quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:29 schreef Twinkly het volgende:
En weer verder met het geblaat!!
Grappigvind Lente en S stoer, Senna schattig, Evie en Amelie lieflijk en Isabeau is lief gekleed maar heeft een ontzettend ondeugende uitstraling. Ivan vind ik inderdaad een wat klassiek uiterlijk hebben en Wolf en R zachtaardig. En Harry is een ondeugend kaboutertje.
En Niels dan? (ik vind hem nu een kleverige appelstroop uitstraling hebben)
Volgens mij is dat bij hello kitty spul bijna onmogenlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:32 schreef oeke het volgende:
Bla Bla Bla, ehm, daarvan kan ik me voorstellen dat je er niet helemaal blij mee was. Heel anders dan ik me voorstelde. Ik maakte er in mijn hoofd iets smaakvollers van.![]()
Dat vind ik een heel mooie omschrijving. Ik krijg bij Niels het gevoel dat hij erg openstaat voor de wereld; hij wil graag ontdekken, is gretig en heeft een sterk temperament. En tegelijkertijd geeft die openheid hem iets kwetsbaars; ik vind hem ook een heel gevoelig jongetje. En al die eigenschappen komen het meest tot uiting in zijn mooie ogen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
Ik vind Willow heel eigengereid. Dat wil zeggen, ze lijkt alles altijd haarfijn door te hebben en is daar zelf heel content mee. Dat komt het meest tot uiting in haar sarcastische blikken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:36 schreef innepin het volgende:
Willow is (naast mooi en lief natuurlijk) volgens mij gewoon een boefje. Eensch?
Ja, hij zit met andere kleren al in maat 92, maar H&M valt groot. Vind ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, heel graag! Draagt hij die nu nog?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:36 schreef oeke het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie je dat LOGG gedoe gelukkig niet zo goed als op dat blauwe shirtje.
[ afbeelding ]
Schoenen met klittenband!
[ afbeelding ]
Zoals ik hem graag zie!
En zo zag hij eruit toen ik laatst thuis kwam. Na zijn slaapje had P. hem een geheel nieuwe outfit aan gedaan.
Dat LOGG-gedoe valt zo inderdaad niet echt op! Ik vind dat wit een stuk beter dan al die andere kleuren. En die schoentjes zien er zo juist hartstikke leuk uit! Ik had niet van mezelf verwacht dat ik die stijl leuk zou vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die laatste foto is te erg.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Jawel, ik ben speciaal direct na mijn laatste les naar huis gegaan om nog even te kunnen studerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:41 schreef lily het volgende:
Hebben jullie niets te doen ofzo
net vorige topic gescrold
Oja, ik ga even een dutje doen, nu Ko slaapt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:41 schreef lily het volgende:
Hebben jullie niets te doen ofzo
net vorige topic gescrold
Emma is dus vlot.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:29 schreef huuphuup het volgende:
bij vlot denk ik aan een pittig kort kapsel![]()
Ja hoor, dat kan! Een blauw-wit gestreepte doek?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:01 schreef snoopy het volgende:
oeke, kan het zijn dat ik Ko zag in draagdoek en groen mutsje? Met zijn papa dacht ik.
Lief!quote:
ja!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:20 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan! Een blauw-wit gestreepte doek?
oh echt? Wat een klein dorp is het hier toch!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:33 schreef snoopy het volgende:
ja!![]()
Ik ben zo ongeveer 3x per week bij jou voor de deur om mijnnaar fysiotherapie te brengen ivm zijn knieoperatie.
Wat een heerlijk mannetje is Kobus toch![]()
Klopt, van haar zijn echt heel donkerbruin terwijl vriend en ik groene ogen hebben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:03 schreef oeke het volgende:
becky, wauw, je kan wel zien van wie Noortje haar mooie ogen heeft! Alleen haar ogen zijn bruin he?
Leuk die sneakertjes eronder.![]()
Ik vind het erg leuk! Sterker nog, het lijkt op het nieuwe jasje met kapotte rits.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef lily het volgende:
Ik vind dit jasje echt wat voor Ivan. Sportief, zonder rare nummers of afbeeldingen. Mijn oudste zou het ook goed staan trouwens.
[ afbeelding ]
Is die van Petit Louie? Ik heb er nog mee in de hand gestaan op de Noordermarkt, exact zulke vestjes in dezelfde kleur en donkergroen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef lily het volgende:
Ik vind dit jasje echt wat voor Ivan. Sportief, zonder rare nummers of afbeeldingen. Mijn oudste zou het ook goed staan trouwens.
[ afbeelding ]
Wat leuk om te horenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:24 schreef Poppejans het volgende:
S. van Groofsken roept bij mij juist ''Knofje''! opvooral toen op die foto dat ze geheel zelf haar kleren had uitgezocht
Ze heeft maar één winterjasje. Dat vind ik vrij weinig voor een vrouw.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:57 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vind ze alledrie leuk Sorbo!
Had Isabeau nog niet genoeg jasjes?
Ow dat valt wel mee ja, ik heb er ook altijd minimaal 2 per kind per seizoen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:07 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ze heeft maar één winterjasje. Dat vind ik vrij weinig voor een vrouw.
Ik vergis me echt niet, was een buiten foto, jullie waren op weg naar het KDV geloof ik dat erbij stond. Had ze iets gestreepts aan en iets gestippelt en allerlei kleurenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:57 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Wat leuk om te horen(wij zijn nl fan van Knofje), maar van die foto weet ik niks(of ik ben het even kwijt, wat had ze ongeveer aan dan?). Dus misschien vergis je je toch.
Ik heb er geen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:07 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ze heeft maar één winterjasje. Dat vind ik vrij weinig voor een vrouw.
Ja deze was het:quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:29 schreef lily het volgende:
oh, dat broekje is van H&M maar met andere knopen?
wat goed zeg
Oja, dat is wel fijn inderdaad.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:34 schreef wickie het volgende:
Ja hij is wat kort, maar dat is erg fijn voor het kruipen, en dan kan ie straks mooi door als trui. Dat is het voordeel van een smal meisje, als jurken te kort zijn worden het gewoon truitjes, in de breedte is dan meestal nog genoeg ruimte.
Oh, ik weet al welke foto je bedoelt. Maar ik ben het die haar kleren uitkiest hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vergis me echt niet, was een buiten foto, jullie waren op weg naar het KDV geloof ik dat erbij stond. Had ze iets gestreepts aan en iets gestippelt en allerlei kleuren![]()
Wat vind je leuk?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:44 schreef ymme het volgende:
Op welke site's kun je nou echt leuke jongenskleding kopen?
In de winkels heb ik er echt de balen van. (eerste stad in de buurt hier, is nog niet erg groot, dus weinig winkels).
*Zucht*
Grappig, ik de winkel zou ik er met een grote boog omheen gelopen zijn en ik vind het nu ook nog geen mooi jurkje, maar als ik het zo bij Mette zie vind ik het een stuk leuker dan ik zou verwachten.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:05 schreef Groofsken3 het volgende:
En dat jurkje van Mette vind ik geweldig!!!! De kleuren, de stof, het model, alles.
Haha, ik had al wel door dat we een heel andere smaak haddenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:27 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Grappig, ik de winkel zou ik er met een grote boog omheen gelopen zijn en ik vind het nu ook nog geen mooi jurkje, maar als ik het zo bij Mette zie vind ik het een stuk leuker dan ik zou verwachten.
Stoer, zonder al te veel opdrukken etc.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:09 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Wat vind je leuk?
Ik hoor zie hier altijd geklaag over jongenskleding![]()
Maar ik zie echt zoveel leuks!
Zowel voor kleintjes als grote.
Inderdaad helemaal geweldig. Maar vind het ook een beetje té qua prijs momenteel.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:47 schreef Claudia_x het volgende:
Dit vind ik leuk maar véél te duur (voor dit soort kleding houd ik de website in de gaten; als de zomercollectie verschijnt vind je dit misschien in de sale):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het wordt hoog tijd dat ik de grotere maten eens ga checken.
Jaaa, dat is leuk! Ik ben zo blij dat ik voor de tweede bijtijds Kidscase-kleding in de sale heb gescoord. In alle maten (56, 62 en 68) heb ik wel iets leuks waar ik nu al naar uitkijk.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:56 schreef wickie het volgende:
En toen klikte ik dus op de link... (een stemmetje zei nog tegen mij 'niet doen!! Orangebag, je favo webwinkel als je geld hebt!')
Ik wil dit hebbuh hebbuh hebbuh:
[ afbeelding ]
En een hoop kleding voor mezelf
ff gekeken maar totaal niet mijn smaak, alleen die bodyblouse...die wil ikquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:26 schreef Sorbootje het volgende:
Ze hebben mijn favoriete kledingmerk Patrizia Pepe en nu wil ik het allemaal (moet ik wel goed volhouden met lijnen) maar het is zo duuhuuhuuur
Wees blij dat het niet je smaak is, want je loopt er financieel op leegquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:40 schreef lily het volgende:
[..]
ff gekeken maar totaal niet mijn smaak, alleen die bodyblouse...die wil ik
ik dus kijkenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:51:01 schreef Sorbootje het volgende:
Dus... weet je wat ik niet zo mooi vind? Nolita pocket.
Nou het gaat nu weer goed met afvallen..haha.. ik was een beetje aan het jojo-enquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:58 schreef oeke het volgende:
Haha Sorboo! Gaat het goed met afvallen? Stoer mens ben je!
Ik neem mijn woorden terug!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:01 schreef oeke het volgende:
Wat een hysterisch spul dat Nolita pocket. Toch zie ik er best wat grappige dingen tussen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:10 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is een kledinglijn ontworpen door visueel gehandicapten?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:08 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:10 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is een kledinglijn ontworpen door visueel gehandicapten?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:20 schreef huuphuup het volgende:
jammer alleen dat k het niet kan hebben maar das weer wat anders![]()
quote:jaaaaaOp woensdag 20 oktober 2010 20:24 schreef Sorbootje het volgende:
Wat is het dan heerlijk dat je een aankleedpopje hebt dat het wel kan hebben... hè Huup?
quote:Mag ik even wat zeggen: JE BENT AAN HET MEUTEN!Op woensdag 20 oktober 2010 20:20 schreef huuphuup het volgende:
jammer alleen dat k het niet kan hebben maar das weer wat anders![]()
quote:Ehm, lelijk?Op woensdag 20 oktober 2010 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
Van sommige dingen weet ik niet of ik ze nou heel lelijk of best leuk vind:
quote:Dat moet je áán zien, zou mijn moeder zeggen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Dat was een van de redenen waarom ik zo moest rillen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:35 schreef Claudia_x het volgende:
En kan iemand me uitleggen waarom er aan zo'n truitje drie labeltjes in drie verschillende kleuren moeten zitten?
quote:hahaha mutsOp woensdag 20 oktober 2010 20:28 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Mag ik even wat zeggen: JE BENT AAN HET MEUTEN!
Nee, ik zou niet meer proberen om in een prinsessenjurk of tutuutje over straat te gaan, maar geneuzel over dat kan niet meer, want blabla, dat hoeft echt niet...
Alsof je 80.000 kilo weegt, ofzo....
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:40 schreef SacreCoeur het volgende:
En ik ga morgen lekker rond 12 uur in de vakantie naar een volle Pri.
quote:Claudia ik moest meteen aan de Cosby show denken! Daar dragen ze altijd van die gebreide hysterische truienOp woensdag 20 oktober 2010 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Dat snap ik wel, maar die trui slaat precies mis wmb. Die romper vind ik wel weer mooi maar die is duurrr.Op woensdag 20 oktober 2010 20:43 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ik vind het stiekem ook wel weer leuk dus, zo'n suffe trui.![]()
Ik durf het bijna niet te zeggen, oeke, maar ik zie Kobus er ook wel in rondlopen terwijl jij de kerstboom optuigt.(Nadat je de labels van de trui hebt verwijderd, vanzelfsprekend.)
quote:Lange grijze rok (zo'n sweatstof iets, alleen dan soepel & dun) en een wollige trui.Op woensdag 20 oktober 2010 20:47 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar die trui slaat precies mis wmb. Die romper vind ik wel weer mooi maar die is duurrr.
Ik vind het setje van Isa ook moeilijk te duiden. Is het een lange rok?
quote:Moet je wel vakkundig de labels er af slopen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
En nu zit ik dus serieus te overwegen om die trui voor Ivan te kopen, gewoon om jullie ongelijk te bewijzen. Gooi ik meteen Wham! in mijn winkelmandje om de wansmaak compleet te maken.
quote:Voor het ultieme last Christmas gevoelOp woensdag 20 oktober 2010 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
En nu zit ik dus serieus te overwegen om die trui voor Ivan te kopen, gewoon om jullie ongelijk te bewijzen. Gooi ik meteen Wham! in mijn winkelmandje om de wansmaak compleet te maken.
quote:Ik heb er vorige winter 2,5 uur over gedaan om een rood Espritlabel van mijn grijze mutsje af te slopen. Ik ben er heel bedreven in.Op woensdag 20 oktober 2010 20:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Moet je wel vakkundig de labels er af slopen.
quote:Haha, waarom niet? Zo snel knip je geen gat in een trui hoor. Gewoon langs het randje knippen.Op woensdag 20 oktober 2010 21:02 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat durf ik echt niet, merkjes eraf knippen
En 't merkje van mimpi vind ik zelfs mooi, ik hou van hartjes.
quote:Ik bedoel écht verwijderen. Het label zat bijvoorbeeld precies in het midden van mijn mutsje. Dat was ontzettend dom, want het is een lieflijk grijs mutsje met wat borduursel erop en het rode Espritlabel was heel ontsierend. Ik heb er veel moeite voor moeten doen om het label te verwijderen zonder een gat in het mutsje te krijgen.Op woensdag 20 oktober 2010 21:03 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Haha, waarom niet? Zo snel knip je geen gat in een trui hoor. Gewoon langs het randje knippen.
quote:Geen idee, van 't lezen krijgen ik al een hartverzakking.Op woensdag 20 oktober 2010 21:03 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Haha, waarom niet? Zo snel knip je geen gat in een trui hoor. Gewoon langs het randje knippen.
quote:TornmesjeOp woensdag 20 oktober 2010 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik bedoel écht verwijderen. Het label zat bijvoorbeeld precies in het midden van mijn mutsje. Dat was ontzettend dom, want het is een lieflijk grijs mutsje met wat borduursel erop en het rode Espritlabel was heel ontsierend. Ik heb er veel moeite voor moeten doen om het label te verwijderen zonder een gat in het mutsje te krijgen.
quote:Mart Smeets is een held!Op woensdag 20 oktober 2010 21:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het doet me meer denken aan Mart Smeets met zijn schaatstruien
[ afbeelding ]
quote:Over twee wekenOp woensdag 20 oktober 2010 21:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mart Smeets is een held!
Oh, schaatsen kijken terwijl Ivan zijn suffe trui aan heeft.
quote:Dat snap ik wel. Je reageert op een reactie die nou net weer geen reactie op jou wasOp woensdag 20 oktober 2010 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik bedoel écht verwijderen. Het label zat bijvoorbeeld precies in het midden van mijn mutsje. Dat was ontzettend dom, want het is een lieflijk grijs mutsje met wat borduursel erop en het rode Espritlabel was heel ontsierend. Ik heb er veel moeite voor moeten doen om het label te verwijderen zonder een gat in het mutsje te krijgen.
quote:Ik moet tegenwoordig altijd aan jou denken als ik dat soort domme dingen doe.
quote:Hij is vrijdag binnen.Op woensdag 20 oktober 2010 21:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Over twee wekendus snel bestellen
quote:Ik vind het gewoon een leuk truitje/vestje!Op woensdag 20 oktober 2010 21:17 schreef Keshet het volgende:
In het kader van 'vind ik best fout maar toch ook leuk':
[ afbeelding ]
Emma heeft deze sinds een poosje, ik ben fan!
quote:Daar maak ik me geen zorgen over. Wat ik er niet bij vermeld heb is dat ik er een lapje bij gebruikt heb om het gat op te vullen. Dat lapje heb ik eerst aan de verkeerde kant genaaid.Op woensdag 20 oktober 2010 21:27 schreef oeke het volgende:
Straks gaat Ivan er natuurlijk wel aan zitten pulken.![]()
quote:OMG.Moeilijk te vinden, hoor, Noorse truien. Die onderste is trouwens alleen in de maten 4 en 6 jaar te krijgen en kost 155,- euro.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:30 schreef Claudia_x het volgende:
Daar maak ik me geen zorgen over. Wat ik er niet bij vermeld heb is dat ik er een lapje bij gebruikt heb om het gat op te vullen. Dat lapje heb ik eerst aan de verkeerde kant genaaid.Ik ben er een half uur mee bezig geweest om dat lapje eraf te krijgen. Knappe jongen als hij het eraf gepulkt krijgt.
quote:zelf breien! Helemaal hipOp woensdag 20 oktober 2010 21:30 schreef SacreCoeur het volgende:
'k Wil zo'n trui voor Isa.. alleen dan met hartjes & rendiertjes.
Liefst geen rare kleur, zwart/grijs.
Moeilijk te vinden.
quote:Ik kan dat nietOp woensdag 20 oktober 2010 21:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zelf breien! Helemaal hipen bij Zeeman zijn de bollen wol en breipennen enzo in de aanbieding.
Which reminds me dat ik mn bolletjes wol + breipennen en patronen nog aan mn mams mee moet geven. Anders hebben we dr niet eens wat aan deze winter
quote:Plak gewoon meteen op de kast! Dat kan heus!Op woensdag 20 oktober 2010 21:35 schreef Claudia_x het volgende:
Behangen is naar dit weekeinde verschoven. We moeten nog steeds naar de Praxis voor hardboard.
quote:Oh oeke, ik hou van die eerste truiOp woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef oeke het volgende:
Oh! Ik was nog op zoek voor je!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat grappig dat je dan aan me denkt.![]()
Hoe heb je dat gat uiteindelijk dichtgenaaid?
quote:Ja mn moeder kan erg goed breienOp woensdag 20 oktober 2010 21:38 schreef oeke het volgende:
[..]
Plak gewoon meteen op de kast! Dat kan heus!
Leuk Huup, gaat je moeder breien?
Ik heb hier ook wol liggen voor een trui voor Ko maar breien en haken lukt me gewoon niet goed.
quote:Leuk! Misschien kun je het voeren met tricot-jersey. Dan kriebelt het niet zo en is het extra lekker warm.Op woensdag 20 oktober 2010 21:57 schreef huuphuup het volgende:
Ik neig naar zo'n sjaal-muts combi ding, dat lijkt me lekker warm, maar dan twijfel ik weer over het kriebel gehalte enzo.
quote:Dat heeft mij ook genekt. Ik heb alleen wel 5 naalden gekocht en iets te duur katoen.Ik heb voor mezelf ook wol, dat had ik nog liggen en een haaknaaldik heb nog nooit gehaakt maar na alle enthousiaste verhalen hier wilde ik het eens proberen. Geen idee nog wat ik wil maken though.
quote:Of gewoon een oud T-shirt van jou of B.Op woensdag 20 oktober 2010 22:11 schreef huuphuup het volgende:
Tricot jersey is een goeie, ik heb nog wel wat liggen geloof ik in bijna dezelfde kleur. Hoewel een contrasterend kleurtje misschien ook wel leuk is. Tzt eens naar kijken.
quote:Ik heb me daar inderdaad al eens aangemeld. Maar ik krijg er gewoon geen aardigheid in. Doe mij maar een naaimachine.Op woensdag 20 oktober 2010 22:14 schreef Wampi het volgende:
Pssst: Het grote haaktopic #47 - Waar we (niet) voor geld haken :P is superleuk! Honderden haaksters die kunnen helpen daar
quote:oh dat kan ook nog!Op woensdag 20 oktober 2010 22:13 schreef oeke het volgende:
[..]
Of gewoon een oud T-shirt van jou of B.
quote:Die is leuk!!!Op woensdag 20 oktober 2010 22:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh dat kan ook nog!
ik vind dit ook schattig, een truitje:
[ afbeelding ]
ik weet niet hoe goed je frans is, maar hier staat een tutorial.
Haha Wampi thx! Ik ken de topics, ben nog niet begonnen met haken maar kom tzt wel kijken
hoewel mezelf kennende ga ik wsl gewoon breien want dat kan ik wel, iets met gemakszucht enzo.
quote:haha, net zo trouw als ik bij jullie koekeloerOp woensdag 20 oktober 2010 22:21 schreef oeke het volgende:
Wampi, ik vind het heel lief van je.En ik doe die naalden ook niet weg. Wie weet straks in de koude dagen...
Ik koekeloer wel trouw bij jullie, er worden van die mooi dingen gemaakt!![]()
quote:Dat is een goeie voor mij dan.Op woensdag 20 oktober 2010 22:27 schreef Wampi het volgende:
[..]
haha, net zo trouw als ik bij jullie koekeloer. t kost even om er verslingerd aan te raken, ik heb ook meerdere pogingen gedaan.
quote:doen!!!!Op woensdag 20 oktober 2010 22:43 schreef oeke het volgende:
Weet je waar ik af en toe over na denk? Ik heb 2 breimachines. Maar nog nooit gebruikt. Misschien is een trui voor Ko een goed begin!
quote:Haha!Op woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef huuphuup het volgende:
Ha! zoiets was het:
[ afbeelding ]
maar dan van plastic en in het oranje of rood ofzo geloof ik, met geel.
Maar ik moet zeggen dat als ik tegen zoiets aanloop als Amélie een jaar of 7 is dat ik het dan wel koop denk ik, kijk dan hoe leuk?!![]()
[ afbeelding ]
Misschien wat voor jou SC
quote:Kobus!Op woensdag 20 oktober 2010 22:07 schreef oeke het volgende:
Zojuist tijdens het was opvouwen realiseerde ik me dat Ko inderdaad zo'n soort trui heeft, Claudia.
Mijn vriend noemt dat zijn werkelozen-trui.![]()
Enge foto van de werkelozen-trui:
[ afbeelding ]
Deze dame wilde Ko graag even vasthouden op het feestje van de kinderboerderij. P. vond dat goed en maakte er meteen wat foto's van. Maar ze was echt best eng. En ik zie dat aan Ko ook.
quote:Ik ook hoor, maar dan wel een echte met rendieren. Of zoals die romper.Op donderdag 21 oktober 2010 08:33 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind stiekem zo'n Noorse trui superschattig! Als ik een jongentje zou hebben zou ik hem dat lekkeropdringenaantrekken
quote:ik heb zo'n ding op zolder staan!Op woensdag 20 oktober 2010 22:58 schreef oeke het volgende:
Wat schattig dat houten ding.
En dat brei-ruimteschip ziet er ook leuk uit. Als meisje zou ik er erg blij mee zijn geweest!![]()
Ik heb zo'n ding. Maal twee.![]()
[ afbeelding ]
Die mensen vragen er 300 euro voor. Kan je nagaan hoeveel kindertruien je daar wel niet voor kan kopen.
quote:Haha, ik heb er een gekregen, ook van de schoonmoeder van mijn zus, ook ivm een verhuizing. En de aner heb ik gekocht voor 20 euro in een kringloop.Op donderdag 21 oktober 2010 10:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb zo'n ding op zolder staan!
om te verkopen
komt bij de oma van R vandaan. die gingen verhuizen en moesten m kwijt...
quote:ah klinkt wel leuk, welke kleur pakje? Traingspakjes/joggingspakjes zijn best wel handig, heb je al spijt?Op woensdag 20 oktober 2010 21:43 schreef mefke79 het volgende:
ik heb vanmiddag met een echt Adidas trainingspakje in mijn handen gestaan. Maar ik vond het te duur (40 euro) en eigenlijk wilde ik alleen een trui. Nou heeft ie dus niets. Hij heeft toch zooi zat. Echt, la puilt uit.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Laat mijn moeder de foto van je vader maar niet zien. Mannen met baarden en gebreide truien, daar heeft ze een zwak voor.
quote:We hebben je nog gewaarschuwd!Op donderdag 21 oktober 2010 14:51 schreef Joell het volgende:
O MY GOD wat was 't druk in de Pri... nooit dat ik dat meer doe
Maar wel hele leuke oorwarmertjes voor Isa gekocht (wel na 45 minuten kassarij)
quote:Een collectie 'Noorse patronen'!Op donderdag 21 oktober 2010 16:12 schreef Twinkly het volgende:
Speciaal voor Claudia heeft Esprit haar collectie aangepasthihi
quote:Wat een schatje was jeOp donderdag 21 oktober 2010 14:06 schreef Keshet het volgende:
Ik vond nog een foto van mezelf net. 1983 of 1984.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind m'n schoentjes zo leuk!
quote:Mika heeft een zwarte met gouden strepen (old skool RUN DMC gevoel), het lijkt heerlijk te zitten.Op donderdag 21 oktober 2010 11:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ah klinkt wel leuk, welke kleur pakje? Traingspakjes/joggingspakjes zijn best wel handig, heb je al spijt?
Wolf heeft een rood Adidas trainingsjackje met witte adidasstrepen, zo'n oldschool ding![]()
en een heerlijk Salty Dog rood joggingpak
quote:Soort aanhouder wint gevoel.Op donderdag 21 oktober 2010 16:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
SC dat je het aangedurfd hebt!idioot hahaha. Zal best ja dat het druk was.
quote:Ik dacht dat Sandous het over november had? Maar ik weet niet of dat aanstaande november is en ook niet welke dag. Dus eigenlijk heb je niks aan mijOp donderdag 21 oktober 2010 19:34 schreef tessie het volgende:
Hahhaaha SC! Dat geloof je toch niet! Is ze uiteindelijk wel achteraan gaan staan of niet?
En weet iemand wanneer de Primark in Hoofddorp eigenlijk open gaat?
quote:Oh ja, dat wil ik ook wel weten!!Op donderdag 21 oktober 2010 20:28 schreef Keshet het volgende:
Tessie, hoe bevalt je buntingbagding? Ik vond 'm er op de plaatjes zo knus uitzien.
quote:Ja! Ik zat al een tijdje te wachten tot dit vest in de webshop staat. Ik had hem op een flyer gezien.Op donderdag 21 oktober 2010 16:12 schreef Twinkly het volgende:
Speciaal voor Claudia heeft Esprit haar collectie aangepasthihi
quote:Ik kan zo'n vest echt niet hebben, want daar is mijn bovenlijf te kort voor. Ik zag wel een heel leuk jurkje, maar ik vind de pasvorm van boven een beetje gek en ik denk dat het motiefje weinig voor m'n figuur doet. Erg jammer. Oh well, ik moet toch eerst zwanger-af zijn en op gewicht zitten voor ik weer echt nieuwe kleding ga kopen. Mijn streven is om mezelf volgend jaar rond mijn verjaardag (12-12) te verwennen.Op donderdag 21 oktober 2010 20:50 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja! Ik zat al een tijdje te wachten tot dit vest in de webshop staat. Ik had hem op een flyer gezien.![]()
[ afbeelding ]
Maar ik ben blut.![]()
quote:Ik ben geboren als oud wijf.Claudia, ik realiseer me ineens dat je dan net zo oud bent als mijn broertje.![]()
Dat is gek. Dat had ik niet verwacht.![]()
![]()
quote:Ach welnee. Gewoon wijs. Mijn broertje lijkt ookOp donderdag 21 oktober 2010 21:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben geboren als oud wijf.Maar ik word in december pas 30.
quote:God, dit is wel erg herkenbaar. behalve dat ikOp donderdag 21 oktober 2010 21:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga even nog verder offtopic.![]()
Ik vind mezelf dus een ontzettend jonge moeder. Als ik door de stad fiets met kinderstoeltje dan haal ik me in mijn hoofd dat mensen het tafereeltje zo aanzien en denken: "Wááát, heeft zij al een kind?" Het komt gewoon niet bij me op dat ik allang geen meisje meer ben, dat niemand me nog voor studente aanziet en dat het moederschap waarschijnlijk in de ogen van anderen heel vanzelfsprekend voortvloeit uit alle andere burgerlijke keuzes die ik maak en heb gemaakt.
Ik zie mezelf dus over een jaar ook ontzettend fabulous zijn (heel slank, spectaculaire kleding, een kapsel dat eindelijk eens goed zit) met een peuter aan de ene hand en een baby op de heup. Ik moet echt een actieplan hebben voor volgend jaar.
Ik mis het 'Hoe gaat het met de nieuwe moeders?'-topic nog steeds. Daar werd zo fijn gekeuveld over dit soort dingen.
quote:Volgens mij pas begin volgend jaar.Op donderdag 21 oktober 2010 19:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sandous het over november had? Maar ik weet niet of dat aanstaande november is en ook niet welke dag. Dus eigenlijk heb je niks aan mij
quote:Je hebt gelijk. De fase waar we nu in zitten is zo gelukzalig, daar is de rest onbelangrijk bij.Op donderdag 21 oktober 2010 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga er maar over ophouden, want ik voel me altijd zo ondankbaar als ik dit soort dingen zeg. Als ik 's avonds voordat ik naar bed ga nog even Ivans kamertje binnenloop en kijk hoe hij slaapt dan voel ik me gelukkiger dan ik me ooit gevoeld heb. En oeke, ik vind jou juist ontzettend knap en sprankelend. In mijn ogen voel je je geheel onterecht ingekakt!
quote:En je vriend vind ik maar dom. Bodywarmers zijn juist nu zo fijn over zo'n sweater heen. Niet te warm gekleed als het toch wat fris is buiten.Ontopic, ik vind dit een leuk jasje:
[ afbeelding ]
Maar ik heb al een jas voor Ivan en ik vind één genoeg. Wel zou ik graag deze bodywarmer voor hem kopen, maar mijn lief vind bodywarmers suf:
[ afbeelding ]
quote:Zeur!Op donderdag 21 oktober 2010 23:07 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Het nieuwe jasje staat hem leuk Meimeltje!
Ik voel me nu ineens wel jong hoor hier! Ik heb dus in het begin wel eens van die blikken gehad 'daar heb je weer zo'n tienermoeder' terwijl ik 23 was toen Finn geboren werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |