Dat is de maat die altijd over blijft in de sale!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik moet ook denken hoor..32/34 ofzo
Dat is de maat die altijd over blijft in de sale!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik moet ook denken hoor..32/34 ofzo
Dit is een lengtemaat 34, maar volgens mij valt ie heel lang uit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:31 schreef j.t het volgende:
[..]
Hebben ze daar bij de broeken die lang genoeg zijn??
Mijn binnenbeenlengte = 88 cm. En bij de HM hier gaan ze vaak niet langer dan 83 en met veel geluk 85.
Wat zei je? Ik kon het de tweede keer niet goed lezen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is de maat die altijd over blijft in de sale!
Mn breedtemaat hangt erg af van de winkel en varieert van 28 tot 30, lengte zit 32 het best, maar zo'n salebroeklengte staat met hakken ook prima!
Ze zei:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wat zei je? Ik kon het de tweede keer niet goed lezen!
quote:Dat is de maat die altijd over blijft in de sale!
Mn breedtemaat hangt erg af van de winkel en varieert van 28 tot 30, lengte zit 32 het best, maar zo'n salebroeklengte staat met hakken ook prima!
Ik ben de beroerdste niet!quote:
Je hebt in ieder geval niet zo'n belabberd handschrift als puf!quote:
Wat goed dat dat gelukt is!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:56 schreef sigme het volgende:
Jaartje terug zag ik een geweldig King Louie-jurkje (met schaapjes), dat natuurlijk niet meer te koop was in de juiste kleur/maat.
Via marktplaats alsnog veroverd.
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
crappy foto, want donker:
[ afbeelding ]
Die oudgroene met schaapjes is nu in de sale, zag ik op de site! (Het vest met eekhoorntjes in de rand ook, liet ik net zien aan de meneerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:56 schreef sigme het volgende:
Jaartje terug zag ik een geweldig King Louie-jurkje (met schaapjes), dat natuurlijk niet meer te koop was in de juiste kleur/maat.
Via marktplaats alsnog veroverd.
Waterbed lek?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb nu ook zin in chips!!
Maar ga nu oefenen te slapen op een keiharde vloer.....
Terusten slankies!
How come?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Terusten slankies!
Waarom?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Terusten slankies!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |