quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:29 schreef Twinkly het volgende:
En weer verder met het geblaat!!
Grappigvind Lente en S stoer, Senna schattig, Evie en Amelie lieflijk en Isabeau is lief gekleed maar heeft een ontzettend ondeugende uitstraling. Ivan vind ik inderdaad een wat klassiek uiterlijk hebben en Wolf en R zachtaardig. En Harry is een ondeugend kaboutertje.
En Niels dan? (ik vind hem nu een kleverige appelstroop uitstraling hebben)
Volgens mij is dat bij hello kitty spul bijna onmogenlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:32 schreef oeke het volgende:
Bla Bla Bla, ehm, daarvan kan ik me voorstellen dat je er niet helemaal blij mee was. Heel anders dan ik me voorstelde. Ik maakte er in mijn hoofd iets smaakvollers van.![]()
Dat vind ik een heel mooie omschrijving. Ik krijg bij Niels het gevoel dat hij erg openstaat voor de wereld; hij wil graag ontdekken, is gretig en heeft een sterk temperament. En tegelijkertijd geeft die openheid hem iets kwetsbaars; ik vind hem ook een heel gevoelig jongetje. En al die eigenschappen komen het meest tot uiting in zijn mooie ogen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
Ik vind Willow heel eigengereid. Dat wil zeggen, ze lijkt alles altijd haarfijn door te hebben en is daar zelf heel content mee. Dat komt het meest tot uiting in haar sarcastische blikken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:36 schreef innepin het volgende:
Willow is (naast mooi en lief natuurlijk) volgens mij gewoon een boefje. Eensch?
Ja, hij zit met andere kleren al in maat 92, maar H&M valt groot. Vind ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, heel graag! Draagt hij die nu nog?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:36 schreef oeke het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie je dat LOGG gedoe gelukkig niet zo goed als op dat blauwe shirtje.
[ afbeelding ]
Schoenen met klittenband!
[ afbeelding ]
Zoals ik hem graag zie!
En zo zag hij eruit toen ik laatst thuis kwam. Na zijn slaapje had P. hem een geheel nieuwe outfit aan gedaan.
Dat LOGG-gedoe valt zo inderdaad niet echt op! Ik vind dat wit een stuk beter dan al die andere kleuren. En die schoentjes zien er zo juist hartstikke leuk uit! Ik had niet van mezelf verwacht dat ik die stijl leuk zou vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die laatste foto is te erg.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Jawel, ik ben speciaal direct na mijn laatste les naar huis gegaan om nog even te kunnen studerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:41 schreef lily het volgende:
Hebben jullie niets te doen ofzo
net vorige topic gescrold
Oja, ik ga even een dutje doen, nu Ko slaapt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:41 schreef lily het volgende:
Hebben jullie niets te doen ofzo
net vorige topic gescrold
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |