oh echt? Wat een klein dorp is het hier toch!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:33 schreef snoopy het volgende:
ja!![]()
Ik ben zo ongeveer 3x per week bij jou voor de deur om mijnnaar fysiotherapie te brengen ivm zijn knieoperatie.
Wat een heerlijk mannetje is Kobus toch![]()
Klopt, van haar zijn echt heel donkerbruin terwijl vriend en ik groene ogen hebben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:03 schreef oeke het volgende:
becky, wauw, je kan wel zien van wie Noortje haar mooie ogen heeft! Alleen haar ogen zijn bruin he?
Leuk die sneakertjes eronder.![]()
Ik vind het erg leuk! Sterker nog, het lijkt op het nieuwe jasje met kapotte rits.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef lily het volgende:
Ik vind dit jasje echt wat voor Ivan. Sportief, zonder rare nummers of afbeeldingen. Mijn oudste zou het ook goed staan trouwens.
[ afbeelding ]
Is die van Petit Louie? Ik heb er nog mee in de hand gestaan op de Noordermarkt, exact zulke vestjes in dezelfde kleur en donkergroen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef lily het volgende:
Ik vind dit jasje echt wat voor Ivan. Sportief, zonder rare nummers of afbeeldingen. Mijn oudste zou het ook goed staan trouwens.
[ afbeelding ]
Wat leuk om te horenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:24 schreef Poppejans het volgende:
S. van Groofsken roept bij mij juist ''Knofje''! opvooral toen op die foto dat ze geheel zelf haar kleren had uitgezocht
Ze heeft maar één winterjasje. Dat vind ik vrij weinig voor een vrouw.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:57 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vind ze alledrie leuk Sorbo!
Had Isabeau nog niet genoeg jasjes?
Ow dat valt wel mee ja, ik heb er ook altijd minimaal 2 per kind per seizoen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:07 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ze heeft maar één winterjasje. Dat vind ik vrij weinig voor een vrouw.
Ik vergis me echt niet, was een buiten foto, jullie waren op weg naar het KDV geloof ik dat erbij stond. Had ze iets gestreepts aan en iets gestippelt en allerlei kleurenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:57 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Wat leuk om te horen(wij zijn nl fan van Knofje), maar van die foto weet ik niks(of ik ben het even kwijt, wat had ze ongeveer aan dan?). Dus misschien vergis je je toch.
Ik heb er geen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:07 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ze heeft maar één winterjasje. Dat vind ik vrij weinig voor een vrouw.
Ja deze was het:quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:29 schreef lily het volgende:
oh, dat broekje is van H&M maar met andere knopen?
wat goed zeg
Oja, dat is wel fijn inderdaad.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:34 schreef wickie het volgende:
Ja hij is wat kort, maar dat is erg fijn voor het kruipen, en dan kan ie straks mooi door als trui. Dat is het voordeel van een smal meisje, als jurken te kort zijn worden het gewoon truitjes, in de breedte is dan meestal nog genoeg ruimte.
Oh, ik weet al welke foto je bedoelt. Maar ik ben het die haar kleren uitkiest hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vergis me echt niet, was een buiten foto, jullie waren op weg naar het KDV geloof ik dat erbij stond. Had ze iets gestreepts aan en iets gestippelt en allerlei kleuren![]()
Wat vind je leuk?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:44 schreef ymme het volgende:
Op welke site's kun je nou echt leuke jongenskleding kopen?
In de winkels heb ik er echt de balen van. (eerste stad in de buurt hier, is nog niet erg groot, dus weinig winkels).
*Zucht*
Grappig, ik de winkel zou ik er met een grote boog omheen gelopen zijn en ik vind het nu ook nog geen mooi jurkje, maar als ik het zo bij Mette zie vind ik het een stuk leuker dan ik zou verwachten.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:05 schreef Groofsken3 het volgende:
En dat jurkje van Mette vind ik geweldig!!!! De kleuren, de stof, het model, alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |