quote:Ehm, lelijk?Op woensdag 20 oktober 2010 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
Van sommige dingen weet ik niet of ik ze nou heel lelijk of best leuk vind:
quote:Dat moet je áán zien, zou mijn moeder zeggen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Dat was een van de redenen waarom ik zo moest rillen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:35 schreef Claudia_x het volgende:
En kan iemand me uitleggen waarom er aan zo'n truitje drie labeltjes in drie verschillende kleuren moeten zitten?
quote:hahaha mutsOp woensdag 20 oktober 2010 20:28 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Mag ik even wat zeggen: JE BENT AAN HET MEUTEN!
Nee, ik zou niet meer proberen om in een prinsessenjurk of tutuutje over straat te gaan, maar geneuzel over dat kan niet meer, want blabla, dat hoeft echt niet...
Alsof je 80.000 kilo weegt, ofzo....
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:40 schreef SacreCoeur het volgende:
En ik ga morgen lekker rond 12 uur in de vakantie naar een volle Pri.
quote:Claudia ik moest meteen aan de Cosby show denken! Daar dragen ze altijd van die gebreide hysterische truienOp woensdag 20 oktober 2010 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Dat snap ik wel, maar die trui slaat precies mis wmb. Die romper vind ik wel weer mooi maar die is duurrr.Op woensdag 20 oktober 2010 20:43 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ik vind het stiekem ook wel weer leuk dus, zo'n suffe trui.![]()
Ik durf het bijna niet te zeggen, oeke, maar ik zie Kobus er ook wel in rondlopen terwijl jij de kerstboom optuigt.(Nadat je de labels van de trui hebt verwijderd, vanzelfsprekend.)
quote:Lange grijze rok (zo'n sweatstof iets, alleen dan soepel & dun) en een wollige trui.Op woensdag 20 oktober 2010 20:47 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar die trui slaat precies mis wmb. Die romper vind ik wel weer mooi maar die is duurrr.
Ik vind het setje van Isa ook moeilijk te duiden. Is het een lange rok?
quote:Moet je wel vakkundig de labels er af slopen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
En nu zit ik dus serieus te overwegen om die trui voor Ivan te kopen, gewoon om jullie ongelijk te bewijzen. Gooi ik meteen Wham! in mijn winkelmandje om de wansmaak compleet te maken.
quote:Voor het ultieme last Christmas gevoelOp woensdag 20 oktober 2010 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
En nu zit ik dus serieus te overwegen om die trui voor Ivan te kopen, gewoon om jullie ongelijk te bewijzen. Gooi ik meteen Wham! in mijn winkelmandje om de wansmaak compleet te maken.
quote:Ik heb er vorige winter 2,5 uur over gedaan om een rood Espritlabel van mijn grijze mutsje af te slopen. Ik ben er heel bedreven in.Op woensdag 20 oktober 2010 20:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Moet je wel vakkundig de labels er af slopen.
quote:Haha, waarom niet? Zo snel knip je geen gat in een trui hoor. Gewoon langs het randje knippen.Op woensdag 20 oktober 2010 21:02 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat durf ik echt niet, merkjes eraf knippen
En 't merkje van mimpi vind ik zelfs mooi, ik hou van hartjes.
quote:Ik bedoel écht verwijderen. Het label zat bijvoorbeeld precies in het midden van mijn mutsje. Dat was ontzettend dom, want het is een lieflijk grijs mutsje met wat borduursel erop en het rode Espritlabel was heel ontsierend. Ik heb er veel moeite voor moeten doen om het label te verwijderen zonder een gat in het mutsje te krijgen.Op woensdag 20 oktober 2010 21:03 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Haha, waarom niet? Zo snel knip je geen gat in een trui hoor. Gewoon langs het randje knippen.
quote:Geen idee, van 't lezen krijgen ik al een hartverzakking.Op woensdag 20 oktober 2010 21:03 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Haha, waarom niet? Zo snel knip je geen gat in een trui hoor. Gewoon langs het randje knippen.
quote:TornmesjeOp woensdag 20 oktober 2010 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik bedoel écht verwijderen. Het label zat bijvoorbeeld precies in het midden van mijn mutsje. Dat was ontzettend dom, want het is een lieflijk grijs mutsje met wat borduursel erop en het rode Espritlabel was heel ontsierend. Ik heb er veel moeite voor moeten doen om het label te verwijderen zonder een gat in het mutsje te krijgen.
quote:Mart Smeets is een held!Op woensdag 20 oktober 2010 21:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het doet me meer denken aan Mart Smeets met zijn schaatstruien
[ afbeelding ]
quote:Over twee wekenOp woensdag 20 oktober 2010 21:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mart Smeets is een held!
Oh, schaatsen kijken terwijl Ivan zijn suffe trui aan heeft.
quote:Dat snap ik wel. Je reageert op een reactie die nou net weer geen reactie op jou wasOp woensdag 20 oktober 2010 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik bedoel écht verwijderen. Het label zat bijvoorbeeld precies in het midden van mijn mutsje. Dat was ontzettend dom, want het is een lieflijk grijs mutsje met wat borduursel erop en het rode Espritlabel was heel ontsierend. Ik heb er veel moeite voor moeten doen om het label te verwijderen zonder een gat in het mutsje te krijgen.
quote:Ik moet tegenwoordig altijd aan jou denken als ik dat soort domme dingen doe.
quote:Hij is vrijdag binnen.Op woensdag 20 oktober 2010 21:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Over twee wekendus snel bestellen
quote:Ik vind het gewoon een leuk truitje/vestje!Op woensdag 20 oktober 2010 21:17 schreef Keshet het volgende:
In het kader van 'vind ik best fout maar toch ook leuk':
[ afbeelding ]
Emma heeft deze sinds een poosje, ik ben fan!
quote:Daar maak ik me geen zorgen over. Wat ik er niet bij vermeld heb is dat ik er een lapje bij gebruikt heb om het gat op te vullen. Dat lapje heb ik eerst aan de verkeerde kant genaaid.Op woensdag 20 oktober 2010 21:27 schreef oeke het volgende:
Straks gaat Ivan er natuurlijk wel aan zitten pulken.![]()
quote:OMG.Moeilijk te vinden, hoor, Noorse truien. Die onderste is trouwens alleen in de maten 4 en 6 jaar te krijgen en kost 155,- euro.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:30 schreef Claudia_x het volgende:
Daar maak ik me geen zorgen over. Wat ik er niet bij vermeld heb is dat ik er een lapje bij gebruikt heb om het gat op te vullen. Dat lapje heb ik eerst aan de verkeerde kant genaaid.Ik ben er een half uur mee bezig geweest om dat lapje eraf te krijgen. Knappe jongen als hij het eraf gepulkt krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |