quote:doen!!!!Op woensdag 20 oktober 2010 22:43 schreef oeke het volgende:
Weet je waar ik af en toe over na denk? Ik heb 2 breimachines. Maar nog nooit gebruikt. Misschien is een trui voor Ko een goed begin!
quote:Haha!Op woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef huuphuup het volgende:
Ha! zoiets was het:
[ afbeelding ]
maar dan van plastic en in het oranje of rood ofzo geloof ik, met geel.
Maar ik moet zeggen dat als ik tegen zoiets aanloop als Amélie een jaar of 7 is dat ik het dan wel koop denk ik, kijk dan hoe leuk?!![]()
[ afbeelding ]
Misschien wat voor jou SC
quote:Kobus!Op woensdag 20 oktober 2010 22:07 schreef oeke het volgende:
Zojuist tijdens het was opvouwen realiseerde ik me dat Ko inderdaad zo'n soort trui heeft, Claudia.
Mijn vriend noemt dat zijn werkelozen-trui.![]()
Enge foto van de werkelozen-trui:
[ afbeelding ]
Deze dame wilde Ko graag even vasthouden op het feestje van de kinderboerderij. P. vond dat goed en maakte er meteen wat foto's van. Maar ze was echt best eng. En ik zie dat aan Ko ook.
quote:Ik ook hoor, maar dan wel een echte met rendieren. Of zoals die romper.Op donderdag 21 oktober 2010 08:33 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind stiekem zo'n Noorse trui superschattig! Als ik een jongentje zou hebben zou ik hem dat lekkeropdringenaantrekken
quote:ik heb zo'n ding op zolder staan!Op woensdag 20 oktober 2010 22:58 schreef oeke het volgende:
Wat schattig dat houten ding.
En dat brei-ruimteschip ziet er ook leuk uit. Als meisje zou ik er erg blij mee zijn geweest!![]()
Ik heb zo'n ding. Maal twee.![]()
[ afbeelding ]
Die mensen vragen er 300 euro voor. Kan je nagaan hoeveel kindertruien je daar wel niet voor kan kopen.
quote:Haha, ik heb er een gekregen, ook van de schoonmoeder van mijn zus, ook ivm een verhuizing. En de aner heb ik gekocht voor 20 euro in een kringloop.Op donderdag 21 oktober 2010 10:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb zo'n ding op zolder staan!
om te verkopen
komt bij de oma van R vandaan. die gingen verhuizen en moesten m kwijt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |