quote:zelf breien! Helemaal hipOp woensdag 20 oktober 2010 21:30 schreef SacreCoeur het volgende:
'k Wil zo'n trui voor Isa.. alleen dan met hartjes & rendiertjes.
Liefst geen rare kleur, zwart/grijs.
Moeilijk te vinden.
quote:Ik kan dat nietOp woensdag 20 oktober 2010 21:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zelf breien! Helemaal hipen bij Zeeman zijn de bollen wol en breipennen enzo in de aanbieding.
Which reminds me dat ik mn bolletjes wol + breipennen en patronen nog aan mn mams mee moet geven. Anders hebben we dr niet eens wat aan deze winter
quote:Plak gewoon meteen op de kast! Dat kan heus!Op woensdag 20 oktober 2010 21:35 schreef Claudia_x het volgende:
Behangen is naar dit weekeinde verschoven. We moeten nog steeds naar de Praxis voor hardboard.
quote:Oh oeke, ik hou van die eerste truiOp woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef oeke het volgende:
Oh! Ik was nog op zoek voor je!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat grappig dat je dan aan me denkt.![]()
Hoe heb je dat gat uiteindelijk dichtgenaaid?
quote:Ja mn moeder kan erg goed breienOp woensdag 20 oktober 2010 21:38 schreef oeke het volgende:
[..]
Plak gewoon meteen op de kast! Dat kan heus!
Leuk Huup, gaat je moeder breien?
Ik heb hier ook wol liggen voor een trui voor Ko maar breien en haken lukt me gewoon niet goed.
quote:Leuk! Misschien kun je het voeren met tricot-jersey. Dan kriebelt het niet zo en is het extra lekker warm.Op woensdag 20 oktober 2010 21:57 schreef huuphuup het volgende:
Ik neig naar zo'n sjaal-muts combi ding, dat lijkt me lekker warm, maar dan twijfel ik weer over het kriebel gehalte enzo.
quote:Dat heeft mij ook genekt. Ik heb alleen wel 5 naalden gekocht en iets te duur katoen.Ik heb voor mezelf ook wol, dat had ik nog liggen en een haaknaaldik heb nog nooit gehaakt maar na alle enthousiaste verhalen hier wilde ik het eens proberen. Geen idee nog wat ik wil maken though.
quote:Of gewoon een oud T-shirt van jou of B.Op woensdag 20 oktober 2010 22:11 schreef huuphuup het volgende:
Tricot jersey is een goeie, ik heb nog wel wat liggen geloof ik in bijna dezelfde kleur. Hoewel een contrasterend kleurtje misschien ook wel leuk is. Tzt eens naar kijken.
quote:Ik heb me daar inderdaad al eens aangemeld. Maar ik krijg er gewoon geen aardigheid in. Doe mij maar een naaimachine.Op woensdag 20 oktober 2010 22:14 schreef Wampi het volgende:
Pssst: Het grote haaktopic #47 - Waar we (niet) voor geld haken :P is superleuk! Honderden haaksters die kunnen helpen daar
quote:oh dat kan ook nog!Op woensdag 20 oktober 2010 22:13 schreef oeke het volgende:
[..]
Of gewoon een oud T-shirt van jou of B.
quote:Die is leuk!!!Op woensdag 20 oktober 2010 22:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh dat kan ook nog!
ik vind dit ook schattig, een truitje:
[ afbeelding ]
ik weet niet hoe goed je frans is, maar hier staat een tutorial.
Haha Wampi thx! Ik ken de topics, ben nog niet begonnen met haken maar kom tzt wel kijken
hoewel mezelf kennende ga ik wsl gewoon breien want dat kan ik wel, iets met gemakszucht enzo.
quote:haha, net zo trouw als ik bij jullie koekeloerOp woensdag 20 oktober 2010 22:21 schreef oeke het volgende:
Wampi, ik vind het heel lief van je.En ik doe die naalden ook niet weg. Wie weet straks in de koude dagen...
Ik koekeloer wel trouw bij jullie, er worden van die mooi dingen gemaakt!![]()
quote:Dat is een goeie voor mij dan.Op woensdag 20 oktober 2010 22:27 schreef Wampi het volgende:
[..]
haha, net zo trouw als ik bij jullie koekeloer. t kost even om er verslingerd aan te raken, ik heb ook meerdere pogingen gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |