quote:Geen bewijzen gezien. Heb je enige twijfel over haar woorden ?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:12 schreef DrDentz het volgende:
Is het wel bewezen dat iemand met een auto op haar is ingereden en daarna uit z'n raampje schreeuwde: "Wilders heeft gelijk!"? Lijkt me bijna een 'te mooi' dramatisch verhaal om mee aan te geven dat Wilders en zijn aanhangers vandalen zijn, maar de Henk en Ingrids van Nederland zijn tot nu toe niet bezig met aanslagen op moslims.
quote:Ja, maar ook over dat andere verhaal. Een Marokkanen-hater die graag naar Marokko wil en niet door heeft dat ze tegen een Marokkaan aan het praten is. Meisje lijkt me een fantast.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen bewijzen gezien. Heb je enige twijfel over haar woorden ?
quote:MeisjeOp vrijdag 22 oktober 2010 00:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja, maar ook over dat andere verhaal. Een Marokkanen-hater die graag naar Marokko wil en niet door heeft dat ze tegen een Marokkaan aan het praten is. Meisje lijkt me een fantast.
quote:Meer graagOp vrijdag 22 oktober 2010 00:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Zozo Die dame gaat lekker tekeer daar!
quote:Helaas..
quote:Ik kan heel slecht tegen mensen die beginnen te schreeuwen als ze hun punt willen maken.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Zozo Die dame gaat lekker tekeer daar!
quote:Lijkt me zeer stug inderdaad. In ieder geval als die automobilist geen bekende van haar was en zij eruit zag als aan tafel bij P&W. Ze ziet er immers niet uit als een typische moslima. Maar goed, ik heb dat gesprek met haar niet gezien.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen bewijzen gezien. Heb je enige twijfel over haar woorden ?
quote:Ja maar uhmm HALOOHOO?!, Wilders beledigt d'r moeder!Op vrijdag 22 oktober 2010 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan heel slecht tegen mensen die beginnen te schreeuwen als ze hun punt willen maken.
quote:Precies volledig met je eensOp vrijdag 22 oktober 2010 00:09 schreef evert het volgende:
toch even kritische opmerking over deze mevrouw bij PenW. Het feit dat zij op straat beledigd wordt is natuurlijk schandalig. Maar waarom legt zij de schuld bij Wilders neer en klaagt ze hem aan?
Dit beeld wordt in minimaal dezelfde orde van grootte veroorzaakt door haat-imams die bijv. joden en homo's beledigen. Die zorgen voor een beeld waar zij ook last van heeft.
Waarom klaagt ze dit soort haat-imams niet aan?
quote:Is vaker een irritant trekje bij zogenaamd geïntegreerde moslima's. Denk oa aan die vreselijke Elatik (PvdA), die pas (gelukkig) gewipt is in Oost / Watergraafsmeer.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan heel slecht tegen mensen die beginnen te schreeuwen als ze hun punt willen maken.
quote:Ik zou idd 50/50 Televizier en Wilders-proces doen. Maar Pauw & Witteman willen het liever over ONZIN hebbenOp vrijdag 22 oktober 2010 17:07 schreef bierjoost het volgende:
De uitzending zal wel omgegooid worden met het Wilders proces in het achterhoofd
quote:GeenStijl.nl is een paar deuren verder op het internet.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:55 schreef Lkw het volgende:
[..]
Is vaker een irritant trekje bij zogenaamd geïntegreerde moslima's. Denk oa aan die vreselijke Elatik (PvdA), die pas (gelukkig) gewipt is in Oost / Watergraafsmeer.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 17:07 schreef bierjoost het volgende:
De uitzending zal wel omgegooid worden met het Wilders proces in het achterhoofd
quote:Dit is net het punt. Dit is niet waar het om gaat. Het gaat erom dat Wilders volgens deze mevrouw het debat vergiftigd heeft waardoor dergelijk gedrag tegen moslims, en zelfs ook andere allochtonen, veel makkelijker en sneller vertoond wordt. Zoals ik al zei, verwoordde ze het niet goed. Maar aangezien ze het ook had over dat ze van jongs aan af al met discriminatie te maken heeft, geeft dat een verschil aan tussen toen en nu.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tuurlijk is Wilders niet verantwoordelijk voor het anti-moslim sentiment in Nederland. Wilders is niet de kip, maar het ei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |