Die mag niet binnen een straal van 100 meter in de buurt van het feest komenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En Pascal erbij niet te vergeten
Oh ja, meneer de saboteur.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En Pascal erbij niet te vergeten
Anders verstopt'ie de ringen nog, ofzo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:33 schreef Windigo het volgende:
Die mag niet binnen een straal van 100 meter in de buurt van het feest komen
Ja hahaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Anders verstopt'ie de ringen nog, ofzo.
Om vervolgens zelf te gaan trouwen met Windigo?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Anders verstopt'ie de ringen nog, ofzo.
Precies ja, hij is dan natuurlijk jaloers dat hij (weer) niet gewonnen heeftquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Om vervolgens zelf te gaan trouwen met Windigo?![]()
Alles voor de winst
Lekkah met pannekoekeequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:50 schreef Windigo het volgende:
Lekker Forel!Hopelijk doen de kandidaten er iets fatsoenlijks mee, t is mn lievelingsvis
Ieeuwquote:
Ik heb niks van dat onfatsoenlijke gemerkt anders en die framboos lag er wel degelijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:12 schreef Windigo het volgende:
Als ik EEN framboos ZO ónbereid op het bord zie liggen, nou, dan word ik heel onfatsoenlijk!
Ja dat vind ik ook jammer jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb niks van dat onfatsoenlijke gemerkt anders en die framboos lag er wel degelijk.
Nah, alsof sla zo enorm vult. Er lagen verder niet meer ingredienten dan op andere borden, volgens mij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:29 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook jammer ja![]()
En die maaltijdsalade van Ben en Peggy is wel een fail idd
Ja klopt maar het zag er vond ik niet chef-waardig uit, meer iets voor thuis. Ik zou niet blij zijn als ik in een restaurant zoiets bestelde; want er ligt bijna alleen maar droge sla op het bord.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, alsof sla zo enorm vult. Er lagen verder niet meer ingredienten dan op andere borden, volgens mij.
Niet droog, met azijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja klopt maar het zag er vond ik niet chef-waardig uit, meer iets voor thuis. Ik zou niet blij zijn als ik in een restaurant zoiets bestelde; want er ligt bijna alleen maar droge sla op het bord.
Ja, waar was de SAUS!?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja klopt maar het zag er vond ik niet chef-waardig uit, meer iets voor thuis. Ik zou niet blij zijn als ik in een restaurant zoiets bestelde; want er ligt bijna alleen maar droge sla op het bord.
Ja dat is waar, ik nam die bewoording alleen over van Vossiusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet droog, met azijn
Maar ik vind maaltijdsalade een veel te sterk woord. Dit vult echt niet als maaltijd hoor.
Verder wel eens, niet restaurantwaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |