quote:QFTOp donderdag 21 oktober 2010 15:37 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Ik heb daar een 'iets' andere mening over.
Oude krotten
quote:Faal nummero 825Reizigers met een kortingskaart van de Nederlandse Spoorwegen krijgen geen korting bij andere vervoerders als ze de OV-chipkaart gebruiken. De NS adviseert de vaste klanten op die trajecten vooral te reizen met het papieren kaartje. Dat meldt nu.nl.
quote:En misschien wel interessanter: ook tussen Amsterdam en Londen!Op donderdag 21 oktober 2010 03:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit plaatje ook in augustus 2012 geschoten kan worden aangezien DB van plan is enkele ICE-treinen tussen Frankfurt en Londen te laten rijden.
quote:Het ging er toch over of ze geen bende ergens anders konden maken of zo?Op donderdag 21 oktober 2010 12:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet dat het alleen aan de Sonsbeekzijde een bende is
quote:Bron: GeenStijl.Sletje van de NS is complete zuigtrein131 SLT's heeft de NS besteld. De epic-fail-op-wielen wordt zelfs door het eigen personeel al 'sletje' genoemd. En terecht. Iedereen komt er in, maar heeft na de rit enorme behoefte om te douchen. Bovendien zuigt sletje als een stagiaire met doorgroei-ambities. Ja, sletje is kudt. Het is dezelfde nieuwe Sprinter die twee weken terug in het nieuws was omdat er geen WC in zit. Waardoor iedereen dus maar in het gangpad van sletje kwakt, blurpt, pist en poept. Vindt sletje stiekem gewoon lekker, natuurlijk. Het ironische is dat sletje er op het eerste gezicht prima uitziet. Aircootje, hip uiterlijk, computergestuurd, inflight information schermpjes en veel licht in de trein. Kan niet misgaan, zou je zeggen. Maar wat krijg je altijd met vrouwen die mooi zijn van buiten en überslet van binnen? Juist, misplaatst diva-gedrag. Wat een koppige, chagrijnige, nauwelijks functionerend hoerenkind van een trein is die SLT. Dat de NS zich daar ooit door heeft laten paaien. Zeker instant verliefd op die zaadvragende koplampen van het sletje. Maar goed, wat een nukken heeft het kind. Het NS-sletje laat zich lastig besturen, weigert soms zelfs maar het rangeerterrein af te komen en trekt op als een Ferrari Testarossa in een moddersloot. "Meh, geen zin", dat type. Bovendien slurpt de hoerendiva geld als een malle. Sletje heeft inmiddels al 850 miljoen euro van de NS-creditcard opgemaakt. In een jaar tijd. Forenzenfolder De Pers heeft alles eens netjes op een rijtje gezet. Kedeghedeng, kedeghedeng, genaaid.
quote:Ze bezorgen door hun spontane storingen de treindienstleiders handenvol werk. Imo wel een goed iets, omdat een aantal dan eindelijk leren hoe ze de treinenloop beter kunnen regelen en dat ze niet altijd op ARI moeten vertrouwen.Op donderdag 21 oktober 2010 17:26 schreef V2 het volgende:
"Een ProRail-medewerker, die liever anoniem wil blijven, heeft het helemaal gehad met de nieuwe Sprinter" ... wat heeft ProRail er nou weer mee te maken
quote:Je kan in Maastricht een kaartje kopen naar Luxemburg Stad.Op donderdag 21 oktober 2010 15:08 schreef V2 het volgende:
[..]
Ah, die dingen komen gewoon uit de automaat, sjiek. Ik zat al te zoeken op die faalsite, maar je kan dus niet een via-station opgeven bij het boeken. Laat staan de heenreis wel via, en de terugreis niet
quote:Oeps, dan heb ik dat even gemist...Op donderdag 21 oktober 2010 17:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het ging er toch over of ze geen bende ergens anders konden maken of zo?
quote:Geeft niet, ik was ook te lui om het op te zoeken!Op donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oeps, dan heb ik dat even gemist...
quote:In de spits is dat vast spectaculairOp donderdag 21 oktober 2010 20:31 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom rijdt er plan V in de 1900? Heeft NShispeed die rijtuigen van de ICR nodig?
quote:Jah okay, de trdls natuurlijk. Maar dat mannetje, dat is van NedTrain, niet van ProRail. Volgens mij heeft NedTrain daar veel meer ellende vanOp donderdag 21 oktober 2010 17:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze bezorgen door hun spontane storingen de treindienstleiders handenvol werk. Imo wel een goed iets, omdat een aantal dan eindelijk leren hoe ze de treinenloop beter kunnen regelen en dat ze niet altijd op ARI moeten vertrouwen.
Voor de rest kan het materieel allerlei andere storingen veroorzaken waar ProRail dan weer een mannetje naar toe moet sturen om te kijken hoe de storing op te lossen is. Met de stellen zelf hebben ze niets van doen natuurlijk
quote:Ik heb het voor de verandering over de consensus Bombardier-Siemens.Op donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef James1988 het volgende:
Vrij veel... als zo'n SLT stilvalt midden in een druk baanvak (denk aan Arnhem naar Utrecht) dan is de treinenloop om zeep.
quote:GeenStijl pretendeert inderdaad Hans Teeuwen, Theo Maassen en Youp van 't Hek te overschreeuwen, maar mislukt steeds in deze pogingen.Op donderdag 21 oktober 2010 17:18 schreef Peterselieman het volgende:
Jammer van al dat gewouwel van GS, want hierdoor gaat de serieuze ondertoon van het stukje behoorlijk verloren.
Daarom leest het stukje van De Pers een stuk beter: http://www.depers.nl/binn(...)-over-het-spoor.html
quote:Klopt.Op donderdag 21 oktober 2010 20:39 schreef V2 het volgende:
[..]
Jah okay, de trdls natuurlijk. Maar dat mannetje, dat is van NedTrain, niet van ProRail. Volgens mij heeft NedTrain daar veel meer ellende van
quote:Je moet iets doen als je op de trein wacht , blijf je wel warmOp donderdag 21 oktober 2010 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze hebben in Zwitserland onlangs een aantal nieuwe stations geopend, waaronder twee langs de Bodensee-oever tussen Romanshorn en Rorschach. Daar moest ik dus even langs om bordjes op te vegen. En in elk geval bij de onooglijke halte Steinach (denk aan Gaanderen, Arkel, Passewaaij, dat soort onzin) hebben ze wel een HEEL merkwaardige manier van prioriteiten stellen. Behalve alles wat je er logischerwijs NIET kunt krijgen aan goederen en/of diensten, kun je er namelijk bijvoorbeeld WEL een zwangerschapstest uit de automaat trekken. Gewoon tussen de snickers en de gevulde koeken in bij wijze van spreken. WTF?
quote:Van pissen op een staafje? Of heb jij meer kinky doeleinden voor een Predictor?Op donderdag 21 oktober 2010 20:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je moet iets doen als je op de trein wacht , blijf je wel warm
quote:HahaOp donderdag 21 oktober 2010 20:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar het probleem is dat NedTrain ook fan is van het 'Just In Time'-bedrijfsproces, waarbij onderdelen pas gehaald worden op het moment dat ze nodig zijn. Ik zou dat bedrijf willen aanraden een ruimere reserve aan te houden. Dat is minder efficiënt, maar op de lange termijn ben je sneller toegespeeld op calamiteiten...
quote:Dat wordt wel afgedekt (hihi gedektOp donderdag 21 oktober 2010 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
Je zult als kind maar chocolade willen hebben en mis drukken
quote:Dan zegt 'ie dat je niet genoeg geld hebt ingeworpen.Op donderdag 21 oktober 2010 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
Je zult als kind maar chocolade willen hebben en mis drukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |