Bon chef!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:52 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Moet aardrijkskunde leren, maar dit is leuker. Ik heb ook ingeschakeld.
Ik zit juist te wachten op zo'n momentquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:54 schreef Djokotron het volgende:
Die jaspers lult ook alleen maar kranenborg nahij is bang dat ie weer op zijn flikker krijgt van de enige echte chef daaro.
Is al eens gebeurd... gebeurt net zo gemakkelijk nog eensquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:54 schreef Djokotron het volgende:
Die jaspers lult ook alleen maar kranenborg nahij is bang dat ie weer op zijn flikker krijgt van de enige echte chef daaro.
Ja wie nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zit juist te wachten op zo'n moment
Een wijze uitspraak!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:56 schreef wolferl het volgende:
Als het niet gaar is, is het niet gaar.
Hij is gewoon niet tevreden met een laag cijfer, dat vind ik chef waardig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:59 schreef Djokotron het volgende:
Nouri is het weer niet eens hoor, sukkeltje. Als vossius zegt dat het niet gaar is, is het niet gaar, face it
Nee hij zei. "Ik ben het niet eens met die olijven, die waren wel goed"quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hij is gewoon niet tevreden met een laag cijfer, dat vind ik chef waardig.
Waarom genoegen nemen met een 6.
Nou tijdens de opdracht met Alison nam hij geen genoegen met een 7, terwijl Alison een gat in de lucht sprong.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:03 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Nee hij zei. "Ik ben het niet eens met die olijven, die waren wel goed"![]()
![]()
![]()
Die kranenborg is geen onbenul als het om eten gaat, maar ja hij denkt dat ie het beter weet dan hemtja dan houdt het op
Wat ie daar voor zei interesseert me niets. Dat ie zoiets zei na de laatste opdracht, zegt al genoeg over hem.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou tijdens de opdracht met Alison nam hij geen genoegen met een 7, terwijl Alison een gat in de lucht sprong.
Wat sommigen hebben gedaan klonk eigenlijk nog best logisch. Best zelf het proberen waardquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:06 schreef Windigo het volgende:
Ik ben nog steeds niet over mijn verbazing van olijven met rijstebrij heen, vraag me af wat de heren meesterkoks daar in vredesnaam mee hadden bedacht
Ik ga straks zeker kijken als het er op staatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat sommigen hebben gedaan klonk eigenlijk nog best logisch. Best zelf het proberen waard
Het staat eropquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik ga straks zeker kijken als het er op staat
Jij quote mij, en je reageert op die quote. Maar je vergeet dat ik over het cijfer gedeelte met de duo opdracht iets zei.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:10 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Wat ie daar voor zei interesseert me niets. Dat ie zoiets zei na de laatste opdracht, zegt al genoeg over hem.
Voor een date of voor op Facebookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:19 schreef Windigo het volgende:
Lol WTF BBQ Hij heeft mn verzoek geaccepteerd!
Voor facebook en msnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Voor een date of voor op Facebook
Gezellig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:22 schreef Windigo het volgende:
[..]
Voor facebook en msnDus wie weet ooit een date
Ik wil wel worden uitgenodigd op de bruiloft, ik heb jullie immers samengebrachtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:22 schreef Windigo het volgende:
[..]
Voor facebook en msnDus wie weet ooit een date
True!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:27 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ach ja als je nooit eens wat probeert gebeurt er ook nooit wat
FOKTopchef meeting!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik wil wel worden uitgenodigd op de bruiloft, ik heb jullie immers samengebracht
En Pascal erbij niet te vergetenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:32 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maartje-Anne mag kokkerellen.![]()
#aangebrandeten
Uiteraardquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik wil wel worden uitgenodigd op de bruiloft, ik heb jullie immers samengebracht
Die mag niet binnen een straal van 100 meter in de buurt van het feest komenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En Pascal erbij niet te vergeten
Oh ja, meneer de saboteur.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En Pascal erbij niet te vergeten
Anders verstopt'ie de ringen nog, ofzo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:33 schreef Windigo het volgende:
Die mag niet binnen een straal van 100 meter in de buurt van het feest komen
Ja hahaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Anders verstopt'ie de ringen nog, ofzo.
Om vervolgens zelf te gaan trouwen met Windigo?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Anders verstopt'ie de ringen nog, ofzo.
Precies ja, hij is dan natuurlijk jaloers dat hij (weer) niet gewonnen heeftquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Om vervolgens zelf te gaan trouwen met Windigo?![]()
Alles voor de winst
Lekkah met pannekoekeequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:50 schreef Windigo het volgende:
Lekker Forel!Hopelijk doen de kandidaten er iets fatsoenlijks mee, t is mn lievelingsvis
Ieeuwquote:
Ik heb niks van dat onfatsoenlijke gemerkt anders en die framboos lag er wel degelijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:12 schreef Windigo het volgende:
Als ik EEN framboos ZO ónbereid op het bord zie liggen, nou, dan word ik heel onfatsoenlijk!
Ja dat vind ik ook jammer jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb niks van dat onfatsoenlijke gemerkt anders en die framboos lag er wel degelijk.
Nah, alsof sla zo enorm vult. Er lagen verder niet meer ingredienten dan op andere borden, volgens mij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:29 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook jammer ja![]()
En die maaltijdsalade van Ben en Peggy is wel een fail idd
Ja klopt maar het zag er vond ik niet chef-waardig uit, meer iets voor thuis. Ik zou niet blij zijn als ik in een restaurant zoiets bestelde; want er ligt bijna alleen maar droge sla op het bord.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, alsof sla zo enorm vult. Er lagen verder niet meer ingredienten dan op andere borden, volgens mij.
Niet droog, met azijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja klopt maar het zag er vond ik niet chef-waardig uit, meer iets voor thuis. Ik zou niet blij zijn als ik in een restaurant zoiets bestelde; want er ligt bijna alleen maar droge sla op het bord.
Ja, waar was de SAUS!?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja klopt maar het zag er vond ik niet chef-waardig uit, meer iets voor thuis. Ik zou niet blij zijn als ik in een restaurant zoiets bestelde; want er ligt bijna alleen maar droge sla op het bord.
Ja dat is waar, ik nam die bewoording alleen over van Vossiusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet droog, met azijn
Maar ik vind maaltijdsalade een veel te sterk woord. Dit vult echt niet als maaltijd hoor.
Verder wel eens, niet restaurantwaardig.
Ik vraag me onderhand af welke filmsoundtrack ze niet gebruikenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:43 schreef Windigo het volgende:
Volgens mij gebruiken ze de soundtrack van de film TBS ook regelmatig?
Leuk concept voor een horrorfilmquote:
Met Pascal in de hoofdrol, typecastingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Leuk concept voor een horrorfilm
*Ril*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:46 schreef roos85 het volgende:
hij staat al klaar om te slachten:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:46 schreef roos85 het volgende:
hij staat al klaar om te slachten:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Benjamin lust hem rauw.
LOLquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Benjamin lust hem rauw.
Kijk maar uit voor het oordeel van Juliusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Benjamin lust hem rauw.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kijk maar uit voor het oordeel van Julius
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JULIUS JE MAG DE KANDIDAAT NIET OPETEN!!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kijk maar uit voor het oordeel van Julius
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:17 schreef wolferl het volgende:
Net even een RT gehad van Jaspers.
Hij vroeg of ik even kwam proeven naar Nouri' gerecht
Vind je dat echt raar?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:09 schreef Cynix ® het volgende:
Raar dat zo'n bluffer als Alison met al z'n grootspraak gisteren er nu eigenlijk niets van bakt.
http://twitter.com/Smartcook/status/27866244741quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:45 schreef Djokotron het volgende:
[..]gewoon twittercontact met je alltime heroes
Link bitte
Misschien maar Kranenborg even naar dat andere programma Masterchefs lopen, om die mensen op hun donder te geven. Die critici verneuken het hele programmmaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:56 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ja wie nietWordt tijd dat Kranenborg weer even laat zien wie er de baas is daar
Ja de Nederlandse versie van Masterchef is niet te vergelijken met de Britse versie, zo jammerquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:55 schreef EricT het volgende:
[..]
Misschien maar Kranenborg even naar dat andere programma Masterchefs lopen, om die mensen op hun donder te geven. Die critici verneuken het hele programmma
Ik zag ook een Australische versie. Dat vond ik er weer net tussen in zitten...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:26 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja de Nederlandse versie van Masterchef is niet te vergelijken met de Britse versie, zo jammer
quote:Weten jullie wel hoe moeilijk het is om weerstand ts bieden aan warme croissants, balisto, snickers, halve-manen....., maar ik ben sterk!! 11:30 PM Oct 15th via Twitterrific
quote:Kijk voor de 211de keer naar Die Hard II, top!!! 11:44 AM Oct 14th via Twitterrific
quote:Hè hè eindelijk een Magimix momentje, Smart Cooking!! 8:40 PM Sep 24th via Twitterrific
Ja die eerste tweet met die foto erbij, ik geloof niks van dat weerstand bieden van hemquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:36 schreef Starfish het volgende:![]()
@ Twitter van Julius Jaspers
[..]
[..]
[..]
Komt nog wel denk ik, ze gaan niet moeilijk doen bij mensen die toch zo weer weg zijn. Waar ze potentie in zien, zullen ze wel scherper op letten en harder aanpakken.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:55 schreef EricT het volgende:
[..]
Misschien maar Kranenborg even naar dat andere programma Masterchefs lopen, om die mensen op hun donder te geven. Die critici verneuken het hele programmma
quote:Heh?Op woensdag 20 oktober 2010 19:00 schreef Windigo het volgende:
Benjamin is niks geworden trouwens, wat een saai figuur in t echt
quote:Niet genoeg saus?Op woensdag 20 oktober 2010 19:02 schreef Windigo het volgende:
Mja heb met hem gepraat gisteren, maar hij is nogal saai
quote:Geen smaakexplosie dusOp woensdag 20 oktober 2010 19:02 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja heb met hem gepraat gisteren, maar hij is nogal saai
quote:Ach tja, daar kan lobbigheid inderdaad niets aan compenseren... daar is toch meer finesse voor nodigOp woensdag 20 oktober 2010 19:04 schreef Windigo het volgende:
Niet genoeg SMAAK en ik mis een ZOUTJE!En ik mis ook durf..
quote:Ik vind het ook zo mooi als ze dan die hele uitstalling met verse groenten in beeld brengen... en dat er dan op de zijkant van die uitstalling met wat donker rode letters nog even "ZON fruit & vegetables" staat.
quote:Ja zo kan ik ook punten blijven scoren.Op woensdag 20 oktober 2010 19:35 schreef Dekatria het volgende:
Rob heeft een vis gekozen, maar iemand anders moet 'm fileren
quote:Lol FailOp woensdag 20 oktober 2010 19:35 schreef Dekatria het volgende:
Rob heeft een vis gekozen, maar iemand anders moet 'm fileren
quote:Not bad, not badOp woensdag 20 oktober 2010 19:43 schreef Drassss het volgende:
Hopelijk vergeten ze de Pinch of salt niet.
quote:Goh zijn ze daar nu al achterOp woensdag 20 oktober 2010 19:51 schreef Dekatria het volgende:
"Je hebt moeite om een opdracht na te volgen he Alison"
quote:Hoezo ze verzamelen het gewoon in de afvalbak voor Julius?Op woensdag 20 oktober 2010 19:56 schreef Djokotron het volgende:
NEEEEEEEE niet wegggoien die restjes eten, geef het aan julius
Lager dan een vier
Ben jamin RAUS!
quote:Hij is sinds vanmiddag ook RAUS van mijn facebook, terechtOp woensdag 20 oktober 2010 19:56 schreef Djokotron het volgende:
NEEEEEEEE niet wegggoien die restjes eten, geef het aan julius
Lager dan een vier
Ben jamin RAUS!
quote:Da's dan ook wel weer apart jaOp woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef wolferl het volgende:
Huh?
Benjamin ipv Alison eruit![]()
Ik ben flabbergasted
quote:Het is bij vrouwen ook maar net hoe de wind waait heOp woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hij is sinds vanmiddag ook RAUS van mijn facebook, terecht
quote:Ik heb hem er vanmiddag uit gegooid hoor, gewoon omdat hij absoluut saai is om mee te praten. Dat kan ik aan zn hoofd niet zienOp woensdag 20 oktober 2010 19:59 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Het is bij vrouwen ook maar net hoe de wind waait he
quote:Ik heb ook facebookOp woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef Windigo het volgende:
Hij is sinds vanmiddag ook RAUS van mijn facebook, terecht
quote:Hmm, dacht dat je een langharige gast wilde die kon koken. Maar, eigenlijk wilde je iemand die stiekem heel goed kan praten met jeOp woensdag 20 oktober 2010 20:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb hem er vanmiddag uit gegooid hoor, gewoon omdat hij absoluut saai is om mee te praten. Dat kan ik aan zn hoofd niet zien
quote:InderdaadOp woensdag 20 oktober 2010 20:02 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Hmm, dacht dat je een langharige gast wilde die kon koken. Maar, eigenlijk wilde je iemand die stiekem heel goed kan praten met je
quote:Je had ook het geluid aan moeten zetten!Op woensdag 20 oktober 2010 20:03 schreef Windigo het volgende:
[..]
InderdaadDie andere twee zijn pluspunten, maar het praten kon ik niet beoordelen met alleen de tv aan
quote:Hij kletst op tv véél meer dan IRLOp woensdag 20 oktober 2010 20:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je had ook het geluid aan moeten zetten!
quote:Ja, en die zit er ook nog inOp woensdag 20 oktober 2010 20:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niets mis met Peggyen daarnaast, Alison is altijd nog erger
quote:Nou jammer... Volgende keer beter heOp woensdag 20 oktober 2010 20:05 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hij kletst op tv véél meer dan IRL
quote:In andere afleveringen werd er vaak een vier gegeven als het niet goed genoeg was en nu opeens een drie, waardoor Benjamin er met een half punt verschil uitligt.
quote:Told you so!Op woensdag 20 oktober 2010 19:00 schreef Windigo het volgende:
Benjamin is niks geworden trouwens, wat een saai figuur in t echt
quote:Met Peggy is niets mis, ze zal de halve finale niet halen, maar ze was zeker goed bezig de laatste twee dagen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niets mis met Peggyen daarnaast, Alison is altijd nog erger
quote:Een beetje als Ready steady cook met Jack van Gelder zijn zwarte broer? Nah dan vind ik dit toch leukerOp donderdag 21 oktober 2010 18:12 schreef Djokotron het volgende:
Ze moeten topchef maken met publiek. En dat het publiek dan ook mag proeven, stemmen en mee beslissen
quote:En dan zeker weer snel snel van die geen vis/vlees maaltijden moeten makenOp donderdag 21 oktober 2010 18:12 schreef Djokotron het volgende:
Ze moeten topchef maken met publiek. En dat het publiek dan ook mag proeven, stemmen en mee beslissen
quote:Ik zou dan alleen maar bier gaan gooien naar mensen als Pascal.Op donderdag 21 oktober 2010 18:12 schreef Djokotron het volgende:
quote:Ik pas voor die mogelijkheidOp donderdag 21 oktober 2010 18:32 schreef Djokotron het volgende:
Dat we eindelijk eens al dat heerlijks van Pascal en Allison kunne proeven en a la Kranenborg commentaar mogen leveren
quote:Oh ja .. zijn dochterOp donderdag 21 oktober 2010 19:06 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Zijn dochter, nog dominanter dan pa kranenborglekker die kandidaten afzeiken dadelijk
quote:jij snapt emOp donderdag 21 oktober 2010 19:06 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Zijn dochter, nog dominanter dan pa kranenborglekker die kandidaten afzeiken dadelijk
quote:Ik vind het wel een mooie vrouwOp donderdag 21 oktober 2010 19:13 schreef Dekatria het volgende:
Zo ging het bij mij in 2 nanoseconden daarnet:
"Hey een serveerster met inkijk... oh het is Priscilla
"
quote:Hij krijgt de 14kg restaardbeien met kilo's suikerOp donderdag 21 oktober 2010 19:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Julius is er niet van gediendnormaal krijgt hij die eer wel!
quote:Alhoewel ik ook wel eens graag met haar een beschuitje zou willen eten (Keks essen voor Priscilla).Op donderdag 21 oktober 2010 19:18 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie vrouw
Ze mag mij wel een keer serveren terwijl ze ondertussen haar personeel commandeert.
Lunch ¤18, Lunch gemaakt door Peggy ¤25, Lunch geserveerd door Priscilla.. onbetaalbaar.
quote:Hap, slik, wegOp donderdag 21 oktober 2010 19:20 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Hij krijgt de 14kg restaardbeien met kilo's suiker
quote:Gewoon een pannenkoek van Rob over dat gezicht heen leggen.Op donderdag 21 oktober 2010 19:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Misschien qua lichaam ja... maar dat hoofdje zou er bijna homo door worden.
quote:Dit oordeel doet bij mij vermoeden dat je al homo bent.Op donderdag 21 oktober 2010 19:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
quote:
quote:Nog steeds op dieet. Deze week 0 kg afgevallen, maar ik ga door!
tweeted 456hours ago by smartcook
quote:Ik vind haar echt niet lelijk hoor. Ik vind haar niet aantrekkelijk (qua uiterlijk danOp donderdag 21 oktober 2010 19:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
quote:Alleen bij Priscilla in de buurtOp donderdag 21 oktober 2010 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit oordeel doet bij mij vermoeden dat je al homo bent.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:28 schreef wolferl het volgende:
Ik zou het wel kunnen op Priscilla.
"Ik KOM zo"
"Neej je komt NU"
"Ik KOM zo"
"Neej je komt NU"
"Ik KOM zo"
"Neej je komt NU"
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:31 schreef Djokotron het volgende:
Zou wel grappiger zijn geweest als vossius had gezegd dat ie Priscilla kende
quote:Ja, daar wordt het altijd lekkerder vanOp donderdag 21 oktober 2010 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk overigens dat Allison wat sojasaus moet toevoegen
quote:True, true.Op donderdag 21 oktober 2010 19:42 schreef wolferl het volgende:
Alison had gister al moeten sneuvelen.
quote:Een beetje humor zou zijn dramatische tv optreden wel sieren aan de andere kant.Op donderdag 21 oktober 2010 19:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja, daar wordt het altijd lekkerder van
quote:*kuch KFC kuchOp donderdag 21 oktober 2010 19:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
True, true.
Maar zijn verstand van kip zal hem redden!
quote:"Ja de kip, die heb ik gemarineerd in sojasaus, met daarbij de jalapeno's in stukjes gesneden en met sojasaus afgebakken om ze vervolgens af te blussen met sojasaus. DeOp donderdag 21 oktober 2010 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Een beetje humor zou zijn dramatische tv optreden wel sieren aan de andere kant.
quote:Ik heb een beeeetje eigen smaak toegevoegd, maar de sjefs vonden het niet lekker, ja ik wel.Op donderdag 21 oktober 2010 19:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Ja de kip, die heb ik gemarineerd in sojasaus, met daarbij de jalapeno's in stukjes gesneden en met sojasaus afgebakken om ze vervolgens af te blussen met sojasaus. Dekomkommerscourgettes heb ik eventjes in sojasaus gelegd om het geheel als warme salade te serveren met een dressing van sojasaus."
Dat zou alles goedmaken
quote:Ach is toch leuk. Dan valt er nog wat te lachenOp donderdag 21 oktober 2010 19:55 schreef Dekatria het volgende:
Godverdomme Alison, dat je keihard eruit mag vliegen
quote:Godverdomme is ze zwanger?Op donderdag 21 oktober 2010 19:54 schreef wolferl het volgende:
Haar borsten worden groter, tja dat heb je als je zwanger bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:56 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Godverdomme is ze zwanger?jonge moeders, moah gertjuuuuh
!
Ik heb goed gemikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:55 schreef Dekatria het volgende:
Godverdomme Alison, dat je keihard eruit mag vliegen
quote:1 van de betere quotes jaOp vrijdag 22 oktober 2010 12:44 schreef Windigo het volgende:
''Als jij je bestek er even af haalt, gooi ik het zo in de prullenbak'' @Julius.
Wat een quotes haal je toch bij die lui vandaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |