quote:God, dit is wel erg herkenbaar. behalve dat ikOp donderdag 21 oktober 2010 21:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga even nog verder offtopic.![]()
Ik vind mezelf dus een ontzettend jonge moeder. Als ik door de stad fiets met kinderstoeltje dan haal ik me in mijn hoofd dat mensen het tafereeltje zo aanzien en denken: "Wááát, heeft zij al een kind?" Het komt gewoon niet bij me op dat ik allang geen meisje meer ben, dat niemand me nog voor studente aanziet en dat het moederschap waarschijnlijk in de ogen van anderen heel vanzelfsprekend voortvloeit uit alle andere burgerlijke keuzes die ik maak en heb gemaakt.
Ik zie mezelf dus over een jaar ook ontzettend fabulous zijn (heel slank, spectaculaire kleding, een kapsel dat eindelijk eens goed zit) met een peuter aan de ene hand en een baby op de heup. Ik moet echt een actieplan hebben voor volgend jaar.
Ik mis het 'Hoe gaat het met de nieuwe moeders?'-topic nog steeds. Daar werd zo fijn gekeuveld over dit soort dingen.
quote:Volgens mij pas begin volgend jaar.Op donderdag 21 oktober 2010 19:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sandous het over november had? Maar ik weet niet of dat aanstaande november is en ook niet welke dag. Dus eigenlijk heb je niks aan mij
quote:Je hebt gelijk. De fase waar we nu in zitten is zo gelukzalig, daar is de rest onbelangrijk bij.Op donderdag 21 oktober 2010 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga er maar over ophouden, want ik voel me altijd zo ondankbaar als ik dit soort dingen zeg. Als ik 's avonds voordat ik naar bed ga nog even Ivans kamertje binnenloop en kijk hoe hij slaapt dan voel ik me gelukkiger dan ik me ooit gevoeld heb. En oeke, ik vind jou juist ontzettend knap en sprankelend. In mijn ogen voel je je geheel onterecht ingekakt!
quote:En je vriend vind ik maar dom. Bodywarmers zijn juist nu zo fijn over zo'n sweater heen. Niet te warm gekleed als het toch wat fris is buiten.Ontopic, ik vind dit een leuk jasje:
[ afbeelding ]
Maar ik heb al een jas voor Ivan en ik vind één genoeg. Wel zou ik graag deze bodywarmer voor hem kopen, maar mijn lief vind bodywarmers suf:
[ afbeelding ]
quote:Zeur!Op donderdag 21 oktober 2010 23:07 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Het nieuwe jasje staat hem leuk Meimeltje!
Ik voel me nu ineens wel jong hoor hier! Ik heb dus in het begin wel eens van die blikken gehad 'daar heb je weer zo'n tienermoeder' terwijl ik 23 was toen Finn geboren werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |