quote:SF is kleiner dan Amsterdam. Als stad zelf.Op woensdag 20 oktober 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Houston 4e stad ja? Ik denk dat Chicago wel wat groter is, of Detroit. Na NY, SF en LA natuurlijk.
quote:Het punt is ook dat Republikeinse steden veel erger zijn.Op woensdag 20 oktober 2010 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
oh okee. Wist ik nietnou ja, boeit ook niet zo eigenlijk. Venlo nu, internet wordt hierna erg prijzig denk ik, dus ik smeer hem weer
quote:Hij is echt veeeel warmer dan ie lijktOp woensdag 20 oktober 2010 17:27 schreef Crientj het volgende:
[..]
whut? :p Is dat niet veels te koud?
Ik heb vandaag echt moeite met mijzelf warm te houden. *Kopje warm water drinkt.
quote:Correctie, Arnhem is een bouwput
quote:Wellicht die grijze Metropolitan-trek/duw stellen die een decennium terug in Duitsland reden?Op woensdag 20 oktober 2010 22:26 schreef sander89 het volgende:
Was vanavond weer is op Wiki wat aan het surfen over treinen en kwam een trein tegen die ik nog kende.
Ben benieuwd of jullie dit type herkennen aan de hand van het interieur.![]()
[ afbeelding ]
quote:Dat denk ik ook ja.Op woensdag 20 oktober 2010 22:47 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Wellicht die grijze Metropolitan-trek/duw stellen die een decennium terug in Duitsland reden?
quote:Werkt ProRail nog steeds met een ouderwets algoritme waarmee treinseries moeilijker op te bouwen zijn dan af te breken?
quote:Ik denk dat dit plaatje ook in augustus 2012 geschoten kan worden aangezien DB van plan is enkele ICE-treinen tussen Frankfurt en Londen te laten rijden.Op donderdag 21 oktober 2010 00:01 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
19 oktober 2010 Een week na aanvang van de testritten in de Kanaaltunnel kwam het hoogtepunt voor Deutsche Bahn: het presenteren van ICE 4685 op London St. Pancras, recht tegenover een Eurostar-trein. Er is momenteel volop controverse rondom niet-Alstom-treinen in de Kanaaltunnel.
Bron beeld: www.deutschebahn.com
quote:Versleten klepveren misschien?Op woensdag 20 oktober 2010 21:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En vind je het vreemd dat de VS een belachelijk hoog oliegebruik heeft.
quote:Erg geinig. In de CityNightLine bestaan ook 1e klas slaapwagens, de zogenaamde "1 Person im Deluxe Single Abteil".Op woensdag 20 oktober 2010 17:40 schreef Ireyon het volgende:
quote:Ja, maar het is niet dat het alleen aan de Sonsbeekzijde een bende is
quote:Bron en meerUTRECHT - De consumentenorganisaties, verenigd in het Locov, zijn tegen het afschaffen van het papieren spoorboekje. Dat hebben ze in een brief aan de Nederlandse Spoorwegen laten weten.
quote:Ik heb nog steeds goede hoop dat het Spoorboekje blijft, hoor. Zolang iets niet definitief besloten is...Op donderdag 21 oktober 2010 12:59 schreef greavy het volgende:
Spoorboekje moet blijven
Alhoewel dat vast niet zal gebeuren![]()
quote:Ik zie dat je in Delft woont.Op donderdag 21 oktober 2010 14:04 schreef V2 het volgende:
Ik ga hopelijk binnenkort op en neer naar Luxemburg. Ik begrijp dat het de moeite is om via Maastricht te reizen, omdat het traject door de Ardennen erg mooi is, klopt dit? Of zijn de extra overstaps het niet waard? Dwz, ipv alleen op Brussel overstappen moet ik dan overstappen in Ehv, Maastricht, Luik en ms zelfs nog in Namen
quote:Je kan wel online boeken en betalen bij HiSpeed.Op donderdag 21 oktober 2010 14:53 schreef V2 het volgende:
Zeker nuttigNou ja, ik moet eerst ff een hotel ritselen. Op zich is het ms idd wel een idee om terug dan over Brussel te gaan, neem aan dat ik dat gewoon bij HiSpeed online kan boeken+betalen? Ik zag een iDEAL-logo staan geloof ik.
quote:Ah, die dingen komen gewoon uit de automaat, sjiek. Ik zat al te zoeken op die faalsite, maar je kan dus niet een via-station opgeven bij het boeken. Laat staan de heenreis wel via, en de terugreis nietOp donderdag 21 oktober 2010 15:06 schreef greavy het volgende:
[..]
Je kan wel online boeken en betalen bij HiSpeed.
Wat het voordeligst is? Bij de automaat van NS een kaartje kopen (in Maastricht voor jou) naar Luxembourg Gare, NS-traject gratis.
De terugweg kan je in Luxemburg bij het loket een kaartje kopen naar Roosendaal Grens, aangezien je NS-traject gratis hebt. Je zit namelijk niet aan treinen vast met reserveringen.
quote:Ja, dat kan via de automaat. Maar of je in de kaartautomaat Luxemburg kunt selecteren weet ik niet zeker. Het loket kan dat zeker.Op donderdag 21 oktober 2010 15:08 schreef V2 het volgende:
[..]
Ah, die dingen komen gewoon uit de automaat, sjiek. Ik zat al te zoeken op die faalsite, maar je kan dus niet een via-station opgeven bij het boeken. Laat staan de heenreis wel via, en de terugreis niet
quote:Plan-V is alsnog het beste materieel.
quote:Maar gelukkig weet je dat zo wel, want je hebt het even nagevraagd op OHIH.Op donderdag 21 oktober 2010 15:12 schreef greavy het volgende:
[..]
Maar of je in de kaartautomaat Luxemburg kunt selecteren weet ik niet zeker.
quote:Inderdaad.Op donderdag 21 oktober 2010 15:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Maar gelukkig weet je dat zo wel, want je hebt het even nagevraagd op OHIH.
quote:Bij de NS automaten kun je 100% zeker Luxemburg kiezenOp donderdag 21 oktober 2010 15:12 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, dat kan via de automaat. Maar of je in de kaartautomaat Luxemburg kunt selecteren weet ik niet zeker. Het loket kan dat zeker.
quote:Ik heb daar een 'iets' andere mening over.Op donderdag 21 oktober 2010 15:17 schreef greavy het volgende:
[..]
Plan-V is alsnog het beste materieel.
quote:Vragen is niet nodig.Op donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef greavy het volgende:
[..]
Inderdaad.
De automaat geeft maar beperkt aantal buitenlandse bestemmingen..
Ik ga nu werken![]()
quote:QFTOp donderdag 21 oktober 2010 15:37 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Ik heb daar een 'iets' andere mening over.
Oude krotten
quote:Faal nummero 825Reizigers met een kortingskaart van de Nederlandse Spoorwegen krijgen geen korting bij andere vervoerders als ze de OV-chipkaart gebruiken. De NS adviseert de vaste klanten op die trajecten vooral te reizen met het papieren kaartje. Dat meldt nu.nl.
quote:En misschien wel interessanter: ook tussen Amsterdam en Londen!Op donderdag 21 oktober 2010 03:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit plaatje ook in augustus 2012 geschoten kan worden aangezien DB van plan is enkele ICE-treinen tussen Frankfurt en Londen te laten rijden.
quote:Het ging er toch over of ze geen bende ergens anders konden maken of zo?Op donderdag 21 oktober 2010 12:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet dat het alleen aan de Sonsbeekzijde een bende is
quote:Bron: GeenStijl.Sletje van de NS is complete zuigtrein131 SLT's heeft de NS besteld. De epic-fail-op-wielen wordt zelfs door het eigen personeel al 'sletje' genoemd. En terecht. Iedereen komt er in, maar heeft na de rit enorme behoefte om te douchen. Bovendien zuigt sletje als een stagiaire met doorgroei-ambities. Ja, sletje is kudt. Het is dezelfde nieuwe Sprinter die twee weken terug in het nieuws was omdat er geen WC in zit. Waardoor iedereen dus maar in het gangpad van sletje kwakt, blurpt, pist en poept. Vindt sletje stiekem gewoon lekker, natuurlijk. Het ironische is dat sletje er op het eerste gezicht prima uitziet. Aircootje, hip uiterlijk, computergestuurd, inflight information schermpjes en veel licht in de trein. Kan niet misgaan, zou je zeggen. Maar wat krijg je altijd met vrouwen die mooi zijn van buiten en überslet van binnen? Juist, misplaatst diva-gedrag. Wat een koppige, chagrijnige, nauwelijks functionerend hoerenkind van een trein is die SLT. Dat de NS zich daar ooit door heeft laten paaien. Zeker instant verliefd op die zaadvragende koplampen van het sletje. Maar goed, wat een nukken heeft het kind. Het NS-sletje laat zich lastig besturen, weigert soms zelfs maar het rangeerterrein af te komen en trekt op als een Ferrari Testarossa in een moddersloot. "Meh, geen zin", dat type. Bovendien slurpt de hoerendiva geld als een malle. Sletje heeft inmiddels al 850 miljoen euro van de NS-creditcard opgemaakt. In een jaar tijd. Forenzenfolder De Pers heeft alles eens netjes op een rijtje gezet. Kedeghedeng, kedeghedeng, genaaid.
quote:Ze bezorgen door hun spontane storingen de treindienstleiders handenvol werk. Imo wel een goed iets, omdat een aantal dan eindelijk leren hoe ze de treinenloop beter kunnen regelen en dat ze niet altijd op ARI moeten vertrouwen.Op donderdag 21 oktober 2010 17:26 schreef V2 het volgende:
"Een ProRail-medewerker, die liever anoniem wil blijven, heeft het helemaal gehad met de nieuwe Sprinter" ... wat heeft ProRail er nou weer mee te maken
quote:Je kan in Maastricht een kaartje kopen naar Luxemburg Stad.Op donderdag 21 oktober 2010 15:08 schreef V2 het volgende:
[..]
Ah, die dingen komen gewoon uit de automaat, sjiek. Ik zat al te zoeken op die faalsite, maar je kan dus niet een via-station opgeven bij het boeken. Laat staan de heenreis wel via, en de terugreis niet
quote:Oeps, dan heb ik dat even gemist...Op donderdag 21 oktober 2010 17:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het ging er toch over of ze geen bende ergens anders konden maken of zo?
quote:Geeft niet, ik was ook te lui om het op te zoeken!Op donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oeps, dan heb ik dat even gemist...
quote:In de spits is dat vast spectaculairOp donderdag 21 oktober 2010 20:31 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom rijdt er plan V in de 1900? Heeft NShispeed die rijtuigen van de ICR nodig?
quote:Jah okay, de trdls natuurlijk. Maar dat mannetje, dat is van NedTrain, niet van ProRail. Volgens mij heeft NedTrain daar veel meer ellende vanOp donderdag 21 oktober 2010 17:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze bezorgen door hun spontane storingen de treindienstleiders handenvol werk. Imo wel een goed iets, omdat een aantal dan eindelijk leren hoe ze de treinenloop beter kunnen regelen en dat ze niet altijd op ARI moeten vertrouwen.
Voor de rest kan het materieel allerlei andere storingen veroorzaken waar ProRail dan weer een mannetje naar toe moet sturen om te kijken hoe de storing op te lossen is. Met de stellen zelf hebben ze niets van doen natuurlijk
quote:Ik heb het voor de verandering over de consensus Bombardier-Siemens.Op donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef James1988 het volgende:
Vrij veel... als zo'n SLT stilvalt midden in een druk baanvak (denk aan Arnhem naar Utrecht) dan is de treinenloop om zeep.
quote:GeenStijl pretendeert inderdaad Hans Teeuwen, Theo Maassen en Youp van 't Hek te overschreeuwen, maar mislukt steeds in deze pogingen.Op donderdag 21 oktober 2010 17:18 schreef Peterselieman het volgende:
Jammer van al dat gewouwel van GS, want hierdoor gaat de serieuze ondertoon van het stukje behoorlijk verloren.
Daarom leest het stukje van De Pers een stuk beter: http://www.depers.nl/binn(...)-over-het-spoor.html
quote:Klopt.Op donderdag 21 oktober 2010 20:39 schreef V2 het volgende:
[..]
Jah okay, de trdls natuurlijk. Maar dat mannetje, dat is van NedTrain, niet van ProRail. Volgens mij heeft NedTrain daar veel meer ellende van
quote:Je moet iets doen als je op de trein wacht , blijf je wel warmOp donderdag 21 oktober 2010 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze hebben in Zwitserland onlangs een aantal nieuwe stations geopend, waaronder twee langs de Bodensee-oever tussen Romanshorn en Rorschach. Daar moest ik dus even langs om bordjes op te vegen. En in elk geval bij de onooglijke halte Steinach (denk aan Gaanderen, Arkel, Passewaaij, dat soort onzin) hebben ze wel een HEEL merkwaardige manier van prioriteiten stellen. Behalve alles wat je er logischerwijs NIET kunt krijgen aan goederen en/of diensten, kun je er namelijk bijvoorbeeld WEL een zwangerschapstest uit de automaat trekken. Gewoon tussen de snickers en de gevulde koeken in bij wijze van spreken. WTF?
quote:Van pissen op een staafje? Of heb jij meer kinky doeleinden voor een Predictor?Op donderdag 21 oktober 2010 20:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je moet iets doen als je op de trein wacht , blijf je wel warm
quote:HahaOp donderdag 21 oktober 2010 20:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar het probleem is dat NedTrain ook fan is van het 'Just In Time'-bedrijfsproces, waarbij onderdelen pas gehaald worden op het moment dat ze nodig zijn. Ik zou dat bedrijf willen aanraden een ruimere reserve aan te houden. Dat is minder efficiënt, maar op de lange termijn ben je sneller toegespeeld op calamiteiten...
quote:Dat wordt wel afgedekt (hihi gedektOp donderdag 21 oktober 2010 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
Je zult als kind maar chocolade willen hebben en mis drukken
quote:Dan zegt 'ie dat je niet genoeg geld hebt ingeworpen.Op donderdag 21 oktober 2010 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
Je zult als kind maar chocolade willen hebben en mis drukken
quote:Neem z.s.m. snel contact op met Servex!Op donderdag 21 oktober 2010 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens is er wel nagedacht over de indeling, alleen door iemand die van rechts naar links leest![]()
Hier zien we, te beginnen aan de rechterkant:
Condooms, Zwangerschapstesten en Kinder chocolaHoe krijg je t voor elkaar
![]()
[ afbeelding ]
quote:Nee, je verveelt je dus je gaat effe lekker wippen ergens.Op donderdag 21 oktober 2010 21:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Van pissen op een staafje? Of heb jij meer kinky doeleinden voor een Predictor?
quote:Niet als je er voor drie repen geld in hebt gemiktOp donderdag 21 oktober 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wordt wel afgedekt (hihi gedekt) door de prijsverschillen
quote:Het is gewoon voorbedachten rade. "Volgens Somda zit er op de volgende trein een bloedlekkere conductrice. I'll come preparedOp donderdag 21 oktober 2010 21:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, je verveelt je dus je gaat effe lekker wippen ergens.
kan je achteraf meteen kijken of je raak hebt geschoten
quote:Je zou maar per ongeluk over die kinder bueno heen pissenOp donderdag 21 oktober 2010 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
Je zult als kind maar chocolade willen hebben en mis drukken
quote:Nou aangezien de trein om 3 uur uit Den Haag vertrok zit hij in de brede vrijdagspits in Brabant.Op donderdag 21 oktober 2010 20:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
In de spits is dat vast spectaculair
quote:Ach, op zich, een charmant iemand tegenkomen in de trein kan best. Zoals in een van de verhalen in deze uitzending: http://futureexpress.ncrv.nl/ncrvgemist/future-express-1Op donderdag 21 oktober 2010 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is gewoon voorbedachten rade. "Volgens Somda zit er op de volgende trein een bloedlekkere conductrice. I'll come prepared"
quote:Lekkere chica's hier hoorOp donderdag 21 oktober 2010 21:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Ach, op zich, een charmant iemand tegenkomen in de trein kan best. Zoals in een van de verhalen in deze uitzending: http://futureexpress.ncrv.nl/ncrvgemist/future-express-1
(sowieso wel een mooi TV-programma)
Alhoewel in Zwitserland...?
quote:Zaten er geen condooms in?Op donderdag 21 oktober 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekkere chica's hier hoorMaar om dan meteen even een predictor uit de automaat te gaan sleuren is dan ook weer wat radicaal denk ik. Maar misschien ben ik gewoon te afwachtend ingesteld, dat kan ook
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekkere chica's hier hoorMaar om dan meteen even een predictor uit de automaat te gaan sleuren is dan ook weer wat radicaal denk ik. Maar misschien ben ik gewoon te afwachtend ingesteld, dat kan ook
quote:Je vraagt je zowaar af waar ze die zwangerschapstesten eigenlijk voor nodig hebben heOp donderdag 21 oktober 2010 21:57 schreef Igen het volgende:
zo'n steriel toestel dat tot op de seconde op tijd
quote:Hoe zag ze er uit? Ik kom daar regelmatigOp donderdag 21 oktober 2010 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
Station Arkel? Ik kan me nog herinneren toen ik daar een keer was dat er een chick instapte die echt bloedmooi was. Wat had ik destijds graag met haar gesproken.
quote:Blond haar, iets over haar schouder. Ongeveer 1,70 meter lang. Volgens mij blauwe ogen en ze zal nu 22 à 23 jaar zijn schat ik.Op donderdag 21 oktober 2010 22:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoe zag ze er uit? Ik kom daar regelmatig
quote:Als ik 40 ben denk ik er vast net zo overOp donderdag 21 oktober 2010 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
Die leeftijd die ik noemde is voor mij prima
quote:Is ze lekker danOp donderdag 21 oktober 2010 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als ik 40 ben denk ik er vast net zo over![]()
Kunnen we geen lijstje maken met stations waar lekkere wijven komen.
Utrecht Centraal(want Crientj)
Arkel
...
quote:Geen idee, maar Flash zal r vast niet heengaan omdat ze lelijk is.
quote:Ik wilde net Amsterdam Sloterdijk posten, maar die ene blonde schone die bij de AKO werkte is weer weggegaan helaas...Op donderdag 21 oktober 2010 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als ik 40 ben denk ik er vast net zo over![]()
Kunnen we geen lijstje maken met stations waar lekkere wijven komen.
Utrecht Centraal(want Crientj)
Arkel
...
quote:Hij is toch geen lekker wijfOp donderdag 21 oktober 2010 22:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Op Utrecht centraal werkt n leuke jongen bij de boterhamexpressdat telt vast ook
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Geen idee, maar Flash zal r vast niet heengaan omdat ze lelijk is.
quote:Leer een taal johEn Greavy durfd
quote:Ja, nee, maar wat heb ik nou aan lekkere wijven?!
quote:Wordt er dan SLT in Brugge gebouwd? Ik dacht dat dat allemaal in Kassel (Bombardier) en Wildenrath (Siemens zit daar afaik) wordt gebouwd?Op donderdag 21 oktober 2010 20:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb het voor de verandering over de consensus Bombardier-Siemens.
Het lijkt erop dat er wafelijzerpolitiek bedreven wordt om de werkgelegenheid in Brugge te garanderen. Hetzelfde gaat ook op voor Desiro HL die voor NMBS wordt gebouwd...
quote:Hmm, good point. Misschien moet ik ik toch maar eens langs gaan daar in Utrecht.Op donderdag 21 oktober 2010 23:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja jongen, boeiend. Word een vrouw lelijk zodra ze een relatie heeft?
quote:Dan heb jij gelijk op dat punt, ervan uitgaand dat ik hier niets van af weet.Op donderdag 21 oktober 2010 23:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wordt er dan SLT in Brugge gebouwd? Ik dacht dat dat allemaal in Kassel (Bombardier) en Wildenrath (Siemens zit daar afaik) wordt gebouwd?
quote:Brugge bouwt ook mee aan de Desiro ML's. Dit was weer een eis van de vakbonden...De Desiro ML's komen afaik ook allemaal uit Duitsland, Brugge bouwt dan inderdaad weer wel mee aan de M6'en. Maar dat is Bombardier.
quote:Die van mij is er alleen maar mooier door geworden.Op donderdag 21 oktober 2010 23:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja jongen, boeiend. Word een vrouw lelijk zodra ze een relatie heeft?
quote:Dit is wel... apart!Op donderdag 21 oktober 2010 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens is er wel nagedacht over de indeling, alleen door iemand die van rechts naar links leest![]()
Hier zien we, te beginnen aan de rechterkant:
Condooms, Zwangerschapstesten en Kinder chocolaHoe krijg je t voor elkaar
![]()
[ afbeelding ]
quote:Word lesbisch! Ik kan het aanraden!Op donderdag 21 oktober 2010 22:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, nee, maar wat heb ik nou aan lekkere wijven?!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 08:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die van mij is er alleen maar mooier door geworden.
quote:Oh?Op donderdag 21 oktober 2010 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als ik 40 ben denk ik er vast net zo over![]()
Kunnen we geen lijstje maken met stations waar lekkere wijven komen.
Utrecht Centraal(want Crientj)
Arkel
...
quote:Jij neemt wel erg makkelijk causaliteit aan heOp vrijdag 22 oktober 2010 08:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die van mij is er alleen maar mooier door geworden.
quote:Nee man, je kunt echt beter homo wordenOp vrijdag 22 oktober 2010 08:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Word lesbisch! Ik kan het aanraden!
quote:Homo's zijn verwijfder dan vrouwen.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee man, je kunt echt beter homo wordenDat wijvengedoe altijd
quote:Iedereen bi, iedereen blij?Op vrijdag 22 oktober 2010 09:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee man, je kunt echt beter homo wordenDat wijvengedoe altijd
quote:Oeh, allemaal rode cijfertjes. ;DOp vrijdag 22 oktober 2010 10:02 schreef Peterselieman het volgende:
[Upd] Lijk gevonden in Schipholtunnel
En weer een grote vertraging op het spoor
quote:CompromissenOp vrijdag 22 oktober 2010 09:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Homo's zijn verwijfder dan vrouwen.
quote:AwhhOp vrijdag 22 oktober 2010 10:50 schreef KapiteinT het volgende:
Leuk, ik moet zo werken op station Hoofddorp en er rijden geen treinen van en naar Schiphol.
* KapiteinT bereidt zich voor op 324634 vragen.
En het kutte is dat de reisinformatie in ons systeem nooit actueel is... We moeten het doen met faxen van de NS waar in staat welke treinen er wel en niet rijden.
quote:Ik werk in de Kiosk op station Hoofddorp, maar we zijn ook een tickets & servicepunt van de NS. We verkopen dus ook treinkaartjes en geven reisadvies.
quote:Danku danku.
quote:Sterkte ja.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:18 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ik werk in de Kiosk op station Hoofddorp, maar we zijn ook een tickets & servicepunt van de NS. We verkopen dus ook treinkaartjes en geven reisadvies.
[..]
Danku danku.
quote:Oh je zit in zo'n kiosk.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:18 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ik werk in de Kiosk op station Hoofddorp, maar we zijn ook een tickets & servicepunt van de NS. We verkopen dus ook treinkaartjes en geven reisadvies.
[..]
Danku danku.
quote:Ik zit niet in zo'n klein ding op het perron hoor. Gewoon in een winkel onder het spoor. We hebben daar de VAR, de computer van de NS waarmee we onze treinkaartjes printen en reisinformatie mee zoeken. Helaas is deze reisinformatie nooit up-to-date. Ik weet nu ongeveer welke treinen er wel en niet rijden, dat moet ik maar even onthouden en verder op de omroepberichten letten. Ook hebben we achter een computer staan waar ik eventueel op zou kunnen kijken.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:31 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oh je zit in zo'n kiosk.
Ben ik blij dat wij dat niet hebbenMaar euh, als je een pc met internet hebt (Ahoewel; in een kiosk? Kans is klein dan.) Dan kan je toch de reisplanner open zetten of AV ofzo?
quote:Hmm kay ;o Ja, euh weet ik veel.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:41 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ik zit niet in zo'n klein ding op het perron hoor. Gewoon in een winkel onder het spoor. We hebben daar de VAR, de computer van de NS waarmee we onze treinkaartjes printen en reisinformatie mee zoeken. Helaas is deze reisinformatie nooit up-to-date. Ik weet nu ongeveer welke treinen er wel en niet rijden, dat moet ik maar even onthouden en verder op de omroepberichten letten. Ook hebben we achter een computer staan waar ik eventueel op zou kunnen kijken.
quote:http://somda.nl/forum/3884/p297799/HSL+Materieel/Het gaat slecht met de V250:
Het enige toegelaten onderdeel van de V250 is nog steeds de stroomafnemer.
-Ruitenwissers werken slecht en wissen over een te klein oppervlak
-Bij regen in combinatie met hoge snelheid is het zicht voor de machinist minimaal
-Klimaatbeheersing werkt nog steeds niet waardoor er zeer hoge tempraturen ontstaan in cabine
-Beeldschermen in cabine zijn zeer slecht te lezen
-Om de dodeman werkbaar te houden wordt een stuk hout van de Blokker gebruikt
Maw, je kunt gerust zeggen dat de veiligheid in geding is gekomen. En dan gaat het alleen nog maar over de belangrijkste zaken in de cabine.
V250 treinstel nummer 5 is inmiddels aangekomen en gelijk terzijde gesteld in de Watergraafsmeer.
De ontheffing om met de V250 te mogen rijden verloopt op 31 december van dit jaar.
quote:Ongelofelijk, dan bouw je een trein die 250km/u gaat en dan ben je niet eens in staat een goede ruitenwisser te ontwerpen.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
Ik hoop dat dit nieuws over het vogelbekdier/de stofzuiger waar is:
[..]
http://somda.nl/forum/3884/p297799/HSL+Materieel/
quote:Oh dat is wel een goede.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:53 schreef Peterselieman het volgende:
of als je mobiel internet hebt gewoon m.ns.nl er bij pakken. Werkt ook prima
quote:Wij in Emmen zijn reizigerskiosk, doen dus niets met kaartjes (dat doet een servicepunt iets verder op tijdens kantooruren en dus niet in het weekend). Al die lui bij ons janken om te wisselen, maar doen we niet. Kleingeld hebben we nodig voor de klanten.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:18 schreef KapiteinT het volgende:
Ik werk in de Kiosk op station Hoofddorp, maar we zijn ook een tickets & servicepunt van de NS. We verkopen dus ook treinkaartjes en geven reisadvies.
quote:Toch wel leuk als er dan een optie geboden wordt in de zin van een wisselautomaat. Of een kaartautomaat die papiergeld accepteert. Dat soort genialiteit. Maar ja, verzin zoiets maar eensOp vrijdag 22 oktober 2010 12:49 schreef Zyron het volgende:
[..]
Wij in Emmen zijn reizigerskiosk, doen dus niets met kaartjes (dat doet een servicepunt iets verder op tijdens kantooruren en dus niet in het weekend). Al die lui bij ons janken om te wisselen, maar doen we niet. Kleingeld hebben we nodig voor de klanten.
quote:En wat als ze dan nog steeds geen toelating hebben? Een hele papierwinkel opnieuw doorlopen?De ontheffing om met de V250 te mogen rijden verloopt op 31 december van dit jaar.
quote:Op een boot terug naar Ansaldo.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
En wat als ze dan nog steeds geen toelating hebben? Een hele papierwinkel opnieuw doorlopen?
quote:Lastig? Alles maar zo makkelijk mogelijk.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch wel leuk als er dan een optie geboden wordt in de zin van een wisselautomaat. Of een kaartautomaat die papiergeld accepteert. Dat soort genialiteit. Maar ja, verzin zoiets maar eens![]()
Lastig volk, reizigers
quote:Je meent het.
quote:Koop een dagboek.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:33 schreef Crientj het volgende:
[..]
Je meent het.
Ik zou eens van die dingen moeten opschrijven, dan is het nog leuk om terug te lezen.
quote:Ik las 'Chococookie' door AH gaat verdwijnen'Op vrijdag 22 oktober 2010 16:58 schreef James1988 het volgende:
[ | ]
22 oktober 2010 Na een relatief korte maar toch zeer succesvolle dag op het werk wacht dit triple chocolate cookie rustig op zijn naderende lot: door mij opgegeten worden. Ik heb het koekje gekocht in de AH To Go in Utrecht, maar heb geen Crientj gezien. Het koekje smaakte goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |