quote:Op donderdag 18 november 2010 12:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, dat begrijp ik dus niet.Tis toch een meisje.
Serieus?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet weet wat je hier zegtquote:Op donderdag 18 november 2010 12:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
leuk maar eh, jaarband m'n reet. Die serie klopt klopt verdomd goed en reken maar dat ze balen.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:52 schreef ssebass het volgende:
Kreeg net dit over de mail, gaat over de serie feuten:
http://www.dub.uu.nl/cont(...)-niet-tijdens-de-kmt
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zijn meest zwoele foto:
[ afbeelding ]
Als ze zelfs stomme dingen als button down fout doen, betekent dat dat er echt niemand, maar dan ook helemaal niemand die ook maar een beetje een actief studentenleven heeft gehad op die set rondliep.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:03 schreef Outlined het volgende:
[..]
leuk maar eh, jaarband m'n reet. Die serie klopt klopt verdomd goed en reken maar dat ze balen.
weet je wat zo leuk is, leden lopen over de details te zeuren die niet (zouden) kloppen. Puur om verwarring te zaaien want in grote lijnen klopt het perfect.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:57 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Als ze zelfs stomme dingen als button down fout doen, betekent dat dat er echt niemand, maar dan ook helemaal niemand die ook maar een beetje een actief studentenleven heeft gehad op die set rondliep.
Ehh... Ja.. Het is inderdaad een zeer waarheidsgetrouwe weergave van de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:50 schreef Outlined het volgende:
[..]
weet je wat zo leuk is, leden lopen over de details te zeuren die niet (zouden) kloppen. Puur om verwarring te zaaien want in grote lijnen klopt het perfect.
Jij snapt er dus echt helemaal niks vanquote:Op donderdag 18 november 2010 20:03 schreef Outlined het volgende:
[..]
leuk maar eh, jaarband m'n reet. Die serie klopt klopt verdomd goed en reken maar dat ze balen.
wat snap ik niet dan ?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jij snapt er dus echt helemaal niks van
Zelfs de achternamen kloppen. Nou jij weer.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ehh... Ja.. Het is inderdaad een zeer waarheidsgetrouwe weergave van de werkelijkheid.
Waarom zouden ze de achternamen letterlijk overnemen? Lijkt me toch echt geen slimme zet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:31 schreef Outlined het volgende:
[..]
Zelfs de achternamen kloppen. Nou jij weer.
don't know, maakt het echter niet onwaar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:41 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Waarom zouden ze de achternamen letterlijk overnemen? Lijkt me toch echt geen slimme zet.
Het inderdaad een detail, maar wel een detail dat meteen duidelijk maakt dat er dus niemand die ooit ook maar iets met een studentenvereniging te maken heeft gehad op de set was. Er zijn genoeg studieverenigingen waar je met button down niet serieus genomen wordt, laat staan studentenverenigingen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:50 schreef Outlined het volgende:
[..]
weet je wat zo leuk is, leden lopen over de details te zeuren die niet (zouden) kloppen. Puur om verwarring te zaaien want in grote lijnen klopt het perfect.
Tuurlijk zijn die acteurs nooit lid geweest, daar zijn het immers acteurs voor. Desondanks dat klopt het gewoon goed. Benieuwd hoe ze aan het script zijn gekomen. Kan toch niet alleen dat boek Mores zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:57 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Het inderdaad een detail, maar wel een detail dat meteen duidelijk maakt dat er dus niemand die ooit ook maar iets met een studentenvereniging te maken heeft gehad op de set was. Er zijn genoeg studieverenigingen waar je met button down niet serieus genomen wordt, laat staan studentenverenigingen.
Nee die klopt juist niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:08 schreef Rookert het volgende:
De sfeer klopt, dat is al goed genoeg
dat jij nou niet neukt, betekent niet meteen dat anderen dat ook niet doenquote:
Hoe ver kun je er naast zitten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:20 schreef Outlined het volgende:
[..]
dat jij nou niet neukt, betekent niet meteen dat anderen dat ook niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |