Ik zie het op de site ja, ze hebben zelfs tot 65Equote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
Gemiddeld is handig, dan kun je overal bh's kopen
DaD, was jij niet een keer raar aangestaard toen je om een bh met omvang 65 vroeg? Die hebben ze bij de hunkemöller gewoon!
Xenos, 12 euro ofzo? Dan heb je er eentje van iets van een meter hoog, als je er ver vanaf gaat staan past je hele lijf erop. Dat is zo'n plakspiegel die op een muur/deur/kast moet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:56 schreef Viking84 het volgende:
Hoi, terug in The Hague. Nog aan het bijlezen, dus even van hap snap hierzo
.
Ik wil ook een passpiegel. Waar kan ik zo'n ding kopen en wat kost het?
.
Ik boks mee! Toen ik 12 was ben ik zo'n beetje geexplodeerd, met putjes, deuken en heul veul striae tot gevolg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb ook al jarenlang putjes en een buuk![]()
Desalniettemin ben ik bereleuk, ondanks dat ik niet in mn nakende putjesbips in het bos rondparadeer![]()
Seconded! Een van de grootste redenen dat ik ben overgegaan op voorgevormd, scheelt weer awkwardnessquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:34 schreef Merel het volgende:
Bovendien zie je met zo'n voorgevormd ding nooit of je het koud hebt, dat vind ik vooral heel handig
Geëxplodeerdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:37 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik boks mee! Toen ik 12 was ben ik zo'n beetje geexplodeerd, met putjes, deuken en heul veul striae tot gevolg.
met de juiste kleren zie je er niets van, daarom draag ik ze bijna altijd
Eensch. En ze zijn vaak gladde stof, dan zie je geen hobbels onder een strak shirts (zoals bij mn oude).quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:34 schreef Merel het volgende:
Ze zijn er ook wel hoor, maar ik vind het zo frustrerend als ik dan iets moois zie hangen en ze in mijn maat dan alleen zo'n slap geval blijken te hebben. Terwijl je juist zou zeggen dat voor grote maten die stevigheid ook extra handig is! Bovendien zie je met zo'n voorgevormd ding nooit of je het koud hebt, dat vind ik vooral heel handig
Ik was van plan m'n ex te mailen of hij kon helpenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel 1 of 2 in de aanbieding. Vrijgezel!
en dat blijft 'ie ook wel
Same here...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:37 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik boks mee! Toen ik 12 was ben ik zo'n beetje geexplodeerd, met putjes, deuken en heul veul striae tot gevolg.
http://www.iwearnipplecovers.com/quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:34 schreef Merel het volgende:
Ze zijn er ook wel hoor, maar ik vind het zo frustrerend als ik dan iets moois zie hangen en ze in mijn maat dan alleen zo'n slap geval blijken te hebben. Terwijl je juist zou zeggen dat voor grote maten die stevigheid ook extra handig is! Bovendien zie je met zo'n voorgevormd ding nooit of je het koud hebt, dat vind ik vooral heel handig
Nee, dat gaat echt nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn favo exemplaar heb ik nauwelijks gedragen en nog minder vaak gewassen, maar lijkt te zijn overleden door old age (damn 'bewaren voor speciale gelegenheden'). Is elastiek vervangen/innaaien op een mooie manier mogelijk, koningin van de naaimachine?
Ben nooit geexplodeerd, groeide alleen heel snel de hoogte in toen ik 15 was. Borsten kreeg ik niet, die moest ik kopen bij de lingeriezaak.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:37 schreef anna82 het volgende:
[..]
O, dan heb ik opeens niemand in de aanbieding.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik was van plan m'n ex te mailen of hij kon helpenHet is namelijk zijn oude laptop!
Ellek voordeil hep ze noadeil!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben nooit geexplodeerd, groeide alleen heel snel de hoogte in toen ik 15 was. Borsten kreeg ik niet, die moest ik kopen bij de lingeriezaak.
Ben jij mijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben nooit geexplodeerd, groeide alleen heel snel de hoogte in toen ik 15 was. Borsten kreeg ik niet, die moest ik kopen bij de lingeriezaak.
In dat geval, oppassen. Toen ik zo oud was als jij nam ik een bijbaan naast m'n opleidingquote:
Maakt niet uit gek! Moet heel even kijken hoe ik zit met etentjes/borrels/etc.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:25 schreef Chicolate het volgende:
Waarom raak ik mn OV kwijt als ik bij de bus sta om naar PF te gaan, en nooit eens als ik gewoon boodschappen ga doen ofzo. Heb hem uiteindelijk teruggevonden, maar 9292ov zegt dat als ik nu vertrek, ik weer naar huis moet na 10 minuten ofzo
(want wil 12 uur thuis zijn vanwege sollicitatie morgen. Dan moet ik wel goed slapen natuurlijk). Echt heel erg sorry PF!!!! Komt morgen goed uit?
Oh leuk ja! Ik zit ook veel teveel avonden alleen thuis, ik sport en heel veel meer doe ik nietquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maakt niet uit gek! Moet heel even kijken hoe ik zit met etentjes/borrels/etc.
Niet zo stressen, ik heb heel, heel veel avonden niets te doen, dus we zouden er een gewoonte van kunnen maken!
Succes met je sollicitatie morgen!!
Ik was 12 toen ik in de hoogte schoot trouwens..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:14 schreef loveli het volgende:
[..]
In dat geval, oppassen. Toen ik zo oud was als jij nam ik een bijbaan naast m'n opleiding
Fotografie cursus wil ik ook wel! Voor een naaicursus moet je vrienden maken op 't amfi hihi!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh leuk ja! Ik zit ook veel teveel avonden alleen thuis, ik sport en heel veel meer doe ik niet. En dankje, ik voel me een beetje een hulpeloos vogeltje dat als een gek rondvliegt in zn kooitje, omdat ik niet zo goed weet wat ze morgen van me gaan verwachten. Ik kan hier zo niet tegen
.
En waarom zijn naailessen zo duur? 200 euro voor 8x 2uur? En dat dan excl materialen. En het CREA biedt ook al geen goedkoper alternatief aan(wel leuke, niet zo dure fotografiecursussen
die ik wel zou willen volgen).
Ook de cup helaas. Innemen kan ik zelf niet en ermee naar de kleermaker vind ik net ff wat te genant. Dus dan maar verkopen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kun je ze niet innemen of geldt het ook voor de cupmaat?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 07:48 schreef AKnynke het volgende:
Zo, net een half uurtje hardgelopen. Ging lekker, het lopen gaat steeds lekkerder, ik heb geen enkele problemen met een half uur lopen. Al deed m'n maag deze keer wel wat pijn, maar misschien was dat omdat ik echt letterlijk uit bed in m'n hardloopkleren gerold ben, en binnen 5 minuten na het wakker worden de deur uit was...
ik ook..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik was 12 toen ik in de hoogte schoot trouwens..
Wauw!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 07:48 schreef AKnynke het volgende:
Zo, net een half uurtje hardgelopen. Ging lekker, het lopen gaat steeds lekkerder, ik heb geen enkele problemen met een half uur lopen. Al deed m'n maag deze keer wel wat pijn, maar misschien was dat omdat ik echt letterlijk uit bed in m'n hardloopkleren gerold ben, en binnen 5 minuten na het wakker worden de deur uit was...
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:31 schreef Merel het volgende:
Altijd fijn als je wikkeljurkje openwaait als je langs een groep bouwvakkers loopt. Nou had ik er een niet-doorschijnende legging onder aan en moest ik er eigenlijk alleen maar heel hard om lachen, maar volgens mij heb ik wel een botsing tussen een shovel en een hijskraan veroorzaakt
hihi!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:31 schreef Merel het volgende:
Altijd fijn als je wikkeljurkje openwaait als je langs een groep bouwvakkers loopt. Nou had ik er een niet-doorschijnende legging onder aan en moest ik er eigenlijk alleen maar heel hard om lachen, maar volgens mij heb ik wel een botsing tussen een shovel en een hijskraan veroorzaakt
Heuj, zij hebben niet eens voorgevormde cups in mijn maat (65/70B)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:54 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee, dat gaat echt nietJe zal dan zeker het achterste stukje helemaal moeten vervangen: de stof čn de afwerkbandjes, die zitten er nog weer iets strakker opgenaaid. Haakjes en schouderband kan je er dan weer gewoon opzetten. Je kan het oude gedeelte dan wel gebruiken als patroon, om uit te vogelen hoe het zit!
Voor alle ondergoedgazen, kantjes, afwerkmaterialen voor lingerie etc. ga ik meestal naar Kantjeboord in Amsterdam, daar hebben ze echt ālles! En ze zijn ook voor lingeriestofbegrippen behoorlijk goedkoop.
Ook 'Marlies Dekkers', zo noemen ze die ronde slierten, om de spinnewebben boven de cups te maken![]()
Dat is wel een goed idee!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:10 schreef loveli het volgende:
Met dingen van die site van Lau kun je wel goed passende saaie BH's opleuken!
Gewoon met het handje een kantje vastnaaien.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee!![]()
Maar dan heb ik eerst een naaimachien en cursus nodig. Zou ik wel graag willen, maar nu heb ik er echt geen tijd voor.
Ik was nooit zo'n sportster nee en ik merk idd dat er wat afgaat, maar dat komt ook doordat ik vrij netjes eet, anders heb ik het gevoel dat ik voor niks heb hardgelopenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:47 schreef neen het volgende:
He viking, jij was nooit zon sportster toch. Merk je er nu wel wat van nu je zo regelnatig een rondje loopt dat er wat afgaat?
Goed bezig wel, loopt wel oke inhet haagse volgens mij?
Nynke ook netjes hoor
Leyweg kun je ook leuk winkelenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een kappert gevonden dankzij Mo, maar hij is wel heul ver weg. Morgen maar es kijken
. Of eventueel vanmiddag nog (hoef geen afspraak te maken). Ga straks na het hardlopen en douchen even met iemand wat drinken in de stad en verder lekker een beetje in de stad rondhangen
.
Yupquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:14 schreef V1z0R het volgende:
Raar.. Heb juist het tegenovergestelde als ik 's ochtends sport Nynke![]()
Wat is dat Evy trouwens? Een hardloopschema ofzo?
misschien komt het omdat ik net niet genoeg slaap...Ik heb echt problemen met 's avonds optijd m'n bed in te komen. Ik heb echt 8 uur slaap nodig om optimaal te functioneren, amar haal vaak maar 7 uur. Beetje lastig!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:14 schreef V1z0R het volgende:
Raar.. Heb juist het tegenovergestelde als ik 's ochtends sport Nynke![]()
Wat is dat Evy trouwens? Een hardloopschema ofzo?
ik vond het ook wel een mooi lijstjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |