We hebben al tieten gezien. En een diepe snee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:52 schreef DeTolk het volgende:
Elke aflevering een blote tiet zeker en een beetje halfzachte sex?
quote:Gemiddeld lid (9 cm) van het corps ziet niet elke aflevering een blote tet en heeft halfzachte seks!Op dinsdag 2 november 2010 09:52 schreef DeTolk het volgende:
Elke aflevering een blote tiet zeker en een beetje halfzachte sex?
Ik doe het liever erbuitenquote:Op dinsdag 2 november 2010 12:51 schreef Ryon het volgende:
Wordt die Hannah Verboom nog een beetje geneukt in de serie of hoe zit dat?
die wordt zeker aangeduwdquote:Op dinsdag 2 november 2010 12:51 schreef Ryon het volgende:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:48 schreef Susi het volgende:
Wat cliché, ook dat dat meisje direct die gozer gaat inzepen.
bij ons ging het wel zoquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:48 schreef Susi het volgende:
Wat cliché, ook dat dat meisje direct die gozer gaat inzepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:52 schreef gers het volgende:
[..]
bij ons ging het wel zoIk heb bij de verkeerde vereniging gezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij wou ook een half naakte jongen inzepen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb bij de verkeerde vereniging gezeten
je mag wel mijn rug inzepen hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb bij de verkeerde vereniging gezeten
Nog niet..quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:51 schreef Ryon het volgende:
Ik heb het vermoeden dat dat ook niet zo snel gaat gebeuren...quote:
Zal wel ergens op de Hollandse Waterlinie zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:08 schreef Nautilus. het volgende:
Waar is het nou opgenomen? Ik weet dat Tragos een KMT in een oud fort houdt en er is sprake van een verenigingshuis Vrijthof. Het straatbeeld tijdens de openingsscène deed me een beetje aan Maastricht denken.
Jawel, ze wordt in ieder geval het vriendinnetje vanquote:Op woensdag 3 november 2010 00:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat dat ook niet zo snel gaat gebeuren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat lekker te lezen op het kopje "cast" op de website van Feuten.
Professioneel gedaan weer, ook met dat week van tevoren online zetten van de i-netstream.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel, ze wordt in ieder geval het vriendinnetje vanSorry hoor,maar als je dat niet aanzag komen ben je wel heel naief...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat lekker te lezen op het kopje "cast" op de website van Feuten.
Professioneel gedaan weer, ook met dat week van tevoren online zetten van de i-netstream.
En verder denk ik niet dat ze die 2 zo "expleciet" in beeld gaan brengen...Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Aha, een neerlandicus in de dop!quote:Op woensdag 3 november 2010 21:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sorry hoor,maar als je dat niet aanzag komen ben je wel heel naief...
En verder denk ik niet dat ze die 2 zo "expleciet" in beeld gaan brengen...
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, een neerlandicus in de dop!
Expliciet wel danquote:Op woensdag 3 november 2010 21:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sorry hoor,maar als je dat niet aanzag komen ben je wel heel naief...
En verder denk ik niet dat ze die 2 zo "expleciet" in beeld gaan brengen...
GTST ook niet, Co-Assistent ook niet, Gooische Vrouwen ook niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:01 schreef ruudvandijk het volgende:
De serie vind ik niet echt waarheidsgetrouw. Ze hebben te veel extremen (slagerzoon, varkentje, foute huisoudste) bij elkaar gezocht. Om over aflevering 2 nog maar niet te spreken.
De makers hebben gedacht dat veel schelden, bloot, drugs en seks altijd wel scoort bij tieners en studenten.
Nederlandse series op de commerciëlen zijn dan ook echt rampzalig.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:02 schreef Rookert het volgende:
GTST ook niet, Co-Assistent ook niet, Gooische Vrouwen ook niet.
Dat doet er niet toe in deze discussie.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:24 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Nederlandse series op de commerciëlen zijn dan ook echt rampzalig.
-edit-quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe in deze discussie.
En natuurlijk zoeken ze stereotypen bij elkaar, dat maakt het juist interessant. Zoals iemand anders al zei, het is geen documentaire!quote:Op donderdag 4 november 2010 13:01 schreef ruudvandijk het volgende:
De serie vind ik niet echt waarheidsgetrouw. Ze hebben te veel extremen (slagerzoon, varkentje, foute huisoudste) bij elkaar gezocht. Om over aflevering 2 nog maar niet te spreken.
De makers hebben gedacht dat veel schelden, bloot, drugs en seks altijd wel scoort bij tieners en studenten.
Dat laatste heb ik ooit echt gezien! Maar ja moet je maar niet bij het offerfeest gaan kijken bij een islamitische vereniging.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:17 schreef Micson het volgende:
Ik vond het best overeenkomen met mijn eigen introkamp. Als je een paar extreme dingetjes wegdenkt dan, bijvoorbeeld het staan op de arm in het gips, het doden van het varken etc.
Sinds wanneer slachten ze een varken bij een Islamitisch offerfeestquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat laatste heb ik ooit echt gezien! Maar ja moet je maar niet bij het offerfeest gaan kijken bij een islamitische vereniging.
Dat vroeg ik mij ook al af! Ik zocht eigenlijk gewoon het toilet!quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sinds wanneer slachten ze een varken bij een Islamitisch offerfeest
Wij moesten met vieze vingers met tandpasta erop bij elkaar de tanden poetsenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af! Ik zocht eigenlijk gewoon het toilet!
tijdens de intro kreeg je ook te horen gekregen dat je niks over de kmt verteldquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:35 schreef Micson het volgende:
[..]
Wij moesten met vieze vingers met tandpasta erop bij elkaar de tanden poetsenEn tot half 5 rondjes rennen, en dan weer een uur later uit bed en weer rennen, dat zie ik ze bij Feuten niet doen!
Net of iemand zich daaraan houdt huiliequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:43 schreef gers het volgende:
[..]
tijdens de intro kreeg je ook te horen gekregen dat je niks over de kmt verteld
Vertel maar wat je wilt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:45 schreef Micson het volgende:
[..]
Net of iemand zich daaraan houdt huilie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |