quote:Ja, en die zit er ook nog inOp woensdag 20 oktober 2010 20:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niets mis met Peggyen daarnaast, Alison is altijd nog erger
quote:Nou jammer... Volgende keer beter heOp woensdag 20 oktober 2010 20:05 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hij kletst op tv véél meer dan IRL
quote:In andere afleveringen werd er vaak een vier gegeven als het niet goed genoeg was en nu opeens een drie, waardoor Benjamin er met een half punt verschil uitligt.
quote:Told you so!Op woensdag 20 oktober 2010 19:00 schreef Windigo het volgende:
Benjamin is niks geworden trouwens, wat een saai figuur in t echt
quote:Met Peggy is niets mis, ze zal de halve finale niet halen, maar ze was zeker goed bezig de laatste twee dagen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niets mis met Peggyen daarnaast, Alison is altijd nog erger
quote:Een beetje als Ready steady cook met Jack van Gelder zijn zwarte broer? Nah dan vind ik dit toch leukerOp donderdag 21 oktober 2010 18:12 schreef Djokotron het volgende:
Ze moeten topchef maken met publiek. En dat het publiek dan ook mag proeven, stemmen en mee beslissen
quote:En dan zeker weer snel snel van die geen vis/vlees maaltijden moeten makenOp donderdag 21 oktober 2010 18:12 schreef Djokotron het volgende:
Ze moeten topchef maken met publiek. En dat het publiek dan ook mag proeven, stemmen en mee beslissen
quote:Ik zou dan alleen maar bier gaan gooien naar mensen als Pascal.Op donderdag 21 oktober 2010 18:12 schreef Djokotron het volgende:
quote:Ik pas voor die mogelijkheidOp donderdag 21 oktober 2010 18:32 schreef Djokotron het volgende:
Dat we eindelijk eens al dat heerlijks van Pascal en Allison kunne proeven en a la Kranenborg commentaar mogen leveren
quote:Oh ja .. zijn dochterOp donderdag 21 oktober 2010 19:06 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Zijn dochter, nog dominanter dan pa kranenborglekker die kandidaten afzeiken dadelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |