abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87771404
Behangen is naar dit weekeinde verschoven. We moeten nog steeds naar de Praxis voor hardboard.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87771433
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:30 schreef SacreCoeur het volgende:
'k Wil zo'n trui voor Isa.. alleen dan met hartjes & rendiertjes.
Liefst geen rare kleur, zwart/grijs.
Moeilijk te vinden.
zelf breien! Helemaal hip :D en bij Zeeman zijn de bollen wol en breipennen enzo in de aanbieding. :Y

Which reminds me dat ik mn bolletjes wol + breipennen en patronen nog aan mn mams mee moet geven. Anders hebben we dr niet eens wat aan deze winter :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 20 oktober 2010 @ 21:37:41 #203
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87771543
Maak je wel foto's van het behangen Claudia? :D

Die riem lijkt me ook onpraktisch Oeke. Misschien moet ik ook maar eens een tornmesje aanschaffen zodat ik ook de dingen waar die riem doorheen moet (kan niet op 't woord komen) eraf kan pulken tornen.

Volgens mij word het tijd om een winter-rendiertruien-meet te plannen.
Bij Bazaar, daar moeten we ook nog eens naar toe. :D

DML, heb jij nog leuke aanwinsten om te showen? :Y)
A grand adventure has begun.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 21:38:27 #204
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87771577
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:35 schreef huuphuup het volgende:

[..]

zelf breien! Helemaal hip :D en bij Zeeman zijn de bollen wol en breipennen enzo in de aanbieding. :Y

Which reminds me dat ik mn bolletjes wol + breipennen en patronen nog aan mn mams mee moet geven. Anders hebben we dr niet eens wat aan deze winter :D
Ik kan dat niet :P
M'n zusje wel, geen idee of ze truien kan breien.
pi_87771589
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:35 schreef Claudia_x het volgende:
Behangen is naar dit weekeinde verschoven. We moeten nog steeds naar de Praxis voor hardboard.
Plak gewoon meteen op de kast! Dat kan heus!

Leuk Huup, gaat je moeder breien?
Ik heb hier ook wol liggen voor een trui voor Ko maar breien en haken lukt me gewoon niet goed. :')
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 20 oktober 2010 @ 21:39:25 #206
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87771641
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef oeke het volgende:
Oh! Ik was nog op zoek voor je!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat grappig dat je dan aan me denkt. O+
Hoe heb je dat gat uiteindelijk dichtgenaaid? :P
Oh oeke, ik hou van die eerste trui O+ .

Die laatste vind ik verschrikkelijk :Y) .
pi_87771862
ik heb vanmiddag met een echt Adidas trainingspakje in mijn handen gestaan. Maar ik vond het te duur (40 euro) en eigenlijk wilde ik alleen een trui. Nou heeft ie dus niets. Hij heeft toch zooi zat. Echt, la puilt uit.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_87772365
Keshet, ik heb net dat gestreepte pak van de hema besteld omdat het in de aanbieding was en ik geen jasje in maat 62 heb en dit me lekker voor in de draagdoek leek. Maar verder heb ik mezelf een keihard verbod opgelegd.
Ik kreeg nog wat shirtjes verlaat binnen met de post en ik heb er in maat 62 echt teveel nu :X

Ik heb veels te veel streepjes vond ik, hai Claudia 8-) , dus toen wilde ik nog wat prints. Zoals deze:

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87772539
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:38 schreef oeke het volgende:

[..]

Plak gewoon meteen op de kast! Dat kan heus!

Leuk Huup, gaat je moeder breien?
Ik heb hier ook wol liggen voor een trui voor Ko maar breien en haken lukt me gewoon niet goed. :')
Ja mn moeder kan erg goed breien :Y
t is wel al een hele tijd geleden denk ik dat ze voor het laatst echt zelf wat gemaakt heeft maar ze vindt het heerlijk om dat tijdens het tv kijken ofzo te doen.

de patronen komen van Phildar, Twinkly had ze me doorgestuurd, ik weet nog niet wat ik wil alleen :D
Ik neig naar zo'n sjaal-muts combi ding, dat lijkt me lekker warm, maar dan twijfel ik weer over het kriebel gehalte enzo.

Ik heb voor mezelf ook wol, dat had ik nog liggen en een haaknaald :D ik heb nog nooit gehaakt maar na alle enthousiaste verhalen hier wilde ik het eens proberen. Geen idee nog wat ik wil maken though.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87772832
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:57 schreef huuphuup het volgende:
Ik neig naar zo'n sjaal-muts combi ding, dat lijkt me lekker warm, maar dan twijfel ik weer over het kriebel gehalte enzo.
Leuk! Misschien kun je het voeren met tricot-jersey. Dan kriebelt het niet zo en is het extra lekker warm. O+
quote:
Ik heb voor mezelf ook wol, dat had ik nog liggen en een haaknaald :D ik heb nog nooit gehaakt maar na alle enthousiaste verhalen hier wilde ik het eens proberen. Geen idee nog wat ik wil maken though.
Dat heeft mij ook genekt. Ik heb alleen wel 5 naalden gekocht en iets te duur katoen. :')

Leuk die appeltjes DML. Echt een leuke print! O+
pi_87773060
Zojuist tijdens het was opvouwen realiseerde ik me dat Ko inderdaad zo'n soort trui heeft, Claudia.
Mijn vriend noemt dat zijn werkelozen-trui. :D

Enge foto van de werkelozen-trui:
-weg-
Deze dame wilde Ko graag even vasthouden op het feestje van de kinderboerderij. P. vond dat goed en maakte er meteen wat foto's van. Maar ze was echt best eng. En ik zie dat aan Ko ook. :{

[ Bericht 9% gewijzigd door oeke op 21-10-2010 09:54:54 ]
pi_87773229
Wat een foute foto Oeke! Arme Kobus :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87773301
zn werklozen-trui _O- hahahahha

hahaha muppet :D ik heb bij wibra haaknaalden gekocht, 2 geloof ik, verschillende maten en een paar bolletjes in verschillende kleuren. Iets van 3 bollen dacht ik.
Voor mn mams had ik nog naalden liggen, en mn hysterische breipennendoos van de kringloop wordt zo ook eens gebruikt _O- en ik heb wol gehaald bij de lidl toen het in de aanbieding was.

Ik word echt onwijs hebberig altijd van die phildar winkels, zo heerlijk op kleur allemaal :9~ maar idd, t is wel even een slag duurder. (ontzettend veel mooier ook maarja he...)

Tricot jersey is een goeie, ik heb nog wel wat liggen geloof ik in bijna dezelfde kleur. Hoewel een contrasterend kleurtje misschien ook wel leuk is. Tzt eens naar kijken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87773319
Maar ze kleuren wel goed bij elkaar niet waar? :P
pi_87773399
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:11 schreef huuphuup het volgende:
Tricot jersey is een goeie, ik heb nog wel wat liggen geloof ik in bijna dezelfde kleur. Hoewel een contrasterend kleurtje misschien ook wel leuk is. Tzt eens naar kijken.
Of gewoon een oud T-shirt van jou of B. O+
pi_87773453
Pssst: Het grote haaktopic #47 - Waar we (niet) voor geld haken :P is superleuk! Honderden haaksters die kunnen helpen daar ;)
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
pi_87773512
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:14 schreef Wampi het volgende:
Pssst: Het grote haaktopic #47 - Waar we (niet) voor geld haken :P is superleuk! Honderden haaksters die kunnen helpen daar ;)
Ik heb me daar inderdaad al eens aangemeld. Maar ik krijg er gewoon geen aardigheid in. Doe mij maar een naaimachine. :@
pi_87773569
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:13 schreef oeke het volgende:

[..]

Of gewoon een oud T-shirt van jou of B. O+
oh dat kan ook nog!

ik vind dit ook schattig, een truitje:

ik weet niet hoe goed je frans is, maar hier staat een tutorial.

Haha Wampi thx! Ik ken de topics, ben nog niet begonnen met haken maar kom tzt wel kijken ;)
hoewel mezelf kennende ga ik wsl gewoon breien want dat kan ik wel, iets met gemakszucht enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87773758
Haha, kan ik me ook voorstellen, naaien vind ik ook erg leuk. Ik dacht altijd dat ik niet geduldig genoeg was voor haken. Bleek niet zo te zijn ;). Ik dacht ik spam t topic nog even, en wie weet bedenk je je nog :).
[/terug lurken gaat]
pi_87773861
Goed zo huup ;). Mocht je t vast willen leren: goede tutorials
pi_87773922
Wampi, ik vind het heel lief van je. :Y En ik doe die naalden ook niet weg. Wie weet straks in de koude dagen...
Ik koekeloer wel trouw bij jullie, er worden van die mooi dingen gemaakt! O+

Dat truitje is leuk Huup! het ziet er ook simpel uit. Dat zou ik toch moeten kunnen. Mijn Frans is niet slecht. :)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 22:22:24 #222
298315 SacreCoeur
pi_87773960
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:16 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh dat kan ook nog!

ik vind dit ook schattig, een truitje:

[ afbeelding ]

ik weet niet hoe goed je frans is, maar hier staat een tutorial.

Haha Wampi thx! Ik ken de topics, ben nog niet begonnen met haken maar kom tzt wel kijken ;)
hoewel mezelf kennende ga ik wsl gewoon breien want dat kan ik wel, iets met gemakszucht enzo.
Die is leuk!!!
Ik wil dat ook leren.
pi_87774273
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:21 schreef oeke het volgende:
Wampi, ik vind het heel lief van je. :Y En ik doe die naalden ook niet weg. Wie weet straks in de koude dagen...
Ik koekeloer wel trouw bij jullie, er worden van die mooi dingen gemaakt! O+
haha, net zo trouw als ik bij jullie koekeloer :). t kost even om er verslingerd aan te raken, ik heb ook meerdere pogingen gedaan.
on-topic: dit kinderkleertjestopic is vreselijk. ik heb nog geen kinderen, maar ik wil alles wat jullie posten kopen :{
  woensdag 20 oktober 2010 @ 22:31:48 #224
298315 SacreCoeur
pi_87774561
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:27 schreef Wampi het volgende:

[..]

haha, net zo trouw als ik bij jullie koekeloer :). t kost even om er verslingerd aan te raken, ik heb ook meerdere pogingen gedaan.
Dat is een goeie voor mij dan.
Ik ben altijd heel impulsief, als ik iets wil & leuk vind koop ik gelijk 't spul.
En als 't de eerste of tweede keer niet lukt dan krijg ik 'r de pest in :')
Geen geduld.
pi_87774897
hahaha SC :D geduld idd!
Mn zusje gaat een naaicursus doen over een poosje, ben heel benieuwd wat ze ervan vindt. Het lijkt altijd zo makkelijk, iets in elkaar flansen op de masjien en feitelijk gezien zijn sommige dingen ook wel heel straightforward en makkelijk, maar toch komen er dan allerlei dingen bij kijken waardoor je afhaakt.

Ik ben begonnen met naaien op een naaimachine van mn oma. Een bakbeest dat om de haverklap volledig vastliep en dan mn halve spoeltje garen opvrat }:| wát een verademing was mn eigen machine na een tijdje zeg :D
Breien vind ik leuk hoewel ik niet echt veel kan maar goed. Haken zal ik ook wel leuk vinden denk ik, lekker iets doen en tegelijk niets doen. zoiets.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')