Het gaat daar nu vrijwel uitsluitend over.quote:Op maandag 15 november 2010 23:07 schreef Micson het volgende:
Is het waard om de 4de aflevering te kijken?
Ik vond de eerste wel aardig om te zien, ook door de herkenbaarheid. Maar toen ze geen ontgroening meer hadden en het meer over die dooie ging en Wachtmans zijn huis, vond ik het wat minder..
Idd, wel meesterlijke actie van die heineken!quote:Op maandag 15 november 2010 22:55 schreef Rahl het volgende:
Wat er nou precies zo exclusief is aan dat huis van Wagtmans ontgaat me wel trouwens.
En volgende aflevering waarschijnlijk nog meer....quote:Op maandag 15 november 2010 23:07 schreef Rahl het volgende:
[..]
Het gaat daar nu vrijwel uitsluitend over.
Het is het oudste studentenhuis en 9 ministers hebben er ooit gewoond. Het heeft dus een rijke, succesvolle historie.quote:Op maandag 15 november 2010 22:55 schreef Rahl het volgende:
Wat er nou precies zo exclusief is aan dat huis van Wagtmans ontgaat me wel trouwens.
Iets irriteert je en je ergert je ergens aan, kutfoet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:13 schreef dreamzk het volgende:
Enige waar ik me soms aan irriteer is dat iedereen altijd in jasje dasje rondloopt
Die Bram niet, zijn kledingstijl klopt op zich wel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:13 schreef dreamzk het volgende:
Enige waar ik me soms aan irriteer is dat iedereen altijd in jasje dasje rondloopt
Vind die Bolhuis zo langzamerhand wel vervelend worden, typisch natuurlijk dat hij het op deze manier opzoekt, maar twee afleveringen lang lam zijn is wel een tikje extreem.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:10 schreef Rookert het volgende:
Geen grote dingen gebeurd deze week, maar die actie van Heineken was wel tof. Dat erachteraan rennen is ook zo typisch
Ja das waar, maar ik bedoel in aflevering 4:quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die Bram niet, zijn kledingstijl klopt op zich wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja das waar, maar ik bedoel in aflevering 4:Ja precies, op dat moment dacht ik ook van 'ja hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
Zei ik eerder in het topic ook al, merkte ook al die gelijkenissen op. Vooral de relatie tussen de labiele HO en de HJquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:05 schreef Nautilus. het volgende:
Heeft BNN het script (losjes) gebaseerd op 'Mores'? De animositeit tussen Bolhuis en Bram, die licht incestueuze relatie tussen broer en zus en de setting rond het populaire huis kwamen daar ook in voor.
Shazam FTW:quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
Toch nog even een vraag, bij 4:40 heeft Hendrik een muziek opstaan, iemand enig idee welk nummer dit is?
http://sites.bnn.nl/page/(...)f3a0874573fd13da2502
quote:Op maandag 15 november 2010 22:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik moest lachen om die actie in de supermarkt.
"Hé, Lullo's. Ik vraag het niet nog een keer!"
"Gelukkig, het werd al vervelend."
"D'r staat nog een potje scheef."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |