Dit bedoel je figuurlijk of wat?quote:Op maandag 8 november 2010 20:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
en als dat je doel is en men tekent ervoor
Ik bedoel: als dat het doel is van het corps en men (aspirant-leden) tekenen ervoor, dan kan het toch.quote:
Ja maar waar teken je dan precies voor. Volgens mij had ik nergens voor getekend.quote:Op maandag 8 november 2010 20:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik bedoel: als dat het doel is van het corps en men (aspirant-leden) tekenen ervoor, dan kan het toch.
Jij hebt wel ergens je handtekening gezet hoor...quote:Op maandag 8 november 2010 20:59 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja maar waar teken je dan precies voor. Volgens mij had ik nergens voor getekend.
Voor wat dan?quote:Op maandag 8 november 2010 21:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jij hebt wel ergens je handtekening gezet hoor...
Ik ben niet meer lid, zou kunnen ja dat je daarvoor je handtekening moet zetten maar volgens mij was dat bij mij niet zo.quote:Op maandag 8 november 2010 21:03 schreef Rookert het volgende:
Voor aanmelding van je vereniging, weet niet waar je lid bent?
Wat is dan normaal ? wat voor rare eisen zijn er voor een ontgroening om een huis in te mogen ?quote:Op maandag 8 november 2010 22:34 schreef GSbrder het volgende:
Nieuwe aflevering (3) net gekeken, die gast heeft echt de makkelijkste huisontgroening ooit.
Normaal gesproken zijn die minimaal 4 keer zo zwaar als de algemene KMT van het corps. Enorm gepamperd wordt hij door die Olivier. Seks, tieten en Hanna Verboom maken het toch een stuk leuker en die Heineken erbij ook.
Men vindt het gewoon leuk om dat soort tradities in stand te houden, is 'supermooi' en zolang de huidige bewoners het ritueel hebben gehad dan krijgt de volgende het ook, houdt zichzelf in stand.quote:Op maandag 8 november 2010 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat is dan normaal ? wat voor rare eisen zijn er voor een ontgroening om een huis in te mogen ?
Waarom is er überhaupt een ontgroening ?
Kijkt prima weg, promo voor volgende week ziet er ook wel leuk uit, Hanna Verboom is echt beter te pruimen dan ooitquote:
Zodra je een paar keer binnen geweest bent, mee bent uitgeweest met de huisgenoten ben je er echt nog niet. Dat is een proces dat zeker tot januari kan duren in de meer vooraanstaande huizen, dan pas mag je je volwaardig lid noemen. Grapjes varieren van moeten staan in de woonkamer, tot elke dag afwassen en koken of terug komen op je kamer na een vakantie waar twee konijnen (M/V) zijn losgelaten.quote:Op maandag 8 november 2010 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat is dan normaal ? wat voor rare eisen zijn er voor een ontgroening om een huis in te mogen ?
Waarom is er überhaupt een ontgroening ?
Zeker ook bij het meest prominente huis.quote:Op maandag 8 november 2010 23:20 schreef themole het volgende:
Kijkt lekker weg, is niet echt goed geacteerd en niet realistisch. Maar simpel vermaak, die huisontgroening kan je niet echt een ontgroening noemen. Is meer een huisfeestje.
Zielig zulke luiquote:Op maandag 8 november 2010 22:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zodra je een paar keer binnen geweest bent, mee bent uitgeweest met de huisgenoten ben je er echt nog niet. Dat is een proces dat zeker tot januari kan duren in de meer vooraanstaande huizen, dan pas mag je je volwaardig lid noemen. Grapjes varieren van moeten staan in de woonkamer, tot elke dag afwassen en koken of terug komen op je kamer na een vakantie waar twee konijnen (M/V) zijn losgelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |