quote:Hoezo ze verzamelen het gewoon in de afvalbak voor Julius?Op woensdag 20 oktober 2010 19:56 schreef Djokotron het volgende:
NEEEEEEEE niet wegggoien die restjes eten, geef het aan julius
Lager dan een vier
Ben jamin RAUS!
quote:Hij is sinds vanmiddag ook RAUS van mijn facebook, terechtOp woensdag 20 oktober 2010 19:56 schreef Djokotron het volgende:
NEEEEEEEE niet wegggoien die restjes eten, geef het aan julius
Lager dan een vier
Ben jamin RAUS!
quote:Da's dan ook wel weer apart jaOp woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef wolferl het volgende:
Huh?
Benjamin ipv Alison eruit![]()
Ik ben flabbergasted
quote:Het is bij vrouwen ook maar net hoe de wind waait heOp woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hij is sinds vanmiddag ook RAUS van mijn facebook, terecht
quote:Ik heb hem er vanmiddag uit gegooid hoor, gewoon omdat hij absoluut saai is om mee te praten. Dat kan ik aan zn hoofd niet zienOp woensdag 20 oktober 2010 19:59 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Het is bij vrouwen ook maar net hoe de wind waait he
quote:Ik heb ook facebookOp woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef Windigo het volgende:
Hij is sinds vanmiddag ook RAUS van mijn facebook, terecht
quote:Hmm, dacht dat je een langharige gast wilde die kon koken. Maar, eigenlijk wilde je iemand die stiekem heel goed kan praten met jeOp woensdag 20 oktober 2010 20:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb hem er vanmiddag uit gegooid hoor, gewoon omdat hij absoluut saai is om mee te praten. Dat kan ik aan zn hoofd niet zien
quote:InderdaadOp woensdag 20 oktober 2010 20:02 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Hmm, dacht dat je een langharige gast wilde die kon koken. Maar, eigenlijk wilde je iemand die stiekem heel goed kan praten met je
quote:Je had ook het geluid aan moeten zetten!Op woensdag 20 oktober 2010 20:03 schreef Windigo het volgende:
[..]
InderdaadDie andere twee zijn pluspunten, maar het praten kon ik niet beoordelen met alleen de tv aan
quote:Hij kletst op tv véél meer dan IRLOp woensdag 20 oktober 2010 20:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je had ook het geluid aan moeten zetten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |