.

quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:56 schreef Viking84 het volgende:
Hoi, terug in The Hague :W. Nog aan het bijlezen, dus even van hap snap hierzo :P.

Ik wil ook een passpiegel :Y. Waar kan ik zo'n ding kopen en wat kost het? :@.
Xenos, 12 euro ofzo? Dan heb je er eentje van iets van een meter hoog, als je er ver vanaf gaat staan past je hele lijf erop. Dat is zo'n plakspiegel die op een muur/deur/kast moet.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:36:47 #143
236335 neen
schone schijn
pi_87735890
En als er dan wordt gevraagd of je het koud hebt, heeft hij zo een tik te pakken. Je mag immers niet kijken naar wat voor boter je in de kuip haalt.
het lijkt niet wat het is
pi_87735932
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb ook al jarenlang putjes en een buuk ;(

Desalniettemin ben ik bereleuk, ondanks dat ik niet in mn nakende putjesbips in het bos rondparadeer *) :')
Ik boks mee! Toen ik 12 was ben ik zo'n beetje geexplodeerd, met putjes, deuken en heul veul striae tot gevolg.

met de juiste kleren zie je er niets van, daarom draag ik ze bijna altijd :)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:38:17 #145
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87735942
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:34 schreef Merel het volgende:
Bovendien zie je met zo'n voorgevormd ding nooit of je het koud hebt, dat vind ik vooral heel handig 8-)
Seconded! Een van de grootste redenen dat ik ben overgegaan op voorgevormd, scheelt weer awkwardness *) En het zit ook nog eens lekkerder!

Oh en mijn laatste T is nu druifjes :Y)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:40:58 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87736029
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:37 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik boks mee! Toen ik 12 was ben ik zo'n beetje geexplodeerd, met putjes, deuken en heul veul striae tot gevolg.

Geëxplodeerd :D Goeie bewoording! Ik had dat geloof ik toen ik 11 was. Een buikje had ik altijd al wel, maar toen kwam er in rap tempo ineens vorm in, en dat kon mn huid geloof ik niet bijbenen :') Toen kreeg ik mijn eerste rek-streepje op onderbuik *donkere dag* oO< . Wanneer precies de rest van de vreugde (putjes, meer streepjes op heupen e.d.) volgde weet ik niet meer :')

Hoera voor passende kleding, idd! :P
pi_87736037
quote:
Ze zijn er ook wel hoor, maar ik vind het zo frustrerend als ik dan iets moois zie hangen en ze in mijn maat dan alleen zo'n slap geval blijken te hebben. Terwijl je juist zou zeggen dat voor grote maten die stevigheid ook extra handig is! Bovendien zie je met zo'n voorgevormd ding nooit of je het koud hebt, dat vind ik vooral heel handig 8-)
Eensch. En ze zijn vaak gladde stof, dan zie je geen hobbels onder een strak shirts (zoals bij mn oude).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:41:33 #148
331 Merel
Be here now.
pi_87736050
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb er nog wel 1 of 2 in de aanbieding. Vrijgezel!
en dat blijft 'ie ook wel
Ik was van plan m'n ex te mailen of hij kon helpen :P Het is namelijk zijn oude laptop!
pi_87736218
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:37 schreef anna82 het volgende:

[..]

Same here...
Net als dat van die kou trouwens, +1 herkenbaar.
  Vis een optie? dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:50:44 #150
70532 loveli
N
pi_87736322
quote:
http://www.iwearnipplecovers.com/
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')