Yupquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:14 schreef V1z0R het volgende:
Raar.. Heb juist het tegenovergestelde als ik 's ochtends sport Nynke![]()
Wat is dat Evy trouwens? Een hardloopschema ofzo?
misschien komt het omdat ik net niet genoeg slaap...Ik heb echt problemen met 's avonds optijd m'n bed in te komen. Ik heb echt 8 uur slaap nodig om optimaal te functioneren, amar haal vaak maar 7 uur. Beetje lastig!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:14 schreef V1z0R het volgende:
Raar.. Heb juist het tegenovergestelde als ik 's ochtends sport Nynke![]()
Wat is dat Evy trouwens? Een hardloopschema ofzo?
ik vond het ook wel een mooi lijstjequote:
Heb de laatste tijd nogal last van, iets wat ik niet weetquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Perruche! Wat gaan ze doen in het ziekenhuis? Wel beter hoor, om gelijk maar goed nagekeken te worden.
haha nee hoor! Ik heb nog nooit korma gegeten waar groente in zat. Maar ik zal mijn vragen voor me houdenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in de kormaik hoef toch niet overal precies op te schrijven wat er in gaat?
Ook wanneer je voor het sporten ontbijt?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
misschien komt het omdat ik net niet genoeg slaap...Ik heb echt problemen met 's avonds optijd m'n bed in te komen. Ik heb echt 8 uur slaap nodig om optimaal te functioneren, amar haal vaak maar 7 uur. Beetje lastig!
Evy is een hardloopschema met muziek. Ik loop gewoon voor mezelf, trouwens.
planning voor vandaag:
S: 30 minuten hardlopen
O: yoghurt met peer en muesli
T: 2 kokoskoekjes
T: mandarijn
T: nog een koekje denk ik
L: 4 volkorenpannenkoeken met jam
T: nog een mandarijn?
D: geen idee
ik pas m'n gerechten vaak zo aan dat er genoeg groente in zit of soms gril ik er gewoon groente bij als ik het er niet in wil doenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
haha nee hoor! Ik heb nog ooit korma gegeten waar groente in zat. Maar ik zal mijn vragen voor me houden
Ik koop het bij de C1000.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:12 schreef Perruche het volgende:
VMW, maak je dat ajvar zelf of koop je het? Klinkt lekker namelijk, en als je het zelf maakt recept gaarne
Dat is het rare, ik eet echt wel genoeg, misschien soms te veel? En ik heb het al langer, ook toen ik nog helemaal niet keek naar wat ik at. Maar we zullen zienquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ook wanneer je voor het sporten ontbijt?
@ Perr, klinkt inderdaad als iets met je suikerspiegel... Ken het gevoel nog van het 'verkeerd' afvallen namelijk.
Ik kan niet voor het sporten ontbijten, dan gaat m'n maag heel vervelend doen en krijg ik erge last van steken in m'n zij. Ik sport het beste op een lege maag. Hardlopen dan, volleyballen kan ik best een uurtje na het eten...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ook wanneer je voor het sporten ontbijt?
@ Perr, klinkt inderdaad als iets met je suikerspiegel... Ken het gevoel nog van het 'verkeerd' afvallen namelijk.
Raar, hoe elk lichaam weer anders reageertquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik kan niet voor het sporten ontbijten, dan gaat m'n maag heel vervelend doen en krijg ik erge last van steken in m'n zij. Ik sport het beste op een lege maag. Hardlopen dan, volleyballen kan ik best een uurtje na het eten...
Slaaptie ook wel eens melig?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat kan ik me voorstellen!![]()
Er ligt hier een kat serieus te slapen in een papieren tas.
Als je lijstjes post, vergeef me, want die skip ik nogal eens. Wat eet je dan en welke signalen geeft je lichaam?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:50 schreef V1z0R het volgende:
Moet zelf weer m'n inname bijstellen naar boven(nog meer eten
) Gisteren ~3500kcal naar binnen gewerkt, en lichaam gaf toch nog een signaal dat het te weinig was...
Regelmatig!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Slaaptie ook wel eens melig?
Hm, hoe is je bloeddruk? Die van mij is erg laag en ik herken de symptomen!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:30 schreef Perruche het volgende:
Mo, waar is je goente?
[..]
Heb de laatste tijd nogal last van, iets wat ik niet weetbij onverwachte inspanning raak ik helemaal waus, zwarte vlekken enzo, soms ga ik ineens helemaal zweten en trillen enzo, beetje vreemd? Vroeger had ik bloedarmoede dus misschien heb ik wel weer zoiets. Maar ze gaan ook m'n suiker, cholesterol en andere dingen testen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |