Haha, ik had al wel door dat we een heel andere smaak haddenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:27 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Grappig, ik de winkel zou ik er met een grote boog omheen gelopen zijn en ik vind het nu ook nog geen mooi jurkje, maar als ik het zo bij Mette zie vind ik het een stuk leuker dan ik zou verwachten.
Stoer, zonder al te veel opdrukken etc.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:09 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Wat vind je leuk?
Ik hoor zie hier altijd geklaag over jongenskleding![]()
Maar ik zie echt zoveel leuks!
Zowel voor kleintjes als grote.
Inderdaad helemaal geweldig. Maar vind het ook een beetje té qua prijs momenteel.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:47 schreef Claudia_x het volgende:
Dit vind ik leuk maar véél te duur (voor dit soort kleding houd ik de website in de gaten; als de zomercollectie verschijnt vind je dit misschien in de sale):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het wordt hoog tijd dat ik de grotere maten eens ga checken.
Jaaa, dat is leuk! Ik ben zo blij dat ik voor de tweede bijtijds Kidscase-kleding in de sale heb gescoord. In alle maten (56, 62 en 68) heb ik wel iets leuks waar ik nu al naar uitkijk.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:56 schreef wickie het volgende:
En toen klikte ik dus op de link... (een stemmetje zei nog tegen mij 'niet doen!! Orangebag, je favo webwinkel als je geld hebt!')
Ik wil dit hebbuh hebbuh hebbuh:
[ afbeelding ]
En een hoop kleding voor mezelf
ff gekeken maar totaal niet mijn smaak, alleen die bodyblouse...die wil ikquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:26 schreef Sorbootje het volgende:
Ze hebben mijn favoriete kledingmerk Patrizia Pepe en nu wil ik het allemaal (moet ik wel goed volhouden met lijnen) maar het is zo duuhuuhuuur
Wees blij dat het niet je smaak is, want je loopt er financieel op leegquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:40 schreef lily het volgende:
[..]
ff gekeken maar totaal niet mijn smaak, alleen die bodyblouse...die wil ik
ik dus kijkenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:51:01 schreef Sorbootje het volgende:
Dus... weet je wat ik niet zo mooi vind? Nolita pocket.
Nou het gaat nu weer goed met afvallen..haha.. ik was een beetje aan het jojo-enquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:58 schreef oeke het volgende:
Haha Sorboo! Gaat het goed met afvallen? Stoer mens ben je!
Ik neem mijn woorden terug!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:01 schreef oeke het volgende:
Wat een hysterisch spul dat Nolita pocket. Toch zie ik er best wat grappige dingen tussen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:10 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is een kledinglijn ontworpen door visueel gehandicapten?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:08 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:10 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is een kledinglijn ontworpen door visueel gehandicapten?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:20 schreef huuphuup het volgende:
jammer alleen dat k het niet kan hebben maar das weer wat anders![]()
quote:jaaaaaOp woensdag 20 oktober 2010 20:24 schreef Sorbootje het volgende:
Wat is het dan heerlijk dat je een aankleedpopje hebt dat het wel kan hebben... hè Huup?
quote:Mag ik even wat zeggen: JE BENT AAN HET MEUTEN!Op woensdag 20 oktober 2010 20:20 schreef huuphuup het volgende:
jammer alleen dat k het niet kan hebben maar das weer wat anders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |