We hebben al tieten gezien. En een diepe snee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:52 schreef DeTolk het volgende:
Elke aflevering een blote tiet zeker en een beetje halfzachte sex?
quote:Gemiddeld lid (9 cm) van het corps ziet niet elke aflevering een blote tet en heeft halfzachte seks!Op dinsdag 2 november 2010 09:52 schreef DeTolk het volgende:
Elke aflevering een blote tiet zeker en een beetje halfzachte sex?
Ik doe het liever erbuitenquote:Op dinsdag 2 november 2010 12:51 schreef Ryon het volgende:
Wordt die Hannah Verboom nog een beetje geneukt in de serie of hoe zit dat?
die wordt zeker aangeduwdquote:Op dinsdag 2 november 2010 12:51 schreef Ryon het volgende:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:48 schreef Susi het volgende:
Wat cliché, ook dat dat meisje direct die gozer gaat inzepen.
bij ons ging het wel zoquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:48 schreef Susi het volgende:
Wat cliché, ook dat dat meisje direct die gozer gaat inzepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:52 schreef gers het volgende:
[..]
bij ons ging het wel zoIk heb bij de verkeerde vereniging gezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij wou ook een half naakte jongen inzepen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb bij de verkeerde vereniging gezeten
je mag wel mijn rug inzepen hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb bij de verkeerde vereniging gezeten
Nog niet..quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:51 schreef Ryon het volgende:
Ik heb het vermoeden dat dat ook niet zo snel gaat gebeuren...quote:
Zal wel ergens op de Hollandse Waterlinie zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:08 schreef Nautilus. het volgende:
Waar is het nou opgenomen? Ik weet dat Tragos een KMT in een oud fort houdt en er is sprake van een verenigingshuis Vrijthof. Het straatbeeld tijdens de openingsscène deed me een beetje aan Maastricht denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |