Helaas gaat een kleine omvang ook gepaard met kleine cupmaten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hmm weet ik niet meermaar ik zou denken dat een afwijkende omvangmaat wel gepaard gaat met afwijkende cupmaten ook
![]()
Ik doe ook altijd met voornamelijk 1 bh en een stuk of 2 als achtervang die minder goed zitten. Maar ik heb laatst hulp gevraagd aan een verkoopster en nu heb ik 2 goeie
Was gewoon een omvang én een cup minder geworden
Oh nou die zijn er wel hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Helaas gaat een kleine omvang ook gepaard met kleine cupmaten.
90E is prima te vinden bij de Hunkemoller, maar 70...
eBay! Heb geloof ik 2 BH's in m'n collectie waarvoor ik de volle mep heb betaald, de rest is uitverkoop of eBay.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh nou die zijn er wel hoorpaar weken geleden nog in mn handen gehad!
Niet alle modellen natuurlijk, maarja. Voor echt mooie bh's moet je dan bij duurdere merken zijn en dat is me het geld niet waard.
Zeg maar gerust alleen de lelijke modellen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh nou die zijn er wel hoorpaar weken geleden nog in mn handen gehad!
Niet alle modellen natuurlijk, maarja. Voor echt mooie bh's moet je dan bij duurdere merken zijn en dat is me het geld niet waard.
Second that!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:22 schreef Merel het volgende:
En ik vind het stom dat er weinig voorgevormde beha's in grotere maten zijn! Vooral als de kleinere maten wel voorgevormd zijn, en vanaf cup D hebben ze dan wel hetzelfde stofje maar is het opeens zo'n slap geval. En die moet ik niet!
Ik heb er nog wel 1 of 2 in de aanbieding. Vrijgezel!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:21 schreef Merel het volgende:
Zo, geschaatst. En niet gevallen!
Lijstje:
O - yoghurt met een heel klein beetje muesli en toen was de zak op
L - kop mosterdsoep, kipspies (zonder saus), bruin pistoletje met filet americain en groenvoer, beker melk
T - appel, banaan, 5 koekjes
D - verse afhaalpasta: een half portie spinazie-/notenlasagna en een half portie penne bolognese met was geraspte kaas
S-schaatsen
En ik heb een virus op m'n laptopEn het begint te loeien zodra ik 'm opstart, dus er is iets flink mis. Morgen eens kijken of ik een handige vent kan vinden die me kan helpen.
Dat klinkt al als een goed lijstje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:54 schreef j.t het volgende:
Ik ga lekker de laptop uit doen, dan kan ik liggen. Misschien wordt ik dan moe. Eten is gemaakt, heb 1 broodje meer mee dan normaal (3>4) 2 pindakaas en 2 kalkoenfilet. Een appel een kiwi en bouillon. Karnemelk staat ook op school, dus ik kom de dag wel door denk
Wish me luck bij de tandarts, tot morgen!
Ik zie het op de site ja, ze hebben zelfs tot 65Equote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
Gemiddeld is handig, dan kun je overal bh's kopen
DaD, was jij niet een keer raar aangestaard toen je om een bh met omvang 65 vroeg? Die hebben ze bij de hunkemöller gewoon!
Xenos, 12 euro ofzo? Dan heb je er eentje van iets van een meter hoog, als je er ver vanaf gaat staan past je hele lijf erop. Dat is zo'n plakspiegel die op een muur/deur/kast moet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:56 schreef Viking84 het volgende:
Hoi, terug in The Hague. Nog aan het bijlezen, dus even van hap snap hierzo
.
Ik wil ook een passpiegel. Waar kan ik zo'n ding kopen en wat kost het?
.
Ik boks mee! Toen ik 12 was ben ik zo'n beetje geexplodeerd, met putjes, deuken en heul veul striae tot gevolg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb ook al jarenlang putjes en een buuk![]()
Desalniettemin ben ik bereleuk, ondanks dat ik niet in mn nakende putjesbips in het bos rondparadeer![]()
Seconded! Een van de grootste redenen dat ik ben overgegaan op voorgevormd, scheelt weer awkwardnessquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:34 schreef Merel het volgende:
Bovendien zie je met zo'n voorgevormd ding nooit of je het koud hebt, dat vind ik vooral heel handig
Geëxplodeerdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:37 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik boks mee! Toen ik 12 was ben ik zo'n beetje geexplodeerd, met putjes, deuken en heul veul striae tot gevolg.
met de juiste kleren zie je er niets van, daarom draag ik ze bijna altijd
Eensch. En ze zijn vaak gladde stof, dan zie je geen hobbels onder een strak shirts (zoals bij mn oude).quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:34 schreef Merel het volgende:
Ze zijn er ook wel hoor, maar ik vind het zo frustrerend als ik dan iets moois zie hangen en ze in mijn maat dan alleen zo'n slap geval blijken te hebben. Terwijl je juist zou zeggen dat voor grote maten die stevigheid ook extra handig is! Bovendien zie je met zo'n voorgevormd ding nooit of je het koud hebt, dat vind ik vooral heel handig
Ik was van plan m'n ex te mailen of hij kon helpenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel 1 of 2 in de aanbieding. Vrijgezel!
en dat blijft 'ie ook wel
Same here...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:37 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik boks mee! Toen ik 12 was ben ik zo'n beetje geexplodeerd, met putjes, deuken en heul veul striae tot gevolg.
met de juiste kleren zie je er niets van, daarom draag ik ze bijna altijd
http://www.iwearnipplecovers.com/quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:34 schreef Merel het volgende:
Ze zijn er ook wel hoor, maar ik vind het zo frustrerend als ik dan iets moois zie hangen en ze in mijn maat dan alleen zo'n slap geval blijken te hebben. Terwijl je juist zou zeggen dat voor grote maten die stevigheid ook extra handig is! Bovendien zie je met zo'n voorgevormd ding nooit of je het koud hebt, dat vind ik vooral heel handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |