Ik vind Evie juist een wat melancholische blik hebben!quote:
Ik denk bij vlot aan hip met en vleugje nonchalance.quote:
ben benieuwd wat voor type wel?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:29 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik denk dat ik Lente een vlot type vind.
Ik vind Evie ook niet direct een vlot type in uitstraling.
En Greame vind ik olijk.
Haha, als ik daar iets voor in mijn hoofd had, had ik het er meteen bijgezet. Ben verder helemaal niet zo goed in typeren. Ik kan mezelf en mijn eigen kinderen ook niet goed typerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ben benieuwd wat voor type wel?
Dan vragen ze helemaal hoe oud 'hij' is... Dat doen ze al als ze in een roze jasje loopt met een speldje in d'r haar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind Evie juist een wat melancholische blik hebben!
Heb je eigenlijk wel eens een houthakkershemd bij Lente geprobeerd?![]()
Graeme is ook een goed voorbeeld! En Ko zie ik sowieso wel rondscharrelen in een houthakkershemd, maar dat komt doordat ik hem zo sterk met de tuin associeer.
He gets. Zo zei iemand een keer tegen me (toen ik een pittig kort kapsel had idd): "Wat zit je haar kittig!"quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:29 schreef huuphuup het volgende:
bij vlot denk ik aan een pittig kort kapsel
hahahaha arme jijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:43 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
He gets. Zo zei iemand een keer tegen me (toen ik een pittig kort kapsel had idd): "Wat zit je haar kittig!"
Kittig!
Leuk bij je kekke vestje en je nonchalante jasje!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:43 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
He gets. Zo zei iemand een keer tegen me (toen ik een pittig kort kapsel had idd): "Wat zit je haar kittig!"
Kittig!
Ik keek voor S altijd bij de grotere maten bij de hema. Daar hangen ze bij en zijn vaak minder te groot dan je maatgezien zou denken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:49 schreef Sorbootje het volgende:
Hahaha dat kunstzinnig zou nog kunnen kloppen ook Groofsken. Dat gaat in onze familie al generaties over van moeder op dochter (en zoon in het geval van mijn moeder, mijn broer is ook zeer kunstzinnig)
Maar ik dwaal af. Goed kniekousen dus. Niemand?
Heb ik het goed gedaan zo?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:49 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik doe even een poging voor onszelf:
Mijn dochter is liefstoer.
Mijn zoon is olijkseventies.
En ikzelf ben degelijkvlot.
Op de witte variant zie je het nauwelijks. En ik wilde het hem vooral onder een spijkertuinbroek aantrekken. Als ouderwets ondergoed zeg maar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:00 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk, Oek. Ik vind alleen dat 'L.O.G.G.' op dat truitje niets voor jou. Dat vestje lijkt me heerlijk!
Ja, daar hebben we het nog over gehad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:58 schreef oeke het volgende:
Claudia, leuke truien heb je daar. Die grijze v-hals heeft Ko ook gehad en nu heeft hij een groene variant.
Ziet er leuk uit! Als hij net zo zacht is als dat andere vestje dan wordt het gegarandeerd een favoriet van je. Op de hoofdpagina laten ze de grijze variant zien en die vind ik er veel minder leuk uitzien. Dat blauw is mooi! (Volgens mij inmiddels ook uitverkocht via de website, trouwens.)quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:03 schreef oeke het volgende:
Groof, ik vind jou niet degelijkvlot.Dan zou ik je eerder typeren als een hippe mathematicus.
![]()
Aah, vandaar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:09 schreef oeke het volgende:
[..]
Op de witte variant zie je het nauwelijks. En ik wilde het hem vooral onder een spijkertuinbroek aantrekken. Als ouderwets ondergoed zeg maar.![]()
Daar kan ik meer meequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind je een combinatie van zachtaardig, degelijk en stoer, Groofsken.
Pff, knap, hoor, dat je daar zo in mee kunt gaan. Ik vraag me echt af hoe ik dat straks ga doen. Prinsessen- en Helly Kittykleren vind ik echt spuuglelijk. Ik zou ook echt niet willen dat Lente daarin rondloopt. Maar ja, als zij het mooi vindt, wil ik wil 'r ook het recht op d'r eigen mening en stijl niet ontnemen...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Leuk jasje voor Tirzaa!
Ik ben net met dana de stad ingeweest voor een jasje, maar madam heeft echt een eigen willetje en alles wat mama leuk vond dond dana "niete mooi!" dus we kwamen thuis met een zwart hello kitty jasje met een gouden hello kitty achterop. Naja je moet wat he
Vlot wel? Of degelijk?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:10 schreef Groofsken3 het volgende:
![]()
Das hetzelfde, maar dan verkapt
.
Ik ben trouwens verre van hip. Ik loop altijd achter de laatste ontwikkelingen aan, zowel op technisch gebied als op het vlak van de mode.
Ik vind hip ook eigenlijk geen compliment geloof ik.
M. heeft er nu een in het flessengroen, maat 86. Als je wilt bewaar hem voor je?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we het nog over gehad.Ik blijf maar kijken of de H&M hem in het groen heeft, maar het blijft beperkt tot lichtblauw, bruin, grijs en oranje (grijs en bruin zijn momenteel zelfs uitverkocht).
[..]
Ik vind degelijk ook een mooi íets' juist. Ik heb altijd de associatie naar een degelijke basis. Stevig gegrond zeg maar. En alle extra woorden kleuren dan die degelijkheid een beetje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind je een combinatie van zachtaardig, degelijk en stoer, Groofsken.
En ik vind 'degelijk' juist een groot compliment. Als ik aan mijn vader denk, dan denk ik altijd aan hem als een 'rots', de spil van het gezin. In die categorie valt 'degelijk'.
Ze heeft zulke mooie amandelvormige ogen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:17 schreef miss_sly het volgende:
een elfje, oeke? Wat liefHoezo door haar ogen, trouwens?
Tja soms kies ik gewoon en heeft ze pech. Maar dit was toch maar een jasje voor erbij om buiten te spelen enzo..dus dan kan ik met een krijsend kind de winkel uitlopen, of ik kan met een trots meisje de winkel uitlopen die de komende tijd tegen iedereen die het maar wilt horen trots loopt te vertellen dat ze een mooie nieuwe jas heeftquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:17 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Pff, knap, hoor, dat je daar zo in mee kunt gaan. Ik vraag me echt af hoe ik dat straks ga doen. Prinsessen- en Helly Kittykleren vind ik echt spuuglelijk. Ik zou ook echt niet willen dat Lente daarin rondloopt. Maar ja, als zij het mooi vindt, wil ik wil 'r ook het recht op d'r eigen mening en stijl niet ontnemen...
Ik hoef mezelf toch geen compliment te gevenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:20 schreef oeke het volgende:
[..]
Vlot wel? Of degelijk?![]()
Hip is ook niet het juiste woord, alhoewel ik wel vind dat je in stijl bij een bepaalde groep vrouwen hoort die ik best hip vind.
Ik geloof dat ik hier verder niks over moet zeggen want dan begrijpen wij elkaar verkeerd. Ik voel het aan mijn water.![]()
Oh, heel graag! Draagt hij die nu nog?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:21 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
M. heeft er nu een in het flessengroen, maat 86. Als je wilt bewaar hem voor je?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Tja soms kies ik gewoon en heeft ze pech. Maar dit was toch maar een jasje voor erbij om buiten te spelen enzo..dus dan kan ik met een krijsend kind de winkel uitlopen, of ik kan met een trots meisje de winkel uitlopen die de komende tijd tegen iedereen die het maar wilt horen trots loopt te vertellen dat ze een mooie nieuwe jas heeft![]()
ow en meestal heeft ze best een leuke smaak hoor
edit:
Deze dus maar dan in het zwart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |