quote:Ja maar een zaak maken?Op donderdag 21 oktober 2010 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als op deze manier je familie wordt beledigd, dan kan ik best voorstellen dat je dan op je pik bent getrapt...
quote:Ehm leuk is het niet maar beledigen is niet nieuw. En klaag dan die man aan.Op donderdag 21 oktober 2010 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ja als mensen je zo bejegenen, dat moet allemaal maar gewoon kunnen he, gezellige boel wordt het dan.
quote:ikweethetooknietOp donderdag 21 oktober 2010 23:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wanneer komt de zapp service
Dit geouwehoeren die Belg is zo fout als de hel
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat overal Wilders altijd bij gehaald wordt
quote:Ik heb ook een beetje een probleem met de reacties in dit topic. Prima dat je het niet eens bent met deze vrouw en de rechtszaak die tegen Geert Wilders wordt gevoerd (ik heb er ook mijn vraagtekens bij). Maar dat betekent nog niet dat je deze vrouw voor jankwijf e.d. moet uitmaken. Het is iemand die geconfronteerd wordt met een bepaalde stemming in dit land. Dat is ook probleem dat je - naar mijn mening - serieus moet nemen.Op donderdag 21 oktober 2010 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker vanuit haar perspectief.
Maar als ook hier al meteen als ze in beeld komt en voordat er geluisterd naar haar is wordt geroepen dat het weer zo'n vervelende allochtoon is (nog verkeerd geschreven ook) weet je meteen ook weer waarom die PVV zo groot is geworden.
quote:Dan klaag je man aan.Op donderdag 21 oktober 2010 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom niet? Als een Imam roept dat homo's dood moeten, dan wordt die ook aangeklaagd.
quote:tja loze woorden ook, er omheen draaien, maar je ondertussen sympatiseren met een op z'n minst opmerkelijke club.Op donderdag 21 oktober 2010 23:33 schreef alors het volgende:
Wat een rare kop heeft die kerel, zo... Tell Sell Amerikaans, te bruin....
quote:Nee hoor ... niet echt.Op donderdag 21 oktober 2010 23:37 schreef golfer het volgende:
De afgang van die man is wel compleet nu.![]()
Ik neem aan dat kwaliteitsusers zoals Kwaliteit het wel volledig met hem eens zullen zijn.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:37 schreef golfer het volgende:
De afgang van die man is wel compleet nu.![]()
Ik neem aan dat kwaliteitsusers zoals Kwaliteit het wel volledig met hem eens zullen zijn.
quote:Henk en Ingrid snappen deze taalOp donderdag 21 oktober 2010 23:38 schreef alors het volgende:
Hahaah wat een dom figuur, jahoor, alsof mensen zo pratenin die klasse misschien wel ja
laten we dat maar niet als de norm verheffen.
quote:Maar o wee als een Marokkaan zich zo gedraagtOp donderdag 21 oktober 2010 23:37 schreef venomsnake het volgende:
Haha, "het is gewoon een manier van emoties uiten van de engelsen"
Niets aan het handje.
quote:Maar dan mag je er niks van zeggen want dan ben je een domme PVV-er.Op donderdag 21 oktober 2010 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maar o wee als een Marokkaan zich zo gedraagt
quote:Die horen hier dan ook niet thuisOp donderdag 21 oktober 2010 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maar o wee als een Marokkaan zich zo gedraagt
quote:GroenLinks keurt het ook af als Marokkanen geweld gebruiken hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 23:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan mag je er niks van zeggen want dan ben je een domme PVV-er.
quote:Ik ben zo liefOp donderdag 21 oktober 2010 23:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die horen hier dan ook niet thuis![]()
Wel lief blijven he
quote:zuchtOp donderdag 21 oktober 2010 23:43 schreef MilaNL het volgende:
[..]
GroenLinks keurt het ook af als Marokkanen geweld gebruiken hoor.
quote:Er is een gigantisch verschil tussen je beklag doen over een incident, en een hele bevolkingsgroep associėren met bepaalde incidenten.Op donderdag 21 oktober 2010 23:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan mag je er niks van zeggen want dan ben je een domme PVV-er.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Respect dat hij het zo goed en rustig onder woorden kan brengen.
quote:Wat is zijn moerstaal?Op donderdag 21 oktober 2010 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt wel de vader van Michael Jackson die zijn eigen platenlabel plugt na de dood van z'n zoon.
quote:Dat is wel heel cynisch...je zou haast denken dat je fan van Johan Derksen bent.Op donderdag 21 oktober 2010 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt wel de vader van Michael Jackson die zijn eigen platenlabel plugt na de dood van z'n zoon.
quote:Netjes inderdaad en hij vond ook nog tijd om reclame te maken voor z'n opera.Op donderdag 21 oktober 2010 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Respect dat hij het zo goed en rustig onder woorden kan brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |