quote:ah klinkt wel leuk, welke kleur pakje? Traingspakjes/joggingspakjes zijn best wel handig, heb je al spijt?Op woensdag 20 oktober 2010 21:43 schreef mefke79 het volgende:
ik heb vanmiddag met een echt Adidas trainingspakje in mijn handen gestaan. Maar ik vond het te duur (40 euro) en eigenlijk wilde ik alleen een trui. Nou heeft ie dus niets. Hij heeft toch zooi zat. Echt, la puilt uit.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Laat mijn moeder de foto van je vader maar niet zien. Mannen met baarden en gebreide truien, daar heeft ze een zwak voor.
quote:We hebben je nog gewaarschuwd!Op donderdag 21 oktober 2010 14:51 schreef Joell het volgende:
O MY GOD wat was 't druk in de Pri... nooit dat ik dat meer doe
Maar wel hele leuke oorwarmertjes voor Isa gekocht (wel na 45 minuten kassarij)
quote:Een collectie 'Noorse patronen'!Op donderdag 21 oktober 2010 16:12 schreef Twinkly het volgende:
Speciaal voor Claudia heeft Esprit haar collectie aangepasthihi
quote:Wat een schatje was jeOp donderdag 21 oktober 2010 14:06 schreef Keshet het volgende:
Ik vond nog een foto van mezelf net. 1983 of 1984.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind m'n schoentjes zo leuk!
quote:Mika heeft een zwarte met gouden strepen (old skool RUN DMC gevoel), het lijkt heerlijk te zitten.Op donderdag 21 oktober 2010 11:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ah klinkt wel leuk, welke kleur pakje? Traingspakjes/joggingspakjes zijn best wel handig, heb je al spijt?
Wolf heeft een rood Adidas trainingsjackje met witte adidasstrepen, zo'n oldschool ding![]()
en een heerlijk Salty Dog rood joggingpak
quote:Soort aanhouder wint gevoel.Op donderdag 21 oktober 2010 16:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
SC dat je het aangedurfd hebt!idioot hahaha. Zal best ja dat het druk was.
quote:Ik dacht dat Sandous het over november had? Maar ik weet niet of dat aanstaande november is en ook niet welke dag. Dus eigenlijk heb je niks aan mijOp donderdag 21 oktober 2010 19:34 schreef tessie het volgende:
Hahhaaha SC! Dat geloof je toch niet! Is ze uiteindelijk wel achteraan gaan staan of niet?
En weet iemand wanneer de Primark in Hoofddorp eigenlijk open gaat?
quote:Oh ja, dat wil ik ook wel weten!!Op donderdag 21 oktober 2010 20:28 schreef Keshet het volgende:
Tessie, hoe bevalt je buntingbagding? Ik vond 'm er op de plaatjes zo knus uitzien.
quote:Ja! Ik zat al een tijdje te wachten tot dit vest in de webshop staat. Ik had hem op een flyer gezien.Op donderdag 21 oktober 2010 16:12 schreef Twinkly het volgende:
Speciaal voor Claudia heeft Esprit haar collectie aangepasthihi
quote:Ik kan zo'n vest echt niet hebben, want daar is mijn bovenlijf te kort voor. Ik zag wel een heel leuk jurkje, maar ik vind de pasvorm van boven een beetje gek en ik denk dat het motiefje weinig voor m'n figuur doet. Erg jammer. Oh well, ik moet toch eerst zwanger-af zijn en op gewicht zitten voor ik weer echt nieuwe kleding ga kopen. Mijn streven is om mezelf volgend jaar rond mijn verjaardag (12-12) te verwennen.Op donderdag 21 oktober 2010 20:50 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja! Ik zat al een tijdje te wachten tot dit vest in de webshop staat. Ik had hem op een flyer gezien.![]()
[ afbeelding ]
Maar ik ben blut.![]()
quote:Ik ben geboren als oud wijf.Claudia, ik realiseer me ineens dat je dan net zo oud bent als mijn broertje.![]()
Dat is gek. Dat had ik niet verwacht.![]()
![]()
quote:Ach welnee. Gewoon wijs. Mijn broertje lijkt ookOp donderdag 21 oktober 2010 21:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben geboren als oud wijf.Maar ik word in december pas 30.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |