quote:Omdat het nog niet begonnen is. Denk je ooit na voor je post? Ook zo'n overbodige vraag.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom zie ik reclame op 1??
quote:in de tv gids zie ik 23:00 staan, dus daaromOp vrijdag 22 oktober 2010 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat het nog niet begonnen is. Denk je ooit na voor je post? Ook zo'n overbodige vraag.
quote:Harry de Winter: 'Dat boek is in het Hebreeuws dat spreekt u niet..'
quote:Een geile beer die op Eva ligt.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe zou Moszcowitz in zijn vrije tijd zijn?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hans Jansen = super intellectmisschien nog wel intelligenter dan Bram
quote:Minister van vreemdelingszaken in kabinet Geert 1Op vrijdag 22 oktober 2010 23:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hans Jansen = super intellectmisschien nog wel intelligenter dan Bram
quote:Wat een passie voor zijn werkOp vrijdag 22 oktober 2010 23:24 schreef Zolcon het volgende:
Moscowicz is nu gewoon de rechtszaak verder aan het voeren. Hij gaat gewoon buiten het systeem om gebruik maken van juryrechtspraak.
quote:tja zo kun je het ook zien.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat een passie voor zijn werk
quote:Dit.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:26 schreef Zolcon het volgende:
"ik zal u ook vertellen waarom ik dat zeg."
blablabla
ISRAEL. Daar wil ik het niet over hebben.
Maar ik zeg het even
quote:Ach, Bram kon 'm waarschijnlijk als enige, en iig als beste, beantwoorden.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:28 schreef Toad het volgende:
Volgens mij vroeg Eric iets aan Hans, Bram.
quote:Geert is de buikspreekpop van Hans.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:30 schreef TUFKAL het volgende:
Geert belt Hans ongetwijfeld vantevoren voor hij er weer zo'n prachtige oneliner uitpoept.
quote:Kan hij een uurtje alles even uitleggen, doet hij graag.......tenminste als hij dat nog even mag zeggenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:36 schreef henkde_j het volgende:
Ze hadden net zo goed alleen moscovic kunnen uitnodigen
quote:Eva houdt het niet meer.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:36 schreef henkde_j het volgende:
Ze hadden net zo goed alleen moscovic kunnen uitnodigen
quote:Maar hij wil het eigenlijk niet echt zeggen. Maar toch wil hij het graag even aanstippen.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:37 schreef Yankee het volgende:
[..]
Kan hij een uurtje alles even uitleggen, doet hij graag.......tenminste als hij dat nog even mag zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Pfff die Eva. Die heeft me toch een flink monoloog van Bram moeten horen. Ze is gebrainwashed, als ik dat mag zeggen.
quote:Dat is wel vaker zo met gasten. Zijn 7 minuten komen straks.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:38 schreef Lizzzzzzy het volgende:
Goede aflevering inderdaadCorton zit er wel een beetje voor piet snot bij
quote:Smeets moet er nog bij. " mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen"Op vrijdag 22 oktober 2010 23:39 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Pfff die Eva. Die heeft me toch een flink monoloog van Bram moeten horen. Ze is gebrainwashed, als ik dat mag zeggen.
quote:Brammetje is ook jaren jonger dan ik en denkt ook alles te weten.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:37 schreef Zolcon het volgende:
Ben ik de enige die die journalist soms een beetje irritant vindt?
Hij weet ALLES, al denkt hij zelf. Hoe oud is hij, 30? komop zeg
quote:Moscowitcz zit veel teveel in theorie. Hij zou eens gewoon een dagje op straat lopen. Ik zie hem altijd in zijn veel te asociale Aston-Martin.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Brammetje is ook jaren jonger dan ik en denkt ook alles te weten.
quote:Je krijgt wel een stoot op je bek van hem als je niet uitkijkt.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:46 schreef Zolcon het volgende:
Ik vind Hero altijd wel de sympathiekste PVV'er. Hij is iemand waar je nog een serieus debat mee kunt hebben. Hij ontloop ook debatten niet maar doet er gewoon aan mee.
misschien is het omdat hij altijd vrolijk is
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:46 schreef Zolcon het volgende:
Ik vind Hero altijd wel de sympathiekste PVV'er. Hij is iemand waar je nog een serieus debat mee kunt hebben. Hij ontloop ook debatten niet maar doet er gewoon aan mee.
quote:Dat is allemaal uit ijdelheid en hij is voornamelijk een asociale, onbetrouwbare klootzak. Vrij weinig positiefs over te melden.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:46 schreef Zolcon het volgende:
quote:Met hem kan je wel gezellig de kroeg in. De rest niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je krijgt wel een stoot op je bek van hem als je niet uitkijkt.
quote:Hij verpest de interessante uitzending met een depri-item
quote:Serieus debat met BrinkmanOp vrijdag 22 oktober 2010 23:46 schreef Zolcon het volgende:
misschien is het omdat hij altijd vrolijk is
quote:Juist. Ik zie 'm altijd kloten, maar wat hij precies is snap ik nog steeds niet. Mislukte BN'erOp vrijdag 22 oktober 2010 23:49 schreef Lagrinta het volgende:
Corton ongelofelijke loser. Beetje op Pinkflop staan en met 40 jaar nog eens tattoos nemen.
quote:Niet de enige nee, ik ben het met je eens. Zijn uitstraling is die van een enorme arrogante kwast die je het liefst op z'n bek zou willen timmeren. Maar puur inhoudelijk is hij volgens mij wel okee.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:37 schreef Zolcon het volgende:
Ben ik de enige die die journalist soms een beetje irritant vindt?
Hij weet ALLES, al denkt hij zelf. Hoe oud is hij, 30? komop zeg
quote:GustavOp vrijdag 22 oktober 2010 23:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
Niet de enige nee, ik ben het met je eens. Zijn uitstraling is die van een enorme arrogante kwast die je het liefst op z'n bek zou willen timmeren. Maar puur inhoudelijk is hij volgens mij wel okee.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Juist. Ik zie 'm altijd kloten, maar wat hij precies is snap ik nog steeds niet. Mislukte BN'er.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:49 schreef Lagrinta het volgende:
Corton ongelofelijke loser. Beetje op Pinkflop staan en met 40 jaar nog eens tattoos nemen.
quote:Ik vind hem gewoon irritant, evenals tattoes.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:52 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hij kiest toch niet voor het BN-er zijn? Omdat jij niet weet wat hij doet is hij mislukt natuurlijk.
quote:Dat is duidelijker en eens over tattoes.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon irritant, evenals tattoes.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:54 schreef pberends het volgende:
"Laten we ervan uitgaan dat iedereen kan lezen"
Nou, toch nog een leuke grap van Corton.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:48 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat is allemaal uit ijdelheid en hij is voornamelijk een asociale, onbetrouwbare klootzak. Vrij weinig positiefs over te melden.
quote:Het is ook meer op gevoel gebaseerd. Binnenkort ga ik naar een congres waar hij een van de sprekers is dus ik ben benieuwdOp vrijdag 22 oktober 2010 23:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
"Daar ga ik niet over."
"Daar ga ik nu niet op in."
"Dat weet ik niet."
quote:Moet ie wel een hero voor zijn hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 23:54 schreef TUFKAL het volgende:
Alsof Hero (what's in the name) ooit naar Afrika zal gaan
quote:En wat heeft dat met z'n werk voor het Rode Kruis te makenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:53 schreef pberends het volgende:
Ik vind hem gewoon irritant, evenals tattoes.
quote:Ik vind hem teveel in deze uitzending. 5 gasten is sowiesoOp vrijdag 22 oktober 2010 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat heeft dat met z'n werk voor het Rode Kruis te maken
quote:Dat je niet weet wat hij is ligt meer aan jezelf waarsch. Radio DJ namelijk.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Juist. Ik zie 'm altijd kloten, maar wat hij precies is snap ik nog steeds niet. Mislukte BN'er.
quote:Goed beargumenteerd.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:49 schreef Lagrinta het volgende:
quote:Een Henk & Ingrid congres?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:55 schreef Zolcon het volgende:
[..]
[..]
Het is ook meer op gevoel gebaseerd. Binnenkort ga ik naar een congres waar hij een van de sprekers is dus ik ben benieuwd
quote:Staat lachend met een wijntje naar wapens te kijken in AfghanistanOp vrijdag 22 oktober 2010 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet ie wel een hero voor zijn hoor
quote:Congres over politicologie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |