Bron: NOS Headlinesquote:Wat is waar over het corps?
Bij het studentencorps denk je misschien aan rechtse ballen, heftige ontgroeningen en veel drank. BNN wil weten wat daarvan klopt en start daarom met de serie Feuten. Headlines-verslaggever Arno Leblanc bekeek vanmiddag hoe realistisch die serie eigenlijk is:
De serie is vanaf 1 november op Nederland 3 te zien. Hanna Verboom, Tim Murck en Manuel Broekman spelen de hoofdrollen. Hier zie je alvast een trailer:
http://sites.bnn.nl/page/feutenquote:Op maandag 1 november 2010 17:01 schreef Zocalo het volgende:
Waar staat het online? Kan het vanavond niet kijken.
quote:Op maandag 1 november 2010 17:01 schreef Zocalo het volgende:
Waar staat het online? Kan het vanavond niet kijken.
mwa, t gaat tot nu zover over mishandeling, trek ik niet zo heel goedquote:
Ik het net aangedaan en ik vind het al niks aan!quote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef IsYouOnDope het volgende:
wat een baggerserie
"Jongens, stop er maar flink wat scheldwoorden in, dan slaat het vast wel aan."
Mwah, het is ook weer niet zo dat die dingen altijd strikt gescheiden lopen. Vraag me meer af waarom die gast in godsnaam zo graag in dat huis van die praeses wil.quote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef ScudRaket het volgende:
Alsof een plek in een huis tegelijk wordt geregeld met de ontgroening. En dat vanuit de feuten.Duidelijk een kwestie van jammer.
Ach, die stereotypen kom je wel eens in het wild tegen.quote:Op maandag 1 november 2010 21:50 schreef hannoes het volgende:
Jeemig, misschien dat studenten het een leuke serie vinden maar ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die dit leuk vonden.
Dat dacht ik dus ook toen ik zat te kijken.quote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef IsYouOnDope het volgende:
wat een baggerserie
"Jongens, stop er maar flink wat scheldwoorden in, dan slaat het vast wel aan."
Mensen van de groensenaat zitten al vanaf de eerste dag te scouten. En vaak kijken ze gelijk naar broertjes van, of mensen met een opvallende achternaam. Zoals dat met Heineken ja.quote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef ScudRaket het volgende:
Alsof een plek in een huis tegelijk wordt geregeld met de ontgroening. En dat vanuit de feuten.Duidelijk een kwestie van jammer.
Dat boek heette Mores. En die schrijver zat zelf bij Minerva dus het lijkt me dat daar wat meer van klopt dan van deze serie (heb het boek niet gelezen).quote:Op maandag 1 november 2010 21:59 schreef dreamzk het volgende:
Ik vind deze serie verdomd veel lijken op een boek. Heette volgens mij ook Feuten en ging over Minerva. Iemand die dat boek ook kent?
quote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef Schaffelaar het volgende:
Net de tweede aflevering gezien, voor Nederlandse begrippen is het best te pruimen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat van dat spotten is misschien wel waar. Maar dat het zo duidelijk naar voren komt en dat zelfs feutjes nu al aan het voorbereiden zijn in dat huis te komen is niet waar. Sterker nog, elkaar affeuten omdat de een wel in een huis zal/wil komen en de ander niet, kom op zeg.quote:Op maandag 1 november 2010 21:56 schreef s0k het volgende:
[..]
Mensen van de groensenaat zitten al vanaf de eerste dag te scouten. En vaak kijken ze gelijk naar broertjes van, of mensen met een opvallende achternaam. Zoals dat met Heineken ja.
Dat ze in deze serie er wat meer tempo achter hebben gezet zal wel te maken hebben met het feit dat ze maar een geringd aantal afleveringen hebben.
quote:Op maandag 1 november 2010 22:15 schreef s0k het volgende:
Dat boek heet Mores. Is wel iets anders. Hopelijk ook qua plot, want dat was moeilijk slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
quote:Sinds maandagavond is bij BNN de serie Feuten te zien. De dramaserie gaat over de ontgroeningsperiode van een groep nieuwe leden van een studentencorps. En zo'n ontgroening blijkt niet mee te vallen.
Ondanks dat het verhaal van de serie verzonnen is, zwijgen de studentencorpsen in alle talen. Binnen de kortste keren waren alle verenigingen op de hoogte gesteld, iedereen had hetzelfde verhaal. Ze willen Headlines niet te woord staan en we mogen niet komen filmen. Maar ja.. "corpsen hebben niet zo'n open structuur," wordt ons verteld. En dat heeft een reden: "het geheimzinnige is ook wel een beetje de charme van het corps."
bron: http://headlines.nos.nl/f(...)d&utm_medium=twitter
quote:Op maandag 1 november 2010 22:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat is dan uiteraard ook de meest makkelijk voor de hand liggende verhaallijn. Evenals alle excessen uitmelken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek Mores is trouwens wel briljant in de situatieschets, maar dat plot. Om te huilen idd.
Verder is het best sneu dat dergelijke boeken en series gemaakt worden. Het schept een beeld over studentenverenigingen dat incompleet is. In aflevering drie is het kampgedeelte al blijkbaar afgesloten, gezien de promo's. Dan komt de groepsvorming, het leren van etiquette en mores die plaats moet vinden totaal niet aan bod. Ja, 1 quote van die dooie "...jaarband...". Best zonde, zo'n eenzijdige beeldvorming...................................................................................................................................................
We hebben al tieten gezien. En een diepe snee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:52 schreef DeTolk het volgende:
Elke aflevering een blote tiet zeker en een beetje halfzachte sex?
quote:Gemiddeld lid (9 cm) van het corps ziet niet elke aflevering een blote tet en heeft halfzachte seks!Op dinsdag 2 november 2010 09:52 schreef DeTolk het volgende:
Elke aflevering een blote tiet zeker en een beetje halfzachte sex?
Ik doe het liever erbuitenquote:Op dinsdag 2 november 2010 12:51 schreef Ryon het volgende:
Wordt die Hannah Verboom nog een beetje geneukt in de serie of hoe zit dat?
die wordt zeker aangeduwdquote:Op dinsdag 2 november 2010 12:51 schreef Ryon het volgende:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:48 schreef Susi het volgende:
Wat cliché, ook dat dat meisje direct die gozer gaat inzepen.
bij ons ging het wel zoquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:48 schreef Susi het volgende:
Wat cliché, ook dat dat meisje direct die gozer gaat inzepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:52 schreef gers het volgende:
[..]
bij ons ging het wel zoIk heb bij de verkeerde vereniging gezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij wou ook een half naakte jongen inzepen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb bij de verkeerde vereniging gezeten
je mag wel mijn rug inzepen hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb bij de verkeerde vereniging gezeten
Nog niet..quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:51 schreef Ryon het volgende:
Ik heb het vermoeden dat dat ook niet zo snel gaat gebeuren...quote:
Zal wel ergens op de Hollandse Waterlinie zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:08 schreef Nautilus. het volgende:
Waar is het nou opgenomen? Ik weet dat Tragos een KMT in een oud fort houdt en er is sprake van een verenigingshuis Vrijthof. Het straatbeeld tijdens de openingsscène deed me een beetje aan Maastricht denken.
Jawel, ze wordt in ieder geval het vriendinnetje vanquote:Op woensdag 3 november 2010 00:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat dat ook niet zo snel gaat gebeuren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat lekker te lezen op het kopje "cast" op de website van Feuten.
Professioneel gedaan weer, ook met dat week van tevoren online zetten van de i-netstream.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel, ze wordt in ieder geval het vriendinnetje vanSorry hoor,maar als je dat niet aanzag komen ben je wel heel naief...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat lekker te lezen op het kopje "cast" op de website van Feuten.
Professioneel gedaan weer, ook met dat week van tevoren online zetten van de i-netstream.
En verder denk ik niet dat ze die 2 zo "expleciet" in beeld gaan brengen...Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Aha, een neerlandicus in de dop!quote:Op woensdag 3 november 2010 21:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sorry hoor,maar als je dat niet aanzag komen ben je wel heel naief...
En verder denk ik niet dat ze die 2 zo "expleciet" in beeld gaan brengen...
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, een neerlandicus in de dop!
Expliciet wel danquote:Op woensdag 3 november 2010 21:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sorry hoor,maar als je dat niet aanzag komen ben je wel heel naief...
En verder denk ik niet dat ze die 2 zo "expleciet" in beeld gaan brengen...
GTST ook niet, Co-Assistent ook niet, Gooische Vrouwen ook niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:01 schreef ruudvandijk het volgende:
De serie vind ik niet echt waarheidsgetrouw. Ze hebben te veel extremen (slagerzoon, varkentje, foute huisoudste) bij elkaar gezocht. Om over aflevering 2 nog maar niet te spreken.
De makers hebben gedacht dat veel schelden, bloot, drugs en seks altijd wel scoort bij tieners en studenten.
Nederlandse series op de commerciëlen zijn dan ook echt rampzalig.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:02 schreef Rookert het volgende:
GTST ook niet, Co-Assistent ook niet, Gooische Vrouwen ook niet.
Dat doet er niet toe in deze discussie.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:24 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Nederlandse series op de commerciëlen zijn dan ook echt rampzalig.
-edit-quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe in deze discussie.
En natuurlijk zoeken ze stereotypen bij elkaar, dat maakt het juist interessant. Zoals iemand anders al zei, het is geen documentaire!quote:Op donderdag 4 november 2010 13:01 schreef ruudvandijk het volgende:
De serie vind ik niet echt waarheidsgetrouw. Ze hebben te veel extremen (slagerzoon, varkentje, foute huisoudste) bij elkaar gezocht. Om over aflevering 2 nog maar niet te spreken.
De makers hebben gedacht dat veel schelden, bloot, drugs en seks altijd wel scoort bij tieners en studenten.
Dat laatste heb ik ooit echt gezien! Maar ja moet je maar niet bij het offerfeest gaan kijken bij een islamitische vereniging.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:17 schreef Micson het volgende:
Ik vond het best overeenkomen met mijn eigen introkamp. Als je een paar extreme dingetjes wegdenkt dan, bijvoorbeeld het staan op de arm in het gips, het doden van het varken etc.
Sinds wanneer slachten ze een varken bij een Islamitisch offerfeestquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat laatste heb ik ooit echt gezien! Maar ja moet je maar niet bij het offerfeest gaan kijken bij een islamitische vereniging.
Dat vroeg ik mij ook al af! Ik zocht eigenlijk gewoon het toilet!quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sinds wanneer slachten ze een varken bij een Islamitisch offerfeest
Wij moesten met vieze vingers met tandpasta erop bij elkaar de tanden poetsenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af! Ik zocht eigenlijk gewoon het toilet!
tijdens de intro kreeg je ook te horen gekregen dat je niks over de kmt verteldquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:35 schreef Micson het volgende:
[..]
Wij moesten met vieze vingers met tandpasta erop bij elkaar de tanden poetsenEn tot half 5 rondjes rennen, en dan weer een uur later uit bed en weer rennen, dat zie ik ze bij Feuten niet doen!
Net of iemand zich daaraan houdt huiliequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:43 schreef gers het volgende:
[..]
tijdens de intro kreeg je ook te horen gekregen dat je niks over de kmt verteld
Vertel maar wat je wilt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:45 schreef Micson het volgende:
[..]
Net of iemand zich daaraan houdt huilie![]()
Zal wel een knorren vereniging zijn, die toch alleen maar het corps proberen te kopieren.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:45 schreef Micson het volgende:
[..]
Net of iemand zich daaraan houdt huilie![]()
En je weet niet eens bij welke vereniging ik zit of in welk jaar ik de ontgroening heb gedaan. Dus ik heb in feite niets verteld.
Wie weet.. Ik zeg niks, dat zou een overtreding van de regels zijnquote:Op zondag 7 november 2010 15:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zal wel een knorren vereniging zijn, die toch alleen maar het corps proberen te kopieren.
Hmm...Ci.Cu.Fl.?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:35 schreef Micson het volgende:
[..]
Wij moesten met vieze vingers met tandpasta erop bij elkaar de tanden poetsen
Hoe weet je in godsnaam het tijdstip? 8) Je moet je horloge en telefoon inleveren. Stond er een zonnewijzer op het terrein?quote:En tot half 5 rondjes rennen, en dan weer een uur later uit bed en weer rennen, dat zie ik ze bij Feuten niet doen!
Goh. Wat zouden ze bij SV Circumflex nou toch doen?quote:Op zondag 7 november 2010 22:46 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Hmm...Ci.Cu.Fl.?
[..]
Hoe weet je in godsnaam het tijdstip? 8) Je moet je horloge en telefoon inleveren. Stond er een zonnewijzer op het terrein?
wel degelijk waarheidsgetrouwquote:Op maandag 1 november 2010 21:53 schreef ssebass het volgende:
Wel grappig maar niet echt waarheidsgetrouw.
Dit soort studenten?quote:Op zondag 7 november 2010 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind het erg realistisch overkomen laat wel zien dat de meeste van dit soort studenten schorem zijn die zoveel mogelijk pussy willen scoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het idee vind ik trouwens wel leuk en een aantal van de verhaallijnen ook. Maar als dit al niet eens zo erg is als het corps, dan walg ik er van. Op zo'n manier met mensen omgaan en er nog trots op zijn ook...
[ Bericht 7% gewijzigd door Puntenslijpsel op 08-11-2010 15:28:28 ]Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Je kunt de 2e aflevering al online bekijken.. Misschien een idee om voor dat soort dingen voortaan even te spoileren?quote:Op maandag 8 november 2010 08:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wie is er dood dan? Tweede aflevering is vanavond toch pas?
Dat willen wij mannen in het algemeen sowieso, daar hoef je echt geen student voor te zijnquote:Op zondag 7 november 2010 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind het erg realistisch overkomen laat wel zien dat de meeste van dit soort studenten schorem zijn die zoveel mogelijk pussy willen scoren.
het is maar een spelquote:Op maandag 8 november 2010 08:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar als dit al niet eens zo erg is als het corps, dan walg ik er van. Op zo'n manier met mensen omgaan en er nog trots op zijn ook...
Juist het hele decorum ontbreekt in deze serie.quote:Op maandag 8 november 2010 12:10 schreef Outlined het volgende:
[..]
het is maar een spel, je leert er zo veel van, en het schept een jaarband
Ja joh, leuk spel, bewust mensen denigreren, ze fysiek onprettige dingen laten doen, ronduit smerige dingen laten doen. Geef mij maar monopolyquote:Op maandag 8 november 2010 12:10 schreef Outlined het volgende:
[..]
het is maar een spel, je leert er zo veel van, en het schept een jaarband
Scusiquote:Op maandag 8 november 2010 08:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je kunt de 2e aflevering al online bekijken.. Misschien een idee om voor dat soort dingen voortaan even te spoileren?
Dit is een vakantiekampje, wou dat mijn KMT zo leuk was. Lekker bedje, goed ontbijtje, lekker douchen met naakte vrouwen. Beetje speurtocht in het bos doen of achter een scootertje aanrennenquote:Op maandag 8 november 2010 17:31 schreef Outlined het volgende:
we kunnen ook dit hele topic spoileren, die hele KMT wordt uit de doeken gedaan
Idd, momenteel is het alleen maar 'afzien' (valt best mee) en zie je niet hoe men naar elkaar toe groeit.quote:Op maandag 8 november 2010 14:26 schreef s0k het volgende:
[..]
Juist het hele decorum ontbreekt in deze serie.
Dit bedoel je figuurlijk of wat?quote:Op maandag 8 november 2010 20:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
en als dat je doel is en men tekent ervoor
Ik bedoel: als dat het doel is van het corps en men (aspirant-leden) tekenen ervoor, dan kan het toch.quote:
Ja maar waar teken je dan precies voor. Volgens mij had ik nergens voor getekend.quote:Op maandag 8 november 2010 20:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik bedoel: als dat het doel is van het corps en men (aspirant-leden) tekenen ervoor, dan kan het toch.
Jij hebt wel ergens je handtekening gezet hoor...quote:Op maandag 8 november 2010 20:59 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja maar waar teken je dan precies voor. Volgens mij had ik nergens voor getekend.
Voor wat dan?quote:Op maandag 8 november 2010 21:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jij hebt wel ergens je handtekening gezet hoor...
Ik ben niet meer lid, zou kunnen ja dat je daarvoor je handtekening moet zetten maar volgens mij was dat bij mij niet zo.quote:Op maandag 8 november 2010 21:03 schreef Rookert het volgende:
Voor aanmelding van je vereniging, weet niet waar je lid bent?
Wat is dan normaal ? wat voor rare eisen zijn er voor een ontgroening om een huis in te mogen ?quote:Op maandag 8 november 2010 22:34 schreef GSbrder het volgende:
Nieuwe aflevering (3) net gekeken, die gast heeft echt de makkelijkste huisontgroening ooit.
Normaal gesproken zijn die minimaal 4 keer zo zwaar als de algemene KMT van het corps. Enorm gepamperd wordt hij door die Olivier. Seks, tieten en Hanna Verboom maken het toch een stuk leuker en die Heineken erbij ook.
Men vindt het gewoon leuk om dat soort tradities in stand te houden, is 'supermooi' en zolang de huidige bewoners het ritueel hebben gehad dan krijgt de volgende het ook, houdt zichzelf in stand.quote:Op maandag 8 november 2010 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat is dan normaal ? wat voor rare eisen zijn er voor een ontgroening om een huis in te mogen ?
Waarom is er überhaupt een ontgroening ?
Kijkt prima weg, promo voor volgende week ziet er ook wel leuk uit, Hanna Verboom is echt beter te pruimen dan ooitquote:
Zodra je een paar keer binnen geweest bent, mee bent uitgeweest met de huisgenoten ben je er echt nog niet. Dat is een proces dat zeker tot januari kan duren in de meer vooraanstaande huizen, dan pas mag je je volwaardig lid noemen. Grapjes varieren van moeten staan in de woonkamer, tot elke dag afwassen en koken of terug komen op je kamer na een vakantie waar twee konijnen (M/V) zijn losgelaten.quote:Op maandag 8 november 2010 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat is dan normaal ? wat voor rare eisen zijn er voor een ontgroening om een huis in te mogen ?
Waarom is er überhaupt een ontgroening ?
Zeker ook bij het meest prominente huis.quote:Op maandag 8 november 2010 23:20 schreef themole het volgende:
Kijkt lekker weg, is niet echt goed geacteerd en niet realistisch. Maar simpel vermaak, die huisontgroening kan je niet echt een ontgroening noemen. Is meer een huisfeestje.
Zielig zulke luiquote:Op maandag 8 november 2010 22:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zodra je een paar keer binnen geweest bent, mee bent uitgeweest met de huisgenoten ben je er echt nog niet. Dat is een proces dat zeker tot januari kan duren in de meer vooraanstaande huizen, dan pas mag je je volwaardig lid noemen. Grapjes varieren van moeten staan in de woonkamer, tot elke dag afwassen en koken of terug komen op je kamer na een vakantie waar twee konijnen (M/V) zijn losgelaten.
Aflevering 3 is verandering van setting, leuk!quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Aflevering twee was een stuk minder pakkend dan aflevering één....
Beffen, zuipen en op de juiste functie solliciteren.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Karin is echt een smerig wijf. sowieso is heel dat studenten gebeuren maar een smerig wereldje .
Als een stel bekakte teringlijers maar op alles neer kijken en zelf alleen maar bier zuipen.
Belachelijk hoe kan het trouwens dat mongolen als dat die 10 jaar over de studie doen vervolgens wel de beste baan hebben ? Wat leer je nou van 10 jaar in een vies huis leven en zuipen ?
Je ziet dus verkeerd dat ze alleen maar zuipen, die figuren komen idd terecht bij middelmatig baantje. Het zal je meevallen hoeveel mensen bij de vereniging bij de studie zelf serieus te werk gaan om vervolgens weer de randdebiel uit te hangen bij de soos/toko/tent.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Karin is echt een smerig wijf. sowieso is heel dat studenten gebeuren maar een smerig wereldje .
Als een stel bekakte teringlijers maar op alles neer kijken en zelf alleen maar bier zuipen.
Belachelijk hoe kan het trouwens dat mongolen als dat die 10 jaar over de studie doen vervolgens wel de beste baan hebben ? Wat leer je nou van 10 jaar in een vies huis leven en zuipen ?
Zeg, had je dan niet bij die kanoclub moeten gaan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:31 schreef Leso_Varen het volgende:
Ach, vind het wel een vermakelijke serie!
Ergens heeft al dat corporale gelul wel wat!
Het heeft net zoveel weg van de corpo's als van een badmintonclubje: Helemaal niets.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:31 schreef Leso_Varen het volgende:
Ach, vind het wel een vermakelijke serie!
Ergens heeft al dat corporale gelul wel wat!
Bij welke badmintonclub zeggen ze silencium, feut en knor?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het heeft net zoveel weg van de corpo's als van een badmintonclubje: Helemaal niets.
Dat het niet helemaal waarheidsgetrouw is snap ik, maar gewoon hele corpsgebeuren an sich heeft wel iets.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het heeft net zoveel weg van de corpo's als van een badmintonclubje: Helemaal niets.
Ja, onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:22 schreef MaxC het volgende:
Hoor ik nou Dexter-muziek aan het begin van de aflevering?
Erg sterk ja, is dit verzonnen of is dit iets wat je echt niet moet zeggen in het corps? Een kerel die ik ken werd helemaal gek van dingen die hij niet mocht zeggen, ijskast ipv koelkast en zulks. Het zou niets voor mij zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:46 schreef Zhenar het volgende:
"Je stelt niks voor" vond ik een treffende quote.
Het is meer een grapje dat je op feuten toepast als ze zeggem dat ze zich willen "voorstellen" (meestal nadat ze daartoe opdracht hebben gekregen van iemand anders). En eerlijk gezegd is het ook een nogal afgezaagde, te vaak gebruikte grap die alleen wordt gebezigd door leden die niets originelers op te merken hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:47 schreef Schaffelaar het volgende:
[..]
Erg sterk ja, is dit verzonnen of is dit iets wat je echt niet moet zeggen in het corps? Een kerel die ik ken werd helemaal gek van dingen die hij niet mocht zeggen, ijskast ipv koelkast en zulks. Het zou niets voor mij zijn
Het ASC, waar dit op gebaseerd moet lijken, wel... Alleen Delft, Utrecht en Rotterdam(?) niet dacht ik.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:42 schreef Mandal het volgende:
Het klopt van geen kant. Het corps is geen gemengde vereniging
Wat is ASC voor een nep Corps dan.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:59 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Het ASC, waar dit op gebaseerd moet lijken, wel... Alleen Delft, Utrecht en Rotterdam(?) niet dacht ik.
ASC en Vindicat nep vinden omdat er vrouwen zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 12:05 schreef Mandal het volgende:
[..]
Wat is ASC voor een nep Corps dan.
moet silencium politesse, feut foet en knor zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij welke badmintonclub zeggen ze silencium, feut en knor?
Overdreven? Doe ik ook gewoon hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:21 schreef Bananenman het volgende:
Ik vond de 3e aflevering trouwens best goed, omdat de stereotypes zo overdreven aanwezig zijn, heerlijk toch. Vooral die Olivier die z'n tanden poetst met een biertje erbij en dat andere figuur dat hem aanraadt om maximaal bij te lenen en ¤1000 rood te kunnen staan. Zó overdreven dat het weer grappig is
De serie is gebaseerd op de (rondslingerende) almanakken van het ASC en LANX (including beide KMT verslagen). De grote Amsterdamse verenigingen dus, die qua cultuur, gebruiken, vocabulaire en structuur nogal wat verschillen van het buitenland. Natuurlijk levert dit een bizarre mix op van huis en dispuutscultuur en gaat iedereen janken dat zij nog nooit van silencium gehoord hebben.. maar ach, boeie.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:51 schreef Mankatans het volgende:
[..]
moet silencium politesse, feut foet en knor zijn
nouja, knor hadden ze dan wel goed, goeie score hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Vooral dat bijlenen bij IBGroep vond ik tof gedaan, gewoon omdat het zo herkenbaar is (ik leen zelf niet extra bij) bij mensen om je heenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:21 schreef Bananenman het volgende:
Ik vond de 3e aflevering trouwens best goed, omdat de stereotypes zo overdreven aanwezig zijn, heerlijk toch. Vooral die Olivier die z'n tanden poetst met een biertje erbij en dat andere figuur dat hem aanraadt om maximaal bij te lenen en ¤1000 rood te kunnen staan. Zó overdreven dat het weer grappig is
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef Tamashii het volgende:
Aflevering drie vond ik tof.Hanna Verboom zag er zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uit, in de promo van volgende week nog meer
![]()
Inderdaad, of dat-ie Heineken de 24e terug zou betalen, nadat stufi gestort is.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:21 schreef Bananenman het volgende:
Waar vind je die promo?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hanna Verboom zag er zouit, in de promo van volgende week nog meer
Bedanktquote:Op maandag 15 november 2010 14:02 schreef Micson het volgende:
Als aflevering 3 op tv afgelopen, rond half 10
quote:Op maandag 15 november 2010 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Om de een of andere reden geloof ik niet dat die Freek dood is.
quote:Op maandag 15 november 2010 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Om de een of andere reden geloof ik niet dat die Freek dood is.
De kijker werd toch ook genept met Oli4 als feut ?quote:
Ze hebben een begrafenis gehad, dan kan je weinig meer dan concluderen dat ie dood is.quote:Op maandag 15 november 2010 22:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De kijker werd toch ook genept met Oli4 als feut ?
Maar toch niet in beeld ?quote:Op maandag 15 november 2010 22:21 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ze hebben een begrafenis gehad, dan kan je weinig meer dan concluderen dat ie dood is.
De kijker? De feuten voornamelijk...quote:Op maandag 15 november 2010 22:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De kijker werd toch ook genept met Oli4 als feut ?
De kijker wist het toch ook niet ?quote:Op maandag 15 november 2010 22:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De kijker? De feuten voornamelijk...
Het gaat daar nu vrijwel uitsluitend over.quote:Op maandag 15 november 2010 23:07 schreef Micson het volgende:
Is het waard om de 4de aflevering te kijken?
Ik vond de eerste wel aardig om te zien, ook door de herkenbaarheid. Maar toen ze geen ontgroening meer hadden en het meer over die dooie ging en Wachtmans zijn huis, vond ik het wat minder..
Idd, wel meesterlijke actie van die heineken!quote:Op maandag 15 november 2010 22:55 schreef Rahl het volgende:
Wat er nou precies zo exclusief is aan dat huis van Wagtmans ontgaat me wel trouwens.
En volgende aflevering waarschijnlijk nog meer....quote:Op maandag 15 november 2010 23:07 schreef Rahl het volgende:
[..]
Het gaat daar nu vrijwel uitsluitend over.
Het is het oudste studentenhuis en 9 ministers hebben er ooit gewoond. Het heeft dus een rijke, succesvolle historie.quote:Op maandag 15 november 2010 22:55 schreef Rahl het volgende:
Wat er nou precies zo exclusief is aan dat huis van Wagtmans ontgaat me wel trouwens.
Iets irriteert je en je ergert je ergens aan, kutfoet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:13 schreef dreamzk het volgende:
Enige waar ik me soms aan irriteer is dat iedereen altijd in jasje dasje rondloopt
Die Bram niet, zijn kledingstijl klopt op zich wel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:13 schreef dreamzk het volgende:
Enige waar ik me soms aan irriteer is dat iedereen altijd in jasje dasje rondloopt
Vind die Bolhuis zo langzamerhand wel vervelend worden, typisch natuurlijk dat hij het op deze manier opzoekt, maar twee afleveringen lang lam zijn is wel een tikje extreem.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:10 schreef Rookert het volgende:
Geen grote dingen gebeurd deze week, maar die actie van Heineken was wel tof. Dat erachteraan rennen is ook zo typisch
Ja das waar, maar ik bedoel in aflevering 4:quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die Bram niet, zijn kledingstijl klopt op zich wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja das waar, maar ik bedoel in aflevering 4:Ja precies, op dat moment dacht ik ook van 'ja hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
Zei ik eerder in het topic ook al, merkte ook al die gelijkenissen op. Vooral de relatie tussen de labiele HO en de HJquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:05 schreef Nautilus. het volgende:
Heeft BNN het script (losjes) gebaseerd op 'Mores'? De animositeit tussen Bolhuis en Bram, die licht incestueuze relatie tussen broer en zus en de setting rond het populaire huis kwamen daar ook in voor.
Shazam FTW:quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
Toch nog even een vraag, bij 4:40 heeft Hendrik een muziek opstaan, iemand enig idee welk nummer dit is?
http://sites.bnn.nl/page/(...)f3a0874573fd13da2502
quote:Op maandag 15 november 2010 22:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik moest lachen om die actie in de supermarkt.
"Hé, Lullo's. Ik vraag het niet nog een keer!"
"Gelukkig, het werd al vervelend."
"D'r staat nog een potje scheef."
'Mores' zou ook verfilmd worden, althans dat stond op de internetpagina van de uitgeverij.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:13 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zei ik eerder in het topic ook al, merkte ook al die gelijkenissen op. Vooral de relatie tussen de labiele HO en de HJ
Speciaal voor jou zijn meest zwoele foto:quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:12 schreef Nautilus. het volgende:
Die Manuel Broekman heeft het acteren ook niet uitgevonden, overigens. Hebben ze die uilenbal nou alleen gecast omdat-ie zo zwoel kan kijken en zeehaar heeft?
Is hij die bijdehande kneus bij spuiten en slikken ?quote:Op woensdag 17 november 2010 00:48 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Hij presenteert sinds kort ook bij BNN.
Ja, oh zo slecht.quote:Op woensdag 17 november 2010 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is hij die bijdehande kneus bij spuiten en slikken ?
Sinds dat hij er is kijk ik niet meer.quote:
Ik vind het niet storendquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:12 schreef Nautilus. het volgende:
Die Manuel Broekman heeft het acteren ook niet uitgevonden, overigens. Hebben ze die uilenbal nou alleen gecast omdat-ie zo zwoel kan kijken en zeehaar heeft?
Vooral niet reageren, hoor mensen. Vooral niet reageren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:24 schreef servus_universitas het volgende:
Vermakelijke serie en ik snap het gezeik echt niet dat het niet helemaal overeenkomst met de realiteit. So what? Het is toch vooral fictie en voor het vermaak, niet voor de lering.
Lekkere vent hoor!quote:
Misschien zijn ze het wel je eensquote:Op woensdag 17 november 2010 17:51 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Vooral niet reageren, hoor mensen. Vooral niet reageren.
Vent?quote:[..]
Lekkere vent hoor!![]()
Een schrale troost voor een roepende in de woestijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Misschien zijn ze het wel je eens
Insinueer je hier nu iets onbehoorlijks aangaande mijn seksuele oriëntatie?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Vent?Zijn klasgenootjes van groep acht hebben zo te zien zijn shirt verstopt.
Nou, dat begrijp ik dus niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:41 schreef Outlined het volgende:
"Weet je wie ik een sympathieke gozer vind: Desi Boutserse"
ROFL
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, dat begrijp ik dus niet.Tis toch een meisje.
Serieus?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet weet wat je hier zegtquote:Op donderdag 18 november 2010 12:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
leuk maar eh, jaarband m'n reet. Die serie klopt klopt verdomd goed en reken maar dat ze balen.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:52 schreef ssebass het volgende:
Kreeg net dit over de mail, gaat over de serie feuten:
http://www.dub.uu.nl/cont(...)-niet-tijdens-de-kmt
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zijn meest zwoele foto:
[ afbeelding ]
Als ze zelfs stomme dingen als button down fout doen, betekent dat dat er echt niemand, maar dan ook helemaal niemand die ook maar een beetje een actief studentenleven heeft gehad op die set rondliep.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:03 schreef Outlined het volgende:
[..]
leuk maar eh, jaarband m'n reet. Die serie klopt klopt verdomd goed en reken maar dat ze balen.
weet je wat zo leuk is, leden lopen over de details te zeuren die niet (zouden) kloppen. Puur om verwarring te zaaien want in grote lijnen klopt het perfect.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:57 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Als ze zelfs stomme dingen als button down fout doen, betekent dat dat er echt niemand, maar dan ook helemaal niemand die ook maar een beetje een actief studentenleven heeft gehad op die set rondliep.
Ehh... Ja.. Het is inderdaad een zeer waarheidsgetrouwe weergave van de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:50 schreef Outlined het volgende:
[..]
weet je wat zo leuk is, leden lopen over de details te zeuren die niet (zouden) kloppen. Puur om verwarring te zaaien want in grote lijnen klopt het perfect.
Jij snapt er dus echt helemaal niks vanquote:Op donderdag 18 november 2010 20:03 schreef Outlined het volgende:
[..]
leuk maar eh, jaarband m'n reet. Die serie klopt klopt verdomd goed en reken maar dat ze balen.
wat snap ik niet dan ?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jij snapt er dus echt helemaal niks van
Zelfs de achternamen kloppen. Nou jij weer.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ehh... Ja.. Het is inderdaad een zeer waarheidsgetrouwe weergave van de werkelijkheid.
Waarom zouden ze de achternamen letterlijk overnemen? Lijkt me toch echt geen slimme zet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:31 schreef Outlined het volgende:
[..]
Zelfs de achternamen kloppen. Nou jij weer.
don't know, maakt het echter niet onwaar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:41 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Waarom zouden ze de achternamen letterlijk overnemen? Lijkt me toch echt geen slimme zet.
Het inderdaad een detail, maar wel een detail dat meteen duidelijk maakt dat er dus niemand die ooit ook maar iets met een studentenvereniging te maken heeft gehad op de set was. Er zijn genoeg studieverenigingen waar je met button down niet serieus genomen wordt, laat staan studentenverenigingen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:50 schreef Outlined het volgende:
[..]
weet je wat zo leuk is, leden lopen over de details te zeuren die niet (zouden) kloppen. Puur om verwarring te zaaien want in grote lijnen klopt het perfect.
Tuurlijk zijn die acteurs nooit lid geweest, daar zijn het immers acteurs voor. Desondanks dat klopt het gewoon goed. Benieuwd hoe ze aan het script zijn gekomen. Kan toch niet alleen dat boek Mores zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:57 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Het inderdaad een detail, maar wel een detail dat meteen duidelijk maakt dat er dus niemand die ooit ook maar iets met een studentenvereniging te maken heeft gehad op de set was. Er zijn genoeg studieverenigingen waar je met button down niet serieus genomen wordt, laat staan studentenverenigingen.
Nee die klopt juist niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:08 schreef Rookert het volgende:
De sfeer klopt, dat is al goed genoeg
dat jij nou niet neukt, betekent niet meteen dat anderen dat ook niet doenquote:
Hoe ver kun je er naast zitten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:20 schreef Outlined het volgende:
[..]
dat jij nou niet neukt, betekent niet meteen dat anderen dat ook niet doen
Nouja, het is wel handig als je em erin krijgt als je een vrouw aanduwt (quote:
Dat je zegt dat deze serie perfect weergeeft wat een studentenvereniging inhoudt. Het enige correcte wat ik tegen kwam is het moment met de jaarband, voor de rest hebben ze op de gok maar wat gedaan in de hoop dat het klopt, wat jammerlijk niet het geval is. Wel leuk om te zien, daar niet van. Maar dat jij loopt te verkondigen dat dit de waarheid weergeeftquote:
Veel individuele componenten kloppen zeer goed: ranzige t-shirts, als net nieuw lid invechten bij je eigen vereniging, stropdas - pardon 'das' - verdedigen, onsympathiek gedrag van leden die al langer lid zijn tegen nieuwe leden. Die zijn natuurlijk aan elkaar geplakt omdat er een goed verhaal van gemaakt moet worden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat je zegt dat deze serie perfect weergeeft wat een studentenvereniging inhoudt. Het enige correcte wat ik tegen kwam is het moment met de jaarband, voor de rest hebben ze op de gok maar wat gedaan in de hoop dat het klopt, wat jammerlijk niet het geval is. Wel leuk om te zien, daar niet van.
En er wordt ook bier gedronken en geneukt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 08:43 schreef Outlined het volgende:
[..]
Veel individuele componenten kloppen zeer goed: ranzige t-shirts, als net nieuw lid invechten bij je eigen vereniging, stropdas - pardon 'das' - verdedigen, onsympathiek gedrag van leden die al langer lid zijn tegen nieuwe leden. Die zijn natuurlijk aan elkaar geplakt omdat er een goed verhaal van gemaakt moet worden.
help me even herinneren: ik heb ze alle 4 gezien maar weet even niet meer wat nou tijdens de KMT was en wat er na.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
En er wordt ook bier gedronken en geneukt.
100% correct!
En ze zijn vreselijk arrogant.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
En er wordt ook bier gedronken en geneukt.
100% correct!
De Corpora zijn verenigingen die al heel veel generaties oud zijn, en in al die jaren ontzettend veel tradities en gebruiken (mores) hebben vergaard. Wat jij herkent als iets dat bij een vereniging hoort betekent voor jou een pluspunt voor de serie, voor anderen die meer kennis hebben over verenigingen is echter elke traditie die niet goed word uitgevoerd juist een minpunt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 08:43 schreef Outlined het volgende:
[..]
Veel individuele componenten kloppen zeer goed: ranzige t-shirts, als net nieuw lid invechten bij je eigen vereniging, stropdas - pardon 'das' - verdedigen, onsympathiek gedrag van leden die al langer lid zijn tegen nieuwe leden. Die zijn natuurlijk aan elkaar geplakt omdat er een goed verhaal van gemaakt moet worden.
het wordt gewoon de nieuwe lullo's trouwens hanna verboom is wel extreem lekker in aflevering 4quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:18 schreef Mankatans het volgende:
[..]
De Corpora zijn verenigingen die al heel veel generaties oud zijn, en in al die jaren ontzettend veel tradities en gebruiken (mores) hebben vergaard. Wat jij herkent als iets dat bij een vereniging hoort betekent voor jou een pluspunt voor de serie, voor anderen die meer kennis hebben over verenigingen is echter elke traditie die niet goed word uitgevoerd juist een minpunt.
Ik kom op meer minpunten dan dat jij op pluspunten komt, en ik zit niet eens bij het corps, kun je nagaan.
Waar ik me overigens het meest aan stoor is dat alles door BNN als een raar verdraaide karikatuur neergezet wordt, en dat vervolgens iedereen het gewoon voor waarheid aanneemt. En dan met z'n allen generaliseren en om het hardst roepen over de kutstudentjes en hun achterlijke gebruiken.
post die link dan ook evenquote:Op zondag 21 november 2010 11:08 schreef themole het volgende:
http://content1d.omroep.n(...)4/331/1067/21887.mp4
aflevering 5.6 is ook wel te vinden gewoon laatste cijfer ophogen.
Die heb ik nog niet, maar onder de comments van aflevering 4 staat dat hij gewoon te vinden is.quote:
Volgens mij ook niet. Had vannacht 5 gezien en daarna dat cijfer verhoogd maar na 10 keer gestopt, dus denk niet dat ie erop stond zeker omdat het verschil tussen 4 en 5 maar 2 cijfers was.quote:Op zondag 21 november 2010 17:29 schreef -jos- het volgende:
Whehe ik heb vanmiddag ook afl. 5 gezien. Volgens mij stond 6 niet online.
Kmoest meer lachen om dat dialoogje in de supermarkt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:58 schreef outtayourleague het volgende:
Aahhh, de strippers!
De Ruiter rules...
quote:Op maandag 22 november 2010 22:27 schreef Zuivelkoe het volgende:
Die soa's. Ik dacht eerst dat ie een geintje maakte.
Er zijn gesprekken geweest met diverse leden. Met de redenatie dat je wel alles geheim kunt houden, maar dat er dan weer een soort karikatuur wordt uitgezonden waar niemand baat bij heeft. Ze zullen vast niet alles hebben verteld en het moet uiteindelijk wel geschikt gemaakt worden voor TV, maar veel dingen zijn dus wel gecheckt.quote:Op woensdag 24 november 2010 02:09 schreef Outlined het volgende:
Hoe de fuck zijn ze trouwens aan zoveel inside info gekomen. Kut-Lul op het WC slot! Dat soort dingen
De acteurs zijn/waren zelf studenten, en die kennen ook studenten, 't zijn niet allemaal geheimen hè.quote:Op woensdag 24 november 2010 02:09 schreef Outlined het volgende:
[..]
Zouden ze dat SOA script zelf bedacht hebben? Of is dat ook waargebeurt?
Hoe de fuck zijn ze trouwens aan zoveel inside info gekomen. Kut-Lul op het WC slot! Dat soort dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |