quote:Hmm, good point. Misschien moet ik ik toch maar eens langs gaan daar in Utrecht.Op donderdag 21 oktober 2010 23:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja jongen, boeiend. Word een vrouw lelijk zodra ze een relatie heeft?
quote:Dan heb jij gelijk op dat punt, ervan uitgaand dat ik hier niets van af weet.Op donderdag 21 oktober 2010 23:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wordt er dan SLT in Brugge gebouwd? Ik dacht dat dat allemaal in Kassel (Bombardier) en Wildenrath (Siemens zit daar afaik) wordt gebouwd?
quote:Brugge bouwt ook mee aan de Desiro ML's. Dit was weer een eis van de vakbonden...De Desiro ML's komen afaik ook allemaal uit Duitsland, Brugge bouwt dan inderdaad weer wel mee aan de M6'en. Maar dat is Bombardier.
quote:Die van mij is er alleen maar mooier door geworden.Op donderdag 21 oktober 2010 23:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja jongen, boeiend. Word een vrouw lelijk zodra ze een relatie heeft?
quote:Dit is wel... apart!Op donderdag 21 oktober 2010 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens is er wel nagedacht over de indeling, alleen door iemand die van rechts naar links leest![]()
Hier zien we, te beginnen aan de rechterkant:
Condooms, Zwangerschapstesten en Kinder chocolaHoe krijg je t voor elkaar
![]()
[ afbeelding ]
quote:Word lesbisch! Ik kan het aanraden!Op donderdag 21 oktober 2010 22:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, nee, maar wat heb ik nou aan lekkere wijven?!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 08:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die van mij is er alleen maar mooier door geworden.
quote:Oh?Op donderdag 21 oktober 2010 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als ik 40 ben denk ik er vast net zo over![]()
Kunnen we geen lijstje maken met stations waar lekkere wijven komen.
Utrecht Centraal(want Crientj)
Arkel
...
quote:Jij neemt wel erg makkelijk causaliteit aan heOp vrijdag 22 oktober 2010 08:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die van mij is er alleen maar mooier door geworden.
quote:Nee man, je kunt echt beter homo wordenOp vrijdag 22 oktober 2010 08:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Word lesbisch! Ik kan het aanraden!
quote:Homo's zijn verwijfder dan vrouwen.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee man, je kunt echt beter homo wordenDat wijvengedoe altijd
quote:Iedereen bi, iedereen blij?Op vrijdag 22 oktober 2010 09:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee man, je kunt echt beter homo wordenDat wijvengedoe altijd
quote:Oeh, allemaal rode cijfertjes. ;DOp vrijdag 22 oktober 2010 10:02 schreef Peterselieman het volgende:
[Upd] Lijk gevonden in Schipholtunnel
En weer een grote vertraging op het spoor
quote:CompromissenOp vrijdag 22 oktober 2010 09:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Homo's zijn verwijfder dan vrouwen.
quote:AwhhOp vrijdag 22 oktober 2010 10:50 schreef KapiteinT het volgende:
Leuk, ik moet zo werken op station Hoofddorp en er rijden geen treinen van en naar Schiphol.
* KapiteinT bereidt zich voor op 324634 vragen.
En het kutte is dat de reisinformatie in ons systeem nooit actueel is... We moeten het doen met faxen van de NS waar in staat welke treinen er wel en niet rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |