quote:Ja, daar wordt het altijd lekkerder vanOp donderdag 21 oktober 2010 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk overigens dat Allison wat sojasaus moet toevoegen
quote:True, true.Op donderdag 21 oktober 2010 19:42 schreef wolferl het volgende:
Alison had gister al moeten sneuvelen.
quote:Een beetje humor zou zijn dramatische tv optreden wel sieren aan de andere kant.Op donderdag 21 oktober 2010 19:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja, daar wordt het altijd lekkerder van
quote:*kuch KFC kuchOp donderdag 21 oktober 2010 19:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
True, true.
Maar zijn verstand van kip zal hem redden!
quote:"Ja de kip, die heb ik gemarineerd in sojasaus, met daarbij de jalapeno's in stukjes gesneden en met sojasaus afgebakken om ze vervolgens af te blussen met sojasaus. DeOp donderdag 21 oktober 2010 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Een beetje humor zou zijn dramatische tv optreden wel sieren aan de andere kant.
quote:Ik heb een beeeetje eigen smaak toegevoegd, maar de sjefs vonden het niet lekker, ja ik wel.Op donderdag 21 oktober 2010 19:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Ja de kip, die heb ik gemarineerd in sojasaus, met daarbij de jalapeno's in stukjes gesneden en met sojasaus afgebakken om ze vervolgens af te blussen met sojasaus. Dekomkommerscourgettes heb ik eventjes in sojasaus gelegd om het geheel als warme salade te serveren met een dressing van sojasaus."
Dat zou alles goedmaken
quote:Ach is toch leuk. Dan valt er nog wat te lachenOp donderdag 21 oktober 2010 19:55 schreef Dekatria het volgende:
Godverdomme Alison, dat je keihard eruit mag vliegen
quote:Godverdomme is ze zwanger?Op donderdag 21 oktober 2010 19:54 schreef wolferl het volgende:
Haar borsten worden groter, tja dat heb je als je zwanger bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:56 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Godverdomme is ze zwanger?jonge moeders, moah gertjuuuuh
!
Ik heb goed gemikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:55 schreef Dekatria het volgende:
Godverdomme Alison, dat je keihard eruit mag vliegen
quote:1 van de betere quotes jaOp vrijdag 22 oktober 2010 12:44 schreef Windigo het volgende:
''Als jij je bestek er even af haalt, gooi ik het zo in de prullenbak'' @Julius.
Wat een quotes haal je toch bij die lui vandaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |