Ik het net aangedaan en ik vind het al niks aan!quote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef IsYouOnDope het volgende:
wat een baggerserie
"Jongens, stop er maar flink wat scheldwoorden in, dan slaat het vast wel aan."
Mwah, het is ook weer niet zo dat die dingen altijd strikt gescheiden lopen. Vraag me meer af waarom die gast in godsnaam zo graag in dat huis van die praeses wil.quote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef ScudRaket het volgende:
Alsof een plek in een huis tegelijk wordt geregeld met de ontgroening. En dat vanuit de feuten.Duidelijk een kwestie van jammer.
Ach, die stereotypen kom je wel eens in het wild tegen.quote:Op maandag 1 november 2010 21:50 schreef hannoes het volgende:
Jeemig, misschien dat studenten het een leuke serie vinden maar ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die dit leuk vonden.
Dat dacht ik dus ook toen ik zat te kijken.quote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef IsYouOnDope het volgende:
wat een baggerserie
"Jongens, stop er maar flink wat scheldwoorden in, dan slaat het vast wel aan."
Mensen van de groensenaat zitten al vanaf de eerste dag te scouten. En vaak kijken ze gelijk naar broertjes van, of mensen met een opvallende achternaam. Zoals dat met Heineken ja.quote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef ScudRaket het volgende:
Alsof een plek in een huis tegelijk wordt geregeld met de ontgroening. En dat vanuit de feuten.Duidelijk een kwestie van jammer.
Dat boek heette Mores. En die schrijver zat zelf bij Minerva dus het lijkt me dat daar wat meer van klopt dan van deze serie (heb het boek niet gelezen).quote:Op maandag 1 november 2010 21:59 schreef dreamzk het volgende:
Ik vind deze serie verdomd veel lijken op een boek. Heette volgens mij ook Feuten en ging over Minerva. Iemand die dat boek ook kent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |