quote:Je kan wel online boeken en betalen bij HiSpeed.Op donderdag 21 oktober 2010 14:53 schreef V2 het volgende:
Zeker nuttigNou ja, ik moet eerst ff een hotel ritselen. Op zich is het ms idd wel een idee om terug dan over Brussel te gaan, neem aan dat ik dat gewoon bij HiSpeed online kan boeken+betalen? Ik zag een iDEAL-logo staan geloof ik.
quote:Ah, die dingen komen gewoon uit de automaat, sjiek. Ik zat al te zoeken op die faalsite, maar je kan dus niet een via-station opgeven bij het boeken. Laat staan de heenreis wel via, en de terugreis nietOp donderdag 21 oktober 2010 15:06 schreef greavy het volgende:
[..]
Je kan wel online boeken en betalen bij HiSpeed.
Wat het voordeligst is? Bij de automaat van NS een kaartje kopen (in Maastricht voor jou) naar Luxembourg Gare, NS-traject gratis.
De terugweg kan je in Luxemburg bij het loket een kaartje kopen naar Roosendaal Grens, aangezien je NS-traject gratis hebt. Je zit namelijk niet aan treinen vast met reserveringen.
quote:Ja, dat kan via de automaat. Maar of je in de kaartautomaat Luxemburg kunt selecteren weet ik niet zeker. Het loket kan dat zeker.Op donderdag 21 oktober 2010 15:08 schreef V2 het volgende:
[..]
Ah, die dingen komen gewoon uit de automaat, sjiek. Ik zat al te zoeken op die faalsite, maar je kan dus niet een via-station opgeven bij het boeken. Laat staan de heenreis wel via, en de terugreis niet
quote:Plan-V is alsnog het beste materieel.
quote:Maar gelukkig weet je dat zo wel, want je hebt het even nagevraagd op OHIH.Op donderdag 21 oktober 2010 15:12 schreef greavy het volgende:
[..]
Maar of je in de kaartautomaat Luxemburg kunt selecteren weet ik niet zeker.
quote:Inderdaad.Op donderdag 21 oktober 2010 15:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Maar gelukkig weet je dat zo wel, want je hebt het even nagevraagd op OHIH.
quote:Bij de NS automaten kun je 100% zeker Luxemburg kiezenOp donderdag 21 oktober 2010 15:12 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, dat kan via de automaat. Maar of je in de kaartautomaat Luxemburg kunt selecteren weet ik niet zeker. Het loket kan dat zeker.
quote:Ik heb daar een 'iets' andere mening over.Op donderdag 21 oktober 2010 15:17 schreef greavy het volgende:
[..]
Plan-V is alsnog het beste materieel.
quote:Vragen is niet nodig.Op donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef greavy het volgende:
[..]
Inderdaad.
De automaat geeft maar beperkt aantal buitenlandse bestemmingen..
Ik ga nu werken![]()
quote:QFTOp donderdag 21 oktober 2010 15:37 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Ik heb daar een 'iets' andere mening over.
Oude krotten
quote:Faal nummero 825Reizigers met een kortingskaart van de Nederlandse Spoorwegen krijgen geen korting bij andere vervoerders als ze de OV-chipkaart gebruiken. De NS adviseert de vaste klanten op die trajecten vooral te reizen met het papieren kaartje. Dat meldt nu.nl.
quote:En misschien wel interessanter: ook tussen Amsterdam en Londen!Op donderdag 21 oktober 2010 03:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit plaatje ook in augustus 2012 geschoten kan worden aangezien DB van plan is enkele ICE-treinen tussen Frankfurt en Londen te laten rijden.
quote:Het ging er toch over of ze geen bende ergens anders konden maken of zo?Op donderdag 21 oktober 2010 12:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet dat het alleen aan de Sonsbeekzijde een bende is
quote:Bron: GeenStijl.Sletje van de NS is complete zuigtrein131 SLT's heeft de NS besteld. De epic-fail-op-wielen wordt zelfs door het eigen personeel al 'sletje' genoemd. En terecht. Iedereen komt er in, maar heeft na de rit enorme behoefte om te douchen. Bovendien zuigt sletje als een stagiaire met doorgroei-ambities. Ja, sletje is kudt. Het is dezelfde nieuwe Sprinter die twee weken terug in het nieuws was omdat er geen WC in zit. Waardoor iedereen dus maar in het gangpad van sletje kwakt, blurpt, pist en poept. Vindt sletje stiekem gewoon lekker, natuurlijk. Het ironische is dat sletje er op het eerste gezicht prima uitziet. Aircootje, hip uiterlijk, computergestuurd, inflight information schermpjes en veel licht in de trein. Kan niet misgaan, zou je zeggen. Maar wat krijg je altijd met vrouwen die mooi zijn van buiten en überslet van binnen? Juist, misplaatst diva-gedrag. Wat een koppige, chagrijnige, nauwelijks functionerend hoerenkind van een trein is die SLT. Dat de NS zich daar ooit door heeft laten paaien. Zeker instant verliefd op die zaadvragende koplampen van het sletje. Maar goed, wat een nukken heeft het kind. Het NS-sletje laat zich lastig besturen, weigert soms zelfs maar het rangeerterrein af te komen en trekt op als een Ferrari Testarossa in een moddersloot. "Meh, geen zin", dat type. Bovendien slurpt de hoerendiva geld als een malle. Sletje heeft inmiddels al 850 miljoen euro van de NS-creditcard opgemaakt. In een jaar tijd. Forenzenfolder De Pers heeft alles eens netjes op een rijtje gezet. Kedeghedeng, kedeghedeng, genaaid.
quote:Ze bezorgen door hun spontane storingen de treindienstleiders handenvol werk. Imo wel een goed iets, omdat een aantal dan eindelijk leren hoe ze de treinenloop beter kunnen regelen en dat ze niet altijd op ARI moeten vertrouwen.Op donderdag 21 oktober 2010 17:26 schreef V2 het volgende:
"Een ProRail-medewerker, die liever anoniem wil blijven, heeft het helemaal gehad met de nieuwe Sprinter" ... wat heeft ProRail er nou weer mee te maken
quote:Je kan in Maastricht een kaartje kopen naar Luxemburg Stad.Op donderdag 21 oktober 2010 15:08 schreef V2 het volgende:
[..]
Ah, die dingen komen gewoon uit de automaat, sjiek. Ik zat al te zoeken op die faalsite, maar je kan dus niet een via-station opgeven bij het boeken. Laat staan de heenreis wel via, en de terugreis niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |