Mijn favo exemplaar heb ik nauwelijks gedragen en nog minder vaak gewassen, maar lijkt te zijn overleden door old age (damn 'bewaren voor speciale gelegenheden'). Is elastiek vervangen/innaaien op een mooie manier mogelijk, koningin van de naaimachine?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:31 schreef Laureline het volgende:
Het jammere van BH's vind ik dat het elastiek zo snel verslapt door het wassen, en dan heb je er niets meer aan. Die van de Marks & Spencer waren daar ook uniek in, gingen veel langer mee dan m'n andere exemplaren
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:05 schreef loveli het volgende:
[..]dingetje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Mijn BMR is 1292kcal, en wat ik nodig heb om te functioneren met het sporten is 1809kcal, daar zat ik vandaag dacht ik zo echt wel aan..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is al vaak gezegd, maar de enige manier om erachter te komen is om het uit te rekenen. Je hongergevoel kan er heel erg naast zitten.
Ik zat ook al vanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:15 schreef Viking84 het volgende:
Oh die. Ik dacht dat het een nieuwe slankie was. Vroeg me al af waarom jullie zo openlijk onaardig deden
.
Doe je niet een beetje overdreven over die putjes? Net alsof je je maar meteen moet verstoppen als je putjes hebt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh jeetje, dingetje (?) heeft ook al van die putjes!
Daar sta je dan in je blote hol in het riet...
Zo zelfverzekerd kijkt ze ook niet...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh jeetje, dingetje (?) heeft ook al van die putjes!
Daar sta je dan in je blote hol in het riet...
Dit is sowieso schending van de openbare zedelijkheid, of zij dat nou doet of doutzen. In het zwembad of de sauna mag ze dr gang gaan hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe je niet een beetje overdreven over die putjes? Net alsof je je maar meteen moet verstoppen als je putjes hebt.
Ze is nu 21, toen was ze "een stuk" jonger. Niets tegen putjes, maar op je zestiende lijkt me knap vroeg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe je niet een beetje overdreven over die putjes? Net alsof je je maar meteen moet verstoppen als je putjes hebt.
Ze is ook slanker dan mijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
Dingetje is echt slanker dan ik
maar nu ga ik slapen. Hele avond zitten samenvatten, en nu ben ik gaar
Ik zou gaan voor Eindje, keigezellig!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:36 schreef Perruche het volgende:
Ik vind dingetje () helemaal niet zo dik eigenlijk. Nou ja ze is nog wel jong dus da's jammer wel. Maarja.
Ik ben huizen aan het kijken op Fnda (ik wil echt graag een huis) en ik heb een superleuk appartement in Eindhoven gezien, met tuin (!!) op een leuke locatie, voor minder dan dat ik hier een portiekflat 3 hoog achter kooproyal sadness. Jammer dat ik nu een baan in A'dam heb bijna
misschien later toch maar verhuizen naar Eindje
Hmm weet ik niet meerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt? Nog nooit gezien! Welke cups?
QFT!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb ook al jarenlang putjes en een buuk![]()
Desalniettemin ben ik bereleuk, ondanks dat ik niet in mn nakende putjesbips in het bos rondparadeer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |