Zal wel een knorren vereniging zijn, die toch alleen maar het corps proberen te kopieren.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:45 schreef Micson het volgende:
[..]
Net of iemand zich daaraan houdt huilie![]()
En je weet niet eens bij welke vereniging ik zit of in welk jaar ik de ontgroening heb gedaan. Dus ik heb in feite niets verteld.
Wie weet.. Ik zeg niks, dat zou een overtreding van de regels zijnquote:Op zondag 7 november 2010 15:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zal wel een knorren vereniging zijn, die toch alleen maar het corps proberen te kopieren.
Hmm...Ci.Cu.Fl.?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:35 schreef Micson het volgende:
[..]
Wij moesten met vieze vingers met tandpasta erop bij elkaar de tanden poetsen
Hoe weet je in godsnaam het tijdstip? 8) Je moet je horloge en telefoon inleveren. Stond er een zonnewijzer op het terrein?quote:En tot half 5 rondjes rennen, en dan weer een uur later uit bed en weer rennen, dat zie ik ze bij Feuten niet doen!
Goh. Wat zouden ze bij SV Circumflex nou toch doen?quote:Op zondag 7 november 2010 22:46 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Hmm...Ci.Cu.Fl.?
[..]
Hoe weet je in godsnaam het tijdstip? 8) Je moet je horloge en telefoon inleveren. Stond er een zonnewijzer op het terrein?
wel degelijk waarheidsgetrouwquote:Op maandag 1 november 2010 21:53 schreef ssebass het volgende:
Wel grappig maar niet echt waarheidsgetrouw.
Dit soort studenten?quote:Op zondag 7 november 2010 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind het erg realistisch overkomen laat wel zien dat de meeste van dit soort studenten schorem zijn die zoveel mogelijk pussy willen scoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het idee vind ik trouwens wel leuk en een aantal van de verhaallijnen ook. Maar als dit al niet eens zo erg is als het corps, dan walg ik er van. Op zo'n manier met mensen omgaan en er nog trots op zijn ook...
[ Bericht 7% gewijzigd door Puntenslijpsel op 08-11-2010 15:28:28 ]Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Je kunt de 2e aflevering al online bekijken.. Misschien een idee om voor dat soort dingen voortaan even te spoileren?quote:Op maandag 8 november 2010 08:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wie is er dood dan? Tweede aflevering is vanavond toch pas?
Dat willen wij mannen in het algemeen sowieso, daar hoef je echt geen student voor te zijnquote:Op zondag 7 november 2010 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind het erg realistisch overkomen laat wel zien dat de meeste van dit soort studenten schorem zijn die zoveel mogelijk pussy willen scoren.
het is maar een spelquote:Op maandag 8 november 2010 08:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar als dit al niet eens zo erg is als het corps, dan walg ik er van. Op zo'n manier met mensen omgaan en er nog trots op zijn ook...
Juist het hele decorum ontbreekt in deze serie.quote:Op maandag 8 november 2010 12:10 schreef Outlined het volgende:
[..]
het is maar een spel, je leert er zo veel van, en het schept een jaarband
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |