quote:Oeps, dan heb ik dat even gemist...Op donderdag 21 oktober 2010 17:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het ging er toch over of ze geen bende ergens anders konden maken of zo?
quote:Geeft niet, ik was ook te lui om het op te zoeken!Op donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oeps, dan heb ik dat even gemist...
quote:In de spits is dat vast spectaculairOp donderdag 21 oktober 2010 20:31 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom rijdt er plan V in de 1900? Heeft NShispeed die rijtuigen van de ICR nodig?
quote:Jah okay, de trdls natuurlijk. Maar dat mannetje, dat is van NedTrain, niet van ProRail. Volgens mij heeft NedTrain daar veel meer ellende vanOp donderdag 21 oktober 2010 17:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze bezorgen door hun spontane storingen de treindienstleiders handenvol werk. Imo wel een goed iets, omdat een aantal dan eindelijk leren hoe ze de treinenloop beter kunnen regelen en dat ze niet altijd op ARI moeten vertrouwen.
Voor de rest kan het materieel allerlei andere storingen veroorzaken waar ProRail dan weer een mannetje naar toe moet sturen om te kijken hoe de storing op te lossen is. Met de stellen zelf hebben ze niets van doen natuurlijk
quote:Ik heb het voor de verandering over de consensus Bombardier-Siemens.Op donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef James1988 het volgende:
Vrij veel... als zo'n SLT stilvalt midden in een druk baanvak (denk aan Arnhem naar Utrecht) dan is de treinenloop om zeep.
quote:GeenStijl pretendeert inderdaad Hans Teeuwen, Theo Maassen en Youp van 't Hek te overschreeuwen, maar mislukt steeds in deze pogingen.Op donderdag 21 oktober 2010 17:18 schreef Peterselieman het volgende:
Jammer van al dat gewouwel van GS, want hierdoor gaat de serieuze ondertoon van het stukje behoorlijk verloren.
Daarom leest het stukje van De Pers een stuk beter: http://www.depers.nl/binn(...)-over-het-spoor.html
quote:Klopt.Op donderdag 21 oktober 2010 20:39 schreef V2 het volgende:
[..]
Jah okay, de trdls natuurlijk. Maar dat mannetje, dat is van NedTrain, niet van ProRail. Volgens mij heeft NedTrain daar veel meer ellende van
quote:Je moet iets doen als je op de trein wacht , blijf je wel warmOp donderdag 21 oktober 2010 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze hebben in Zwitserland onlangs een aantal nieuwe stations geopend, waaronder twee langs de Bodensee-oever tussen Romanshorn en Rorschach. Daar moest ik dus even langs om bordjes op te vegen. En in elk geval bij de onooglijke halte Steinach (denk aan Gaanderen, Arkel, Passewaaij, dat soort onzin) hebben ze wel een HEEL merkwaardige manier van prioriteiten stellen. Behalve alles wat je er logischerwijs NIET kunt krijgen aan goederen en/of diensten, kun je er namelijk bijvoorbeeld WEL een zwangerschapstest uit de automaat trekken. Gewoon tussen de snickers en de gevulde koeken in bij wijze van spreken. WTF?
quote:Van pissen op een staafje? Of heb jij meer kinky doeleinden voor een Predictor?Op donderdag 21 oktober 2010 20:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je moet iets doen als je op de trein wacht , blijf je wel warm
quote:HahaOp donderdag 21 oktober 2010 20:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar het probleem is dat NedTrain ook fan is van het 'Just In Time'-bedrijfsproces, waarbij onderdelen pas gehaald worden op het moment dat ze nodig zijn. Ik zou dat bedrijf willen aanraden een ruimere reserve aan te houden. Dat is minder efficiënt, maar op de lange termijn ben je sneller toegespeeld op calamiteiten...
quote:Dat wordt wel afgedekt (hihi gedektOp donderdag 21 oktober 2010 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
Je zult als kind maar chocolade willen hebben en mis drukken
quote:Dan zegt 'ie dat je niet genoeg geld hebt ingeworpen.Op donderdag 21 oktober 2010 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
quote:Neem z.s.m. snel contact op met Servex!Op donderdag 21 oktober 2010 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens is er wel nagedacht over de indeling, alleen door iemand die van rechts naar links leest![]()
Hier zien we, te beginnen aan de rechterkant:
Condooms, Zwangerschapstesten en Kinder chocolaHoe krijg je t voor elkaar
![]()
[ afbeelding ]
quote:Nee, je verveelt je dus je gaat effe lekker wippen ergens.Op donderdag 21 oktober 2010 21:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Van pissen op een staafje? Of heb jij meer kinky doeleinden voor een Predictor?
quote:Niet als je er voor drie repen geld in hebt gemiktOp donderdag 21 oktober 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wordt wel afgedekt (hihi gedekt) door de prijsverschillen
quote:Het is gewoon voorbedachten rade. "Volgens Somda zit er op de volgende trein een bloedlekkere conductrice. I'll come preparedOp donderdag 21 oktober 2010 21:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, je verveelt je dus je gaat effe lekker wippen ergens.
kan je achteraf meteen kijken of je raak hebt geschoten
quote:Je zou maar per ongeluk over die kinder bueno heen pissenOp donderdag 21 oktober 2010 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |