abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87707956
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:10 schreef Ssserpente het volgende:
Evie, da's een vlot type, vind ik!
Ik vind Evie juist een wat melancholische blik hebben!

Heb je eigenlijk wel eens een houthakkershemd bij Lente geprobeerd? O-)

Graeme is ook een goed voorbeeld! En Ko zie ik sowieso wel rondscharrelen in een houthakkershemd, maar dat komt doordat ik hem zo sterk met de tuin associeer.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:20:48 #242
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87707986
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:37 schreef SacreCoeur het volgende:
Bij vlot denk ik meteen aan hip.
Ik denk bij vlot aan hip met en vleugje nonchalance.

Ik vind vlot trouwens meer een karaktertypering dan een kledingtypering.
pi_87708124
Oh die jurkjes O+ Zou voor Linde nog wel wat zijn, en voor Esmee juist helemaal niet. :D

Waar kan ik lekkere zachte joggingbroekjes kopen voor meisjes? Liefst smal of met zo'n aansnoertouwtje
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:28:41 #244
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87708276
Evie is dus vlot? haha; nou ja ze is ook vlot in de ontwikkeling, dus zal maar zo kunnen ;) :+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_87708297
bij vlot denk ik aan een pittig kort kapsel ;(

:+

Stiemie ik koop de joggingbroekjes altijd bij H&M, 4,90 in alle kleuren, met zo'n touwtje. We hebben nu een zwarte in mt 86 maar ik heb alle maten en kleuren al wel gehad denk ik :P
En als je voor Linde bedoelt dan zou ik het niet weten, ik denk dat H&M ook wel wat moet hebben, Hans Textiel heeft altijd veel soort joggingbroeken hangen, met stiek, zonder stiek dat idee. En anders misschien wibra of zeeman? Ik ga straks even naar wibra moet k even mn ogen open houden of ze wat hebben hangen? welke maat zoek je?
en moet het rrrrrrroooze? >:)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:29:29 #246
313287 Groofsken3
pi_87708304
Ik denk dat ik Lente een vlot type vind. :Y

Ik vind Evie ook niet direct een vlot type in uitstraling.

En Greame vind ik olijk :P .
pi_87708357
Hahaha nee voor Esmee dus ik heb geen vaste kleur O-) Mag dus ook geen roze zijn zeg maar. Esmee is zoveel meer van het klimmen. Die doe ik echt geen plezier met een strakke spijkerbroek of een jurkje. Dus maar een paar lekkere joggingbroekjes erbij kopen *zwengelt hennes aan
pi_87708409
Ik vind die joggingbroekjes van de H&M vrij smal vallen rond de middel, dus misschien zijn ze daardoor wel heel geschikt voor meisjes?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:36:52 #249
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87708543
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:29 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik denk dat ik Lente een vlot type vind. :Y

Ik vind Evie ook niet direct een vlot type in uitstraling.

En Greame vind ik olijk :P .
ben benieuwd wat voor type wel?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:38:28 #250
313287 Groofsken3
pi_87708590
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:36 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ben benieuwd wat voor type wel?
Haha, als ik daar iets voor in mijn hoofd had, had ik het er meteen bijgezet. Ben verder helemaal niet zo goed in typeren. Ik kan mezelf en mijn eigen kinderen ook niet goed typeren ;( .

Maar de typering klassiek bij Ivan vind ik wel goed ook.
pi_87708702
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind Evie juist een wat melancholische blik hebben!

Heb je eigenlijk wel eens een houthakkershemd bij Lente geprobeerd? O-)

Graeme is ook een goed voorbeeld! En Ko zie ik sowieso wel rondscharrelen in een houthakkershemd, maar dat komt doordat ik hem zo sterk met de tuin associeer.
Dan vragen ze helemaal hoe oud 'hij' is... Dat doen ze al als ze in een roze jasje loopt met een speldje in d'r haar. :')
pi_87708762
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:29 schreef huuphuup het volgende:
bij vlot denk ik aan een pittig kort kapsel ;(
He gets. Zo zei iemand een keer tegen me (toen ik een pittig kort kapsel had idd): "Wat zit je haar kittig!"

Kittig! :'(
pi_87708791
Zo! Hema en Wibra in LWD zijn voorlopig weer leeg :P

Score: zwart vestje, antraciet romper, zo'n legging in spijkerstof (heb je daar ook een naam voor SC? een spegging?), babyspeelgoed (maar dat doet er hier niet toe) en sokken.

Klassiek vind ik ook wel bij Ivan passen en ook wel bij Amélie en Kobus. Evie vind ik een vlot type en Lente ook (ja ik denk dat ik die wel onder vlot zou scharen, of sportief, maar da's nog gekker voor baby's en dreumesen.

Isabeau is volgens mij geen type :D
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:46:05 #254
313287 Groofsken3
pi_87708837
Isabeau is een kunstzinnig, expressief, mooi typje :P .
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:46:08 #255
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_87708840
En wat voor een type is Elyas dan volgens jullie? Ik vind hem een beetje een boertje :') Maar dat komt vooral ook door deze foto, die ik een keer voor de grap heb gemaakt omdat het blauwe GMK-pak net zo'n boerenoveral is :')

Nou krijg ik dat beeld niet meer uit mijn hoofd. :D
pi_87708851
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:43 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

He gets. Zo zei iemand een keer tegen me (toen ik een pittig kort kapsel had idd): "Wat zit je haar kittig!"

hahahaha arme jij :D
je zou er spontaan voor naar de kapper rennen voor extensions.

Stiemie deze bedoel ik, http://shop.hm.com/nl/sho(...)=767091&type=product
ik vind het fijne broekjes. Ik koop ze wel vaak iets groter, mocht het krimpen in de was dan is het niet erg zeg maar. Een joggingbroek moet inderdaad gewoon wel lekker zitten, dus vandaar hier de 86. (maar hij is niet gekrompen in de droger! de vorige wel, geen pijl op te trekken :') )
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87708861
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:43 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Leuk bij je kekke vestje en je nonchalante jasje!
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:47:31 #258
313287 Groofsken3
pi_87708879
Je stuurt ons teveel Tan :o . Nu zie ik ook een boertje in je jongste zoon _O- .
pi_87708920
Maar Lente heeft een wipneus. Da's toch niet vlot?

Leuk, Sorbo! Maak je foto's vanavond?

Ik heb net twee spijkerbroekjes binnen van Vingino, via MP. Die hebben, samen met de Hemabroekjes, de beste pasvorm. Jammer is wel dat Vingino vaak nogal schreeuwerige en grote logo's heeft, maar dat heb ik geprobeerd te vermijden.

Oke oke, op eentje na dan, want het is wel een Vingino... :') :P

'Kek', ook al zo'n vies woord idd. Net als 'duster'. Of 'vagina' met de klemtoon op de tweede lettergreep.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:49:28 #260
313287 Groofsken3
pi_87708948
Ik doe even een poging voor onszelf:

Mijn dochter is liefstoer.
Mijn zoon is olijkseventies.
En ikzelf ben degelijkvlot.

:7
pi_87708955
Hahaha dat kunstzinnig zou nog kunnen kloppen ook Groofsken. Dat gaat in onze familie al generaties over van moeder op dochter (en zoon in het geval van mijn moeder, mijn broer is ook zeer kunstzinnig)

Maar ik dwaal af. Goed kniekousen dus. Niemand?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:51:00 #262
313287 Groofsken3
pi_87709001
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:49 schreef Sorbootje het volgende:
Hahaha dat kunstzinnig zou nog kunnen kloppen ook Groofsken. Dat gaat in onze familie al generaties over van moeder op dochter (en zoon in het geval van mijn moeder, mijn broer is ook zeer kunstzinnig)

Maar ik dwaal af. Goed kniekousen dus. Niemand?
Ik keek voor S altijd bij de grotere maten bij de hema. Daar hangen ze bij en zijn vaak minder te groot dan je maatgezien zou denken.
pi_87709080
Da's wel een goede tip, maar Isabeau heeft kleine voetjes. misschien eens kijken als ik haar bij me heb.
  Moderator dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:54:02 #264
5428 crew  miss_sly
pi_87709121
V&D ook Sorbootje :Y

Wat voor type is Senna dan? Ik vind haar zeker niet klassiek ofzo, maar ook niet vlot of hip.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87709159
Het eerste wat me te binnen schiet bij Senna is lieflijk O+
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:56:13 #266
313287 Groofsken3
pi_87709213
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:49 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik doe even een poging voor onszelf:

Mijn dochter is liefstoer.
Mijn zoon is olijkseventies.
En ikzelf ben degelijkvlot.

:7
Heb ik het goed gedaan zo?
Typeren kunnen anderen toch altijd beter denk ik.

Senna, oh dat vind ik ook moeilijk. Zacht en fijntjes, ofzo?

Ja, wat sorbo zegt, lieflijk O+ .
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:56:36 #267
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87709230
Sorbootje ik heb kniekousen van de prenatal, al wel een hele tijd geleden gekocht.
pi_87709231
Senna is lieflijk idd. O+

Ik zou het ook niet weten, Sorbo.
pi_87709272
Haha, ik had het zelf niet beter gekund, Groof! Vind het echt goed kloppen. :Y
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:57:38 #270
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87709275
Tan, ik vind Elyas een Hollandsche deugniet, als in een kameleon jongetje.
pi_87709281
Groofsken ik vind jouw zoon ook gewoon zacht O+
pi_87709296
Ik vind Elyas ook echt een boertje, Tan. Leuk! O+
pi_87709309
Wat leuk al die types! :D

Twinkly, bij de H&M hebben ze een mooie kleur rode rompers en T-shirtjes. daar stond ik net nog bij te twijfelen. :P

Claudia, leuke truien heb je daar. Die grijze v-hals heeft Ko ook gehad en nu heeft hij een groene variant.

Elyas, een boertje! :D Ik vind hem juist altijd zo'n gezond Astrid Lindgren jongetje. Zoals Jonathan Leeuwenhart. O+

Ko heeft schoenen! Vanochtend gekocht, en hij liep er zo op weg. Niet het meest hippe model, maar heel goed voor beginnende lopertjes zei ze.
Deze van Bardossa, maar ipv vetertjes heb ik klittenband gekozen, dat vond ik wat makkelijker voor P.

En meteen maar even door naar de H&M, waar ik eigenlijk over twijfelde vanwege een lege portemonnee, maar toen toch besloot dat het mocht. :@

Maar dan in het wit, die staat niet op de site.

Heerlijk zacht en warm van binnen. Keerbaar volgens mij. Past mooi bij de groene bodywarmer die ik van Bodpa heb gekocht.
En het harembroekje. Nu nog op zoek naar stoere knopen. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:58:47 #274
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87709318
Heb trouwens ook geen idee wat voor type Noortje is, ik vind haar wel hip/stoer. Maar anderen waarschijnlijk niet.
pi_87709389
Ik vind Noortje ook een stoere tjik, Becky.

Leuk, Oek. Ik vind alleen dat 'L.O.G.G.' op dat truitje niets voor jou. Dat vestje lijkt me heerlijk!
pi_87709449
Wat voor type is Leia... wel een beetje een stoertje, denk ik! Ik vind hele zoete dingen haar niet staan in elk geval.. maar of dat is omdat het niet bij haar past... voor ik Leia had vond ik van die hele zoete dingen wel tof O+ maar ik vind het echt niet bij haar passen :?
pi_87709508
Groof, ik vind jou niet degelijkvlot. :N Dan zou ik je eerder typeren als een hippe mathematicus. O+ ;)
pi_87709603
Degelijk is ook wel het laatste wat ik bij jou denk Groofs!

Oh leuk, zal ik aan jullie ook allemaal een type hangen? Oh nee, dat heeft vrij weinig met kleertjes te maken :D
pi_87709649
Haha, doe 'ns, Sorbo.
  Moderator dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:07:59 #280
5428 crew  miss_sly
pi_87709680
Senna lieflijk O+ :D

wat oeke zegt: een hippe mathematicus vind ik een goede :Y

Orea, dat verandert misschien nog wel een paar keer, hoor :D soms ben ik helemaal van het zoete, lieve, meisjesachtige, en dan weer heel erg van het stoere, en ook alles er tussenin :D Maar komt denk ik ook dat je eerst nog het echte persoontje moet leren kennen, en datje dan weet wat er bij je kind past.

Ik vind het altijd zo leuk als ik sommige iets oudere meisjes zie. laatst zagen we een meisje van een jaar of 9-10 en die was ze lekker eigenwijs gekleed: bruine schoenen met grote rode stippen, roze kniekousen over een mailloit/legging met fluorescerend roze, groen, geel en oranje, een wit flodderrokje, een hardroze shirtje en een paarse jas O+ ik hou daarvan en ik ben van plan Senna daar ook alle ruimte voor te geven :Y
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:08:43 #281
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_87709710
Om een beetje ontopic te blijven! ;)
We hebben eindelijk een jasje voor Tirza gevonden! lijkt heulemaaaaaaal niet op die van mama! :D
En als jullie het toch over types hebben, wat voor type vinden jullie Tirza?!

*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_87709740
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:00 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk, Oek. Ik vind alleen dat 'L.O.G.G.' op dat truitje niets voor jou. Dat vestje lijkt me heerlijk!
Op de witte variant zie je het nauwelijks. En ik wilde het hem vooral onder een spijkertuinbroek aantrekken. Als ouderwets ondergoed zeg maar. O+

Senna vind ik een lief elfje, door haar ogen. O+

Noortje is stoer maar ook romantisch. O+

Leia vind ik nog moeilijk om te duiden. Ze is nog zo klein en zoet! O+
pi_87709762
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:58 schreef oeke het volgende:
Claudia, leuke truien heb je daar. Die grijze v-hals heeft Ko ook gehad en nu heeft hij een groene variant.
Ja, daar hebben we het nog over gehad. :+ Ik blijf maar kijken of de H&M hem in het groen heeft, maar het blijft beperkt tot lichtblauw, bruin, grijs en oranje (grijs en bruin zijn momenteel zelfs uitverkocht).

quote:
[ afbeelding ]
Heerlijk zacht en warm van binnen. Keerbaar volgens mij.
Ziet er leuk uit! Als hij net zo zacht is als dat andere vestje dan wordt het gegarandeerd een favoriet van je. Op de hoofdpagina laten ze de grijze variant zien en die vind ik er veel minder leuk uitzien. Dat blauw is mooi! (Volgens mij inmiddels ook uitverkocht via de website, trouwens.)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:10:35 #284
313287 Groofsken3
pi_87709782
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:03 schreef oeke het volgende:
Groof, ik vind jou niet degelijkvlot. :N Dan zou ik je eerder typeren als een hippe mathematicus. O+ ;)
:o _O- Das hetzelfde, maar dan verkapt :') .

Ik ben trouwens verre van hip. Ik loop altijd achter de laatste ontwikkelingen aan, zowel op technisch gebied als op het vlak van de mode.

Ik vind hip ook eigenlijk geen compliment geloof ik :X .
pi_87709892
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:09 schreef oeke het volgende:

[..]

Op de witte variant zie je het nauwelijks. En ik wilde het hem vooral onder een spijkertuinbroek aantrekken. Als ouderwets ondergoed zeg maar. O+
Aah, vandaar. O+

Ik heb Lente vandaag toch maar weer het tuinbroekje aangetrokken dat ik in V&A had gezet. Vond 'm te kort, maar met laarsjes staat het idd wel erg schattig. O+
pi_87709913
Ik vind je een combinatie van zachtaardig, degelijk en stoer, Groofsken.

En ik vind 'degelijk' juist een groot compliment. Als ik aan mijn vader denk, dan denk ik altijd aan hem als een 'rots', de spil van het gezin. In die categorie valt 'degelijk'.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:14:42 #287
313287 Groofsken3
pi_87709945
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:14 schreef Claudia_x het volgende:
Daar kan ik meer mee ^O^ :* .
pi_87709968
Leuk jasje voor Tirzaa! :Y

Ik ben net met dana de stad ingeweest voor een jasje, maar madam heeft echt een eigen willetje en alles wat mama leuk vond dond dana "niete mooi!" dus we kwamen thuis met een zwart hello kitty jasje met een gouden hello kitty achterop :D. Naja je moet wat he ;)
  Moderator dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:17:21 #289
5428 crew  miss_sly
pi_87710050
Leuk jasje van Tirza O+

Sorbootje, kom maar op met de typetjes! Gaan we heeeeeeel even een klein beetje offtopic :D

een elfje, oeke? Wat lief O+ Hoezo door haar ogen, trouwens?
pi_87710073
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Leuk jasje voor Tirzaa! :Y

Ik ben net met dana de stad ingeweest voor een jasje, maar madam heeft echt een eigen willetje en alles wat mama leuk vond dond dana "niete mooi!" dus we kwamen thuis met een zwart hello kitty jasje met een gouden hello kitty achterop :D. Naja je moet wat he ;)
Pff, knap, hoor, dat je daar zo in mee kunt gaan. Ik vraag me echt af hoe ik dat straks ga doen. Prinsessen- en Helly Kittykleren vind ik echt spuuglelijk. Ik zou ook echt niet willen dat Lente daarin rondloopt. Maar ja, als zij het mooi vindt, wil ik wil 'r ook het recht op d'r eigen mening en stijl niet ontnemen...
pi_87710094
Oh wat is Tirza leuk zeg O+

Ik heb laatst prinsessenondergoed gekocht bij zeeman voor Linde: zij blij want prinsessen en ik blij want geen zichtbare prinsessen :+
pi_87710117
Senna is voor mij geloof ik meer het referentiekader zelf. Dat wil zeggen, als ik een meisje tegen zou komen dat klein, stoer, lief, gedecideerd en wijs was dan zou ik haar 'een Senna' noemen.

Wat geweldig dat jullie matchende jassen hebben, Elmo! :D
pi_87710164
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:10 schreef Groofsken3 het volgende:
:o _O- Das hetzelfde, maar dan verkapt :') .

Ik ben trouwens verre van hip. Ik loop altijd achter de laatste ontwikkelingen aan, zowel op technisch gebied als op het vlak van de mode.

Ik vind hip ook eigenlijk geen compliment geloof ik :X .
Vlot wel? Of degelijk? :P

Hip is ook niet het juiste woord, alhoewel ik wel vind dat je in stijl bij een bepaalde groep vrouwen hoort die ik best hip vind.
Ik geloof dat ik hier verder niks over moet zeggen want dan begrijpen wij elkaar verkeerd. Ik voel het aan mijn water. :D :*
pi_87710195
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, daar hebben we het nog over gehad. :+ Ik blijf maar kijken of de H&M hem in het groen heeft, maar het blijft beperkt tot lichtblauw, bruin, grijs en oranje (grijs en bruin zijn momenteel zelfs uitverkocht).
[..]
M. heeft er nu een in het flessengroen, maat 86. Als je wilt bewaar hem voor je?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:22:31 #295
313287 Groofsken3
pi_87710242
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:14 schreef Claudia_x het volgende:

En ik vind 'degelijk' juist een groot compliment. Als ik aan mijn vader denk, dan denk ik altijd aan hem als een 'rots', de spil van het gezin. In die categorie valt 'degelijk'.
Ik vind degelijk ook een mooi íets' juist. Ik heb altijd de associatie naar een degelijke basis. Stevig gegrond zeg maar. En alle extra woorden kleuren dan die degelijkheid een beetje.
pi_87710274
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:17 schreef miss_sly het volgende:
een elfje, oeke? Wat lief O+ Hoezo door haar ogen, trouwens?
Ze heeft zulke mooie amandelvormige ogen! O+

Stoere jas heeft Tirza Staat haar en jullie goed!

Oh Bla, ik ben benieuwd naar een foto van dat jasje. Hij klinkt best leuk zo namelijk. :D
pi_87710303
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:17 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Pff, knap, hoor, dat je daar zo in mee kunt gaan. Ik vraag me echt af hoe ik dat straks ga doen. Prinsessen- en Helly Kittykleren vind ik echt spuuglelijk. Ik zou ook echt niet willen dat Lente daarin rondloopt. Maar ja, als zij het mooi vindt, wil ik wil 'r ook het recht op d'r eigen mening en stijl niet ontnemen...
Tja soms kies ik gewoon en heeft ze pech. Maar dit was toch maar een jasje voor erbij om buiten te spelen enzo..dus dan kan ik met een krijsend kind de winkel uitlopen, of ik kan met een trots meisje de winkel uitlopen die de komende tijd tegen iedereen die het maar wilt horen trots loopt te vertellen dat ze een mooie nieuwe jas heeft ;)

ow en meestal heeft ze best een leuke smaak hoor :Y
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:24:03 #298
313287 Groofsken3
pi_87710312
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:20 schreef oeke het volgende:

[..]

Vlot wel? Of degelijk? :P

Hip is ook niet het juiste woord, alhoewel ik wel vind dat je in stijl bij een bepaalde groep vrouwen hoort die ik best hip vind.
Ik geloof dat ik hier verder niks over moet zeggen want dan begrijpen wij elkaar verkeerd. Ik voel het aan mijn water. :D :*
Ik hoef mezelf toch geen compliment te geven :P . Maar ik kan me wel goed vinden in degelijkvlot ja, zonder me daarvoor te schamen zeg maar :D . ;)
pi_87710325
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:21 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

M. heeft er nu een in het flessengroen, maat 86. Als je wilt bewaar hem voor je?
Oh, heel graag! Draagt hij die nu nog?
pi_87710369
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Tja soms kies ik gewoon en heeft ze pech. Maar dit was toch maar een jasje voor erbij om buiten te spelen enzo..dus dan kan ik met een krijsend kind de winkel uitlopen, of ik kan met een trots meisje de winkel uitlopen die de komende tijd tegen iedereen die het maar wilt horen trots loopt te vertellen dat ze een mooie nieuwe jas heeft ;)

ow en meestal heeft ze best een leuke smaak hoor :Y

edit:
Deze dus maar dan in het zwart

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')