abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87710513
En weer verder met het geblaat!!

Grappig :D vind Lente en S stoer, Senna schattig, Evie en Amelie lieflijk en Isabeau is lief gekleed maar heeft een ontzettend ondeugende uitstraling. Ivan vind ik inderdaad een wat klassiek uiterlijk hebben en Wolf en R zachtaardig. En Harry is een ondeugend kaboutertje.

En Niels dan? (ik vind hem nu een kleverige appelstroop uitstraling hebben :P )
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_87710558
Grr de broekjes zijn uitverkocht in de leuke kleuren in maat 86 }:| Nou ja dan maar een paarse :+
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:31:28 #3
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87710581
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:29 schreef Twinkly het volgende:
En weer verder met het geblaat!!

Grappig :D vind Lente en S stoer, Senna schattig, Evie en Amelie lieflijk en Isabeau is lief gekleed maar heeft een ontzettend ondeugende uitstraling. Ivan vind ik inderdaad een wat klassiek uiterlijk hebben en Wolf en R zachtaardig. En Harry is een ondeugend kaboutertje.

En Niels dan? (ik vind hem nu een kleverige appelstroop uitstraling hebben :P )
:o _O- . Ik vind Niels gewoon een geweldig leuk, vrolijk jongske om te zien ^O^ .
pi_87710621
Bla Bla Bla, ehm, daarvan kan ik me voorstellen dat je er niet helemaal blij mee was. Heel anders dan ik me voorstelde. Ik maakte er in mijn hoofd iets smaakvollers van. :D
Maar voor buiten spelen is hij perfect. En inderdaad als je meisje er helemaal trots op is, dat is zeker ook veel waard. O+

Niels kan zo meedoen bij Pipi Langkous met zijn ondeugende ogen vol pret en overgave. Een jongensvariant van Pipi! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87710637
Niels vind ik een heel open type O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87710728
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:32 schreef oeke het volgende:
Bla Bla Bla, ehm, daarvan kan ik me voorstellen dat je er niet helemaal blij mee was. Heel anders dan ik me voorstelde. Ik maakte er in mijn hoofd iets smaakvollers van. :D
Volgens mij is dat bij hello kitty spul bijna onmogenlijk ;) Daarom beperkt ik dit soort dingen meestal tot pyama's tegenwoordig :D
pi_87710737
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:32 schreef miss_sly het volgende:
Niels vind ik een heel open type O+
Dat vind ik een heel mooie omschrijving. Ik krijg bij Niels het gevoel dat hij erg openstaat voor de wereld; hij wil graag ontdekken, is gretig en heeft een sterk temperament. En tegelijkertijd geeft die openheid hem iets kwetsbaars; ik vind hem ook een heel gevoelig jongetje. En al die eigenschappen komen het meest tot uiting in zijn mooie ogen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87710752
Leuk jasje voor Tirza! Stoer doch meisjesachtig. En lijkt idd helemaaaal niet op de jas van d'r moeder ! :P

Al die types :D Ik vind het knap van jullie dat je d'r uberhaupt woorden voor kunt vinden. Ik vind iedereen altijd alleen maar mooi en lief. Iets specifiekers kan ik niet bedenken :')

Willow is (naast mooi en lief natuurlijk O-) ) volgens mij gewoon een boefje. Eensch?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_87710778

Hier zie je dat LOGG gedoe gelukkig niet zo goed als op dat blauwe shirtje.

Schoenen met klittenband!

Zoals ik hem graag zie!
En zo zag hij eruit toen ik laatst thuis kwam. Na zijn slaapje had P. hem een geheel nieuwe outfit aan gedaan. :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87710839
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:36 schreef innepin het volgende:
Willow is (naast mooi en lief natuurlijk O-) ) volgens mij gewoon een boefje. Eensch?
Ik vind Willow heel eigengereid. Dat wil zeggen, ze lijkt alles altijd haarfijn door te hebben en is daar zelf heel content mee. Dat komt het meest tot uiting in haar sarcastische blikken. :P
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:38:47 #11
313287 Groofsken3
pi_87710850
Ik vind die schoenen leuk hoor oeke :Y . Ze zien er heerlijk ut echt.

En dat eerste staat hem hartstikke goed O+ . Dat tweede staat hem drollig :P , hij straalt dan zo'n ander tijdsbeeld uit meteen.
pi_87710875
Oeh staat hem goed Oeks! Erg grappig zo!
En die schoenen zijn ook erg gaaf. Wat een echt mannetje wordt het he!

-edit- 2e foto had ik nog niet gezien. Het is wel erg back to the eighties, Olivia Newton-John. :P

quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh, heel graag! Draagt hij die nu nog?
Ja, hij zit met andere kleren al in maat 92, maar H&M valt groot. Vind ik.
pi_87710887
Oeke vanwaar de outfitverandering :o Leuke schoentjes trouwens O+

Ik vroeg gisteren aan Linde of ze van oma zelf haar kleren had mogen uitzoeken... bleek dat mijn vriend haar 's morgens nog even snel had aangekleed :@ oeps...
pi_87710892
Haha Oeke! Die laatste foto _O-

Ik zal even over jullie typering nadenken. Moet eerst even wat werk verzetten hier }:|
pi_87710929
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:36 schreef oeke het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie je dat LOGG gedoe gelukkig niet zo goed als op dat blauwe shirtje.
[ afbeelding ]
Schoenen met klittenband!
[ afbeelding ]
Zoals ik hem graag zie!
En zo zag hij eruit toen ik laatst thuis kwam. Na zijn slaapje had P. hem een geheel nieuwe outfit aan gedaan. :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat LOGG-gedoe valt zo inderdaad niet echt op! Ik vind dat wit een stuk beter dan al die andere kleuren. En die schoentjes zien er zo juist hartstikke leuk uit! Ik had niet van mezelf verwacht dat ik die stijl leuk zou vinden.

Die laatste foto is te erg. _O-
pi_87710954
Oh en die hello kitty -jas :o :X Heb 'm snel weggeklikt voordat Linde hem zag >:)
pi_87710977
Hebben jullie niets te doen ofzo :{w
net vorige topic gescrold
pi_87711030
Thuis met zieke dreumes en het regent buiten dus tsja je moet wat he O-) ;)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:44:05 #19
313287 Groofsken3
pi_87711084
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:41 schreef lily het volgende:
Jawel, ik ben speciaal direct na mijn laatste les naar huis gegaan om nog even te kunnen studeren O-) .
pi_87711110
Haha, ik wilde er nog bijzetten, Claudia, eat your heart out! vanwege de vorige keer dat P. zo'n combinatie had gemaakt. Wat niet te zien is op de foto's (gelukkig) is dat Ko ook nog eens zwarte beenwarmers over zijn broek heen aan had. :P

Stiemie, volgens mij had zijn luier gelekt en was P. toen maar voor totaal iets anders gegaan. :)

Dankjewel nog Bodpa! Ik twijfel nog of ik iets over dat logo wil maken, dat vind ik niet zo mooi. Maar goed daar kan ik nog lekker over nadenken. :)
pi_87711122
Haha Oeke, die laatste foto :o Wat een enorm contrast met die "zo zie ik hem graag"-foto! Die hoofdband :o _O-

Claudia, mooi omschreven! O+
pi_87711151
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:41 schreef lily het volgende:
Oja, ik ga even een dutje doen, nu Ko slaapt. O+
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:46:11 #23
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_87711166
Oeke, hij lijkt zo weggelopen uit een jaren '80 Aerobics video!! _O_

Argh, het gaat hier wel weer lekker snel zeg!
Net foto geplaatst en nu zijn we alweer een deel en heul veel comments verder!! :P
Wilde nog een foto neerzetten, maar weet niet meer welke! :?
*Verder denken gaat*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_87711216
Ik vind die 'zo zie ik hem graag'-foto net een foto uit een catalogus! De kleuren combineren zo fijn.
pi_87711309
Ik zou t nooit bedacht hebben om het zo bij elkaar aan te trekken, maar het staat echt haske leuk.
pi_87711352
Mart ouderwets Claudia. Hij is toch echt van 2010 :D :) ;)
pi_87711888
oeke, kan het zijn dat ik Ko zag in draagdoek en groen mutsje? Met zijn papa dacht ik.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:06:48 #28
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87712095
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:29 schreef huuphuup het volgende:
bij vlot denk ik aan een pittig kort kapsel ;(

:+
Emma is dus vlot. :+

Leuk om al die omschrijvingen te lezen zeg! O+

Oeke, ik vind de 2e foto van Kobus echt geweldig. Dat jouw P. dat bedenkt en bijelkaarscharrelt, fantastisch toch! O+
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je 'm liever in de outfit van op de 1e foto ziet. :)
A grand adventure has begun.
pi_87712360
Nee, Emma is kaal :P

Heb je trouwens al foto's geplaatst van Emma in haar nieuwe DPAM spul?! O+
pi_87712414
Emma vind ik trouwens type stoere vechtjas! Maar dat komt natuurlijk door haar geschiedenis. Daar horen wel stoere kleren bij met een meisjesachtige twist :D
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:28:25 #31
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87713135
Isa gaat soms meer de alternatieve kant op met al dat zwart & grijs :P
En soms ook weer veel roze & tierelantijntjes.
Een alternatieve tut dus.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:32:22 #32
265732 Keshet
pi_87713316
Emma is niet kaal. }:|

Ik heb de laatste tijd niet zoveel foto's gemaakt dus moest ik even zoeken naar foto's met DPAM spul.
Dit is de best gelukte :')

Zie! Haar!

Trouwens, LIEF! heeft op dit moment een kortingsactie op de wintercollectie.
pi_87714247
:* Ja hoor, haar! Hele bossen, ik zie het!

Staat lief zeg, dat truitje! (maar ik had je veeeeeeeel meer gestuurd! }:| :P )
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:59:28 #34
265732 Keshet
pi_87714611
Als ze gezegend is met mijn haar-genen dan staat 't arme kind nog wat te wachten. Veel te veel en veel te dik haar. :'(

Ze heeft ook nog niet alles aangehad uit de laatste bestelling. Maar, omdat je zo aandringt:

Hier heeft ze dat shirtje met die egel erop aan en een dpam spijkerbroekje. Goed te zien he?:D

Ik maak binnenkort wel betere foto's!
pi_87714945
Alles voor nieuwe Emma-foto's! O+
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:00:44 #36
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87717087
Oeke, Kobus is zo uit Fame weggelopen!

Ik vind Emma ook een stoere lieve dame!

Ben trouwens niet zo'n fan van LIEF, het is wel mooi spul maar ik hou niet zo van die teksten erop. Heb er wel wat van gehad dus ik trek het Noortje wel aan maar dat is het dan ook wel.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:03:03 #37
265732 Keshet
pi_87717191
Ik ben fan van de LIEF! sokken. Dat zijn de enige die aanblijven. :D
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:11:58 #38
265732 Keshet
pi_87717564
DPAM heeft weer sale van 18-10-2010 t/m 24-10-2010! w/
pi_87719770
Oh Tan wat een geweldig pak van Elyas!! _O_ :9~ O+ Dat Hema truitje vond ik mwah, maar zo met dat tuinpak erover staat het echt megaleuk! Ik ken dat merk ook niet eens, shame on me :o

en Elyas is helemaal geen boer :o wel Hollands welvaren met zn guitige blonde haren en knijpwangen
Ik vind Niels eruit zien als een denker, hij lijkt je soms aan te kijken alsof hij dwars door je heen kijkt met die grote bruine ogen van hem O+ hij lijkt me een gevoelig jongetje wat nu al heel veel meekrijgt van alles wat er om hem heen gebeurd.
Bij Ko krijg ik altijd een nostalgisch gevoel, zo weggelopen uit een Dickens film O+ geweldig vind ik die schoentjes Oeke! en die bodywarmer en H&M bosshirt zijn inderdaad een hele leuke combi.Die koekiemonster combi incl zweetband daarintegen :D _O- je kan iig wel zeggen dat je man crea is geweest.
En Ik vind R. en Ivan en ook Wolf een hele zachte uitstraling hebben (niet in de zin van homootje hoor), hele lieve vriendelijke open pret gezichtjes met mooie grote ogen.
Lente zou ik nooit aanzien voor een jongetje ook al zou ze stoere kleding dragen! (er zijn gewoon echt kinderen,ook hier,waarbij ik het echt niet zie of het nou jongen/meisje is :@ ) Lente lijkt me een meisje-meisje, heel lief.
Willow is denk ik heel stoer, een jongensmeisje O+ en Emma ook denk ik, die gaan vast ravotten en overal opklimmen,kleren viesmaken enzo
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87721914
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:36 schreef oeke het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals ik hem graag zie!
echt heel leuk :) (en heel oeke/ko)
pi_87724883
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:01 schreef snoopy het volgende:
oeke, kan het zijn dat ik Ko zag in draagdoek en groen mutsje? Met zijn papa dacht ik.
Ja hoor, dat kan! Een blauw-wit gestreepte doek?

Emma vind ik ook zo'n stoer meisje. Lekker ravotten. O+

Even over die zweetband, dat was natuurlijk een grapje. Ko had niet eens door dat hij hem om had. :P
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:59 schreef lily het volgende:
echt heel leuk :) (en heel oeke/ko)
Lief! :)

Leuk Poppejans, dat nostalgische gevoel. Ik vind dat Wolf dat nog meer uitstraalt met zijn mooie ogen en zijn opa-pet. O+
pi_87724930
Whaaahh al die karakterbeschrijvingen :D

Keshet, hier nog een kale die toch niet echt kaal meer is hoor :P
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:24:35 #43
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87725043
Nog even een foto van Noortje in d'r feestoutfit (sorry met mama erbij maar dit was de beste foto die we zelf hebben). Ook maatje 68 is een minijurk ;)
pi_87725201
Wat een leuke foto van jullie samen! O+
pi_87725279
Oh Becky wat een leuke foto! En wat zie je er zelf ook leuk uit zeg!
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:31:53 #46
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_87725364
Hoe zien jullie mijn dochter dan?
En mij? 8-)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_87725424
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:20 schreef oeke het volgende:

[..]

Ja hoor, dat kan! Een blauw-wit gestreepte doek?

ja! :D
Ik ben zo ongeveer 3x per week bij jou voor de deur om mijn (8> naar fysiotherapie te brengen ivm zijn knieoperatie.
Wat een heerlijk mannetje is Kobus toch O+
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:34:12 #48
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87725477
TF, jouw dochter is met recht een gebakje (ik vind haar echt een lief type, zo eentje die in mijn ogen geen vlieg kwaad doet, maar goed, ik ben een tijdje afwezig geweest hier en ik was al niet een hele regelmatige poster, lurker daarentegen).
pi_87726361
Becky wat een mooie foto van jullie samen O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87726512
Wat zijn jullie mooooi, Becky! O+

Kiek, dit is Lente in tuinbroekje mét laarsjes. Niet helemaal, maar het idee is duidelijk...

Staat veel leuker idd! Dan heeft het niet dat hoogwatereffect.

pi_87726805
becky, wauw, je kan wel zien van wie Noortje haar mooie ogen heeft! Alleen haar ogen zijn bruin he?
Leuk die sneakertjes eronder. O+

TF, aan jou waag ik me niet hoor! ;)
Maar het gebakje is inderdaad echt een gebakje en ze doet me ook wat denken aan Knofje!

Lente, dat staat leuk! Stoer en lief! ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door oeke op 20-10-2010 11:17:01 ]
pi_87726921
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:33 schreef snoopy het volgende:
ja! :D
Ik ben zo ongeveer 3x per week bij jou voor de deur om mijn (8> naar fysiotherapie te brengen ivm zijn knieoperatie.
Wat een heerlijk mannetje is Kobus toch O+

oh echt? Wat een klein dorp is het hier toch! :D
Beterschap voor je wederhelft!
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:14:36 #53
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87727251
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:03 schreef oeke het volgende:
becky, wauw, je kan wel zien van wie Noortje haar mooie ogen heeft! Alleen haar ogen zijn bruin he?
Leuk die sneakertjes eronder. O+

Klopt, van haar zijn echt heel donkerbruin terwijl vriend en ik groene ogen hebben.

Oh en ik vind Knofje zooooo leuk. Noortje mag echt wel fan worden van Knofje (k3 hoeft van mij niet perse namelijk).
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:16:44 #54
313287 Groofsken3
pi_87727336
Mijn dochter zingt dat onverstaanbare openingsliedje van Knofje echt perfect mee :o . Wij houden ook van Knofje O+ .

En Becky, wauw, wat zijn jullie mooi!
pi_87731519
Ik vind dit jasje echt wat voor Ivan. Sportief, zonder rare nummers of afbeeldingen. Mijn oudste zou het ook goed staan trouwens.

pi_87731972
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef lily het volgende:
Ik vind dit jasje echt wat voor Ivan. Sportief, zonder rare nummers of afbeeldingen. Mijn oudste zou het ook goed staan trouwens.

[ afbeelding ]
Ik vind het erg leuk! Sterker nog, het lijkt op het nieuwe jasje met kapotte rits.
pi_87734719
Oh, dat is inderdaad echt wat voor Ivan. :Y
Is het de moeite waard om de rits te laten maken?
Toch zonde he?

Zo, er zitten nieuwe knopen op het harembroekje, ik zal Ko er morgen eens in hijsen en een foto maken. Kijken of hij door de commissie komt. :P
pi_87742360
Ik vind dat laatste jasje echt heel leuk! ^O^
pi_87742533
Staat Lente leuk :Y
pi_87743612
Leuk jasje inderdaad Lily!

Primark in de herfstvakantie is geen goed idee! :N Ik was even vergeten dat het vakantie is |:(
Ik wilde voor Finn twee sweaters halen, gewoon voor thuis. Ik had ze vorige keer al zien hangen, maar helemaal niet aan gedacht om mee te nemen.
Volgende week nog maar een poging.
pi_87743708
FTA is het echt zo erg daar :D
Doordeweekse dag zo rond half 10 's ochtends is normaal wel te doen? Ik heb nog steeds 4 nov op de planning staan om erheen te gaan, ben ik dagje zonder kids :)
pi_87743736
Het was echt verschikkelijk gister, nu was ik er wel zo rond een uur of 2 dus dat is nog erger!

Een normale doordeweekse dag in de ochtend is meestal wel te doen hoor!
pi_87743882
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef lily het volgende:

[ afbeelding ]
Is die van Petit Louie? Ik heb er nog mee in de hand gestaan op de Noordermarkt, exact zulke vestjes in dezelfde kleur en donkergroen.
Erg leuk vestje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87743942
S. van Groofsken roept bij mij juist ''Knofje''! op O+ vooral toen op die foto dat ze geheel zelf haar kleren had uitgezocht
pi_87744446
Het harembroekje staat zo leuk!
Helaas ligt meneer te tukken dus ik maak straks een foto. Maar ik ben er blij mee.

Nu ben ik knopen op zijn DPAM jasje aan het naaien. Die lieten wel heel snel los. Gek hoor. :{
pi_87744687

O+

ook O+

Wil ik
pi_87744934
Die tweede! O+
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:57:41 #68
313287 Groofsken3
pi_87744985
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:24 schreef Poppejans het volgende:
S. van Groofsken roept bij mij juist ''Knofje''! op O+ vooral toen op die foto dat ze geheel zelf haar kleren had uitgezocht
Wat leuk om te horen :o (wij zijn nl fan van Knofje), maar van die foto weet ik niks(of ik ben het even kwijt, wat had ze ongeveer aan dan?). Dus misschien vergis je je toch. -O-
pi_87744991
Ik vind ze alledrie leuk Sorbo!
Had Isabeau nog niet genoeg jasjes? :D
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:59:06 #70
313287 Groofsken3
pi_87745037
Ik vind S trouwens niet op Knofje lijken hoor. Misschien een beetje in doen en laten, maar uiterlijk niet.
Mijn nichtje Sophie dan weer wel. :P
pi_87745325
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:57 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vind ze alledrie leuk Sorbo!
Had Isabeau nog niet genoeg jasjes? :D
Ze heeft maar één winterjasje. Dat vind ik vrij weinig voor een vrouw.
pi_87745456
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:07 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ow dat valt wel mee ja, ik heb er ook altijd minimaal 2 per kind per seizoen.
Voel mn gevoel had ze er meer haha.
pi_87745607
Nou dat kan ik me best voorstellen, want ik had wat moeite met kiezen en heb er hier aardig wat de revue laten passeren :')
pi_87745868
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:57 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Wat leuk om te horen :o (wij zijn nl fan van Knofje), maar van die foto weet ik niks(of ik ben het even kwijt, wat had ze ongeveer aan dan?). Dus misschien vergis je je toch. -O-
Ik vergis me echt niet, was een buiten foto, jullie waren op weg naar het KDV geloof ik dat erbij stond. Had ze iets gestreepts aan en iets gestippelt en allerlei kleuren O+

Leuk Sorbootje! 2 jasjes is echt serieus handig vind ik, als er eentje vies is/in de was heb je altijd nog een tweede.

Ben erg benieuwd hoe dat harembroekje hem staat Oeke! Zonde van die knopen, ik heb het bij mezelf aaaaltijd met knopen aan een jas dat die er snel afgaan.Was dat van hetzelfde jasje als Niels heeft?
pi_87746037
Ik snap ook niet waarom ze knopen aan jassen niet wat beter vast maken.
Heb zelf gisteren al mn knopen van mn nieuwe jas er extra op vastgemaakt aangezien er al 1 los was.
pi_87746149
Eén van de drukknopen van Isabeau d'r DPAM jasje laat ook al los en van haar rood met lichtblauwe jurkje was meteen een drukknoop los en ik weet niet hoe ik dat moet repareren (die van het jasje kun je vastnaaien, maar die van het jurkje niet... ik overweeg superlijm :') )
pi_87747342
Ja, meneer is wakker! Foto's!

veraf

dichterbij

bewegingsruimte

Ik ben er blij mee!

En die knopen, dat haat ik. }:|
pi_87747457
Ohh O+ het staat hem super leuk Oeke! Ik had het eigenlijk niet verwacht, ik vond het maar een gek broekje :P
Die eerste foto, die lach O+

Knopen die maar met een paar onafgehechte draadjes "vastgezet" zijn :(
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_87747513
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:07 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ik heb er geen.
Ik had een zwarte wollen mantel maar die was stuk en ik heb hem vorige winter weggegooid. Aangezien ik toen zwanger was en het altijd bloedheet had ben ik die winter alleen met vest doorgekomen.
Nu moet ik dus een nieuwe en die heb ik besteld bij H&M online maar die is pas leverbaar in november (belachelijk eigenlijk).

Leah heeft dus 1 Mexx winterjas. Gekregen en ik vind hem eigenlijk niet leuk. Zij krijgt dus ook een nieuwe.
pi_87747623
Oeke, wat een leuke broek! Ko O+ Mette en ik zijn fan van Ko O+

De kleertjes van Miss-sly zijn aangekomen, ziehier ons fotomodelletje in het Tragwerk jurkje O+
Hij is zo lekker, wat warmer, heel fijn met dit weer.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_87747694
wat leuk, wickie :)

mooie kleur, en lekker, dat velours
pi_87747718
Oeke, wat heb je er een geweldig leuke broek van gemaakt. Echt heel erg gaaf!

Dat jurkje staat Mette goed Wickie!
pi_87747787
Mette ziet er heerlijk aaibaar uit in dat jurkje! Wat zal het lekker zacht zijn en het staat haar goed :)

Ko wat staat dat broekje je schattig! :)
Het leek mij ook niets, maar het valt me erg mee als ik het bij hem zo zie staan.
pi_87747969
Dat groen staat Mette erg goed!!

Oeke! _O_ Mail die foto eens naar de H&M met de mededeling dat ze met een simpele verandering van knopen hun afzetmarkt potentieel met 50% vergroten.
pi_87748312
oh, dat broekje is van H&M maar met andere knopen?

:D wat goed zeg ^O^
pi_87748380
Haha, grappig al die eerdere twijfels.
Het is een heel lekker en gevoerd broekje.
En ik hou van zulke modellen.
Maar ik moest hem eerlijk gezegd wel live in de winkel zien voor ik besloot hem ook daadwerkelijk te kopen. :Y

Mette, dat staat je goed, dat groene jurkje! O+
Het is wel kort of lijkt dat maar zo?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:32:23 #87
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_87748399
O+ even voor het broekje van Kobus, wat ontzettend leuk!!
Niet mieten! Door gieten!
pi_87748477
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:29 schreef lily het volgende:
oh, dat broekje is van H&M maar met andere knopen?

:D wat goed zeg ^O^
Ja deze was het:

En die knoopjes zijn echt best lelijk, die erop zaten. Heb ze wel bewaard trouwens. Krent die ik ben. :D
pi_87748488
Ja hij is wat kort, maar dat is erg fijn voor het kruipen, en dan kan ie straks mooi door als trui. Dat is het voordeel van een smal meisje, als jurken te kort zijn worden het gewoon truitjes, in de breedte is dan meestal nog genoeg ruimte.
pi_87748536
Ik vind dat zo'n leuk broekje, is die nog te koop bij de Hennes?
pi_87748574
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:34 schreef wickie het volgende:
Ja hij is wat kort, maar dat is erg fijn voor het kruipen, en dan kan ie straks mooi door als trui. Dat is het voordeel van een smal meisje, als jurken te kort zijn worden het gewoon truitjes, in de breedte is dan meestal nog genoeg ruimte.
Oja, dat is wel fijn inderdaad. :Y
Daar denk ik nooit over na. De combinatie kruipen+jurk. Zal wel omdat ik geen meisje heb. ;)
pi_87748597
Jahoor, die is nog te koop op de site.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:38:58 #93
265732 Keshet
pi_87748660
Oeke, wat doe je nou! :o Ik vond dat broekje echt zó lelijk op de plaatjes die Huup poste, maar zo met die andere knopen is 'ie ineens leuk! Met Ko erin is het een superbroek! Ik vind z'n vestje trouwens ook echt superleuk!
Heeft Ko nou ook zijn nieuwe schoenen aan op die foto's? Leuk! ^O^

Wickie, wat Meimeltje zegt inderdaad: Mette ziet er heerlijk aaibaar uit zo! O+

Sorbo, ik vind vooral dat 1e jurkje lief!
pi_87748707
Geweldig Oeke! Zo zou ik hem meteen gekocht hebben als die in de winkel hing.
pi_87748712
Wat een muts ben ik ook, kijk er gewoon overheen... Die ga ik kopen! Misschien vanmiddag of vrijdag even naar de stad.
pi_87748862
Op welke site's kun je nou echt leuke jongenskleding kopen?

In de winkels heb ik er echt de balen van. (eerste stad in de buurt hier, is nog niet erg groot, dus weinig winkels).

*Zucht*
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:04:47 #97
313287 Groofsken3
pi_87749637
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:21 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik vergis me echt niet, was een buiten foto, jullie waren op weg naar het KDV geloof ik dat erbij stond. Had ze iets gestreepts aan en iets gestippelt en allerlei kleuren O+

Oh, ik weet al welke foto je bedoelt. Maar ik ben het die haar kleren uitkiest hoor ;) . Ze is wel een meisje van de accessoires, muts op, sleutelhanger aan haar kleding, sneeuwschoenen onder een rokje, dat soort fratsen, waardoor mijn kledingkeus voor die dag wel onverwachte wendingen aan kan nemen :P . En in die eigenheid vind ik haar wel wat van Knofje weghebben, maar eigenlijk denk ik dat vele meisjes van die leeftijd zo zijn.

oeke, ik vind het leuk en zag het meteen al voor me. Geen twijfels hier hoor. De enige rede voor mij om het niet te doen was en is mijn portomonnaie -O- .
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:05:35 #98
313287 Groofsken3
pi_87749669
En dat jurkje van Mette vind ik geweldig!!!! De kleuren, de stof, het model, alles ^O^ .
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:09:04 #99
298315 SacreCoeur
pi_87749783
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:44 schreef ymme het volgende:
Op welke site's kun je nou echt leuke jongenskleding kopen?

In de winkels heb ik er echt de balen van. (eerste stad in de buurt hier, is nog niet erg groot, dus weinig winkels).

*Zucht*
Wat vind je leuk?
Ik hoor zie hier altijd geklaag over jongenskleding :P
Maar ik zie echt zoveel leuks!

Zowel voor kleintjes als grote.
pi_87750529
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:05 schreef Groofsken3 het volgende:
En dat jurkje van Mette vind ik geweldig!!!! De kleuren, de stof, het model, alles ^O^ .
Grappig, ik de winkel zou ik er met een grote boog omheen gelopen zijn en ik vind het nu ook nog geen mooi jurkje, maar als ik het zo bij Mette zie vind ik het een stuk leuker dan ik zou verwachten.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:11:04 #101
313287 Groofsken3
pi_87752130
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:27 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Grappig, ik de winkel zou ik er met een grote boog omheen gelopen zijn en ik vind het nu ook nog geen mooi jurkje, maar als ik het zo bij Mette zie vind ik het een stuk leuker dan ik zou verwachten.
Haha, ik had al wel door dat we een heel andere smaak hadden ;) . Het meeste spul van Isabeau zou ik nooit gekocht hebben. En toch vind ik het haar geweldig goed staan. ^O^
pi_87752363
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:09 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Wat vind je leuk?
Ik hoor zie hier altijd geklaag over jongenskleding :P
Maar ik zie echt zoveel leuks!

Zowel voor kleintjes als grote.
Stoer, zonder al te veel opdrukken etc.
Een merkje mag. Een streepje ook. Maar geen boten en vliegtuigen etc. :)
pi_87752463
Voor broeken kun je in ieder geval altijd goed bij de Hema terecht, en de H&M heeft ook wel eens wat leuks. Bovenkleding is lastiger. Ik heb je gister nog wat truien van de H&M laten zien. Gewoon de collecties bijhouden en eventueel vooruit kopen.
pi_87752533
Is Esprit niks voor jou Mart, ymme? Het is niet mijn smaak, maar als je je niet ergert aan een merkje hier en daar dan lijkt het me wel geschikt.

Deze broekjes vind ik leuk (maar ook best prijzig als je de Hema en H&M als uitgangspunt neemt, en ik erger me wel aan de kleine opdruk/merk/label-dingen):

pi_87752615
Ja maar is Esprit dan niet meteen weer heel duur?
Een paar dingen qua prijzig vind ik niet erg. Maar om nou de hele kast vol te hangen met 35+ euro.
Gaat manlief ook niet vrolijk van worden. En ze zijn er al zo snel doorheen. :D

Hier dus geen h&m in de buurt en hema is hier alleen maar meiden en de jongens hangt er zelden wat leuks. Of is al weg snap je.

Het vergt vooral veel speurwerk voor mij. Vind ik niet erg, het is voor een goed doel. Maar een webshop, die bezorgd en niet al te duur is. Is natuurlijk heel handig voor mij :)

Of julie hier met altijd die leuke kleding, in maat 80-86, moeten willen verkopen :D ;) :)
pi_87752717
Daarom is de hema webshop ook zo handig Ymme :)
pi_87752800
Ik denk dat Esprit in het middensegment zit, dus duurder dan de Hema en H&M maar goedkoper dan de merken die ik vaak te duur vind.

Er zit hier ook geen H&M in de buurt en dus shop ik uitsluitend online. Ik vind het wel een groot nadeel dat ik soms weken op iets zit te wachten en dus koop ik bij de H&M vooral vooruit (en op veilig zodat ik niks terug hoef te sturen). Als je bij de Hema boven een bepaald bedrag bestelt dan betaal je trouwens geen bezorgkosten. Ik heb erg goede ervaringen met laten bezorgen door de Hema: snel en accuraat. Ik weet dat dat niet voor iedereen geldt. En Esprit heeft in ieder geval een uitstekende bezorgservice.

Ik houd trouwens ook www.orangebag.nl in de gaten omdat ze soms heel gunstig afgeprijsde Kidscase-kleding hebben. Ook hiervan is de bezorgservice uitstekend. Ik neem me ook telkens voor om een keer bij de V&D te kijken, maar daar komt het maar niet van.

Nou ja, moraal van het verhaal: ik laat het niet zover komen dat ik iets snel nodig heb en houd een paar websites in de gaten.
pi_87752890
Oh ik had beter niet kunnen klikken Claudia ;)

Bedankt :)
pi_87753232
Momenteel afgeprijsd bij OrangeBag (niet allemaal geheel mijn smaak, maar om je een indruk te geven):

12,50 euro (62/68 en 74/80)

24,98 (alleen maat 68)

29,98 (alleen maat 80)

7,50 euro (maat 68, 80 en 86)

9,98 euro (alleen maat 68)

9,98 euro (maat 68 en 74)

14,98 euro (maat 62 en 68)
pi_87753432
Dit vind ik leuk maar véél te duur (voor dit soort kleding houd ik de website in de gaten; als de zomercollectie verschijnt vind je dit misschien in de sale):

Het wordt hoog tijd dat ik de grotere maten eens ga checken. c_/
pi_87753763
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:47 schreef Claudia_x het volgende:
Dit vind ik leuk maar véél te duur (voor dit soort kleding houd ik de website in de gaten; als de zomercollectie verschijnt vind je dit misschien in de sale):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het wordt hoog tijd dat ik de grotere maten eens ga checken. c_/
Inderdaad helemaal geweldig. Maar vind het ook een beetje té qua prijs momenteel.
Komen nog vele drukke en dure maanden aan.
pi_87753830
En toen klikte ik dus op de link... (een stemmetje zei nog tegen mij 'niet doen!! Orangebag, je favo webwinkel als je geld hebt!')

Ik wil dit hebbuh hebbuh hebbuh:

En een hoop kleding voor mezelf :X
pi_87753921
Ik vind dit leuk voor als Ivan wat ouder is:

Gewoon een ontzettend schattig truitje (en zo vind ik een bloesje wél leuk!):

En dit is allemaal momenteel te duur:

pi_87754046
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:56 schreef wickie het volgende:
En toen klikte ik dus op de link... (een stemmetje zei nog tegen mij 'niet doen!! Orangebag, je favo webwinkel als je geld hebt!')

Ik wil dit hebbuh hebbuh hebbuh:
[ afbeelding ]

En een hoop kleding voor mezelf :X
Jaaa, dat is leuk! Ik ben zo blij dat ik voor de tweede bijtijds Kidscase-kleding in de sale heb gescoord. In alle maten (56, 62 en 68) heb ik wel iets leuks waar ik nu al naar uitkijk.

Op dit pakje ben ik al heel lang verliefd, maar ik vind 60 euro echt te gortig:

pi_87754054
Zeker heel mooi Claudia :)
Volgens mij liggen onze smaken redelijk dicht bij elkaar :)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 15:07:08 #116
265732 Keshet
pi_87754337
Ik ben ook al verliefd op dat jumpsuitje sinds jij 'm voor het eerst poste Claudia.
Is het ook van zacht materiaal?
pi_87754420
Ik heb het pakje niet in het echt gezien, Keshet, maar van Kidscase durf ik wel blind te kopen. Dat is in de regel ontzettend fijn spul van goede kwaliteit.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 15:14:49 #118
265732 Keshet
pi_87754670
Maar echt he, 60 euro! Dat is nogal wat voor die paar vierkante centimers stof!
Mooi is ie wel. O+
pi_87754837
Je kunt hem na het dragen inlijsten en aan de muur hangen. Laten we wel wezen: voor een kunstwerk is het goedkoop.
pi_87754882
Die oranjebag link postte kapiteinpannekoek laatst in de SC. Leuk maar buiten mijn budget helaas.

Die laatste jumpsuit is errug leuk ja
pi_87754998
Je moet gewoon alleen de sale-pagina bekijken, lily. Dan nog zitten er dingen tussen die veel te duur zijn, maar soms zie je juist heel fijne kleertjes voor 7,50-15 euro.
pi_87755167

Deze is erg leuk maar nog steeds te duur in mijn ogen.
The way you rock'n'roll
pi_87755211
WAAROM heb ik geklikt? }:|

Ze hebben mijn favoriete kledingmerk Patrizia Pepe en nu wil ik het allemaal (moet ik wel goed volhouden met lijnen :') ) maar het is zo duuhuuhuuur
pi_87755786
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:26 schreef Sorbootje het volgende:
Ze hebben mijn favoriete kledingmerk Patrizia Pepe en nu wil ik het allemaal (moet ik wel goed volhouden met lijnen :') ) maar het is zo duuhuuhuuur
ff gekeken maar totaal niet mijn smaak, alleen die bodyblouse...die wil ik
pi_87755849
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:40 schreef lily het volgende:

[..]

ff gekeken maar totaal niet mijn smaak, alleen die bodyblouse...die wil ik
Wees blij dat het niet je smaak is, want je loopt er financieel op leeg :P
pi_87756011
Sorboo, ze hebben altijd wel lekker veel in de sale, dan wordt het soms toch dragelijk iets moois te kopen. Af en toe mag ik van mezelf.. maar eigenlijk niet nu }:|
pi_87756047
Nee, december staat voor de deur.
Sinterklaas, Leah's verjaardag, kerst en in januari is David weer jarig.

De jongens zijn winterklaar op kleding gebied. Leah moet nog een jas..
pi_87756126
Precies... ik moet het ook gewoon even niet doen. Heeft ook weinig zin trouwens... ik pas er nu toch niet in. Eerst die laatste 10 kilo eraf.
pi_87756182
eh oh ja, kinderkleertjes :D

Dus... weet je wat ik niet zo mooi vind? Nolita pocket.

pfiew... weer ontopic
pi_87756311
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:51:01 schreef Sorbootje het volgende:
Dus... weet je wat ik niet zo mooi vind? Nolita pocket.
ik dus kijken
denk meteen: niet, dat meent ze dus niet....

kom hier terug en zie dat er NIET mooi staat :')
pi_87756352
_O-

Niet echt iets voor mij hè?!
pi_87756468
Haha Sorboo! Gaat het goed met afvallen? Stoer mens ben je!

Claudia, leuke kleertjes post je daar. O+

Ymme, ik ben een verzamelaar.
Ko zijn basis is wat we gekregen hebben van zijn neefje, dat zijn veel rompers ed. Daar haal ik uit wat ik mooi vind en dan koop ik eens wat hier of daar.
En ik maak dingen zelf.
Zodat zijn complete collectie naar mijn smaak gaat staan.
Ik zou zo gauw geen web shop kunnen noemen.
Ik houd zelf ook niet zo van bestellen, want ik wil dingen in het echt zien/voelen.
Dus ik bestel ook alleen maar risicoloze dingen. :P
pi_87756591
Wat een hysterisch spul dat Nolita pocket. Toch zie ik er best wat grappige dingen tussen. :D
pi_87756725
Mart heeft nu bijvoorbeeld een spijkerbroek aan van BFC een romper met lange mouwen en daarover heen een simpel rood vest van GMK. Echt mijn ding :)
pi_87756821
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:58 schreef oeke het volgende:
Haha Sorboo! Gaat het goed met afvallen? Stoer mens ben je!
Nou het gaat nu weer goed met afvallen..haha.. ik was een beetje aan het jojo-en :') . Thanks for asking!
pi_87756871
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:01 schreef oeke het volgende:
Wat een hysterisch spul dat Nolita pocket. Toch zie ik er best wat grappige dingen tussen. :D
Ik neem mijn woorden terug! :o

:X
pi_87756957
Dit is een kledinglijn ontworpen door visueel gehandicapten?
pi_87757081
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:10 schreef Claudia_x het volgende:
:D _O-
Ik vond het op hun eigen site wel leuk, maar als je dan ziet wat er uiteindelijk in de winkel ligt. :N

Sorbo, jojo, ik ken het. ;( En momenteel totaal geen ruggegraat om door te zetten. :@
pi_87757153
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:08 schreef oeke het volgende:

[..]

Ik neem mijn woorden terug! :o
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pi_87762611
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:10 schreef Claudia_x het volgende:
:D hahaha

Oeke wat is het broekje ontzettend leuk geworden!! O+
en ik bewaar ook altijd alle knoopjes :')

Ik had Amélie vandaag het shirtdingetje aangetrokken dat ik vorige keer bij Primark gekocht had en ik geloof dat ik een nieuw favoriet kledingstuk heb voor haar :D

ik vind het zo'n leuk ding <3
Ze droeg hem op een broek die nog van Bep van TF is geweest, beetje stoer model, t stond zo leuk :D

[ Bericht 19% gewijzigd door huuphuup op 20-10-2010 19:09:49 ]
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87764186
Oh wat mooi Huup! O+
pi_87767318
Zoiets zou ik dus in de rekken laten hangen ('te romantisch!') maar vind ik juist heel leuk staan bij Amélie! Gaaf broekje ook.
pi_87767477
Oooh ik vind dat echt onwijs leuk O+
pi_87767575
He, nu kan ik zien hoe het bedoeld is! Leuk Huup, het staat haar mooi! :Y
pi_87767595
Oh maar t is ook wel een shirtje dat ik inderdaad alleen aan doe op een wat stoerder of wat grover broekje. Juist om dat zoete een beetje te breken. Spijkerrokje zou eventueel ook nog kunnen maar ik denk dat ik dat al too much vind.
Ik hou daar wel van, romantische shirtjes op een kapotte spijkerbroek voor mezelf vind ik ook leuk! O+ jammer alleen dat k het niet kan hebben maar das weer wat anders :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87767678
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:20 schreef huuphuup het volgende:
jammer alleen dat k het niet kan hebben maar das weer wat anders :P
_O-
pi_87767789
Wat is het dan heerlijk dat je een aankleedpopje hebt dat het wel kan hebben... hè Huup? O+
pi_87767924
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:24 schreef Sorbootje het volgende:
Wat is het dan heerlijk dat je een aankleedpopje hebt dat het wel kan hebben... hè Huup? O+
jaaaaa :D jij snapt het :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87767939
Hier begint het al, hè, dat je kinderen een substituut zijn voor alles wat jij niet kunt (hebben).
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:28:00 #150
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87768006
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:20 schreef huuphuup het volgende:
jammer alleen dat k het niet kan hebben maar das weer wat anders :P
Mag ik even wat zeggen: JE BENT AAN HET MEUTEN!

Nee, ik zou niet meer proberen om in een prinsessenjurk of tutuutje over straat te gaan, maar geneuzel over dat kan niet meer, want blabla, dat hoeft echt niet...

Alsof je 80.000 kilo weegt, ofzo.... :D
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_87768096
Van sommige dingen weet ik niet of ik ze nou heel lelijk of best leuk vind:

pi_87768202
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ehm, lelijk?
pi_87768214
quote:

[ afbeelding ]
Dat moet je áán zien, zou mijn moeder zeggen. :7
pi_87768345
Ik heb een ex die in Noorwegen studeerde en vaak ineens van die.... verrassende truien aan had. Dat doet de associatie geen goed.
pi_87768352
Ik zou het te druk vinden, maar ik hou dan ook van vrij rustige kleding.
pi_87768395
En kan iemand me uitleggen waarom er aan zo'n truitje drie labeltjes in drie verschillende kleuren moeten zitten?
pi_87768402
Hoe meer ik er naar kijk, hoe meer ik ervan ril. :D
pi_87768430
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:35 schreef Claudia_x het volgende:
En kan iemand me uitleggen waarom er aan zo'n truitje drie labeltjes in drie verschillende kleuren moeten zitten?
Dat was een van de redenen waarom ik zo moest rillen.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:40:44 #159
298315 SacreCoeur
pi_87768678
Isa's nieuwe setje..
De trui is alleen iets te groot dus morgen terug voor een maatje kleiner.

En ik ga morgen lekker rond 12 uur in de vakantie naar een volle Pri. :')
pi_87768686
Er zijn ook leuke Marius-rompers!

Noren houden van tradities en wol... w/
pi_87768743
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:28 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Mag ik even wat zeggen: JE BENT AAN HET MEUTEN!

Nee, ik zou niet meer proberen om in een prinsessenjurk of tutuutje over straat te gaan, maar geneuzel over dat kan niet meer, want blabla, dat hoeft echt niet...

Alsof je 80.000 kilo weegt, ofzo.... :D
hahaha muts :D je hebt gelijk hoor, tuurlijk kun je dat best hebben. Maar het is een soort attitude ofzo waar ik dan niet mee weg kom. Hoe zeg je dat, ik voel me er ongemakkelijk in denk ik en dat straal ik uit.
Maar eigenlijk straal ik dat best vaak uit :')

Claudia :D _O-
mijn baas had in de winter altijd van die hysterische gebreide truien met rendieren aan. En dan zo'n russische muts erbij :') geeeen gezicht :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87768821
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:40 schreef SacreCoeur het volgende:

En ik ga morgen lekker rond 12 uur in de vakantie naar een volle Pri. :')
:o ben je levensmoe?

setje voor Isa is wel leuk denk ik, kan het niet zo goed zien op het plaatje.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87768843
Maar ik vind het stiekem ook wel weer leuk dus, zo'n suffe trui. :o

Ik durf het bijna niet te zeggen, oeke, maar ik zie Kobus er ook wel in rondlopen terwijl jij de kerstboom optuigt. :P (Nadat je de labels van de trui hebt verwijderd, vanzelfsprekend.)
pi_87768966
quote:

[ afbeelding ]
Claudia ik moest meteen aan de Cosby show denken! Daar dragen ze altijd van die gebreide hysterische truien :D
pi_87769006
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:43 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ik vind het stiekem ook wel weer leuk dus, zo'n suffe trui. :o

Ik durf het bijna niet te zeggen, oeke, maar ik zie Kobus er ook wel in rondlopen terwijl jij de kerstboom optuigt. :P (Nadat je de labels van de trui hebt verwijderd, vanzelfsprekend.)
Dat snap ik wel, maar die trui slaat precies mis wmb. Die romper vind ik wel weer mooi maar die is duurrr.

Ik vind het setje van Isa ook moeilijk te duiden. Is het een lange rok?
pi_87769236
En nu zit ik dus serieus te overwegen om die trui voor Ivan te kopen, gewoon om jullie ongelijk te bewijzen. Gooi ik meteen Wham! in mijn winkelmandje om de wansmaak compleet te maken. O+
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:55:44 #167
298315 SacreCoeur
pi_87769405
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:47 schreef oeke het volgende:

[..]

Dat snap ik wel, maar die trui slaat precies mis wmb. Die romper vind ik wel weer mooi maar die is duurrr.

Ik vind het setje van Isa ook moeilijk te duiden. Is het een lange rok?
Lange grijze rok (zo'n sweatstof iets, alleen dan soepel & dun) en een wollige trui.
Onder dit alles gaan suede enkellaarsje.

En ik had er nog een riempje bij gekocht voor een echte mix & match.
Lijkt een beetje op deze maar is 't niet helemaal. (maar even voor 't idee)

pi_87769511
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
En nu zit ik dus serieus te overwegen om die trui voor Ivan te kopen, gewoon om jullie ongelijk te bewijzen. Gooi ik meteen Wham! in mijn winkelmandje om de wansmaak compleet te maken. O+
Moet je wel vakkundig de labels er af slopen.
The way you rock'n'roll
pi_87769539
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
Voor het ultieme last Christmas gevoel :D

het doet me wat denken aan die trui uit een film, bridget jones diary misschien? ff zoeken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87769581
Ja die rendier trui _O-

The way you rock'n'roll
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:59:52 #171
313287 Groofsken3
pi_87769596
Gewoon doen Claudia. Ik vind da Ivan best weer wat meer kleur kan gebruiken in zijn garderobe :P .
pi_87769607
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Moet je wel vakkundig de labels er af slopen.
Ik heb er vorige winter 2,5 uur over gedaan om een rood Espritlabel van mijn grijze mutsje af te slopen. Ik ben er heel bedreven in. :')
  woensdag 20 oktober 2010 @ 21:00:52 #173
313287 Groofsken3
pi_87769648
Ik heb ook een schurfthekel aan merkjes, maar die heb ik er binnen 2 secode met de schaar vanaf geknipt :7 .
  woensdag 20 oktober 2010 @ 21:01:48 #174
313287 Groofsken3
pi_87769694
Mijn dochter heeft de kermittrui van de H&M jongenscollectie. *O* Ik ben zo blij dat ik twee kinderen heb, extra lang genieten van die leuke lekkere trui O+ .
pi_87769699

O+

In mijn herinnering zaten er ook foute truien in de videoclip van Last Christmas, maar daar kan ik geen bewijs voor vinden.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 21:02:21 #176
298315 SacreCoeur
pi_87769722
Dat durf ik echt niet, merkjes eraf knippen :D
En 't merkje van mimpi vind ik zelfs mooi, ik hou van hartjes.

Dit was trouwens mijn inspiratie: http://static.feber.se/article_images/15/55/18/155518_940.jpg
Lange rokken zijn tof, ik wil er ook èèn.
pi_87769748
Ja! :D die trui _O-

gek in mijn hoofd zit een rood-met-witte trui. Misschien dan toch uit een andere film? Maar deze is zó fout dat ie weer leuk is hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87769751
Het doet me meer denken aan Mart Smeets met zijn schaatstruien

The way you rock'n'roll
  woensdag 20 oktober 2010 @ 21:03:09 #179
313287 Groofsken3
pi_87769761
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:02 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat durf ik echt niet, merkjes eraf knippen :D
En 't merkje van mimpi vind ik zelfs mooi, ik hou van hartjes.
Haha, waarom niet? Zo snel knip je geen gat in een trui hoor. Gewoon langs het randje knippen.
pi_87769845
Ik ben even naar de site gegaan maar ik zou het niet doen hoor, en als wel dan de lichtgrijze variant.
pi_87769887
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:03 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Haha, waarom niet? Zo snel knip je geen gat in een trui hoor. Gewoon langs het randje knippen.
Ik bedoel écht verwijderen. Het label zat bijvoorbeeld precies in het midden van mijn mutsje. Dat was ontzettend dom, want het is een lieflijk grijs mutsje met wat borduursel erop en het rode Espritlabel was heel ontsierend. Ik heb er veel moeite voor moeten doen om het label te verwijderen zonder een gat in het mutsje te krijgen.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 21:06:13 #182
298315 SacreCoeur
pi_87769907
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:03 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Geen idee, van 't lezen krijgen ik al een hartverzakking.
In de winkel kijk ik kleding ook altijd eerst na op vlekken, gaatjes & draadjes.
Zie ik er een draadje aan, dan pak ik een andere trui :')
pi_87769935
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik bedoel écht verwijderen. Het label zat bijvoorbeeld precies in het midden van mijn mutsje. Dat was ontzettend dom, want het is een lieflijk grijs mutsje met wat borduursel erop en het rode Espritlabel was heel ontsierend. Ik heb er veel moeite voor moeten doen om het label te verwijderen zonder een gat in het mutsje te krijgen.
Tornmesje O+
pi_87769972
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het doet me meer denken aan Mart Smeets met zijn schaatstruien

[ afbeelding ]
Mart Smeets is een held!

Oh, schaatsen kijken terwijl Ivan zijn suffe trui aan heeft. O+
pi_87770092
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Mart Smeets is een held!

Oh, schaatsen kijken terwijl Ivan zijn suffe trui aan heeft. O+
Over twee weken :Y dus snel bestellen 8-)
The way you rock'n'roll
  woensdag 20 oktober 2010 @ 21:10:18 #186
313287 Groofsken3
pi_87770126
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat snap ik wel. Je reageert op een reactie die nou net weer geen reactie op jou was :* .
pi_87770170
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:06 schreef oeke het volgende:

[..]

Tornmesje O+
Ik moet tegenwoordig altijd aan jou denken als ik dat soort domme dingen doe.

Zo was ik van de week een gat in de bank handmatig aan het dichtnaaien. Ik voelde me zo'n kluns. What would oeke do?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 21:17:19 #188
265732 Keshet
pi_87770463
In het kader van 'vind ik best fout maar toch ook leuk':

Emma heeft deze sinds een poosje, ik ben fan!
pi_87770544
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Over twee weken :Y dus snel bestellen 8-)
Hij is vrijdag binnen.
pi_87770578
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:17 schreef Keshet het volgende:
In het kader van 'vind ik best fout maar toch ook leuk':

[ afbeelding ]

Emma heeft deze sinds een poosje, ik ben fan!
Ik vind het gewoon een leuk truitje/vestje!
pi_87770681
Oh! Ik was nog op zoek voor je!

Wat grappig dat je dan aan me denkt. O+
Hoe heb je dat gat uiteindelijk dichtgenaaid? :P
pi_87770869
Ik vind alleen die onderste heel fout! :D Ik word er ook wat duizelig van.

Ik heb het gat met een geïmproviseerde steek dichtgenaaid (lees: veel te kleine naald, veel te fijne draad, één grote chaos). Als het je amuseert wil ik er wel een foto van maken. :Y)
pi_87771000
Die onderste is tof juist. Bordje erwtensoep er bij en je schaatsen onder binden!
The way you rock'n'roll
pi_87771031
Nah, ik kan me er iets bij voorstellen. :D Kussentje ervoor en niemand die het ziet.
Straks gaat Ivan er natuurlijk wel aan zitten pulken. >:)

Moeilijk te vinden, hoor, Noorse truien. Die onderste is trouwens alleen in de maten 4 en 6 jaar te krijgen en kost 155,- euro. :')
pi_87771179
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:27 schreef oeke het volgende:
Straks gaat Ivan er natuurlijk wel aan zitten pulken. >:)
Daar maak ik me geen zorgen over. Wat ik er niet bij vermeld heb is dat ik er een lapje bij gebruikt heb om het gat op te vullen. Dat lapje heb ik eerst aan de verkeerde kant genaaid. :X Ik ben er een half uur mee bezig geweest om dat lapje eraf te krijgen. Knappe jongen als hij het eraf gepulkt krijgt.

quote:
Moeilijk te vinden, hoor, Noorse truien. Die onderste is trouwens alleen in de maten 4 en 6 jaar te krijgen en kost 155,- euro. :')
OMG.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 21:30:25 #196
298315 SacreCoeur
pi_87771188
'k Wil zo'n trui voor Isa.. alleen dan met hartjes & rendiertjes.
Liefst geen rare kleur, zwart/grijs.
Moeilijk te vinden.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 21:32:10 #197
265732 Keshet
pi_87771258
Claudia, ik vind het ook niet echt fout, ik heb er gewoon wat foute jaren 80 associaties bij en die moet ik loslaten. :D

Oeke, dat tweede vestje is echt leuk!
pi_87771269
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:30 schreef Claudia_x het volgende:
Daar maak ik me geen zorgen over. Wat ik er niet bij vermeld heb is dat ik er een lapje bij gebruikt heb om het gat op te vullen. Dat lapje heb ik eerst aan de verkeerde kant genaaid. :X Ik ben er een half uur mee bezig geweest om dat lapje eraf te krijgen. Knappe jongen als hij het eraf gepulkt krijgt.
:D _O- Nou dan heeft ie wat de doen het komende jaar! O+

Hoe is het met het behang?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 21:33:02 #199
265732 Keshet
pi_87771298
Zoiets SC?

pi_87771312
Ik vind dat vest ook heel leuk Keshet! De riem wat minder, die zou ik eraf pulken, maar verder vind ik hem lief!
pi_87771404
Behangen is naar dit weekeinde verschoven. We moeten nog steeds naar de Praxis voor hardboard.
pi_87771433
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:30 schreef SacreCoeur het volgende:
'k Wil zo'n trui voor Isa.. alleen dan met hartjes & rendiertjes.
Liefst geen rare kleur, zwart/grijs.
Moeilijk te vinden.
zelf breien! Helemaal hip :D en bij Zeeman zijn de bollen wol en breipennen enzo in de aanbieding. :Y

Which reminds me dat ik mn bolletjes wol + breipennen en patronen nog aan mn mams mee moet geven. Anders hebben we dr niet eens wat aan deze winter :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 20 oktober 2010 @ 21:37:41 #203
265732 Keshet
pi_87771543
Maak je wel foto's van het behangen Claudia? :D

Die riem lijkt me ook onpraktisch Oeke. Misschien moet ik ook maar eens een tornmesje aanschaffen zodat ik ook de dingen waar die riem doorheen moet (kan niet op 't woord komen) eraf kan pulken tornen.

Volgens mij word het tijd om een winter-rendiertruien-meet te plannen.
Bij Bazaar, daar moeten we ook nog eens naar toe. :D

DML, heb jij nog leuke aanwinsten om te showen? :Y)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 21:38:27 #204
298315 SacreCoeur
pi_87771577
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:35 schreef huuphuup het volgende:

[..]

zelf breien! Helemaal hip :D en bij Zeeman zijn de bollen wol en breipennen enzo in de aanbieding. :Y

Which reminds me dat ik mn bolletjes wol + breipennen en patronen nog aan mn mams mee moet geven. Anders hebben we dr niet eens wat aan deze winter :D
Ik kan dat niet :P
M'n zusje wel, geen idee of ze truien kan breien.
pi_87771589
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:35 schreef Claudia_x het volgende:
Behangen is naar dit weekeinde verschoven. We moeten nog steeds naar de Praxis voor hardboard.
Plak gewoon meteen op de kast! Dat kan heus!

Leuk Huup, gaat je moeder breien?
Ik heb hier ook wol liggen voor een trui voor Ko maar breien en haken lukt me gewoon niet goed. :')
  woensdag 20 oktober 2010 @ 21:39:25 #206
313287 Groofsken3
pi_87771641
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef oeke het volgende:
Oh! Ik was nog op zoek voor je!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat grappig dat je dan aan me denkt. O+
Hoe heb je dat gat uiteindelijk dichtgenaaid? :P
Oh oeke, ik hou van die eerste trui O+ .

Die laatste vind ik verschrikkelijk :Y) .
pi_87771862
ik heb vanmiddag met een echt Adidas trainingspakje in mijn handen gestaan. Maar ik vond het te duur (40 euro) en eigenlijk wilde ik alleen een trui. Nou heeft ie dus niets. Hij heeft toch zooi zat. Echt, la puilt uit.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_87772365
Keshet, ik heb net dat gestreepte pak van de hema besteld omdat het in de aanbieding was en ik geen jasje in maat 62 heb en dit me lekker voor in de draagdoek leek. Maar verder heb ik mezelf een keihard verbod opgelegd.
Ik kreeg nog wat shirtjes verlaat binnen met de post en ik heb er in maat 62 echt teveel nu :X

Ik heb veels te veel streepjes vond ik, hai Claudia 8-) , dus toen wilde ik nog wat prints. Zoals deze:

The way you rock'n'roll
pi_87772539
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:38 schreef oeke het volgende:

[..]

Plak gewoon meteen op de kast! Dat kan heus!

Leuk Huup, gaat je moeder breien?
Ik heb hier ook wol liggen voor een trui voor Ko maar breien en haken lukt me gewoon niet goed. :')
Ja mn moeder kan erg goed breien :Y
t is wel al een hele tijd geleden denk ik dat ze voor het laatst echt zelf wat gemaakt heeft maar ze vindt het heerlijk om dat tijdens het tv kijken ofzo te doen.

de patronen komen van Phildar, Twinkly had ze me doorgestuurd, ik weet nog niet wat ik wil alleen :D
Ik neig naar zo'n sjaal-muts combi ding, dat lijkt me lekker warm, maar dan twijfel ik weer over het kriebel gehalte enzo.

Ik heb voor mezelf ook wol, dat had ik nog liggen en een haaknaald :D ik heb nog nooit gehaakt maar na alle enthousiaste verhalen hier wilde ik het eens proberen. Geen idee nog wat ik wil maken though.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87772832
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:57 schreef huuphuup het volgende:
Ik neig naar zo'n sjaal-muts combi ding, dat lijkt me lekker warm, maar dan twijfel ik weer over het kriebel gehalte enzo.
Leuk! Misschien kun je het voeren met tricot-jersey. Dan kriebelt het niet zo en is het extra lekker warm. O+
quote:
Ik heb voor mezelf ook wol, dat had ik nog liggen en een haaknaald :D ik heb nog nooit gehaakt maar na alle enthousiaste verhalen hier wilde ik het eens proberen. Geen idee nog wat ik wil maken though.
Dat heeft mij ook genekt. Ik heb alleen wel 5 naalden gekocht en iets te duur katoen. :')

Leuk die appeltjes DML. Echt een leuke print! O+
pi_87773060
Zojuist tijdens het was opvouwen realiseerde ik me dat Ko inderdaad zo'n soort trui heeft, Claudia.
Mijn vriend noemt dat zijn werkelozen-trui. :D

Enge foto van de werkelozen-trui:
-weg-
Deze dame wilde Ko graag even vasthouden op het feestje van de kinderboerderij. P. vond dat goed en maakte er meteen wat foto's van. Maar ze was echt best eng. En ik zie dat aan Ko ook. :{

[ Bericht 9% gewijzigd door oeke op 21-10-2010 09:54:54 ]
pi_87773229
Wat een foute foto Oeke! Arme Kobus :P
The way you rock'n'roll
pi_87773301
zn werklozen-trui _O- hahahahha

hahaha muppet :D ik heb bij wibra haaknaalden gekocht, 2 geloof ik, verschillende maten en een paar bolletjes in verschillende kleuren. Iets van 3 bollen dacht ik.
Voor mn mams had ik nog naalden liggen, en mn hysterische breipennendoos van de kringloop wordt zo ook eens gebruikt _O- en ik heb wol gehaald bij de lidl toen het in de aanbieding was.

Ik word echt onwijs hebberig altijd van die phildar winkels, zo heerlijk op kleur allemaal :9~ maar idd, t is wel even een slag duurder. (ontzettend veel mooier ook maarja he...)

Tricot jersey is een goeie, ik heb nog wel wat liggen geloof ik in bijna dezelfde kleur. Hoewel een contrasterend kleurtje misschien ook wel leuk is. Tzt eens naar kijken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87773319
Maar ze kleuren wel goed bij elkaar niet waar? :P
pi_87773399
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:11 schreef huuphuup het volgende:
Tricot jersey is een goeie, ik heb nog wel wat liggen geloof ik in bijna dezelfde kleur. Hoewel een contrasterend kleurtje misschien ook wel leuk is. Tzt eens naar kijken.
Of gewoon een oud T-shirt van jou of B. O+
pi_87773453
Pssst: Het grote haaktopic #47 - Waar we (niet) voor geld haken :P is superleuk! Honderden haaksters die kunnen helpen daar ;)
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
pi_87773512
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:14 schreef Wampi het volgende:
Pssst: Het grote haaktopic #47 - Waar we (niet) voor geld haken :P is superleuk! Honderden haaksters die kunnen helpen daar ;)
Ik heb me daar inderdaad al eens aangemeld. Maar ik krijg er gewoon geen aardigheid in. Doe mij maar een naaimachine. :@
pi_87773569
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:13 schreef oeke het volgende:

[..]

Of gewoon een oud T-shirt van jou of B. O+
oh dat kan ook nog!

ik vind dit ook schattig, een truitje:

ik weet niet hoe goed je frans is, maar hier staat een tutorial.

Haha Wampi thx! Ik ken de topics, ben nog niet begonnen met haken maar kom tzt wel kijken ;)
hoewel mezelf kennende ga ik wsl gewoon breien want dat kan ik wel, iets met gemakszucht enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87773758
Haha, kan ik me ook voorstellen, naaien vind ik ook erg leuk. Ik dacht altijd dat ik niet geduldig genoeg was voor haken. Bleek niet zo te zijn ;). Ik dacht ik spam t topic nog even, en wie weet bedenk je je nog :).
[/terug lurken gaat]
pi_87773861
Goed zo huup ;). Mocht je t vast willen leren: goede tutorials
pi_87773922
Wampi, ik vind het heel lief van je. :Y En ik doe die naalden ook niet weg. Wie weet straks in de koude dagen...
Ik koekeloer wel trouw bij jullie, er worden van die mooi dingen gemaakt! O+

Dat truitje is leuk Huup! het ziet er ook simpel uit. Dat zou ik toch moeten kunnen. Mijn Frans is niet slecht. :)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 22:22:24 #222
298315 SacreCoeur
pi_87773960
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:16 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh dat kan ook nog!

ik vind dit ook schattig, een truitje:

[ afbeelding ]

ik weet niet hoe goed je frans is, maar hier staat een tutorial.

Haha Wampi thx! Ik ken de topics, ben nog niet begonnen met haken maar kom tzt wel kijken ;)
hoewel mezelf kennende ga ik wsl gewoon breien want dat kan ik wel, iets met gemakszucht enzo.
Die is leuk!!!
Ik wil dat ook leren.
pi_87774273
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:21 schreef oeke het volgende:
Wampi, ik vind het heel lief van je. :Y En ik doe die naalden ook niet weg. Wie weet straks in de koude dagen...
Ik koekeloer wel trouw bij jullie, er worden van die mooi dingen gemaakt! O+
haha, net zo trouw als ik bij jullie koekeloer :). t kost even om er verslingerd aan te raken, ik heb ook meerdere pogingen gedaan.
on-topic: dit kinderkleertjestopic is vreselijk. ik heb nog geen kinderen, maar ik wil alles wat jullie posten kopen :{
  woensdag 20 oktober 2010 @ 22:31:48 #224
298315 SacreCoeur
pi_87774561
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:27 schreef Wampi het volgende:

[..]

haha, net zo trouw als ik bij jullie koekeloer :). t kost even om er verslingerd aan te raken, ik heb ook meerdere pogingen gedaan.
Dat is een goeie voor mij dan.
Ik ben altijd heel impulsief, als ik iets wil & leuk vind koop ik gelijk 't spul.
En als 't de eerste of tweede keer niet lukt dan krijg ik 'r de pest in :')
Geen geduld.
pi_87774897
hahaha SC :D geduld idd!
Mn zusje gaat een naaicursus doen over een poosje, ben heel benieuwd wat ze ervan vindt. Het lijkt altijd zo makkelijk, iets in elkaar flansen op de masjien en feitelijk gezien zijn sommige dingen ook wel heel straightforward en makkelijk, maar toch komen er dan allerlei dingen bij kijken waardoor je afhaakt.

Ik ben begonnen met naaien op een naaimachine van mn oma. Een bakbeest dat om de haverklap volledig vastliep en dan mn halve spoeltje garen opvrat }:| wát een verademing was mn eigen machine na een tijdje zeg :D
Breien vind ik leuk hoewel ik niet echt veel kan maar goed. Haken zal ik ook wel leuk vinden denk ik, lekker iets doen en tegelijk niets doen. zoiets.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 20 oktober 2010 @ 22:40:52 #226
298315 SacreCoeur
pi_87774994
Ik kan nog niet eens een knoop vastzetten, daar heb ik m'n vriend voor :')
pi_87775117
Weet je waar ik af en toe over denk? Ik heb 2 breimachines. Maar nog nooit gebruikt. Misschien is een trui voor Ko een goed begin! :D
pi_87775199
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:43 schreef oeke het volgende:
Weet je waar ik af en toe over na denk? Ik heb 2 breimachines. Maar nog nooit gebruikt. Misschien is een trui voor Ko een goed begin! :D
doen!!!!
wat leuk!

Ik had vroeger een "breimachine" :D
eigenlijk was het meer een soort rekje waarmee je dan je wol op moest spannen en dan een soort overhaken steeds, maar daar had ik wel veel lol van <3 van de goede sint gekregen :+ net als een microscoopset en een wereldbol enzo in andere jaren, mijn ouders sint kochten toffe cadeaus!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 20 oktober 2010 @ 22:45:43 #229
298315 SacreCoeur
pi_87775215
En als 't een beetje goed gaat aanvragen accepteren. :D (8>
pi_87775354
Haha Huup, wat leuk. Net als zo'n mini weefgetouw. O+
Het is nogal een gedoe die machine. Maar ik vind dat ik hem ook eens moet gebruiken. Om te weten of het uberhaupt wat is.
Mocht het lukken dan zal ik aan je denken SC. Maar het zal nog even op zich laten wachten. Eerst een paar andere projecten afmaken. ;)
pi_87775646
Ha! zoiets was het:

maar dan van plastic en in het oranje of rood ofzo geloof ik, met geel.

Maar ik moet zeggen dat als ik tegen zoiets aanloop als Amélie een jaar of 7 is dat ik het dan wel koop denk ik, kijk dan hoe leuk?! :D

O+

Misschien wat voor jou SC ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87775868
Wat schattig dat houten ding.
En dat brei-ruimteschip ziet er ook leuk uit. Als meisje zou ik er erg blij mee zijn geweest! O+

Ik heb zo'n ding. Maal twee. :')

Die mensen vragen er 300 euro voor. Kan je nagaan hoeveel kindertruien je daar wel niet voor kan kopen. :7
pi_87776090
wauw wat groot :o
en wat duur nog haha. Is dat vol-automatisch ofzo? Die kinderdingetjes die ik ken zijn eigenlijk gewoon echt breien met de hand maar dan zonder breipennen, wat kindvriendelijker om het te leren zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87776213
Nee, dit is gewoon met de hand. Dat hendel schuif je heen en weer en zo breit hij de rijen. Ik heb al wel eens wat gedaan ermee. Maar het inspannen is al een halve dag werk.
Ik heb trouwens niet die standaard, ik moet hem op de tafel bevestigen.
pi_87776629
Ah okay, ja kan me voorstellen dat het een werk is dat inspannen.
Eigenlijk zou je meerdere projecten moeten hebben met dezelfde wol ofzo zodat je niet teveel tijd kwijt bent met inspannen, relatief gezien.

Maar goed, dan zul je waarschijnlijk weer regelmatig nieuwe wol op moeten zetten I guess. Ook weer gedoe.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87776699
Tis ouderwets, dat is het. O+
  woensdag 20 oktober 2010 @ 23:59:19 #237
298315 SacreCoeur
pi_87777892
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef huuphuup het volgende:
Ha! zoiets was het:

[ afbeelding ]

maar dan van plastic en in het oranje of rood ofzo geloof ik, met geel.

Maar ik moet zeggen dat als ik tegen zoiets aanloop als Amélie een jaar of 7 is dat ik het dan wel koop denk ik, kijk dan hoe leuk?! :D
[ afbeelding ]

O+

Misschien wat voor jou SC ;)
Haha!
Ook echt zo'n draai ding aan de zijkant. :')
pi_87782038
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:07 schreef oeke het volgende:
Zojuist tijdens het was opvouwen realiseerde ik me dat Ko inderdaad zo'n soort trui heeft, Claudia.
Mijn vriend noemt dat zijn werkelozen-trui. :D

Enge foto van de werkelozen-trui:
[ afbeelding ]
Deze dame wilde Ko graag even vasthouden op het feestje van de kinderboerderij. P. vond dat goed en maakte er meteen wat foto's van. Maar ze was echt best eng. En ik zie dat aan Ko ook. :{
Kobus! :'( :D

Ik vind die trui stiekem toch wel leuk, hoor. Ik denk dat ik nu ook weet waar dat door komt:

Dat zijn stills uit een film van mijn 3e verjaardag. :D
pi_87782326
Haha, mooie plaatjes Claudia! Echt zo'n jaren zeventig (tachtig in jouw geval?)film. O+
Ik vind stiekem zo'n Noorse trui superschattig! Als ik een jongentje zou hebben zou ik hem dat lekker opdringen aantrekken ^O^
pi_87782342
Dit was 1983, maar de jaren '70 waren nog volop aanwezig. Volgens mij liep 75% van de verjaardagsvisite in zo'n trui.

Ik had bijpassende beenwarmers. :X
pi_87782390
Hippe Claudia O+
pi_87784033
Leuk Claudia, Die stills. Vooral die foto van je vader, wat een lieve man in een mooie trui! O+

Ik moet even nuanceren, bedacht ik me vanmorgen, ik bedacht me dat mensen misschien gekwetst zouden kunnen zijn door de term werkelozentrui.
Maar dat heeft vooral met zelfspot te maken.
En absoluut niet om iemand te kwetsen. :N
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 08:33 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind stiekem zo'n Noorse trui superschattig! Als ik een jongentje zou hebben zou ik hem dat lekker opdringen aantrekken ^O^
Ik ook hoor, maar dan wel een echte met rendieren. Of zoals die romper. O+
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:07:45 #243
298315 SacreCoeur
pi_87784253
Alles wat is geweest komt of is al terug.
Denk aan jumpsuits, harembroek, leggings etc.
Toen ik een jaar of 12/13 was kwam 't haltershirtje helemaal terug.
Toevallig had m'n mama er 2 bewaard van 20 jaar geleden ofzo.
Die heb ik alsnog helemaal versleten toen :P

Ik heb al helemaal zin in de Pri dalijk.
pi_87784578
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:58 schreef oeke het volgende:
Wat schattig dat houten ding.
En dat brei-ruimteschip ziet er ook leuk uit. Als meisje zou ik er erg blij mee zijn geweest! O+

Ik heb zo'n ding. Maal twee. :')
[ afbeelding ]
Die mensen vragen er 300 euro voor. Kan je nagaan hoeveel kindertruien je daar wel niet voor kan kopen. :7
ik heb zo'n ding op zolder staan!
om te verkopen :P
komt bij de oma van R vandaan. die gingen verhuizen en moesten m kwijt...
pi_87784735
Ik kom er even tussendoor ;) met een heel ander onderwerp.
Wie weet waar je K3 kleding kunt kopen in de winkel. Dus niet online.
Voor Kims verjaardag gaan we (ik, Kim en mijn moeder) naar K3! En daar hoort dan wel een K3 tshirt oid bij natuurlijk. Dus ik ga vast rondkijken, voor je het weet is het zover. (al is het pas 6 dec dat ze jarig is)
pi_87784764
bij Bart Smit volgens mij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:31:54 #247
298315 SacreCoeur
pi_87784864
Ja en Intertoys/Toys XL.
C&A misschien? daar hebben ze ook veel van Mega Mindy en dat soort gedoe.
pi_87784996
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb zo'n ding op zolder staan!
om te verkopen :P
komt bij de oma van R vandaan. die gingen verhuizen en moesten m kwijt...
Haha, ik heb er een gekregen, ook van de schoonmoeder van mijn zus, ook ivm een verhuizing. En de aner heb ik gekocht voor 20 euro in een kringloop.
Dat die mensen er 300 euro voor vragen is echt van de zotte hoor. 8)7

Leuk Ingrid!. Maar geen idee. K3 is nog niet in ons leven gekomen. :D
pi_87786162
Ik vind die Noorse truien juist heel leuk, die van de V&D die Claudia als eerst liet zien vind ik de leukste, zo'n hagelwitte trui met gebreide rendieren erop vind ik dan weer afschuwelijk.
Sowieso truien met kerstmannen/rendieren :X ik was een paar jaar geleden vlak voor kerst in New York en SERIEUS lopen echt veel mensen daar in hele erge kerst-truien :o

Claudia waaaaauw wat gaaaaf al die kleertjes van OrangeBag(?zegt me niks, ik ga eens googlen) helemaal mijn smaak! Jammer dat de sale dingen alleen nog in kleine maten zijn.
Dat geel gestreepte pakje vind ik echt geweldig
pi_87786247
Ymme, ik koop heel veel bij H&M al dan niet online,Hema collectie vind ik momenteel ook niks en de broekjes zijn daar soms nog redelijk aan de prijs (vind ik dan)
Ik koop veel tweede/derdehands voor Wolf bij de plaatselijke kringloop of rommelmarkten.
Merkkleding heeft hij wel wat van, ik combineer het dan zo dat ik een goedkoper broekje heb en dan daarboven een wat duurder shirt.
Maar het meeste wat hij heeft is vrij goedkoop eigenlijk, ik heb liever veeeel kleding voor weinig dan een paar dure stukken.
pi_87786449
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:43 schreef mefke79 het volgende:
ik heb vanmiddag met een echt Adidas trainingspakje in mijn handen gestaan. Maar ik vond het te duur (40 euro) en eigenlijk wilde ik alleen een trui. Nou heeft ie dus niets. Hij heeft toch zooi zat. Echt, la puilt uit.
ah klinkt wel leuk, welke kleur pakje? Traingspakjes/joggingspakjes zijn best wel handig, heb je al spijt?
Wolf heeft een rood Adidas trainingsjackje met witte adidasstrepen, zo'n oldschool ding O+
en een heerlijk Salty Dog rood joggingpak
  donderdag 21 oktober 2010 @ 14:06:18 #252
265732 Keshet
pi_87792009
Ik vond nog een foto van mezelf net. 1983 of 1984. :+

Ik vind m'n schoentjes zo leuk!
pi_87793808
O MY GOD wat was 't druk in de Pri... nooit dat ik dat meer doe :')
Maar wel hele leuke oorwarmertjes voor Isa gekocht (wel na 45 minuten kassarij)
  donderdag 21 oktober 2010 @ 15:05:07 #254
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87794287
[quote]Op donderdag 21 oktober 2010 08:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Kobus! :'( :D

Ik vind die trui stiekem toch wel leuk, hoor. Ik denk dat ik nu ook weet waar dat door komt:

[ [url=http://www.eenzamefietser.nl/Foto 001.jpg]afbeelding[/url] ]

[ [url=http://www.eenzamefietser.nl/Foto 002.jpg]afbeelding[/url] ]

Dat zijn stills uit een film van mijn 3e verjaardag. :D
[/quote]

Laat mijn moeder de foto van je vader maar niet zien. Mannen met baarden en gebreide truien, daar heeft ze een zwak voor. Trouwt ze een vent die nooit gebreide truien draagt en helemaal geen mooi haar noch een baard heeft.... :D

Ze stemde tijdens Eurovisie ook altijd voor een man in een gebreide trui, vroeger. Al was het liedje saai, ze vond de trui het waard.... Ik heb ook een gebreide truien/vesten tic. Ik wacht nog steeds op het moment dat ik mijn moeders Noorse vest mag overnemen. Ik draag bijna alleen kleding waar mijn moeder op uitgekeken is, valt hier niemand op, maar het Noorse vest ligt nog steeds in Holland :(
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_87797037
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Laat mijn moeder de foto van je vader maar niet zien. Mannen met baarden en gebreide truien, daar heeft ze een zwak voor.
_O-

Dit was 1983, he? Die baard heeft in de loop der jaren vele transformaties ondergaan. Uiteindelijk had hij een vlotgeknipt kapsel met vlot baardje. Ik heb hem altijd het leukst gevonden met een wat woestere baard. (Volgens mijn moeder was ik ook dol op zijn broers, allemaal grote mannen met véél haar en woeste baarden, zeker in de jaren '70 en '80).

Ik ben de trui nog op zolder tegengekomen na zijn overlijden. Ik heb even overwogen om die te bewaren, maar ik zag het niet zitten om van mijn huis een museum te maken (zoals oeke eens het huis van haar moeder zo mooi maar pijnlijk omschreef). Er zijn altijd de foto's nog.

Wat ik zo bizar vind aan die still is dat het net mijn broertje is, maar dan met véél en donker haar.
pi_87797091
Speciaal voor Claudia heeft Esprit haar collectie aangepast :+ hihi
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_87797167
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:51 schreef Joell het volgende:
O MY GOD wat was 't druk in de Pri... nooit dat ik dat meer doe :')
Maar wel hele leuke oorwarmertjes voor Isa gekocht (wel na 45 minuten kassarij)
We hebben je nog gewaarschuwd!

[ Bericht 1% gewijzigd door Flower-Ti-Amo op 21-10-2010 18:14:17 ]
pi_87797241
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:12 schreef Twinkly het volgende:
Een collectie 'Noorse patronen'! :D

Niet allemaal even geslaagd, maar sommige dingen zijn wel leuk. Zit er niks voor jou tussen, Basboussa? O-)
pi_87797273
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:06 schreef Keshet het volgende:
Ik vond nog een foto van mezelf net. 1983 of 1984. :+

[ afbeelding ]
Ik vind m'n schoentjes zo leuk!
Wat een schatje was je :o O+ O+ vast nog steeds hoor :+ maar hey ik heb geen recent vergelijkingsmateriaal eh
En die schoentjes zijn inderdaad ontzettend leuk <3

Claudia die stills :D

SC dat je het aangedurfd hebt! :o idioot hahaha. Zal best ja dat het druk was.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87797371
Die foto is echt héél lief, Keshet! En volgens mij had ik die schoentjes ook.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:04:19 #261
265732 Keshet
pi_87799276
Wat een mooie 'still' van je vader Claudia. Hij ziet er uit als een sterke, eelijke en betrouwbare man. Echt een rots in de branding.

SC, respect hoor dat je het aandurfde. _O-

Enne Huup, dat schattige is er inmiddels wel vanaf helaas. :7
pi_87800212
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 11:25 schreef Poppejans het volgende:

[..]

ah klinkt wel leuk, welke kleur pakje? Traingspakjes/joggingspakjes zijn best wel handig, heb je al spijt?
Wolf heeft een rood Adidas trainingsjackje met witte adidasstrepen, zo'n oldschool ding O+
en een heerlijk Salty Dog rood joggingpak
Mika heeft een zwarte met gouden strepen (old skool RUN DMC gevoel), het lijkt heerlijk te zitten.
hier vandaan http://www.ilovesneakerz.nl/t-shirts-kleding/adidas-kinderen?p=1
  donderdag 21 oktober 2010 @ 19:18:18 #263
298315 SacreCoeur
pi_87804577
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:17 schreef huuphuup het volgende:

[..]

SC dat je het aangedurfd hebt! :o idioot hahaha. Zal best ja dat het druk was.
Soort aanhouder wint gevoel. :P
Gewoon voor 2 dingetjes (van 3 & 4 euro) in 45min rij staan.

En een nieuwe ervaring rijker, was een vrouw die deed alsof ze sokken moest kijken dus ik ging netjes opzij uit de rij & ze bleef maar staan dus ik tikte haar aan en zei 'staat u in de rij?' zegt ze gewoon 'ja!' (ik stond toen halfverwege de rij) dus ik ' :D :') :+ :? :{w ' en werd boos en zei nog wel netjes dat ze maar even 3km verder moest aansluiten zegt ze 'uhhh i speak not hollands' seriously ;( , 't zit me nu nog steeds dwars. :')
pi_87805001
hahaha omg wat een actie :') en dan denken dat je ermee wegkomt...

Ik heb altijd van die bijdehandte 15-jarige meisjes die dan zo daar waar de rij zeg maar de hoek om gaat voor het laatste stukje, tussen die zwarte hekken, dat ze dan daar zo half half ineens er tussen schuiven uit het niets :') :{w

Sluit lekker achteraan kom op hey, normaal denk ik altijd mja... whatever over voordringers, maar ik stond toen serieus vanaf de lift al in de rij, dan kan ik zulke dingen wat minder goed hebben. :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87805215
Hahhaaha SC! Dat geloof je toch niet! Is ze uiteindelijk wel achteraan gaan staan of niet?

En weet iemand wanneer de Primark in Hoofddorp eigenlijk open gaat?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_87805273
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:34 schreef tessie het volgende:
Hahhaaha SC! Dat geloof je toch niet! Is ze uiteindelijk wel achteraan gaan staan of niet?

En weet iemand wanneer de Primark in Hoofddorp eigenlijk open gaat?
Ik dacht dat Sandous het over november had? Maar ik weet niet of dat aanstaande november is en ook niet welke dag. Dus eigenlijk heb je niks aan mij :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87806685
Half november volgens het Primark topic in LIF
The way you rock'n'roll
pi_87806820
24 november volgens deze vast heel betrouwbare bron :P
pi_87807506
Oh dat is al lekker snel! *O* Fijn, want dat is dichterbij dan Rotterdam voor mij. Dan wacht ik nog wel een maandje met shoppen ;)
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 21 oktober 2010 @ 20:28:36 #270
265732 Keshet
pi_87807548
Tessie, hoe bevalt je buntingbagding? Ik vond 'm er op de plaatjes zo knus uitzien. O+
pi_87807577
Ik vind het al ontzettend goed dat je er iets van gezegd hebt, SC. Ik zou mijn mond houden, me erg opwinden en héél boos kijken. :')
pi_87807595
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 20:28 schreef Keshet het volgende:
Tessie, hoe bevalt je buntingbagding? Ik vond 'm er op de plaatjes zo knus uitzien. O+
Oh ja, dat wil ik ook wel weten!!
pi_87808629
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 16:12 schreef Twinkly het volgende:
Ja! Ik zat al een tijdje te wachten tot dit vest in de webshop staat. Ik had hem op een flyer gezien. O+

Maar ik ben blut. -O-

Keshet, ik vind je schoentjes leuk en het jasje vind ik ook erg leuk! O+

Claudia, ik realiseer me ineens dat je dan net zo oud bent als mijn broertje. :D
Dat is gek. Dat had ik niet verwacht. :D :@
Leuk dat je zo dol was op mannen met ruige baarden. Dat vind ik ontzettend schattig.

Jemig SC, wat een dom mens. 8)7
Wel stoer dat je er iets van zei. Ik ben meer van de Claudia manier. En inwendig steeds bozer worden. En dan per ongeluk expres in de weg gaan staan. Of op tenen gaan staan. :')
pi_87809172
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 20:50 schreef oeke het volgende:

[..]

Ja! Ik zat al een tijdje te wachten tot dit vest in de webshop staat. Ik had hem op een flyer gezien. O+
[ afbeelding ]
Maar ik ben blut. -O-
Ik kan zo'n vest echt niet hebben, want daar is mijn bovenlijf te kort voor. Ik zag wel een heel leuk jurkje, maar ik vind de pasvorm van boven een beetje gek en ik denk dat het motiefje weinig voor m'n figuur doet. Erg jammer. Oh well, ik moet toch eerst zwanger-af zijn en op gewicht zitten voor ik weer echt nieuwe kleding ga kopen. Mijn streven is om mezelf volgend jaar rond mijn verjaardag (12-12) te verwennen.

quote:
Claudia, ik realiseer me ineens dat je dan net zo oud bent als mijn broertje. :D
Dat is gek. Dat had ik niet verwacht. :D :@
Ik ben geboren als oud wijf. :Y) Maar ik word in december pas 30.
pi_87809388
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben geboren als oud wijf. :Y) Maar ik word in december pas 30.
Ach welnee. Gewoon wijs. Mijn broertje lijkt ook ouder wijzer dan zijn leeftijd doet denken. Misschien een goed bouwjaar. O+
pi_87809810
Ik zat ook even te rekenen, had Claudia ook ouder geschat :D Of ik ben gewoon erg oud aan het worden....
En Keshet had ik dan weer jonger verwacht :D Ervan uitgaande dat je op die foto iets van 3-4 jaar was? Je was wel erg cute!
Hoe je een beeld van iemand kan gaan vormen he...

SC, nog wel wat leuks geshopt? 45 min in de rij klinkt niet aantrekkelijk....ik denk dat ik de spullen dan al snel terug had gehangen. Naja we zullen over 2 weekjes wel zien.

Iemand vroeg hier nog naar sites/ winkels met leuke kinderkleding. Ik koop regelmatig bij www.kleertjes.com, maar vooral in de uitverkoop is het daar leuk. Kreeg vandaag een mailtje dat er zeer binnenkort een mail komt met kortingscode van 20%. Meestal volgt de mail met die code dan een paar dagen later.
Als je die maail nog niet krijgt kun je je nog voor a.s. maandag inschrijven via de site, dan krijg je ook de kortingscode mail.

[ Bericht 27% gewijzigd door Meimeltje op 21-10-2010 21:18:55 ]
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:15:53 #277
265732 Keshet
pi_87809902
Erg is dat he, hoe je je een beeld vormt op basis van wat je van iemand leest.

Ik ben in juni 30 geworden. :')
pi_87809905
Ik ga even nog verder offtopic. c_/

Ik vind mezelf dus een ontzettend jonge moeder. Als ik door de stad fiets met kinderstoeltje dan haal ik me in mijn hoofd dat mensen het tafereeltje zo aanzien en denken: "Wááát, heeft zij al een kind?" Het komt gewoon niet bij me op dat ik allang geen meisje meer ben, dat niemand me nog voor studente aanziet en dat het moederschap waarschijnlijk in de ogen van anderen heel vanzelfsprekend voortvloeit uit alle andere burgerlijke keuzes die ik maak en heb gemaakt.

Ik zie mezelf dus over een jaar ook ontzettend fabulous zijn (heel slank, spectaculaire kleding, een kapsel dat eindelijk eens goed zit) met een peuter aan de ene hand en een baby op de heup. Ik moet echt een actieplan hebben voor volgend jaar.

Ik mis het 'Hoe gaat het met de nieuwe moeders?'-topic nog steeds. Daar werd zo fijn gekeuveld over dit soort dingen.
pi_87810023
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga even nog verder offtopic. c_/

Ik vind mezelf dus een ontzettend jonge moeder. Als ik door de stad fiets met kinderstoeltje dan haal ik me in mijn hoofd dat mensen het tafereeltje zo aanzien en denken: "Wááát, heeft zij al een kind?" Het komt gewoon niet bij me op dat ik allang geen meisje meer ben, dat niemand me nog voor studente aanziet en dat het moederschap waarschijnlijk in de ogen van anderen heel vanzelfsprekend voortvloeit uit alle andere burgerlijke keuzes die ik maak en heb gemaakt.

Ik zie mezelf dus over een jaar ook ontzettend fabulous zijn (heel slank, spectaculaire kleding, een kapsel dat eindelijk eens goed zit) met een peuter aan de ene hand en een baby op de heup. Ik moet echt een actieplan hebben voor volgend jaar.

Ik mis het 'Hoe gaat het met de nieuwe moeders?'-topic nog steeds. Daar werd zo fijn gekeuveld over dit soort dingen.
God, dit is wel erg herkenbaar. behalve dat ik 6 jaar 5,5 jaar ouder ben.
En jij hebt ook nog het excuus dat je zwanger bent. }:|
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:21:19 #280
265732 Keshet
pi_87810182
c_/ Ik doe met je mee Claudia!

Zo'n soort actieplan heb ik ook een beetje. Er moeten heel wat kilo's vanaf voor ik mezelf weer een beetje toonbaar vind. Een goed halfjaar bar slecht eten doet niet veel goeds voor een mens.

Wat je schrijft over dat je allang geen meisje meer bent maar jezelf soms er nog wel 1 voelt komt me trouwens ook heel bekend voor.
Ik heb het ook wel eens als ik een jonger broertje of zusje tegenkom van iemand en dat ik dat broertje of zusje dan al jaren niet meer gezien heb. Dan ben ik helemaal in shock als die 26 zijn. In mijn hoofd waren ze dan nog tien of elf.
Of dat ik CV's binnenkrijg van mensen uit 1990 en dat ik dan denk: 'Hahaha, ja, natuurlijk. Ga eerst de middelbare school maar eens doen.'
En dan bedenk je dat je zelf ook geen 20 meer bent. :@
pi_87810200
Ik werd altijd een paar jaar jonger geschat, totdat er kinderen kwamen :D Nu word ik zelden jonger geschat, aangezien het blijkbaar met 2 kids niet meer zou kloppen ;)
Ik ben een jaartje ouder dan jullie twee ;)
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:25:08 #282
298315 SacreCoeur
pi_87810388
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:35 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik dacht dat Sandous het over november had? Maar ik weet niet of dat aanstaande november is en ook niet welke dag. Dus eigenlijk heb je niks aan mij :')
Volgens mij pas begin volgend jaar.
Alle vacatures waren vanaf 2011 ( handig om op te letten als je wilt weten of iets al open gaat :P )

Overigens heeft het er iets van zeggen niet geholpen.
Ze bleef gewoon staan + 2 irritante kinderen die elkaar aan 't slaan waren :')
Oh zelfs m'n zusje (die meestal nooit ergens iets van zegt) werd boos 'erg aso hoor'.
En toen keek ze om en haalde haar schouders heel arrogant op.
'i speak not hollands' my ass :')

Dus we hebben het laten gaan, maar na 5 minuten werd het nog mooier toen er nog 2 familieleden + spullen bij gingen staan.
Sjow ik moest echt even tot 10 en weer terug tellen.
pi_87810427
heeeel herkenbaar Claudia... zowel de kilo's als dat andere.... ik moet eigenlijk nog wel een kilotje of 4-5 kwijt.... maar lukt nog niet echt, en eigenlijk wil ik dat wel voor een eventuele 2e zwangerschap..
:@

en ontopic; ik ben ook ff op de espritsite aan het snuffelen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:28:20 #284
313287 Groofsken3
pi_87810537
Mijn broertje is ook ouder dan Claudia :P .

En verder... niks te melden vandaag. Toedeloe!!!! :W
pi_87810566
Haha, die cv's ja! Ik ben sinds ik afgestudeerd ben meteen masterstudenten gaan begeleiden die me 'u' noemen. Dat doet ook wat met je zelfbeeld. :+

Op zich vind ik het allemaal niet zo erg en omarm ik alle burgerlijke keuzes die ik heb gemaakt. Sterker nog, ik vind het wel stoer dat ik zometeen op mijn 30e twee kinderen heb, want ik heb altijd geroepen voor mijn 30e zéker geen kind te willen. Maar ik zou het wel fijn vinden als ik mezelf wat minder ingekakt zou voelen, gewoon wat sportiever en frisser. In Amsterdam zie ik veel jonge vrouwen op bakfiets die zo leuk gekleed zijn en er heel verzorgd uitzien. Ik moet mezelf daar maar eens aan gaan spiegelen in plaats van aan foto's van mezelf 5 jaar geleden. :P
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:31:08 #286
298315 SacreCoeur
pi_87810664
Ik ben best heel jong maar altijd ouder geschat, daarom denk ik er nooit bij na dat mensen denken 'zo heeft die al een kind?'. Oh en ik las ipv masterstudenten iets anders :')
pi_87810917
Ik had liever ook iets eerder mama willen zijn. Maar we moesten 2 jaar en 8 maanden op Ko wachten. Vandaar mijn Kootje Kadootje. O+
Ik moest huilen toen ik weer niet zwanger was en dat dat zou betekenen dat ik pas op mijn 35ste moeder zou kunnen worden. Later bleek dat ik toen stiekem wel zwanger was! :D
En dat ingekakte herken ik ook al.
Maar ik ben weer hard aan het werk in mijn atelier en ik hoop dat me dat op de goede weg helpt.
Alhoewel ik wel spierpijn krijg van dingen waar ik nooit spierpijn van kreeg. Schroeven indraaien. :? :')

SC, het wordt steeds erger daar in de rij. De stoom zou uit mijn oren komen zeg. :(
pi_87811240
Ik ga er maar over ophouden, want ik voel me altijd zo ondankbaar als ik dit soort dingen zeg. Als ik 's avonds voordat ik naar bed ga nog even Ivans kamertje binnenloop en kijk hoe hij slaapt dan voel ik me gelukkiger dan ik me ooit gevoeld heb. En oeke, ik vind jou juist ontzettend knap en sprankelend. In mijn ogen voel je je geheel onterecht ingekakt!

Ontopic, ik vind dit een leuk jasje:

Maar ik heb al een jas voor Ivan en ik vind één genoeg. Wel zou ik graag deze bodywarmer voor hem kopen, maar mijn lief vindt bodywarmers suf:

pi_87811497
Grappig onderwerp en herkenbaar.Ik zie mezelf geloof ik vaak ook nog als jong meisje :@ ik heb ook dat als ik met de kinderwagen loop dat ik denk dat mensen denken ''heeft die al een kind?!'' terwijl ik eigenlijk helemaal niet heel piepjong een kind gekregen heb.
Ik ben zelfs soms aan de kassa wel eens bang dat ik geen drank mee krijg :') niet dat dat ooit gebeurd is hoor.Vroeger werd ik wel altijd jonger geschat, nu niet meer.
Ben 27 trouwens

Die jas vind ik stom Claudia, die hangt nu bij Hema toch? Ik hou erg van het mantel model bij jongetjes, deftige jasjes met knopen of houtje touwtje
pi_87811595
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga er maar over ophouden, want ik voel me altijd zo ondankbaar als ik dit soort dingen zeg. Als ik 's avonds voordat ik naar bed ga nog even Ivans kamertje binnenloop en kijk hoe hij slaapt dan voel ik me gelukkiger dan ik me ooit gevoeld heb. En oeke, ik vind jou juist ontzettend knap en sprankelend. In mijn ogen voel je je geheel onterecht ingekakt!
Je hebt gelijk. De fase waar we nu in zitten is zo gelukzalig, daar is de rest onbelangrijk bij. :Y
En dankjewel voor het compliment. Ik vind jou ook een mooi mens, slim en leuk. En een prachtmoeder! O+

quote:
Ontopic, ik vind dit een leuk jasje:

[ afbeelding ]

Maar ik heb al een jas voor Ivan en ik vind één genoeg. Wel zou ik graag deze bodywarmer voor hem kopen, maar mijn lief vind bodywarmers suf:

[ afbeelding ]
En je vriend vind ik maar dom. Bodywarmers zijn juist nu zo fijn over zo'n sweater heen. Niet te warm gekleed als het toch wat fris is buiten. :)
Ik vind deze bodywarmer leuk!
pi_87811635
Ik houd geloof ik juist niet zo van 'deftige' jasjes bij kleine kinderen, al vind ik ze bij meisjes leuker dan bij jongens. Nu ik erover nadenk: ik heb zelf wel zulke jassen maar mijn lief niet en ik zou ze bij hem ook niet zo leuk vinden.
pi_87811856
Ik vind dat jasje wel leuk. :Y
Ik hou alleen niet zo van slaapzakjassen. Als het er zo synthetisch uitziet zeg maar.
pi_87812297
Ik vond dat jasje vrij stug aan voelen Claudia, maar misschien zit het wel goed.

Hier ook nooit meer zo'n slaazakkenjas, wat een rotding was dit (ook vanwege die rits bij zn nek):

Met zn nieuwe jas ben ik nog steeds erg blij :)
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:41:10 #294
298315 SacreCoeur
pi_87813810
Ik vind 't beide leuk.
De ene oogt iets sportiever dan de ander.
Vind vooral afwisseling leuk dus ik heb wel zo'n bomberjack model met ruit.
En een bontjasje, en een lange jas, een lakjasje, een regenjasje met a-lijn, een houtje touwtje jas en een name it jasje met bontrandje.

Ik vind alles leuk, maar dat was al bekend :P
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:44:44 #295
265732 Keshet
pi_87813939
Weten jullie ook een site waar ze jumpsuits of shirtjes verkopen met alleen een emmer op de voorkant? O-)

SC, Isa kan elke dag van de week een andere jas aan! *O* Best erg eigenlijk. :D
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:49:48 #296
298315 SacreCoeur
pi_87814146
Ze krijgt ook bijna elke dag een andere jas aan, wordt uitgezocht op outfit of waar ze zin in heeft.
Toppunt was dat de juf vroeg of ik haar naam overal in wil zetten omdat ze niet meer weet welke van haar is :')
Zelfde met tasjes :P

Schoenen valt eigenlijk wel mee, 5 paar nu, dat zie ik hier wel vaker.
Zelf heb ik 5x9 :')
Maar geen 300 euro schoenen zoals andere hé :P
pi_87814508
Ik ben vanmiddag, na mijn werk en voor het ophalen van de kinderen, even snel de stad ingegaan maar nog steeds geen jas voor Leah, helaas. Wat ik leuk vond was niet in haar maat.
Ik wist niet dat het zo moeilijk kon zijn (voor jongens zag ik nu meer leuke dingen op jassengebied).

oh, en ik ben 39 en voel me nog steeds een jong meisje O-) ik ben het weliswaar niet, zie de kraaienpootjes bij mijn ogen al verschijnen, maar dat vind ik eigenlijk alleen maar leuk :)

Ik stond laatst met mijn auto in een file voor een middelbare school en keek naar een groep meisjes op hun fietsen voor de ingang. Ik was wat aan het dromen en ze aan het observeren en toen viel eigenlijk het kwartje pas dat ik dat echt, echt niet meer ben :D >:O
ik ben hun moeder :')
pi_87814793
Het nieuwe jasje staat hem leuk Meimeltje!
Ik voel me nu ineens wel jong hoor hier! Ik heb dus in het begin wel eens van die blikken gehad 'daar heb je weer zo'n tienermoeder' terwijl ik 23 was toen Finn geboren werd.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:25:29 #299
298315 SacreCoeur
pi_87815458
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:07 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Het nieuwe jasje staat hem leuk Meimeltje!
Ik voel me nu ineens wel jong hoor hier! Ik heb dus in het begin wel eens van die blikken gehad 'daar heb je weer zo'n tienermoeder' terwijl ik 23 was toen Finn geboren werd.
Zeur! :P
Werd je jonger geschat dan?

Deze broek vind ik zo leuk!

[ Bericht 12% gewijzigd door SacreCoeur op 21-10-2010 23:35:05 ]
pi_87815872
Die broek heb ik laatst gekocht. In het grijs.
Kinderkleertjes deel 30
pi_87815929
:p ik heb tot mijn zwangerschap regelmatig me moeten legitimeren bij het kopen van alcohol en zelfs 1x toen mijn broertje me vroeg mee te gaan vuurwerk kopen toen hij nog geen 18 was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')