quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:03 schreef Laureline het volgende:
Ja, dat klinkt wel dramatisch, uniek. Wat is er nu gebeurd? Ik heb het niet gevolgd/om PM's gevraagd, dus ik zie inmiddels de wildste taferelen voor me. Hadden jullie een verse 22-jarige bij jullie in huis gehaald om op de kinderen te passen, waarna het een ménage a trois werd, maar ontpopte ze zich toen tot een gemeen kreng die jou uit het bed van jou en je meneer schopte? En nu doet hij haar boven in het bed een huwelijksaanzoek met de ring met de smaragd die al generaties lang in de familie is, terwijl jij snikkend op de koude tegels moet liggen beneden?
quote:dit schreef xm op een bepaald tijdstop
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
tis je vergeven, natuurlijk... moet wel slijmen he?
Ja, anders moet je op de vloer slapen .
Oh, is dat alles.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
En uniek gaat vloerslapen oefenen omdat als ze niet aardig genoeg voor me is, ze de 6e hier ook op de vloer moet slapen! Wel even opletten ladies!
Ja, sorry!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, is dat alles.Da's een stuk minder juicy dan Lau's versie.
en gelukkig maar!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, is dat alles.Da's een stuk minder juicy dan Lau's versie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Hier hebben ze hem ook: http://www.verycherry.nl/(...)-dress-by-king-louie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had echt nog nooit van King Louie gehoord![]()
. Ik ga zoooo dat jurkje bestellen als ie weer leverbaar is!
Die oudgroene is gewoon nog steeds op (net als een jaar geleden). Ze hebben alleen nog een paar blauwe liggen (veel minder mooi).quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:00 schreef Laureline het volgende:
[..]
Die oudgroene met schaapjes is nu in de sale, zag ik op de site! (Het vest met eekhoorntjes in de rand ook, liet ik net zien aan de meneer)
Voor Uniek wel ja! Voor mijn saaie werkdag niet... Doe mij maar wat soap.quote:
gmtaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
sigme heeft ook een stel goede tieten zie ik.
*boksquote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:11 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Hier hebben ze hem ook: http://www.verycherry.nl/(...)-dress-by-king-louie.
No shit, sherlock!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
HeyBij een andere webshop hebben ze dat jurkje nog wel
.
Nah, van die site klopt dus geen hout? Irritant zeg, zit ik me hier te verlustigen aan gehaakte zwarte jurkjes, schaap- en eekhoornkleding, is het gewoon al jaren niet meer op voorraad. Hufters!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Die oudgroene is gewoon nog steeds op (net als een jaar geleden). Ze hebben alleen nog een paar blauwe liggen (veel minder mooi).
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maar die groene heb ik dus mooi wel.
[ afbeelding ]
75C?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:15 schreef sigme het volgende:
Ik val tetsgewijs tussen MoBlo en Ewelina/Calimero.
Buitengewoon gemiddeld dus.
Echt? Nog nooit gezien! Welke cups?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
Gemiddeld is handig, dan kun je overal bh's kopen
DaD, was jij niet een keer raar aangestaard toen je om een bh met omvang 65 vroeg? Die hebben ze bij de hunkemöller gewoon!
Ten diepste hou ik alleen echt van de katten..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:16 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nah, van die site klopt dus geen hout? Irritant zeg, zit ik me hier te verlustigen aan gehaakte zwarte jurkjes, schaap- en eekhoornkleding, is het gewoon al jaren niet meer op voorraad. Hufters!![]()
Die schaapjes staan je goed!Nu nog een vest met kuikentjes, een rokje met koeien, en een pyjama met hond. Onee dan zijn we er nog niet, en nog een blouse met varkentjesprint
![]()
Kledingmaakster zeker?quote:
*check*quote:
O, ik heb nog wel een streepjesshirt voor je met een poes van paillettenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ten diepste hou ik alleen echt van de katten..
Moet je bij je instellingen iets bij pm veranderen, van grafisch naar code oud.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
Je bent niet vadsig mo. En een jurkje kan je heel leuk staan. Soepele stof nemen met plooien om het bovenlichaam (wikkeljurkjes zijn oke, al vind ik ze lastig) met laarzen eronder. Of bijvoorbeeld ruches van boven, maar daar houd je volgens mij niet van. Dat rokje dat je vorig jaar hebt gekocht stond je trouwens ook prachtig, dus iets met een uitwaaierende rok is ook een aanrader (brengt vorm in je figuur).
Wil uniek een pm sturen, maar dat kan niet in de text only?
http://messages.fok.nlquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
Je bent niet vadsig mo. En een jurkje kan je heel leuk staan. Soepele stof nemen met plooien om het bovenlichaam (wikkeljurkjes zijn oke, al vind ik ze lastig) met laarzen eronder. Of bijvoorbeeld ruches van boven, maar daar houd je volgens mij niet van. Dat rokje dat je vorig jaar hebt gekocht stond je trouwens ook prachtig, dus iets met een uitwaaierende rok is ook een aanrader (brengt vorm in je figuur).
Wil uniek een pm sturen, maar dat kan niet in de text only?
Nou, ik vind het wel verbazingwekkend hoeveel vrouwen met de verkeerde BH-maat lopen (meestal te grote omvang en te kleine cups), of je zo aankijken:quote:
Vandaag nog een vrouw in de sportschool met een gewone BH die te klein was.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:23 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel verbazingwekkend hoeveel vrouwen met de verkeerde BH-maat lopen (meestal te grote omvang en te kleine cups), of je zo aankijken:als je vraagt wat hun maat is.
en ik tussen jou en moblo...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:15 schreef sigme het volgende:
Ik val tetsgewijs tussen MoBlo en Ewelina/Calimero.
Buitengewoon gemiddeld dus.
Ik neem m'n meetlint wel mee naar de meet!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet het ook niet precies. Het wisselt ook per merk / winkel. Ga ook altijd met 3 à 4 maten het hokje in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
QFT...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef sigme het volgende:
BH's passen vind ik dan ook een van de allervreselijkste dingen om te doen, want die ene keer per jaar dat ik een poging doe gebeurt het nog vaak dat ik 25 BH's aanpas en er niet 1 goed vind.
Tegen die tijd heb ik overal vlekken en ben ik gevaaaaaaaaaaarlijk chagrijnig.
De enige manier om te controleren of eentje die wel redelijk lijkt te passen echt past, is ook nog een hemd of redelijk strak t-shirt eroverheen aan te trekken. En dat dan 15 maal (10x zie ik direct dat er plotseling 4 tieten zijn, of twee badkuipen). Waanzin. Meestal heb ik 1 BH in gebruik en draag ik die tot 'ie uiteenvalt.
In before the edit!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:38 schreef Perruche het volgende:
Ik heb 3 BH's die goed ztten en 1 die ik ook onder een strak shit aan kan doen. Maar eigenlijk is het gewoon kut
Ik heb trouwens nog niets gehoord van de persoon wie ik het gevraagd heb....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:36 schreef Ewelina het volgende:
Nynke, bedankt voor je aanbod, maar ik heb dat boek echt voor de 4e nodig... Dus ik ga kijken of ik hem niet kan lenen ergens anders.
UITZIEKEN!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meh, twijfel of ik naar kantoor zal gaan morgen. Heb geen koorts, maar ben wel snotterig, voel me stief in de bott'n en beginnend bonkhoofd. Keel is wel beterend.
Ik stem voor thuisblijven. Beter een dagje langer uitzieken dan een week minder productief zijn omdat je je niet lekker voelt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meh, twijfel of ik naar kantoor zal gaan morgen. Heb geen koorts, maar ben wel snotterig, voel me stief in de bott'n en beginnend bonkhoofd. Keel is wel beterend.
dattum...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Mensen met Alzheimer, diabetes, een depressie, adervernauwing, MS etc. hebben ook geen koorts, maar zijn wel ziek. Je kan ook best griep hebben zonder koorts. Echt.
Marskramer/Xenos/Blokker/Karwei/grotere HEMA, vanaf 25 euro.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:56 schreef Viking84 het volgende:
Hoi, terug in The Hague. Nog aan het bijlezen, dus even van hap snap hierzo
.
Ik wil ook een passpiegel. Waar kan ik zo'n ding kopen en wat kost het?
.
Zolang ik geen honger heb is het prima toch? Ik krijg tussen de middag echt niet meer weg dan twee boterhammen. En peperkoek eet ik eigenlijk zelden, soms puur omdat ik het lekker vindquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind dat je best weinig eet, 4 boterhammen en snelle suikers. En dan ook nog sporten.
Je BMR was toch bijna 1700 kcal? Dan is dit wel erg weinig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:01 schreef j.t het volgende:
Definitief:
O: melk en Special K
L: spruitjes met kaas glaasje cola
T: broodje gebakken ei en karnemelk
D: spinazie met gekookt eitje of 2 en pangafilet glaasje cola
T: 100 gram kipfilet
Niet veel, maar redelijk gezond.
Als je te weinig eet maakt het niet uit of je honger hebt, dan is het niet prima. Zo ontstaat het jojo-effect.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:02 schreef Siral het volgende:
[..]
Zolang ik geen honger heb is het prima toch? Ik krijg tussen de middag echt niet meer weg dan twee boterhammen. En peperkoek eet ik eigenlijk zelden, soms puur omdat ik het lekker vind. En omdat het makkelijk meenemen is.......... zou eigenlijk is een ander makkelijk alternatief moeten zoeken.
En sporten doe ik maar 2a3x in de week een uurtje hoor, het is niet zeer intensief.
En ik zit nu nog ramvol van die macaroniik had er trouwens ook nog een bak sla met tomaat bij
dat vergeet ik altijd op te noemen hehe, aangezien we bij alles sla eten.
Ik was ongeveer 15,- kwijt voor dit op mijn badkamerdeur. Zijn losse spiegeltjes in een pakketje, zo bijeen geplakt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:56 schreef Viking84 het volgende:
Hoi, terug in The Hague. Nog aan het bijlezen, dus even van hap snap hierzo
.
Ik wil ook een passpiegel. Waar kan ik zo'n ding kopen en wat kost het?
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:11 schreef motorbloempje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Thx, jij weet ook allesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Marskramer/Xenos/Blokker/Karwei/grotere HEMA, vanaf 25 euro.
Ikea is vaak goedkoper.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Marskramer/Xenos/Blokker/Karwei/grotere HEMA, vanaf 25 euro.
Ik zou je niet naast me willen hebben zoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
precies 1499 kcal. Weinig idd. Zoals ik al zei. BMR was 1600 ofzo onderhoud 2000, dus 1800 was mooi voor mij hadden we berekend.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je BMR was toch bijna 1700 kcal? Dan is dit wel erg weinig.
Ah oke.. maar ik vind eerlijk gezegd niet dat ik te weinig eet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je te weinig eet maakt het niet uit of je honger hebt, dan is het niet prima. Zo ontstaat het jojo-effect.
Kun je ze niet innemen of geldt het ook voor de cupmaat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga niet opnieuw MD verdedigen. Ik moet er een flink aantal op marktplaats zetten, want die kan ik 2x om m'n torso knopen zo ongeveer.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:05 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]Dabbedoelik. Als zij zich niet schaamt, waarom wij wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Omdat zij niet al te snugger isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Dabbedoelik. Als zij zich niet schaamt, waarom wij wel?
Het is al vaak gezegd, maar de enige manier om erachter te komen is om het uit te rekenen. Je hongergevoel kan er heel erg naast zitten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:08 schreef Siral het volgende:
[..]
Ah oke.. maar ik vind eerlijk gezegd niet dat ik te weinig eet?Mijn lijf heeft echt niet meer nodig (geeft ie niet aan tenminste). En ik heb zelfs met avondeten nog dubbel opgeschept. (macaroni freak
)
Gelukkig zijn mensen met diabetes, depressie of vaatlijden niet allemaal arbeidsongeschikt! Zou wat zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Mensen met Alzheimer, diabetes, een depressie, adervernauwing, MS etc. hebben ook geen koorts, maar zijn wel ziek. Je kan ook best griep hebben zonder koorts. Echt.
Van Oh Oh Cherso. Waarvan PF eerder vandaag een linkje naar nogal... eh.. onthullende foto's van heeft gepost.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |