Dan vragen ze helemaal hoe oud 'hij' is... Dat doen ze al als ze in een roze jasje loopt met een speldje in d'r haar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind Evie juist een wat melancholische blik hebben!
Heb je eigenlijk wel eens een houthakkershemd bij Lente geprobeerd?![]()
Graeme is ook een goed voorbeeld! En Ko zie ik sowieso wel rondscharrelen in een houthakkershemd, maar dat komt doordat ik hem zo sterk met de tuin associeer.
He gets. Zo zei iemand een keer tegen me (toen ik een pittig kort kapsel had idd): "Wat zit je haar kittig!"quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:29 schreef huuphuup het volgende:
bij vlot denk ik aan een pittig kort kapsel
hahahaha arme jijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:43 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
He gets. Zo zei iemand een keer tegen me (toen ik een pittig kort kapsel had idd): "Wat zit je haar kittig!"
Kittig!
Leuk bij je kekke vestje en je nonchalante jasje!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:43 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
He gets. Zo zei iemand een keer tegen me (toen ik een pittig kort kapsel had idd): "Wat zit je haar kittig!"
Kittig!
Ik keek voor S altijd bij de grotere maten bij de hema. Daar hangen ze bij en zijn vaak minder te groot dan je maatgezien zou denken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:49 schreef Sorbootje het volgende:
Hahaha dat kunstzinnig zou nog kunnen kloppen ook Groofsken. Dat gaat in onze familie al generaties over van moeder op dochter (en zoon in het geval van mijn moeder, mijn broer is ook zeer kunstzinnig)
Maar ik dwaal af. Goed kniekousen dus. Niemand?
Heb ik het goed gedaan zo?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:49 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik doe even een poging voor onszelf:
Mijn dochter is liefstoer.
Mijn zoon is olijkseventies.
En ikzelf ben degelijkvlot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |