twitteraccount is nep.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:58 schreef pberends het volgende:
Dom wijf... zeker Marokkaanse humor.
Oh het wordt steeds gekkerquote:
nee. ze wil juist niet in de media.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel grappig. Maar zit ze wel bij DWDD of P&W? Staat niks op de sites.
Hertsenbergquote:
quote:''Alleen als het door geslachtsdrift is vertroebeld, kan het mannelijk intellect het onvolgroeide geslacht, met de smalle schouders, brede heupen en korte beentjes het schone geslacht noemen, want heel de schoonheid ervan hangt samen met die drift. Het zou beter zijn om het vrouwelijk geslacht het onesthetische te noemen. Voor muziek, voor poëzie en voor de beeldende kunsten zijn zij geen van allen werkelijk gevoelig of ontvankelijk; als ze doen alsof ze dat wel zijn, is het alleen naäperij uit behaagzucht. Ze zijn niet in staat een zuiver objectieve interesse voor iets te hebben, en de reden daarvan is denk ik de volgende. De man streeft naar een directe beheersing van de dingen, door ze te begrijpen of te onderwerpen. Maar de vrouw is altijd en overal uitsluitend aangewezen op een indirecte beheersing, namelijk via de man, en hij is de enige die zij direct moet beheersen. Daarom ligt het in de aard van de vrouw om alle dingen alleen maar te beschouwen als middel om een man te veroveren, en hun interesse in iets anders is altijd maar geveinsd, is enkel een omweg, dat wil zeggen loopt uit op koketterie en naäperij. ''
Haar hersens iets meer dan 2x zoveel als die van jou.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoeveel zou die Jongerius wegen
Ze is dan ook een ware intellectueel.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Haar hersens iets meer dan 2x zoveel als die van jou.
Ze studeerde cum laude af in de sociaal economische geschiedenis aan de Rijksuniversiteit Utrecht.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:55 schreef AryaMehr het volgende:
Ze is dan ook een ware intellectueel.
Alsof intellect gecorreleerd is aan iemands opleiding. Genoeg mensen op de universiteit die met een hoop discipline en wilskracht hun gewenste doel bereiken, maar verder nauwelijks enig intellect bezitten. Derhalve maakt kennis nog geen wijsheid. Jongerius is geen intellectueel noch schat ik haar enigszins hoog in.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze studeerde cum laude af in de sociaal economische geschiedenis aan de Rijksuniversiteit Utrecht.
Jij ook?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 03:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alsof intellect gecorreleerd is aan iemands opleiding. Genoeg mensen op de universiteit die met een hoop discipline en wilskracht hun gewenste doel bereiken, maar verder nauwelijks enig intellect bezitten. Derhalve maakt kennis nog geen wijsheid. Jongerius is geen intellectueel noch schat ik haar enigszins hoog in.
Volgens mij zitten we met zijn allen op een forum, wat erin resulteert dat er voornamelijk meningen worden gepost. Voor de rest ken jij noch anderen hier op Fok! mij, dus een dergelijke kwalificatie is overbodig.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 03:19 schreef Zehra het volgende:
Alsof er ook maar iemand is die het enigszins iets kan schelen hoe jij iemand inschat die in alles jouw meerdere isLaten we eerlijk zijn: jij mag nog niet in haar schaduw staan.
Nee, jij krikt het niveau op wil je zeggen.quote:De eerste reacties in dit topic laten goed zien hoe het met de intelligentie van de gemiddelde fokker gesteld is trouwens.
Waarom zou je een post als deze daadwerkelijk plaatsen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 03:19 schreef Zehra het volgende:
[..]![]()
Alsof er ook maar iemand is die het enigszins iets kan schelen hoe jij iemand inschat die in alles jouw meerdere isLaten we eerlijk zijn: jij mag nog niet in haar schaduw staan.
De eerste reacties in dit topic laten goed zien hoe het met de intelligentie van de gemiddelde fokker gesteld is trouwens. Je lacht je doodAan de andere kant is het zéér triest dat bijvoorbeeld iemand als Onno Hoes nog door een zwakwinnig persoon wordt neergezet als een halve vrouw. Nee, dan ben je goed bezig
quote:Niemand is blij met een hoge energierekening....
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:45 schreef marcodej het volgende:
Als Leontien zo tegen me zou bléren, zou ik direct rechtsomkeert maken.
quote:3 totaal onboeiende gasten? Nee natuurlijk keek niemand.
quote:Ze.Op donderdag 21 oktober 2010 21:23 schreef pberends het volgende:
Amal? Heeft ie geen voor- of achternaam?
quote:Bloed willen wij zien, en veel ook.Op donderdag 21 oktober 2010 22:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop op een mooie islamiet vs. anti-islam clash.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bloed willen wij zien, en veel ook.
quote:Vooral dat laatste ja.Op donderdag 21 oktober 2010 23:06 schreef golfer het volgende:
Blijft een belachelijk systeem, die juryrechtspraak in België en daarna niet eens meer hoger beroep mogelijk.
quote:Er is ook nog een Europese hof. Het hoogste rechtelijke orgaan van Europa. Zou je daar niet heen kunnen als belg?Op donderdag 21 oktober 2010 23:06 schreef golfer het volgende:
Blijft een belachelijk systeem, die juryrechtspraak in België en daarna niet eens meer hoger beroep mogelijk.
quote:Hoger beroep is niet mogelijk.Op donderdag 21 oktober 2010 23:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Er is ook nog een Europese hof. Het hoogste rechtelijke orgaan van Europa. Zou je daar niet heen kunnen als belg?
quote:Dat zou kunnen, maar dan nog heb je het europese hof. Daarom vind ik het raar. In Nederland kan je in hoger beroep gaan tot het europese hof.Op donderdag 21 oktober 2010 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoger beroep is niet mogelijk.
quote:Dat hof kijkt alleen maar naar de procedures en evt fouten daarbij niet naar de inhoud van de zaak.Op donderdag 21 oktober 2010 23:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan nog heb je het europese hof. Daarom vind ik het raar. In Nederland kan je in hoger beroep gaan tot het europese hof.
quote:Oh, dat zou kunnen. Zo ver weet ik er nou ook weer niet vanOp donderdag 21 oktober 2010 23:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat hof kijkt alleen maar naar de procedures en evt fouten daarbij niet naar de inhoud van de zaak.
quote:Want?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Klaag die gek dan aan die je aanreed.
quote:Omdat ze zit te zeuren over discriminatie en daar Wilders de schuld van geeft.
quote:Welke feiten?Op donderdag 21 oktober 2010 23:24 schreef Kwaliteit het volgende:
Altijd maar wijzen naar Geert Wilders, terwijl het feiten zijn.
quote:Nee, is dat een vereiste?
quote:Idd, de gemiddelde PVV-stemmer neemt alles wat geert zegt voor zoete koek aan, feiten checken doen ze niet.
quote:Joh negerenOp donderdag 21 oktober 2010 23:27 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Idd, de gemiddelde PVV-stemmer neemt alles wat geert zegt voor zoete koek aan, feiten checken doen ze niet.
quote:Je hoeft geen PVV gestemd te hebben om dit gezeik te vinden.Op donderdag 21 oktober 2010 23:27 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Idd, de gemiddelde PVV-stemmer neemt alles wat geert zegt voor zoete koek aan, feiten checken doen ze niet.
quote:Zeker vanuit haar perspectief.
quote:Als op deze manier je familie wordt beledigd, dan kan ik best voorstellen dat je dan op je pik bent getrapt...
quote:Mijn god wat wil je nu zeggen?Op donderdag 21 oktober 2010 23:28 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je hoeft geen PVV gestemd te hebben om dit gezeik te vinden.
Dikke mensen en lelijke mensen worden ook gediscrimineerd, het leven is nou eenmaal hard, je kunt niet altijd Wilders overal de schuld van geven
quote:Ja als mensen je zo bejegenen, dat moet allemaal maar gewoon kunnen he, gezellige boel wordt het dan.
quote:Ja maar een zaak maken?Op donderdag 21 oktober 2010 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als op deze manier je familie wordt beledigd, dan kan ik best voorstellen dat je dan op je pik bent getrapt...
quote:Ehm leuk is het niet maar beledigen is niet nieuw. En klaag dan die man aan.Op donderdag 21 oktober 2010 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ja als mensen je zo bejegenen, dat moet allemaal maar gewoon kunnen he, gezellige boel wordt het dan.
quote:ikweethetooknietOp donderdag 21 oktober 2010 23:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wanneer komt de zapp service
Dit geouwehoeren die Belg is zo fout als de hel
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat overal Wilders altijd bij gehaald wordt
quote:Ik heb ook een beetje een probleem met de reacties in dit topic. Prima dat je het niet eens bent met deze vrouw en de rechtszaak die tegen Geert Wilders wordt gevoerd (ik heb er ook mijn vraagtekens bij). Maar dat betekent nog niet dat je deze vrouw voor jankwijf e.d. moet uitmaken. Het is iemand die geconfronteerd wordt met een bepaalde stemming in dit land. Dat is ook probleem dat je - naar mijn mening - serieus moet nemen.Op donderdag 21 oktober 2010 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker vanuit haar perspectief.
Maar als ook hier al meteen als ze in beeld komt en voordat er geluisterd naar haar is wordt geroepen dat het weer zo'n vervelende allochtoon is (nog verkeerd geschreven ook) weet je meteen ook weer waarom die PVV zo groot is geworden.
quote:Dan klaag je man aan.Op donderdag 21 oktober 2010 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom niet? Als een Imam roept dat homo's dood moeten, dan wordt die ook aangeklaagd.
quote:tja loze woorden ook, er omheen draaien, maar je ondertussen sympatiseren met een op z'n minst opmerkelijke club.Op donderdag 21 oktober 2010 23:33 schreef alors het volgende:
Wat een rare kop heeft die kerel, zo... Tell Sell Amerikaans, te bruin....
quote:Nee hoor ... niet echt.Op donderdag 21 oktober 2010 23:37 schreef golfer het volgende:
De afgang van die man is wel compleet nu.![]()
Ik neem aan dat kwaliteitsusers zoals Kwaliteit het wel volledig met hem eens zullen zijn.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:37 schreef golfer het volgende:
De afgang van die man is wel compleet nu.![]()
Ik neem aan dat kwaliteitsusers zoals Kwaliteit het wel volledig met hem eens zullen zijn.
quote:Henk en Ingrid snappen deze taalOp donderdag 21 oktober 2010 23:38 schreef alors het volgende:
Hahaah wat een dom figuur, jahoor, alsof mensen zo pratenin die klasse misschien wel ja
laten we dat maar niet als de norm verheffen.
quote:Maar o wee als een Marokkaan zich zo gedraagtOp donderdag 21 oktober 2010 23:37 schreef venomsnake het volgende:
Haha, "het is gewoon een manier van emoties uiten van de engelsen"
Niets aan het handje.
quote:Maar dan mag je er niks van zeggen want dan ben je een domme PVV-er.Op donderdag 21 oktober 2010 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maar o wee als een Marokkaan zich zo gedraagt
quote:Die horen hier dan ook niet thuisOp donderdag 21 oktober 2010 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maar o wee als een Marokkaan zich zo gedraagt
quote:GroenLinks keurt het ook af als Marokkanen geweld gebruiken hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 23:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan mag je er niks van zeggen want dan ben je een domme PVV-er.
quote:Ik ben zo liefOp donderdag 21 oktober 2010 23:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die horen hier dan ook niet thuis![]()
Wel lief blijven he
quote:zuchtOp donderdag 21 oktober 2010 23:43 schreef MilaNL het volgende:
[..]
GroenLinks keurt het ook af als Marokkanen geweld gebruiken hoor.
quote:Er is een gigantisch verschil tussen je beklag doen over een incident, en een hele bevolkingsgroep associëren met bepaalde incidenten.Op donderdag 21 oktober 2010 23:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan mag je er niks van zeggen want dan ben je een domme PVV-er.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Respect dat hij het zo goed en rustig onder woorden kan brengen.
quote:Wat is zijn moerstaal?Op donderdag 21 oktober 2010 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt wel de vader van Michael Jackson die zijn eigen platenlabel plugt na de dood van z'n zoon.
quote:Dat is wel heel cynisch...je zou haast denken dat je fan van Johan Derksen bent.Op donderdag 21 oktober 2010 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt wel de vader van Michael Jackson die zijn eigen platenlabel plugt na de dood van z'n zoon.
quote:Netjes inderdaad en hij vond ook nog tijd om reclame te maken voor z'n opera.Op donderdag 21 oktober 2010 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Respect dat hij het zo goed en rustig onder woorden kan brengen.
quote:Helaas niet.
quote:Even een belletje naar 'gay alert' en dan gaan ze homo-acceptatie kweken in de buurt ofzo.Op donderdag 21 oktober 2010 23:57 schreef Lkw het volgende:
[..]
Helaas niet.
Toevallig of niet, net in de aankondiging van het Journaal -> inwoner van Lombok (Utrecht) weggepest uit zijn huis. Is ook een vorm van geweld.
quote:Iedereen in de 2e kamer, ook de "linkse kerk" , keurt geweld af...Op donderdag 21 oktober 2010 23:57 schreef Lkw het volgende:
[..]
Helaas niet.
Toevallig of niet, net in de aankondiging van het Journaal -> inwoner van Lombok (Utrecht) weggepest uit zijn huis. Is ook een vorm van geweld.
quote:Ze maakte haar punt niet al te best. Maar die kerel van de DDL met zijn 'Ik zie een bezorgde meneer' en die stelt dat het in Engeland normaal is om de moslims het branden in de hel toe te wensen sloeg alles. Dat vrouwke was duidelijk emotioneel, en wist haar punt niet goed te maken. En jammergenoeg is het voor een hoop mensen moeilijk om zich te verplaatsen in de positie van een particuilariteit. Zeker eentje die maatschappelijk zo onder vuur staat, en waar veel mensen heel simplistisch makkelijk in mee gaan. Die mevrouw bedoelde gewoon dat er de laatste jaren door Wilders bepaalde fatsoensbarrières weggenomen zijn, waardoor mensen zich makkelijker als zodanig gedragen. En ook het nadenken over zaken is niet meer belangrijk. We vinden iets, en dus is het waar. En de verdediging is Wilderiaans: Het ìs zo. De onderbouwing is niet belangrijk.Op donderdag 21 oktober 2010 23:30 schreef fespo het volgende:
wat een jankwijf.
"ja ik ben aangepast."
"waarom voelt u zich aangesproken?"
"omdat mijn moeder een hoofddoek draagt."
ja gvd, die is dus niet aanpast, spreekt vast geen Nederlands, dus waar hebben we het over. "aangepast"
quote:Dat Feyenoord een kut-cluppie is die gaat degraderen.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:03 schreef PIETR het volgende:
Ben wat later ingeschakeld. Welk punt wilde die Moslima nou maken?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat Feyenoord een kut-cluppie is die gaat degraderen.
quote:Ze was pissed off dat ze verantwoordelijk wordt geacht voor de misstanden van een minderheid en dat zij en haar familie op een schandelijke manier wordt bejegend door de grote blonde leider. Eerlijk gezegd heeft ze wel een punt.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:03 schreef PIETR het volgende:
Ben wat later ingeschakeld. Welk punt wilde die Moslima nou maken?
quote:ehm ja, maar er is geen partij die voor dat wegpesten is ofzo....Op donderdag 21 oktober 2010 23:57 schreef Lkw het volgende:
[..]
Helaas niet.
quote:ze moet niet alleen de schuld bij wilders neerleggen maar ook bij radicale imamsOp vrijdag 22 oktober 2010 00:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze was pissed off dat ze verantwoordelijk wordt geacht voor de misstanden van een minderheid en dat zij en haar familie op een schandelijke manier wordt bejegend door de grote blonde leider. Eerlijk gezegd heeft ze wel een punt.
quote:Wel een religie die een voedingsbodem creëert voor dergelijke haat. Zou men dezelfde argumentatie hanteren dan zou men ook een rechtszaak tegen de islam of haar vertegenwoordigers kunnen beginnen.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:10 schreef TUFKAL het volgende:
ehm ja, maar er is geen partij die voor dat wegpesten is ofzo....
quote:Ja. Ik begrijp inmiddels dat je het politiek bedoelde idd, ik vatte je opmerking te breed op..Op vrijdag 22 oktober 2010 00:10 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ehm ja, maar er is geen partij die voor dat wegpesten is ofzo....
quote:Tuurlijk is Wilders niet verantwoordelijk voor het anti-moslim sentiment in Nederland. Wilders is niet de kip, maar het ei.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:09 schreef evert het volgende:
toch even kritische opmerking over deze mevrouw bij PenW. Het feit dat zij op straat beledigd wordt is natuurlijk schandalig. Maar waarom legt zij de schuld bij Wilders neer en klaagt ze hem aan?
Dit beeld wordt in minimaal dezelfde orde van grootte veroorzaakt door haat-imams die bijv. joden en homo's beledigen. Die zorgen voor een beeld waar zij ook last van heeft.
Waarom klaagt ze dit soort haat-imams niet aan?
quote:ja dat is dan ook verwerpelijk een rechtszaak beginnen over het vrije woord.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wel een religie die een voedingsbodem creëert voor dergelijke haat. Zou men dezelfde argumentatie hanteren dan zou men ook een rechtszaak tegen de islam of haar vertegenwoordigers kunnen beginnen.
quote:Dat bedoel ik te zeggen. Mevrouw begrijpt niet dat haar motivatie om een aanklacht tegen Wilders in te dienen precies tegen haar gebruikt kan worden.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:13 schreef TUFKAL het volgende:
ja dat is dan ook verwerpelijk een rechtszaak beginnen over het vrije woord.
quote:Oke dan snap ik niet dat je me quoteOp vrijdag 22 oktober 2010 00:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik te zeggen. Mevrouw begrijpt niet dat haar motivatie om een aanklacht tegen Wilders in te dienen precies tegen haar gebruikt kan worden.
quote:Mooi verwoordOp vrijdag 22 oktober 2010 00:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tuurlijk is Wilders niet verantwoordelijk voor het anti-moslim sentiment in Nederland. Wilders is niet de kip, maar het ei.
quote:En vooral bij allerlei groepen probleemjongeren van moslimhuize, die hele buurten naar de kloten helpen. Die zorgen nog wel voor de grootste negatieve reclame voor de islam en de hele cultuur eromheen.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:12 schreef evert het volgende:
[..]
ze moet niet alleen de schuld bij wilders neerleggen maar ook bij radicale imams
quote:Je kunt toch niet een complete bevolkingsgroep in een hoek drukken omdat een minderheid de boel verpest? Ik ben katholiek opgegroeid...ben ik er dan verantwoordelijk voor dat priesters hun leuter zo nu en dan in een kleuter steken?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:19 schreef Lkw het volgende:
[..]
En vooral bij allerlei groepen probleemjongeren van moslimhuize, die hele buurten naar de kloten helpen. Die zorgen nog wel voor de grootste negatieve reclame voor de islam en de hele cultuur eromheen.
quote:nee, maar voel jij je geroepen om iedereen aan te klagen die kindermisbruik gelijk stelt aan de katholieke kerk?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt toch niet een complete bevolkingsgroep in een hoek drukken omdat een minderheid de boel verpest? Ik ben katholiek opgegroeid...ben ik er dan verantwoordelijk voor dat priesters hun leuter zo nu en dan in een kleuter steken?
quote:Ja ja, natuurlijk heb je gelijk. Maar zo werkt het niet op straat en in de beleving van mensen. Daarbij is die minderheid voor een hele hoop mensen inmiddels veel te groot geworden om jouw genuanceerde redenatie te kunnen onderschrijven.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt toch niet een complete bevolkingsgroep in een hoek drukken omdat een minderheid de boel verpest? Ik ben katholiek opgegroeid...ben ik er dan verantwoordelijk voor dat priesters hun leuter zo nu en dan in een kleuter steken?
quote:Geen bewijzen gezien. Heb je enige twijfel over haar woorden ?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:12 schreef DrDentz het volgende:
Is het wel bewezen dat iemand met een auto op haar is ingereden en daarna uit z'n raampje schreeuwde: "Wilders heeft gelijk!"? Lijkt me bijna een 'te mooi' dramatisch verhaal om mee aan te geven dat Wilders en zijn aanhangers vandalen zijn, maar de Henk en Ingrids van Nederland zijn tot nu toe niet bezig met aanslagen op moslims.
quote:Ja, maar ook over dat andere verhaal. Een Marokkanen-hater die graag naar Marokko wil en niet door heeft dat ze tegen een Marokkaan aan het praten is. Meisje lijkt me een fantast.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen bewijzen gezien. Heb je enige twijfel over haar woorden ?
quote:MeisjeOp vrijdag 22 oktober 2010 00:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja, maar ook over dat andere verhaal. Een Marokkanen-hater die graag naar Marokko wil en niet door heeft dat ze tegen een Marokkaan aan het praten is. Meisje lijkt me een fantast.
quote:Meer graagOp vrijdag 22 oktober 2010 00:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Zozo Die dame gaat lekker tekeer daar!
quote:Helaas..
quote:Ik kan heel slecht tegen mensen die beginnen te schreeuwen als ze hun punt willen maken.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Zozo Die dame gaat lekker tekeer daar!
quote:Lijkt me zeer stug inderdaad. In ieder geval als die automobilist geen bekende van haar was en zij eruit zag als aan tafel bij P&W. Ze ziet er immers niet uit als een typische moslima. Maar goed, ik heb dat gesprek met haar niet gezien.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen bewijzen gezien. Heb je enige twijfel over haar woorden ?
quote:Ja maar uhmm HALOOHOO?!, Wilders beledigt d'r moeder!Op vrijdag 22 oktober 2010 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan heel slecht tegen mensen die beginnen te schreeuwen als ze hun punt willen maken.
quote:Precies volledig met je eensOp vrijdag 22 oktober 2010 00:09 schreef evert het volgende:
toch even kritische opmerking over deze mevrouw bij PenW. Het feit dat zij op straat beledigd wordt is natuurlijk schandalig. Maar waarom legt zij de schuld bij Wilders neer en klaagt ze hem aan?
Dit beeld wordt in minimaal dezelfde orde van grootte veroorzaakt door haat-imams die bijv. joden en homo's beledigen. Die zorgen voor een beeld waar zij ook last van heeft.
Waarom klaagt ze dit soort haat-imams niet aan?
quote:Is vaker een irritant trekje bij zogenaamd geïntegreerde moslima's. Denk oa aan die vreselijke Elatik (PvdA), die pas (gelukkig) gewipt is in Oost / Watergraafsmeer.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan heel slecht tegen mensen die beginnen te schreeuwen als ze hun punt willen maken.
quote:Ik zou idd 50/50 Televizier en Wilders-proces doen. Maar Pauw & Witteman willen het liever over ONZIN hebbenOp vrijdag 22 oktober 2010 17:07 schreef bierjoost het volgende:
De uitzending zal wel omgegooid worden met het Wilders proces in het achterhoofd
quote:GeenStijl.nl is een paar deuren verder op het internet.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:55 schreef Lkw het volgende:
[..]
Is vaker een irritant trekje bij zogenaamd geïntegreerde moslima's. Denk oa aan die vreselijke Elatik (PvdA), die pas (gelukkig) gewipt is in Oost / Watergraafsmeer.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 17:07 schreef bierjoost het volgende:
De uitzending zal wel omgegooid worden met het Wilders proces in het achterhoofd
quote:Dit is net het punt. Dit is niet waar het om gaat. Het gaat erom dat Wilders volgens deze mevrouw het debat vergiftigd heeft waardoor dergelijk gedrag tegen moslims, en zelfs ook andere allochtonen, veel makkelijker en sneller vertoond wordt. Zoals ik al zei, verwoordde ze het niet goed. Maar aangezien ze het ook had over dat ze van jongs aan af al met discriminatie te maken heeft, geeft dat een verschil aan tussen toen en nu.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tuurlijk is Wilders niet verantwoordelijk voor het anti-moslim sentiment in Nederland. Wilders is niet de kip, maar het ei.
quote:Ja. Jammer.
quote:Omdat het nog niet begonnen is. Denk je ooit na voor je post? Ook zo'n overbodige vraag.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom zie ik reclame op 1??
quote:in de tv gids zie ik 23:00 staan, dus daaromOp vrijdag 22 oktober 2010 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat het nog niet begonnen is. Denk je ooit na voor je post? Ook zo'n overbodige vraag.
quote:Harry de Winter: 'Dat boek is in het Hebreeuws dat spreekt u niet..'
quote:Een geile beer die op Eva ligt.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe zou Moszcowitz in zijn vrije tijd zijn?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hans Jansen = super intellectmisschien nog wel intelligenter dan Bram
quote:Minister van vreemdelingszaken in kabinet Geert 1Op vrijdag 22 oktober 2010 23:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hans Jansen = super intellectmisschien nog wel intelligenter dan Bram
quote:Wat een passie voor zijn werkOp vrijdag 22 oktober 2010 23:24 schreef Zolcon het volgende:
Moscowicz is nu gewoon de rechtszaak verder aan het voeren. Hij gaat gewoon buiten het systeem om gebruik maken van juryrechtspraak.
quote:tja zo kun je het ook zien.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat een passie voor zijn werk
quote:Dit.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:26 schreef Zolcon het volgende:
"ik zal u ook vertellen waarom ik dat zeg."
blablabla
ISRAEL. Daar wil ik het niet over hebben.
Maar ik zeg het even
quote:Ach, Bram kon 'm waarschijnlijk als enige, en iig als beste, beantwoorden.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:28 schreef Toad het volgende:
Volgens mij vroeg Eric iets aan Hans, Bram.
quote:Geert is de buikspreekpop van Hans.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:30 schreef TUFKAL het volgende:
Geert belt Hans ongetwijfeld vantevoren voor hij er weer zo'n prachtige oneliner uitpoept.
quote:Kan hij een uurtje alles even uitleggen, doet hij graag.......tenminste als hij dat nog even mag zeggenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:36 schreef henkde_j het volgende:
Ze hadden net zo goed alleen moscovic kunnen uitnodigen
quote:Eva houdt het niet meer.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:36 schreef henkde_j het volgende:
Ze hadden net zo goed alleen moscovic kunnen uitnodigen
quote:Maar hij wil het eigenlijk niet echt zeggen. Maar toch wil hij het graag even aanstippen.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:37 schreef Yankee het volgende:
[..]
Kan hij een uurtje alles even uitleggen, doet hij graag.......tenminste als hij dat nog even mag zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Pfff die Eva. Die heeft me toch een flink monoloog van Bram moeten horen. Ze is gebrainwashed, als ik dat mag zeggen.
quote:Dat is wel vaker zo met gasten. Zijn 7 minuten komen straks.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:38 schreef Lizzzzzzy het volgende:
Goede aflevering inderdaadCorton zit er wel een beetje voor piet snot bij
quote:Smeets moet er nog bij. " mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen"Op vrijdag 22 oktober 2010 23:39 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Pfff die Eva. Die heeft me toch een flink monoloog van Bram moeten horen. Ze is gebrainwashed, als ik dat mag zeggen.
quote:Brammetje is ook jaren jonger dan ik en denkt ook alles te weten.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:37 schreef Zolcon het volgende:
Ben ik de enige die die journalist soms een beetje irritant vindt?
Hij weet ALLES, al denkt hij zelf. Hoe oud is hij, 30? komop zeg
quote:Moscowitcz zit veel teveel in theorie. Hij zou eens gewoon een dagje op straat lopen. Ik zie hem altijd in zijn veel te asociale Aston-Martin.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Brammetje is ook jaren jonger dan ik en denkt ook alles te weten.
quote:Je krijgt wel een stoot op je bek van hem als je niet uitkijkt.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:46 schreef Zolcon het volgende:
Ik vind Hero altijd wel de sympathiekste PVV'er. Hij is iemand waar je nog een serieus debat mee kunt hebben. Hij ontloop ook debatten niet maar doet er gewoon aan mee.
misschien is het omdat hij altijd vrolijk is
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:46 schreef Zolcon het volgende:
Ik vind Hero altijd wel de sympathiekste PVV'er. Hij is iemand waar je nog een serieus debat mee kunt hebben. Hij ontloop ook debatten niet maar doet er gewoon aan mee.
quote:Dat is allemaal uit ijdelheid en hij is voornamelijk een asociale, onbetrouwbare klootzak. Vrij weinig positiefs over te melden.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:46 schreef Zolcon het volgende:
quote:Met hem kan je wel gezellig de kroeg in. De rest niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je krijgt wel een stoot op je bek van hem als je niet uitkijkt.
quote:Hij verpest de interessante uitzending met een depri-item
quote:Serieus debat met BrinkmanOp vrijdag 22 oktober 2010 23:46 schreef Zolcon het volgende:
misschien is het omdat hij altijd vrolijk is
quote:Juist. Ik zie 'm altijd kloten, maar wat hij precies is snap ik nog steeds niet. Mislukte BN'erOp vrijdag 22 oktober 2010 23:49 schreef Lagrinta het volgende:
Corton ongelofelijke loser. Beetje op Pinkflop staan en met 40 jaar nog eens tattoos nemen.
quote:Niet de enige nee, ik ben het met je eens. Zijn uitstraling is die van een enorme arrogante kwast die je het liefst op z'n bek zou willen timmeren. Maar puur inhoudelijk is hij volgens mij wel okee.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:37 schreef Zolcon het volgende:
Ben ik de enige die die journalist soms een beetje irritant vindt?
Hij weet ALLES, al denkt hij zelf. Hoe oud is hij, 30? komop zeg
quote:GustavOp vrijdag 22 oktober 2010 23:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
Niet de enige nee, ik ben het met je eens. Zijn uitstraling is die van een enorme arrogante kwast die je het liefst op z'n bek zou willen timmeren. Maar puur inhoudelijk is hij volgens mij wel okee.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Juist. Ik zie 'm altijd kloten, maar wat hij precies is snap ik nog steeds niet. Mislukte BN'er.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:49 schreef Lagrinta het volgende:
Corton ongelofelijke loser. Beetje op Pinkflop staan en met 40 jaar nog eens tattoos nemen.
quote:Ik vind hem gewoon irritant, evenals tattoes.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:52 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hij kiest toch niet voor het BN-er zijn? Omdat jij niet weet wat hij doet is hij mislukt natuurlijk.
quote:Dat is duidelijker en eens over tattoes.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon irritant, evenals tattoes.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:54 schreef pberends het volgende:
"Laten we ervan uitgaan dat iedereen kan lezen"
Nou, toch nog een leuke grap van Corton.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:48 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat is allemaal uit ijdelheid en hij is voornamelijk een asociale, onbetrouwbare klootzak. Vrij weinig positiefs over te melden.
quote:Het is ook meer op gevoel gebaseerd. Binnenkort ga ik naar een congres waar hij een van de sprekers is dus ik ben benieuwdOp vrijdag 22 oktober 2010 23:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
"Daar ga ik niet over."
"Daar ga ik nu niet op in."
"Dat weet ik niet."
quote:Moet ie wel een hero voor zijn hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 23:54 schreef TUFKAL het volgende:
Alsof Hero (what's in the name) ooit naar Afrika zal gaan
quote:En wat heeft dat met z'n werk voor het Rode Kruis te makenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:53 schreef pberends het volgende:
Ik vind hem gewoon irritant, evenals tattoes.
quote:Ik vind hem teveel in deze uitzending. 5 gasten is sowiesoOp vrijdag 22 oktober 2010 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat heeft dat met z'n werk voor het Rode Kruis te maken
quote:Dat je niet weet wat hij is ligt meer aan jezelf waarsch. Radio DJ namelijk.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Juist. Ik zie 'm altijd kloten, maar wat hij precies is snap ik nog steeds niet. Mislukte BN'er.
quote:Goed beargumenteerd.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:49 schreef Lagrinta het volgende:
quote:Een Henk & Ingrid congres?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:55 schreef Zolcon het volgende:
[..]
[..]
Het is ook meer op gevoel gebaseerd. Binnenkort ga ik naar een congres waar hij een van de sprekers is dus ik ben benieuwd
quote:Staat lachend met een wijntje naar wapens te kijken in AfghanistanOp vrijdag 22 oktober 2010 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet ie wel een hero voor zijn hoor
quote:Congres over politicologie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |