abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 oktober 2010 @ 22:40:52 #226
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87774994
Ik kan nog niet eens een knoop vastzetten, daar heb ik m'n vriend voor :')
pi_87775117
Weet je waar ik af en toe over denk? Ik heb 2 breimachines. Maar nog nooit gebruikt. Misschien is een trui voor Ko een goed begin! :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87775199
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:43 schreef oeke het volgende:
Weet je waar ik af en toe over na denk? Ik heb 2 breimachines. Maar nog nooit gebruikt. Misschien is een trui voor Ko een goed begin! :D
doen!!!!
wat leuk!

Ik had vroeger een "breimachine" :D
eigenlijk was het meer een soort rekje waarmee je dan je wol op moest spannen en dan een soort overhaken steeds, maar daar had ik wel veel lol van <3 van de goede sint gekregen :+ net als een microscoopset en een wereldbol enzo in andere jaren, mijn ouders sint kochten toffe cadeaus!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 20 oktober 2010 @ 22:45:43 #229
298315 SacreCoeur
pi_87775215
En als 't een beetje goed gaat aanvragen accepteren. :D (8>
pi_87775354
Haha Huup, wat leuk. Net als zo'n mini weefgetouw. O+
Het is nogal een gedoe die machine. Maar ik vind dat ik hem ook eens moet gebruiken. Om te weten of het uberhaupt wat is.
Mocht het lukken dan zal ik aan je denken SC. Maar het zal nog even op zich laten wachten. Eerst een paar andere projecten afmaken. ;)
pi_87775646
Ha! zoiets was het:

maar dan van plastic en in het oranje of rood ofzo geloof ik, met geel.

Maar ik moet zeggen dat als ik tegen zoiets aanloop als Amélie een jaar of 7 is dat ik het dan wel koop denk ik, kijk dan hoe leuk?! :D

O+

Misschien wat voor jou SC ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87775868
Wat schattig dat houten ding.
En dat brei-ruimteschip ziet er ook leuk uit. Als meisje zou ik er erg blij mee zijn geweest! O+

Ik heb zo'n ding. Maal twee. :')

Die mensen vragen er 300 euro voor. Kan je nagaan hoeveel kindertruien je daar wel niet voor kan kopen. :7
pi_87776090
wauw wat groot :o
en wat duur nog haha. Is dat vol-automatisch ofzo? Die kinderdingetjes die ik ken zijn eigenlijk gewoon echt breien met de hand maar dan zonder breipennen, wat kindvriendelijker om het te leren zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87776213
Nee, dit is gewoon met de hand. Dat hendel schuif je heen en weer en zo breit hij de rijen. Ik heb al wel eens wat gedaan ermee. Maar het inspannen is al een halve dag werk.
Ik heb trouwens niet die standaard, ik moet hem op de tafel bevestigen.
pi_87776629
Ah okay, ja kan me voorstellen dat het een werk is dat inspannen.
Eigenlijk zou je meerdere projecten moeten hebben met dezelfde wol ofzo zodat je niet teveel tijd kwijt bent met inspannen, relatief gezien.

Maar goed, dan zul je waarschijnlijk weer regelmatig nieuwe wol op moeten zetten I guess. Ook weer gedoe.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87776699
Tis ouderwets, dat is het. O+
  woensdag 20 oktober 2010 @ 23:59:19 #237
298315 SacreCoeur
pi_87777892
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef huuphuup het volgende:
Ha! zoiets was het:

[ afbeelding ]

maar dan van plastic en in het oranje of rood ofzo geloof ik, met geel.

Maar ik moet zeggen dat als ik tegen zoiets aanloop als Amélie een jaar of 7 is dat ik het dan wel koop denk ik, kijk dan hoe leuk?! :D
[ afbeelding ]

O+

Misschien wat voor jou SC ;)
Haha!
Ook echt zo'n draai ding aan de zijkant. :')
pi_87782038
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:07 schreef oeke het volgende:
Zojuist tijdens het was opvouwen realiseerde ik me dat Ko inderdaad zo'n soort trui heeft, Claudia.
Mijn vriend noemt dat zijn werkelozen-trui. :D

Enge foto van de werkelozen-trui:
[ afbeelding ]
Deze dame wilde Ko graag even vasthouden op het feestje van de kinderboerderij. P. vond dat goed en maakte er meteen wat foto's van. Maar ze was echt best eng. En ik zie dat aan Ko ook. :{
Kobus! :'( :D

Ik vind die trui stiekem toch wel leuk, hoor. Ik denk dat ik nu ook weet waar dat door komt:

Dat zijn stills uit een film van mijn 3e verjaardag. :D
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87782326
Haha, mooie plaatjes Claudia! Echt zo'n jaren zeventig (tachtig in jouw geval?)film. O+
Ik vind stiekem zo'n Noorse trui superschattig! Als ik een jongentje zou hebben zou ik hem dat lekker opdringen aantrekken ^O^
pi_87782342
Dit was 1983, maar de jaren '70 waren nog volop aanwezig. Volgens mij liep 75% van de verjaardagsvisite in zo'n trui.

Ik had bijpassende beenwarmers. :X
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87782390
Hippe Claudia O+
pi_87784033
Leuk Claudia, Die stills. Vooral die foto van je vader, wat een lieve man in een mooie trui! O+

Ik moet even nuanceren, bedacht ik me vanmorgen, ik bedacht me dat mensen misschien gekwetst zouden kunnen zijn door de term werkelozentrui.
Maar dat heeft vooral met zelfspot te maken.
En absoluut niet om iemand te kwetsen. :N
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 08:33 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind stiekem zo'n Noorse trui superschattig! Als ik een jongentje zou hebben zou ik hem dat lekker opdringen aantrekken ^O^
Ik ook hoor, maar dan wel een echte met rendieren. Of zoals die romper. O+
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:07:45 #243
298315 SacreCoeur
pi_87784253
Alles wat is geweest komt of is al terug.
Denk aan jumpsuits, harembroek, leggings etc.
Toen ik een jaar of 12/13 was kwam 't haltershirtje helemaal terug.
Toevallig had m'n mama er 2 bewaard van 20 jaar geleden ofzo.
Die heb ik alsnog helemaal versleten toen :P

Ik heb al helemaal zin in de Pri dalijk.
pi_87784578
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:58 schreef oeke het volgende:
Wat schattig dat houten ding.
En dat brei-ruimteschip ziet er ook leuk uit. Als meisje zou ik er erg blij mee zijn geweest! O+

Ik heb zo'n ding. Maal twee. :')
[ afbeelding ]
Die mensen vragen er 300 euro voor. Kan je nagaan hoeveel kindertruien je daar wel niet voor kan kopen. :7
ik heb zo'n ding op zolder staan!
om te verkopen :P
komt bij de oma van R vandaan. die gingen verhuizen en moesten m kwijt...
pi_87784735
Ik kom er even tussendoor ;) met een heel ander onderwerp.
Wie weet waar je K3 kleding kunt kopen in de winkel. Dus niet online.
Voor Kims verjaardag gaan we (ik, Kim en mijn moeder) naar K3! En daar hoort dan wel een K3 tshirt oid bij natuurlijk. Dus ik ga vast rondkijken, voor je het weet is het zover. (al is het pas 6 dec dat ze jarig is)
pi_87784764
bij Bart Smit volgens mij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:31:54 #247
298315 SacreCoeur
pi_87784864
Ja en Intertoys/Toys XL.
C&A misschien? daar hebben ze ook veel van Mega Mindy en dat soort gedoe.
pi_87784996
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb zo'n ding op zolder staan!
om te verkopen :P
komt bij de oma van R vandaan. die gingen verhuizen en moesten m kwijt...
Haha, ik heb er een gekregen, ook van de schoonmoeder van mijn zus, ook ivm een verhuizing. En de aner heb ik gekocht voor 20 euro in een kringloop.
Dat die mensen er 300 euro voor vragen is echt van de zotte hoor. 8)7

Leuk Ingrid!. Maar geen idee. K3 is nog niet in ons leven gekomen. :D
pi_87786162
Ik vind die Noorse truien juist heel leuk, die van de V&D die Claudia als eerst liet zien vind ik de leukste, zo'n hagelwitte trui met gebreide rendieren erop vind ik dan weer afschuwelijk.
Sowieso truien met kerstmannen/rendieren :X ik was een paar jaar geleden vlak voor kerst in New York en SERIEUS lopen echt veel mensen daar in hele erge kerst-truien :o

Claudia waaaaauw wat gaaaaf al die kleertjes van OrangeBag(?zegt me niks, ik ga eens googlen) helemaal mijn smaak! Jammer dat de sale dingen alleen nog in kleine maten zijn.
Dat geel gestreepte pakje vind ik echt geweldig
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87786247
Ymme, ik koop heel veel bij H&M al dan niet online,Hema collectie vind ik momenteel ook niks en de broekjes zijn daar soms nog redelijk aan de prijs (vind ik dan)
Ik koop veel tweede/derdehands voor Wolf bij de plaatselijke kringloop of rommelmarkten.
Merkkleding heeft hij wel wat van, ik combineer het dan zo dat ik een goedkoper broekje heb en dan daarboven een wat duurder shirt.
Maar het meeste wat hij heeft is vrij goedkoop eigenlijk, ik heb liever veeeel kleding voor weinig dan een paar dure stukken.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')