quote:Vooral dat laatste ja.Op donderdag 21 oktober 2010 23:06 schreef golfer het volgende:
Blijft een belachelijk systeem, die juryrechtspraak in België en daarna niet eens meer hoger beroep mogelijk.
quote:Er is ook nog een Europese hof. Het hoogste rechtelijke orgaan van Europa. Zou je daar niet heen kunnen als belg?Op donderdag 21 oktober 2010 23:06 schreef golfer het volgende:
Blijft een belachelijk systeem, die juryrechtspraak in België en daarna niet eens meer hoger beroep mogelijk.
quote:Hoger beroep is niet mogelijk.Op donderdag 21 oktober 2010 23:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Er is ook nog een Europese hof. Het hoogste rechtelijke orgaan van Europa. Zou je daar niet heen kunnen als belg?
quote:Dat zou kunnen, maar dan nog heb je het europese hof. Daarom vind ik het raar. In Nederland kan je in hoger beroep gaan tot het europese hof.Op donderdag 21 oktober 2010 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoger beroep is niet mogelijk.
quote:Dat hof kijkt alleen maar naar de procedures en evt fouten daarbij niet naar de inhoud van de zaak.Op donderdag 21 oktober 2010 23:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan nog heb je het europese hof. Daarom vind ik het raar. In Nederland kan je in hoger beroep gaan tot het europese hof.
quote:Oh, dat zou kunnen. Zo ver weet ik er nou ook weer niet vanOp donderdag 21 oktober 2010 23:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat hof kijkt alleen maar naar de procedures en evt fouten daarbij niet naar de inhoud van de zaak.
quote:Want?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Klaag die gek dan aan die je aanreed.
quote:Omdat ze zit te zeuren over discriminatie en daar Wilders de schuld van geeft.
quote:Welke feiten?Op donderdag 21 oktober 2010 23:24 schreef Kwaliteit het volgende:
Altijd maar wijzen naar Geert Wilders, terwijl het feiten zijn.
quote:Nee, is dat een vereiste?
quote:Idd, de gemiddelde PVV-stemmer neemt alles wat geert zegt voor zoete koek aan, feiten checken doen ze niet.
quote:Joh negerenOp donderdag 21 oktober 2010 23:27 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Idd, de gemiddelde PVV-stemmer neemt alles wat geert zegt voor zoete koek aan, feiten checken doen ze niet.
quote:Je hoeft geen PVV gestemd te hebben om dit gezeik te vinden.Op donderdag 21 oktober 2010 23:27 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Idd, de gemiddelde PVV-stemmer neemt alles wat geert zegt voor zoete koek aan, feiten checken doen ze niet.
quote:Zeker vanuit haar perspectief.
quote:Als op deze manier je familie wordt beledigd, dan kan ik best voorstellen dat je dan op je pik bent getrapt...
quote:Mijn god wat wil je nu zeggen?Op donderdag 21 oktober 2010 23:28 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je hoeft geen PVV gestemd te hebben om dit gezeik te vinden.
Dikke mensen en lelijke mensen worden ook gediscrimineerd, het leven is nou eenmaal hard, je kunt niet altijd Wilders overal de schuld van geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |