abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87726805
becky, wauw, je kan wel zien van wie Noortje haar mooie ogen heeft! Alleen haar ogen zijn bruin he?
Leuk die sneakertjes eronder. O+

TF, aan jou waag ik me niet hoor! ;)
Maar het gebakje is inderdaad echt een gebakje en ze doet me ook wat denken aan Knofje!

Lente, dat staat leuk! Stoer en lief! ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door oeke op 20-10-2010 11:17:01 ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87726921
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:33 schreef snoopy het volgende:
ja! :D
Ik ben zo ongeveer 3x per week bij jou voor de deur om mijn (8> naar fysiotherapie te brengen ivm zijn knieoperatie.
Wat een heerlijk mannetje is Kobus toch O+

oh echt? Wat een klein dorp is het hier toch! :D
Beterschap voor je wederhelft!
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:14:36 #53
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87727251
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:03 schreef oeke het volgende:
becky, wauw, je kan wel zien van wie Noortje haar mooie ogen heeft! Alleen haar ogen zijn bruin he?
Leuk die sneakertjes eronder. O+

Klopt, van haar zijn echt heel donkerbruin terwijl vriend en ik groene ogen hebben.

Oh en ik vind Knofje zooooo leuk. Noortje mag echt wel fan worden van Knofje (k3 hoeft van mij niet perse namelijk).
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:16:44 #54
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87727336
Mijn dochter zingt dat onverstaanbare openingsliedje van Knofje echt perfect mee :o . Wij houden ook van Knofje O+ .

En Becky, wauw, wat zijn jullie mooi!
pi_87731519
Ik vind dit jasje echt wat voor Ivan. Sportief, zonder rare nummers of afbeeldingen. Mijn oudste zou het ook goed staan trouwens.

pi_87731972
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef lily het volgende:
Ik vind dit jasje echt wat voor Ivan. Sportief, zonder rare nummers of afbeeldingen. Mijn oudste zou het ook goed staan trouwens.

[ afbeelding ]
Ik vind het erg leuk! Sterker nog, het lijkt op het nieuwe jasje met kapotte rits.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87734719
Oh, dat is inderdaad echt wat voor Ivan. :Y
Is het de moeite waard om de rits te laten maken?
Toch zonde he?

Zo, er zitten nieuwe knopen op het harembroekje, ik zal Ko er morgen eens in hijsen en een foto maken. Kijken of hij door de commissie komt. :P
pi_87742360
Ik vind dat laatste jasje echt heel leuk! ^O^
pi_87742533
Staat Lente leuk :Y
pi_87743612
Leuk jasje inderdaad Lily!

Primark in de herfstvakantie is geen goed idee! :N Ik was even vergeten dat het vakantie is |:(
Ik wilde voor Finn twee sweaters halen, gewoon voor thuis. Ik had ze vorige keer al zien hangen, maar helemaal niet aan gedacht om mee te nemen.
Volgende week nog maar een poging.
pi_87743708
FTA is het echt zo erg daar :D
Doordeweekse dag zo rond half 10 's ochtends is normaal wel te doen? Ik heb nog steeds 4 nov op de planning staan om erheen te gaan, ben ik dagje zonder kids :)
pi_87743736
Het was echt verschikkelijk gister, nu was ik er wel zo rond een uur of 2 dus dat is nog erger!

Een normale doordeweekse dag in de ochtend is meestal wel te doen hoor!
pi_87743882
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef lily het volgende:

[ afbeelding ]
Is die van Petit Louie? Ik heb er nog mee in de hand gestaan op de Noordermarkt, exact zulke vestjes in dezelfde kleur en donkergroen.
Erg leuk vestje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87743942
S. van Groofsken roept bij mij juist ''Knofje''! op O+ vooral toen op die foto dat ze geheel zelf haar kleren had uitgezocht
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87744446
Het harembroekje staat zo leuk!
Helaas ligt meneer te tukken dus ik maak straks een foto. Maar ik ben er blij mee.

Nu ben ik knopen op zijn DPAM jasje aan het naaien. Die lieten wel heel snel los. Gek hoor. :{
pi_87744687

O+

ook O+

Wil ik
pi_87744934
Die tweede! O+
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:57:41 #68
313287 Groofsken3
pi_87744985
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:24 schreef Poppejans het volgende:
S. van Groofsken roept bij mij juist ''Knofje''! op O+ vooral toen op die foto dat ze geheel zelf haar kleren had uitgezocht
Wat leuk om te horen :o (wij zijn nl fan van Knofje), maar van die foto weet ik niks(of ik ben het even kwijt, wat had ze ongeveer aan dan?). Dus misschien vergis je je toch. -O-
pi_87744991
Ik vind ze alledrie leuk Sorbo!
Had Isabeau nog niet genoeg jasjes? :D
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:59:06 #70
313287 Groofsken3
pi_87745037
Ik vind S trouwens niet op Knofje lijken hoor. Misschien een beetje in doen en laten, maar uiterlijk niet.
Mijn nichtje Sophie dan weer wel. :P
pi_87745325
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:57 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vind ze alledrie leuk Sorbo!
Had Isabeau nog niet genoeg jasjes? :D
Ze heeft maar één winterjasje. Dat vind ik vrij weinig voor een vrouw.
pi_87745456
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:07 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ow dat valt wel mee ja, ik heb er ook altijd minimaal 2 per kind per seizoen.
Voel mn gevoel had ze er meer haha.
pi_87745607
Nou dat kan ik me best voorstellen, want ik had wat moeite met kiezen en heb er hier aardig wat de revue laten passeren :')
pi_87745868
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:57 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Wat leuk om te horen :o (wij zijn nl fan van Knofje), maar van die foto weet ik niks(of ik ben het even kwijt, wat had ze ongeveer aan dan?). Dus misschien vergis je je toch. -O-
Ik vergis me echt niet, was een buiten foto, jullie waren op weg naar het KDV geloof ik dat erbij stond. Had ze iets gestreepts aan en iets gestippelt en allerlei kleuren O+

Leuk Sorbootje! 2 jasjes is echt serieus handig vind ik, als er eentje vies is/in de was heb je altijd nog een tweede.

Ben erg benieuwd hoe dat harembroekje hem staat Oeke! Zonde van die knopen, ik heb het bij mezelf aaaaltijd met knopen aan een jas dat die er snel afgaan.Was dat van hetzelfde jasje als Niels heeft?
pi_87746037
Ik snap ook niet waarom ze knopen aan jassen niet wat beter vast maken.
Heb zelf gisteren al mn knopen van mn nieuwe jas er extra op vastgemaakt aangezien er al 1 los was.
pi_87746149
Eén van de drukknopen van Isabeau d'r DPAM jasje laat ook al los en van haar rood met lichtblauwe jurkje was meteen een drukknoop los en ik weet niet hoe ik dat moet repareren (die van het jasje kun je vastnaaien, maar die van het jurkje niet... ik overweeg superlijm :') )
pi_87747342
Ja, meneer is wakker! Foto's!

veraf

dichterbij

bewegingsruimte

Ik ben er blij mee!

En die knopen, dat haat ik. }:|
pi_87747457
Ohh O+ het staat hem super leuk Oeke! Ik had het eigenlijk niet verwacht, ik vond het maar een gek broekje :P
Die eerste foto, die lach O+

Knopen die maar met een paar onafgehechte draadjes "vastgezet" zijn :(
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_87747513
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:07 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ik heb er geen.
Ik had een zwarte wollen mantel maar die was stuk en ik heb hem vorige winter weggegooid. Aangezien ik toen zwanger was en het altijd bloedheet had ben ik die winter alleen met vest doorgekomen.
Nu moet ik dus een nieuwe en die heb ik besteld bij H&M online maar die is pas leverbaar in november (belachelijk eigenlijk).

Leah heeft dus 1 Mexx winterjas. Gekregen en ik vind hem eigenlijk niet leuk. Zij krijgt dus ook een nieuwe.
pi_87747623
Oeke, wat een leuke broek! Ko O+ Mette en ik zijn fan van Ko O+

De kleertjes van Miss-sly zijn aangekomen, ziehier ons fotomodelletje in het Tragwerk jurkje O+
Hij is zo lekker, wat warmer, heel fijn met dit weer.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_87747694
wat leuk, wickie :)

mooie kleur, en lekker, dat velours
pi_87747718
Oeke, wat heb je er een geweldig leuke broek van gemaakt. Echt heel erg gaaf!

Dat jurkje staat Mette goed Wickie!
pi_87747787
Mette ziet er heerlijk aaibaar uit in dat jurkje! Wat zal het lekker zacht zijn en het staat haar goed :)

Ko wat staat dat broekje je schattig! :)
Het leek mij ook niets, maar het valt me erg mee als ik het bij hem zo zie staan.
pi_87747969
Dat groen staat Mette erg goed!!

Oeke! _O_ Mail die foto eens naar de H&M met de mededeling dat ze met een simpele verandering van knopen hun afzetmarkt potentieel met 50% vergroten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87748312
oh, dat broekje is van H&M maar met andere knopen?

:D wat goed zeg ^O^
pi_87748380
Haha, grappig al die eerdere twijfels.
Het is een heel lekker en gevoerd broekje.
En ik hou van zulke modellen.
Maar ik moest hem eerlijk gezegd wel live in de winkel zien voor ik besloot hem ook daadwerkelijk te kopen. :Y

Mette, dat staat je goed, dat groene jurkje! O+
Het is wel kort of lijkt dat maar zo?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:32:23 #87
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_87748399
O+ even voor het broekje van Kobus, wat ontzettend leuk!!
Niet mieten! Door gieten!
pi_87748477
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:29 schreef lily het volgende:
oh, dat broekje is van H&M maar met andere knopen?

:D wat goed zeg ^O^
Ja deze was het:

En die knoopjes zijn echt best lelijk, die erop zaten. Heb ze wel bewaard trouwens. Krent die ik ben. :D
pi_87748488
Ja hij is wat kort, maar dat is erg fijn voor het kruipen, en dan kan ie straks mooi door als trui. Dat is het voordeel van een smal meisje, als jurken te kort zijn worden het gewoon truitjes, in de breedte is dan meestal nog genoeg ruimte.
pi_87748536
Ik vind dat zo'n leuk broekje, is die nog te koop bij de Hennes?
pi_87748574
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:34 schreef wickie het volgende:
Ja hij is wat kort, maar dat is erg fijn voor het kruipen, en dan kan ie straks mooi door als trui. Dat is het voordeel van een smal meisje, als jurken te kort zijn worden het gewoon truitjes, in de breedte is dan meestal nog genoeg ruimte.
Oja, dat is wel fijn inderdaad. :Y
Daar denk ik nooit over na. De combinatie kruipen+jurk. Zal wel omdat ik geen meisje heb. ;)
pi_87748597
Jahoor, die is nog te koop op de site.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:38:58 #93
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87748660
Oeke, wat doe je nou! :o Ik vond dat broekje echt zó lelijk op de plaatjes die Huup poste, maar zo met die andere knopen is 'ie ineens leuk! Met Ko erin is het een superbroek! Ik vind z'n vestje trouwens ook echt superleuk!
Heeft Ko nou ook zijn nieuwe schoenen aan op die foto's? Leuk! ^O^

Wickie, wat Meimeltje zegt inderdaad: Mette ziet er heerlijk aaibaar uit zo! O+

Sorbo, ik vind vooral dat 1e jurkje lief!
A grand adventure has begun.
pi_87748707
Geweldig Oeke! Zo zou ik hem meteen gekocht hebben als die in de winkel hing.
pi_87748712
Wat een muts ben ik ook, kijk er gewoon overheen... Die ga ik kopen! Misschien vanmiddag of vrijdag even naar de stad.
pi_87748862
Op welke site's kun je nou echt leuke jongenskleding kopen?

In de winkels heb ik er echt de balen van. (eerste stad in de buurt hier, is nog niet erg groot, dus weinig winkels).

*Zucht*
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:04:47 #97
313287 Groofsken3
pi_87749637
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:21 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik vergis me echt niet, was een buiten foto, jullie waren op weg naar het KDV geloof ik dat erbij stond. Had ze iets gestreepts aan en iets gestippelt en allerlei kleuren O+

Oh, ik weet al welke foto je bedoelt. Maar ik ben het die haar kleren uitkiest hoor ;) . Ze is wel een meisje van de accessoires, muts op, sleutelhanger aan haar kleding, sneeuwschoenen onder een rokje, dat soort fratsen, waardoor mijn kledingkeus voor die dag wel onverwachte wendingen aan kan nemen :P . En in die eigenheid vind ik haar wel wat van Knofje weghebben, maar eigenlijk denk ik dat vele meisjes van die leeftijd zo zijn.

oeke, ik vind het leuk en zag het meteen al voor me. Geen twijfels hier hoor. De enige rede voor mij om het niet te doen was en is mijn portomonnaie -O- .
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:05:35 #98
313287 Groofsken3
pi_87749669
En dat jurkje van Mette vind ik geweldig!!!! De kleuren, de stof, het model, alles ^O^ .
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:09:04 #99
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87749783
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:44 schreef ymme het volgende:
Op welke site's kun je nou echt leuke jongenskleding kopen?

In de winkels heb ik er echt de balen van. (eerste stad in de buurt hier, is nog niet erg groot, dus weinig winkels).

*Zucht*
Wat vind je leuk?
Ik hoor zie hier altijd geklaag over jongenskleding :P
Maar ik zie echt zoveel leuks!

Zowel voor kleintjes als grote.
pi_87750529
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:05 schreef Groofsken3 het volgende:
En dat jurkje van Mette vind ik geweldig!!!! De kleuren, de stof, het model, alles ^O^ .
Grappig, ik de winkel zou ik er met een grote boog omheen gelopen zijn en ik vind het nu ook nog geen mooi jurkje, maar als ik het zo bij Mette zie vind ik het een stuk leuker dan ik zou verwachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')