quote:Nou aangezien de trein om 3 uur uit Den Haag vertrok zit hij in de brede vrijdagspits in Brabant.Op donderdag 21 oktober 2010 20:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
In de spits is dat vast spectaculair
quote:Ach, op zich, een charmant iemand tegenkomen in de trein kan best. Zoals in een van de verhalen in deze uitzending: http://futureexpress.ncrv.nl/ncrvgemist/future-express-1Op donderdag 21 oktober 2010 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is gewoon voorbedachten rade. "Volgens Somda zit er op de volgende trein een bloedlekkere conductrice. I'll come prepared"
quote:Lekkere chica's hier hoorOp donderdag 21 oktober 2010 21:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Ach, op zich, een charmant iemand tegenkomen in de trein kan best. Zoals in een van de verhalen in deze uitzending: http://futureexpress.ncrv.nl/ncrvgemist/future-express-1
(sowieso wel een mooi TV-programma)
Alhoewel in Zwitserland...?
quote:Zaten er geen condooms in?Op donderdag 21 oktober 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekkere chica's hier hoorMaar om dan meteen even een predictor uit de automaat te gaan sleuren is dan ook weer wat radicaal denk ik. Maar misschien ben ik gewoon te afwachtend ingesteld, dat kan ook
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekkere chica's hier hoorMaar om dan meteen even een predictor uit de automaat te gaan sleuren is dan ook weer wat radicaal denk ik. Maar misschien ben ik gewoon te afwachtend ingesteld, dat kan ook
quote:Je vraagt je zowaar af waar ze die zwangerschapstesten eigenlijk voor nodig hebben heOp donderdag 21 oktober 2010 21:57 schreef Igen het volgende:
zo'n steriel toestel dat tot op de seconde op tijd
quote:Hoe zag ze er uit? Ik kom daar regelmatigOp donderdag 21 oktober 2010 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
Station Arkel? Ik kan me nog herinneren toen ik daar een keer was dat er een chick instapte die echt bloedmooi was. Wat had ik destijds graag met haar gesproken.
quote:Blond haar, iets over haar schouder. Ongeveer 1,70 meter lang. Volgens mij blauwe ogen en ze zal nu 22 ā 23 jaar zijn schat ik.Op donderdag 21 oktober 2010 22:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoe zag ze er uit? Ik kom daar regelmatig
quote:Als ik 40 ben denk ik er vast net zo overOp donderdag 21 oktober 2010 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
Die leeftijd die ik noemde is voor mij prima
quote:Is ze lekker danOp donderdag 21 oktober 2010 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als ik 40 ben denk ik er vast net zo over![]()
Kunnen we geen lijstje maken met stations waar lekkere wijven komen.
Utrecht Centraal(want Crientj)
Arkel
...
quote:Geen idee, maar Flash zal r vast niet heengaan omdat ze lelijk is.
quote:Ik wilde net Amsterdam Sloterdijk posten, maar die ene blonde schone die bij de AKO werkte is weer weggegaan helaas...Op donderdag 21 oktober 2010 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als ik 40 ben denk ik er vast net zo over![]()
Kunnen we geen lijstje maken met stations waar lekkere wijven komen.
Utrecht Centraal(want Crientj)
Arkel
...
quote:Hij is toch geen lekker wijfOp donderdag 21 oktober 2010 22:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Op Utrecht centraal werkt n leuke jongen bij de boterhamexpressdat telt vast ook
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Geen idee, maar Flash zal r vast niet heengaan omdat ze lelijk is.
quote:Leer een taal johEn Greavy durfd
quote:Ja, nee, maar wat heb ik nou aan lekkere wijven?!
quote:Wordt er dan SLT in Brugge gebouwd? Ik dacht dat dat allemaal in Kassel (Bombardier) en Wildenrath (Siemens zit daar afaik) wordt gebouwd?Op donderdag 21 oktober 2010 20:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb het voor de verandering over de consensus Bombardier-Siemens.
Het lijkt erop dat er wafelijzerpolitiek bedreven wordt om de werkgelegenheid in Brugge te garanderen. Hetzelfde gaat ook op voor Desiro HL die voor NMBS wordt gebouwd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |