Echt schattige beestjesquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
1 persoons Zuurkool? Zeker met ranzig stukje vlees dat er eigenlijk niet bij hoort?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Het viel mee! Tactiek he. Single. Eenpersoonsmaaltijden. Dit tijdstip.
Ik ken dat.... wel irritant dat het altijd maar eenspersoonsmaaltijden zijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik ben vegetarisch. Dus het is een maaltijd zonder ranzig stukje vlees geworden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1 persoons Zuurkool? Zeker met ranzig stukje vlees dat er eigenlijk niet bij hoort?
En waarom nou niet 2?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]InkopperrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat express meervoud zodat men juist niet dáár aan denkt.. En wat doen ze..quote:
Jij noemt drinken geen goede tipquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, jij geeft gewoon slechte tips.
Vegetarisch.. Goed dat je dat even zegtquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:39 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik ben vegetarisch. Dus het is een maaltijd zonder ranzig stukje vlees geworden.Met ranzige vegetarische rookworst.
Tja, wat wil je he.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er staat express meervoud zodat men juist niet dáár aan denkt.. En wat doen ze..
nu nog die prins vinden die jou red van de smaakversterkers en conserveringsmiddelenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Alsof je dat niet had verwachtquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er staat express meervoud zodat men juist niet dáár aan denkt.. En wat doen ze..
Koffie date van de baan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vegetarisch.. Goed dat je dat even zegt
Tjah.. Singles hequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof je dat niet had verwacht
Hey, ik hang er rond. Ik zeg niet dat ik het altijd koop.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nu nog die prins vinden die jou red van de smaakversterkers en conserveringsmiddelen
Idem.quote:
Oh nee hoor, maar dan hou ik er rekening mee! (Vandaar dus die kaastosti van vanmiddag, ipv ham en kaas!)quote:
Puzzelstukjes vallen zo dan in ene op de plek he!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar dan hou ik er rekening mee! (Vandaar dus die kaastosti van vanmiddag, ipv ham en kaas!)
ben je al lang vega?quote:
Allemaal mensen met een one track mindquote:
en ik noemde het als tip voor de heren hierquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:41 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hey, ik hang er rond. Ik zeg niet dat ik het altijd koop.
Zwart is goed! Zelfde hierquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:42 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Puzzelstukjes vallen zo dan in ene op de plek he!
Ik drink overigens koffie zwart. Vegetarisch. Geen vlees.
Tsja de meeste van ons hier komen wat te kortquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Allemaal mensen met een one track mind
Je hebt toch supermarkten met een bepaalde kleur mandje waaraan singles te herkennen zijn?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en ik noemde het als tip voor de heren hierje kan er best leuke dames opduikelen!
en je ziet gelijk of ze vrij zijn of niet
Ik durf te wedden dat hier singles zitten die meer seks hebben gehad de afgelopen tijd dan ik als niet single heb gehadquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja de meeste van ons hier komen wat te kort
Mijn zusje heeft het nu net 4 jaar volgehouden. Sinds 2 maanden en 5 dagen eet ze heeeeeel soms vlees.quote:
Waarom? Omdat je vlees vies vindt? Of omdat je tegen dierenleed bent?quote:
yup, maar dan is de uitdaging wel een beetje weg hoor. Dat voorzichtig op de mandjes afschuivelen om te kijken wat erin zit..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:43 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Je hebt toch supermarkten met een bepaalde kleur mandje waaraan singles te herkennen zijn?
XTC-katquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:43 schreef Spezza19 het volgende:
Mijn poes is cool... die kop van haar... ik moet er altijd zo om lachen....![]()
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met RealZeus eigenlijk, niet dat ik wil roddelen, maar heb hem al even niet gespot.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja de meeste van ons hier komen wat te kort
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hier singles zitten die meer seks hebben gehad de afgelopen tijd dan ik als niet single heb gehad
Nee hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar stond daarnet een andere smiley.
ga dan etenquote:
Als solo seks telt welquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hier singles zitten die meer seks hebben gehad de afgelopen tijd dan ik als niet single heb gehad
Wij hebben 3 katten, dus dat is het punt niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Idem.
Ik wil geen huisdieren. Ik mag ze niet eens hebben hier.
Nice!quote:
Sorry..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Die discussie voer ik niet met iemand die hem met zo'n smiley opent.
Zuipen volgensmijquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe gaat het met RealZeus eigenlijk, niet dat ik wil roddelen, maar heb hem al even niet gespot.
ezelsbruggetjesnaamkatquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:43 schreef Spezza19 het volgende:
Mijn poes is cool... die kop van haar... ik moet er altijd zo om lachen....![]()
[ afbeelding ]
respectquote:
Kortgezegd, dierenleed, bio industrie, legbatterijen etc. Ik ben overigens niet iemand die anderen wil bekeren, vind het prima als anderen het wel eten! Alleen ik kies ervoor om het niet te doen. Amen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je vlees vies vindt? Of omdat je tegen dierenleed bent?
Die leeft nogquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe gaat het met RealZeus eigenlijk, niet dat ik wil roddelen, maar heb hem al even niet gespot.
Huppel met je muts maar hierheen hoor..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eet je wel ei, of ei producten? Kaas en zuivel?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Die discussie voer ik niet met iemand die hem met zo'n smiley opent.
ik vind dat echt goed van je ik hou teveel van vlees om dat te laten staanquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Kortgezegd, dierenleed, bio industrie, legbatterijen etc. Ik ben overigens niet iemand die anderen wil bekeren, vind het prima als anderen het wel eten! Alleen ik kies ervoor om het niet te doen. Amen.![]()
Geen idee, date moest nog komen dacht ik? Tis nu feest in z'n dorp en zulksquote:
Dat is mogelijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hmmm....dat schudde ik misschien met mijn hoofd waardoor de smiley er zo uit ging zien:
Ik vind het al goed (al hoor je mij dit normaal niet zeggen uit mezelf) als mensen minderen!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft het nu net 4 jaar volgehouden. Sinds 2 maanden en 5 dagen eet ze heeeeeel soms vlees.
Sammzz is volgens mij ook vegetarisch.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Kortgezegd, dierenleed, bio industrie, legbatterijen etc. Ik ben overigens niet iemand die anderen wil bekeren, vind het prima als anderen het wel eten! Alleen ik kies ervoor om het niet te doen. Amen.![]()
Ik ben het grotendeels met je eens vandaar dat ik ook zo min mogelijk vlees eet. Tevens is vlees eten een belasting van het milieu.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh zo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, date moest nog komen dacht ik? Tis nu feest in z'n dorp en zulks
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben het grotendeels met je eens vandaar dat ik ook zo min mogelijk vlees eet. Tevens is vlees eten een belasting van het milieu.
Ken je die stationsposters van het moment? Met striptekenaars die over kiloknallers hebben getekend.quote:
Oh echt? Daar heb ik nog nooit van gehoord, bizar!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef vencodark het volgende:
Vriend is vegetarisch maar die moet wel. Zijn lijf kan sinds een ongeluk geen vis, vlees en kip etc. verdragen. Niet eens ei.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik vind het al goed (al hoor je mij dit normaal niet zeggen uit mezelf) als mensen minderen!En bewuster vlees eten. Niet van de kiloknaller.
Marianne Thieme kom er maar in.
zo jong en dan al zo bewust ervanquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dank je! Ik ben nu 32, dus ik was 10.![]()
Nee, nog niet gezien. Klinkt goed, breng het maar onder de aandacht. Het is echt gruwelijk wat er allemaal...*stop*quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ken je die stationsposters van het moment? Met striptekenaars die over kiloknallers hebben getekend.
Aangezien jij en Nat zo aardig zijn, werk ik wel jullie deel van het geheel naar binnen, met liefde.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben het grotendeels met je eens vandaar dat ik ook zo min mogelijk vlees eet. Tevens is vlees eten een belasting van het milieu.
Vorige week zusje+vriend kwamen eten bij mij. Vriendje vond het niet leuk dat ik geen vlees had klaargemaaktquote:
Ach, we weten allemaal wat er gebeurt denk ik hoor..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:50 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee, nog niet gezien. Klinkt goed, breng het maar onder de aandacht. Het is echt gruwelijk wat er allemaal...*stop*Sorry.
Nog wel. Ik ben geen veganist. Ooit wil ik misschien de stap maken. Thuis zou het kunnen. Maar buitenshuis. Het is nu soms al zo lastig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eet je wel ei, of ei producten? Kaas en zuivel?
Ja, is ook maf. Zijn doctoren destijds konden het ook niet verklaren zeg maar. Maar hij wordt er altijd ziek van.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh echt? Daar heb ik nog nooit van gehoord, bizar!
Die zwarte (met de Z van zwart) heet Iggy en de rode, zonder Z dus, heet Ziggyquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ezelsbruggetjesnaamkatwat was het ook alweer? De wel zwarte had n naam zonder z ofzo
Ja. Dat is echt een hele grote stap. In ieder geval zo veel mogelijk biologisch!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook geen ei en zuivel voor jou dus?
Klopt, je moet echt heel goed kijken bij veel producten.. Je zuurkool bijv.. Moet zonder spek zijn.. etc..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:51 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nog wel. Ik ben geen veganist. Ooit wil ik misschien de stap maken. Thuis zou het kunnen. Maar buitenshuis. Het is nu soms al zo lastig.
Deze rode is echt kewlquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die zwarte (met de Z van zwart) heet Iggy en de rode, zonder Z dus, heet Ziggy
[ afbeelding ]
Mijn worst mag je hebben hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aangezien jij en Nat zo aardig zijn, werk ik wel jullie deel van het geheel naar binnen, met liefde.
En is dat lekker, met mieren neuken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:51 schreef stbabylon het volgende:
Wow, boel mensen van planten gemaakt hier... of zal er vegetarier bedoeld worden...
#kleindochbelangrijkverschil
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die zwarte (met de Z van zwart) heet Iggy en de rode, zonder Z dus, heet Ziggy
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
En is dat lekker, met mieren neuken?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:52 schreef Natalie78 het volgende:
Kijk nou al die lieve poezen trouwens! Ik smelt.
Dat mag niet meer. Dat is verbodenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
En is dat lekker, met mieren neuken?
Ik heb nog niets gegeten.. Zelfde dilemma weer als gisteren en andere [Singles]quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:altijd leuk.. Heb zojuist alleen kipfilet ( wel 3
) als avondeten gegeten
Mooie beesten, ouwequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In de sneeuwwat een tijger....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Serveer je worstje maar aan een andere klant
Kop dichtquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ze luisteren ook prima naar 'stinkpoes'
Smelly cat, smelly cat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ze luisteren ook prima naar 'stinkpoes'
Je wilt niet alleen eten?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gegeten.. Zelfde dilemma weer als gisteren en andere [Singles]
its not your fauuuuuuullltttt!!quote:
net een heerlijke kipschotel verorberd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik moest wat eten voor de kou. En ik had nog helemaal niks op vandaag. Dus technisch gezien was het mijn ontbijtquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vegatarisch maaltijdsalade natuurlijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En heb geen idee WAT te gaan eten
Wow! 5 stuks!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:56 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik heb er zelf vijf.![]()
![]()
![]()
![]()
Pussies rule.
Volgens mij klinkt in dit topic alles fout.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wow! 5 stuks!Dat zijn er wel veel....maar wel cool
![]()
En ja, die zin van jou klinkt zooooo fout
Oh, nu wil ik echt een keer bij je langsquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:56 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Pussies rule.
QFT!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Meest irritante personage uit Friends
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Meest irritante personage uit Friends
Want?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:57 schreef stbabylon het volgende:
Nog maar 1 poes bij mij. En die gaat zaterdag weg.
en ik begon je net een te gek wief te vindenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:56 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Pussies rule.
Och. Zullen ze leuk vinden. Ze worden graag ge-aaid.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, nu wil ik echt een keer bij je langs
Economische crisis he...vlees te duur,,dan maar je kat, denk je danquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:57 schreef stbabylon het volgende:
Tijd weer voor een bezoekje aan de Kamasutrabeurs dus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:57 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en ik begon je net een te gek wief te vinden
ik heb nog surinaamse nasi staan en andijvie met gehaktballen die denk ik weg magquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En heb geen idee WAT te gaan eten
I come with the pussies! Take it or leave it!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en ik begon je net een te gek wief te vinden
Maar 5 poesjesquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:57 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Volgens mij klinkt in dit topic alles fout.
Stiekem vond ik hem wel grappig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Economische crisis he...vlees te duur,,dan maar je kat, denk je dan
Hij brengt hem daarom ook naar de Chinees... levert ie tenminste nog wat opquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Economische crisis he...vlees te duur,,dan maar je kat, denk je dan
Ik heb ermee leren leven.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar 5 poesjesis dat niet lastig?
ik zou dat echt niet kunnenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:59 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik heb ermee leren leven.![]()
Nu andere mensen nog. Het is ZO GEZELLIG!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Mooi, soms denk ik dat ik de enige ben, aangezien er ook genoeg zijn die haar juist grappig vindenquote:
Tot het eind van het jaar ben ik 4 dagen in de week in Engeland. Nogal oneerlijk tegenover haar. Dus die gaat voor die tijd bij mijn ex wonen.quote:
Damn, if you would come here, we would have 8 pussiesquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:59 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
I come with the pussies! Take it or leave it!
Eh nee, ik wil best gaan, maar vegetariër worden is denk ik teveel van het goede.. Zou wel eventueel zo nu en dan vlees willen laten staan..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vegatarisch maaltijdsalade natuurlijk
Where my pussies at?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Damn, if you would come here, we would have 8 pussies
Vlees. We komen er samen wel uit.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eh nee, ik wil best gaan, maar vegetariër worden is denk ik teveel van het goede.. Zou wel eventueel zo nu en dan vlees willen laten staan..
Ik vind poesjes wel leuk maar ik zal er niet nooit eentje nemen ivm allergiequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:59 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik heb ermee leren leven.![]()
Nu andere mensen nog. Het is ZO GEZELLIG!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij brengt hem daarom ook naar de Chinees... levert ie tenminste nog wat op
daarvan zijn er nog zat, aan vrouwelijke seksuele aandacht geen gebrek.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tijd weer voor een bezoekje aan de Kamasutrabeurs dus.
Och, ze heeft haar momenten. Maar vind Chandler, Ross en Monica leuker.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Mooi, soms denk ik dat ik de enige ben, aangezien er ook genoeg zijn die haar juist grappig vinden
Je hebt echt prachtkatten Spezzaquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:53 schreef Spezza19 het volgende:
In de sneeuwwat een tijger....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk, dat is nog goedkoper ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
daarvan zijn er nog zat, aan vrouwelijke seksuele aandacht geen gebrek.
Chandler!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, ze heeft haar momenten. Maar vind Chandler, Ross en Monica leuker.
nee ik hou het wel bij mijn vissenquote:
Dan moet ;t wel op een dag waarop ik niet na een bezoekje nog moet werken, want anders dan komt dat niet goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:58 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Och. Zullen ze leuk vinden. Ze worden graag ge-aaid.
hij heerstquote:
Dat doe ik ook. Helemaal vega worden zie ik niet gebeurenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eh nee, ik wil best gaan, maar vegetariër worden is denk ik teveel van het goede.. Zou wel eventueel zo nu en dan vlees willen laten staan..
welke pizzaria en wat voor pizza?quote:
De dag dat mijn ex vreemd ging en ik die kerel tegenkwam waarmee ze het gedaan hadquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een man met een mooie poes. Hoe vaak hoor je dat nou!
Phoebe. Ja soms inderdaad, niet altijd. Toch gebruik ik haar quotes regelmatig zoals.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:
welke aflevering is dat ik ken ze nog niet allemaalquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een man met een mooie poes. Hoe vaak hoor je dat nou!
eh nee, dat is gewoon iets wat iedereen zelf moet (w)eten. Leuk dat je vegatarier bent, maar als iemand anders 3x per dag vlees eet, is dat aan hem. Geen overleg nodig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:01 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Vlees. We komen er samen wel uit.
Vind vooral de gasten mooi.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
De plaatselijke Italiaan en een pizza met olijven, mozzarella, gorgonzola etc.quote:
Klinkt goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:01 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Het zal mij ook echt ((#*#(#_ of iemand vlees eet of niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
eh nee, dat is gewoon iets wat iedereen zelf moet (w)eten. Leuk dat je vegatarier bent, maar als iemand anders 3x per dag vlees eet, is dat aan hem. Geen overleg nodig.
aah okee ik bestel altijd bij new york pizza bbq bacon beefquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De plaatselijke Italiaan en een pizza met olijven, mozzarella, gorgonzola etc.
Vrouwelijk vleesquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:01 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De dag dat mijn ex vreemd ging en ik die kerel tegenkwam waarmee ze het gedaan had
Geen idee. Ben ook geen kenner ofzo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
welke aflevering is dat ik ken ze nog niet allemaal
Ja, je vond hm leuk? Ik dacht: dit is het zoveelste poesjes-grapje. Maar ben blij dat iemand hm waardeert.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
hoeist met venco, geniet je nog met volle teugen meis?
Daar ben ik anders in, eigenlijk.. Ik zal me niet laten dwingen om het te laten staan.. Maar ik zou best een enkele keer mee eten met een vegetarisch gerecht..quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
eh nee, dat is gewoon iets wat iedereen zelf moet (w)eten. Leuk dat je vegatarier bent, maar als iemand anders 3x per dag vlees eet, is dat aan hem. Geen overleg nodig.
Heel goed. Ik zei ook niet welk vlees. Vruchtvlees. Tandvlees.quote:
Ja de mannen zijn samen leuker dan de vrouwen. Het is gewoon waar: mannen hebben meer humor. Zelfs als acteur.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vind vooral de gasten mooi.
Vind een van de mooiste momenten dan ook het stukje met Bamboozled
Je zal wel moetenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar ben ik anders in, eigenlijk.. Ik zal me niet laten dwingen om het te laten staan.. Maar ik zou best een enkele keer mee eten met een vegetarisch gerecht..
Voor alle duidelijkheid: ((#*#(#_ staat voor ' aan mijn poes roesten'quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:05 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Het zal mij ook echt ((#*#(#_ of iemand vlees eet of niet.
Als je ondanks al het gedoe rond roken, toch nog rookt, ben je best coolquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:06 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Vroeger. Toen roken nog cool was, was dat zo'n slogan.
Had ik tegen je in moeten gaanquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier weet ik dan weer niets op terug
Ik heb roken nooit cool gevonden.. Heb 't ook nooit gedaanquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:06 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Vroeger. Toen roken nog cool was, was dat zo'n slogan.
Ik weet ook nog wel een vraag. Maar die durf ik niet te stellenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:07 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Heel goed. Ik zei ook niet welk vlees. Vruchtvlees. Tandvlees.
Ow zulke leuke grapjens ook altijd. "Eet je wel vleestomaten?"
Ouch.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De dag dat mijn ex vreemd ging en ik die kerel tegenkwam waarmee ze het gedaan had
Waarom mag je niet meer komen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:08 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Mag eigenlijk niet meer komen, maar spiek af en toe eens.
Tja, er worden je steeds meer dingen ontnomen als roker en iedereen kijkt je aan alsof je een crimineel bent....quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je ondanks al het gedoe rond roken, toch nog rookt, ben je best cool
Dan lijkt het me beter van niet, als je het zelf al geen goed idee vindt niet durft.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel een vraag. Maar die durf ik niet te stellen
Ik ben van mening dat hoe lekker een vegetarisch gerecht ook is, het altijd! nog lekkerder wordt met vlees.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar ben ik anders in, eigenlijk.. Ik zal me niet laten dwingen om het te laten staan.. Maar ik zou best een enkele keer mee eten met een vegetarisch gerecht..
Indeedquote:
Je bedoelt: Wat voor vlees zij in de kuip heeft?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel een vraag. Maar die durf ik niet te stellen
ik zag er de humor wel van inquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, je vond hm leuk? Ik dacht: dit is het zoveelste poesjes-grapje. Maar ben blij dat iemand hm waardeert.![]()
Hier gaat het super. Geniet ontzettend.![]()
En met jou? Al wat beter?
dat spel wat joey moet gaan presenteren. wicked wango-kaarten, crazy monkey, humping bonus, etc.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja de mannen zijn samen leuker dan de vrouwen. Het is gewoon waar: mannen hebben meer humor. Zelfs als acteur.
Euh bamboozled...help me out here..?
Er is een versoepeld rookverbod. Dat is ook wat waard.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, er worden je steeds meer dingen ontnomen als roker en iedereen kijkt je aan alsof je een crimineel bent....
Roken, we komen er samen wel uit.... uhm nee, de overheid en niet-rokers beperken gewoon de rokers steeds meer.....
Buiten in de kou. Ja, respect.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je ondanks al het gedoe rond roken, toch nog rookt, ben je best cool
Wel als zij kooktquote:
Dan doe ik het nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dan lijkt het me beter van niet, als je het zelf al geen goed idee vindt niet durft.
Klopt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja de mannen zijn samen leuker dan de vrouwen. Het is gewoon waar: mannen hebben meer humor. Zelfs als acteur.
Euh bamboozled...help me out here..?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zag er de humor wel van in
superrrrrrrrrr zo hoort dat
Ja hoor met mij gaat t ook weer top tnx
Oh maar vlees is fucking lekker. Het water loopt me in de mond hoor soms.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat hoe lekker een vegetarisch gerecht ook is, het altijd! nog lekkerder wordt met vlees.
En het is ook nog eens ontzettend hypocriet, roken levert de maatschappij meer op dan dat het kost. Ze willen het helemaal niet kwijt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, er worden je steeds meer dingen ontnomen als roker en iedereen kijkt je aan alsof je een crimineel bent....
Roken, we komen er samen wel uit.... uhm nee, de overheid en niet-rokers beperken gewoon de rokers steeds meer.....
Nee iets met het wel of niet doen van een bepaalde handelingquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bedoelt: Wat voor vlees zij in de kuip heeft?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zou ik ook slecht gereageerd hebben
Dus ik houd het maar bij dankje
Jaaaa dr komt vaag iets boven.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:10 schreef dawg het volgende:
[..]
dat spel wat joey moet gaan presenteren. wicked wango-kaarten, crazy monkey, humping bonus, etc.
Dat dus....quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En het is ook nog eens ontzettend hypocriet, roken levert de maatschappij meer op dan dat het kost. Ze willen het helemaal niet kwijt.
Single af, je weet wel. Sinds nieuwjaar druk gehad en veel weggeweest en maar weinig gefokt. Nu een beetje tijd aan het verdrijven.quote:
Hoezo? Ze eet het niet, dan kan ze het vast nog wel klaarmaken..quote:
Aah zo. Maar je mag hier altijd komen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:12 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Single af, je weet wel. Sinds nieuwjaar druk gehad en veel weggeweest en maar weinig gefokt. Nu een beetje tijd aan het verdrijven.
en dan toch de discipline hebben om het niet te etenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:11 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh maar vlees is fucking lekker. Het water loopt me in de mond hoor soms.Biefstukkie. Big Mac. Damn. Dus. Ik ben het met je eens!
En toch kun je de verleiding weerstaan? Knapquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:11 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh maar vlees is fucking lekker. Het water loopt me in de mond hoor soms.Biefstukkie. Big Mac. Damn. Dus. Ik ben het met je eens!
Sommige misschien wel. Maar andere niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo? Ze eet het niet, dan kan ze het vast nog wel klaarmaken..
Ze is gewoon hier hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo? Ze eet het niet, dan kan ze het vast nog wel klaarmaken..
Die is ook wel mooi ja.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaaa dr komt vaag iets boven.
Ik vond die ene wel leuk dat Phoebe hem Frans probeert te leren.
Dank je!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En toch kun je de verleiding weerstaan? Knap
Klopt.. Ex schoonzusje wilde het nieteens meer aanraken, en in extreme gevallen nieteens zien.. Maar die sloeg wel enorm door daarin..quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige misschien wel. Maar andere niet.
whehe ja. 'il est un peu retardé'quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaaa dr komt vaag iets boven.
Ik vond die ene wel leuk dat Phoebe hem Frans probeert te leren.
Oh ben jij de zequote:
Dank je! Gekke is...ik weet nog precies hoe het smaakt. Vreemd he? Zou je misschien niet denken na zoveel jaar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
en dan toch de discipline hebben om het niet te eten
ik vind het respect
Jaaa indd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Die is ook wel mooi ja.
Of als Ross Vikram speelt
Handig, zo'n wekkerquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:14 schreef PeuRac het volgende:
ben weer eens gewekt door de bezorger van mn eten
die aflevering weet ik dan nog wel met die leren broekquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:14 schreef dawg het volgende:
[..]
whehe ja. 'il est un peu retardé'
ik de leren broek van ross, in die badkamer als ie op date is.
zelfs duimpjes zijn soms sip hahahaquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]Hoort zeker zo.
Aah gelukkig. Ben ik blij om. Sip duimpje zijn we niet gewend.
Lach eens naar het duimpje. Oke ik pak het zout wel weer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zelfs duimpjes zijn soms sip hahaha
maar niet te lang
Jaa mag natuurlijk ook wel. Maar zo kennen we je meestal niet geloof ik. Maar nu al weer wat beter dus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar niet te lang
Haha..quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaa indd.
Sowieso is Ross wel onwijs grappig. Die kop af en toe.En dat eeuwige scheiden en trouwen.
"We were on a break!!"![]()
Meestal zal het wel meevallen inderdaadquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt.. Ex schoonzusje wilde het nieteens meer aanraken, en in extreme gevallen nieteens zien.. Maar die sloeg wel enorm door daarin..
Nu eet ze overigens weer gewoon vlees..![]()
nou ja had ik met blowen ben 3 jaar gestopt toenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:15 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dank je! Gekke is...ik weet nog precies hoe het smaakt. Vreemd he? Zou je misschien niet denken na zoveel jaar.
Ja nu weer wel, afleiding helpt zoals in Singles posten. Gewoon praten/lezen over simpele dingen zoals vegetarisch en poezen is best fijnquote:
had liever doorgeslapenquote:
En hoe heet je ze?quote:
zeker niet na vannacht, hm?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar niet te lang
niet weer wat beterquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa mag natuurlijk ook wel. Maar zo kennen we je meestal niet geloof ik. Maar nu al weer wat beter dus.
Denk dat dat voor alle smaken wel geldt. Soms eet je weer iets uit je jeugd ofzo. Ik kan me nog wel inbeelden hoe Tjolk smaakte. Een beetje. Tjolk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja had ik met blowen ben 3 jaar gestopt toen
en ik kon me de smaak nog zo voor de geest halen
maar goed dat is niks vergeleken met jou vega zijn
quote:
Klopt. Eerste jaren wel, rond mijn 15e ook mee gestopt, ik kon het gewoon niet meer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:17 schreef vencodark het volgende:
Maar Nathalie, jij eet dus ook geen vis?
ik lus eigenlijk ook geen vis, toch t hele weekend niks anders gehadquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:17 schreef vencodark het volgende:
Maar Nathalie, jij eet dus ook geen vis?
Tjolk!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:18 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Denk dat dat voor alle smaken wel geldt. Soms eet je weer iets uit je jeugd ofzo. Ik kan me nog wel inbeelden hoe Tjolk smaakte. Een beetje. Tjolk.
Koetjes en kalfjes.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nu weer wel, afleiding helpt zoals in Singles posten. Gewoon praten/lezen over simpele dingen zoals vegetarisch en poezen is best fijn
Wat een heerlijk ranzige chemische troep was dat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:18 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Denk dat dat voor alle smaken wel geldt. Soms eet je weer iets uit je jeugd ofzo. Ik kan me nog wel inbeelden hoe Tjolk smaakte. Een beetje. Tjolk.
Aaah. Maar mis je vlees of vis meer? En ei?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:19 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Klopt. Eerste jaren wel, rond mijn 15e ook mee gestopt, ik kon het gewoon niet meer.
Yazoooo!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjolk!
OMG!
Is dat nu niet dat Yazoo spul?
Het gaat over 20+ jaar geleden en Q. weet het allemaalquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een heerlijk ranzige chemische troep was dat.!
Moet ik je weer aan elkaar komen lijmen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga lekker op de bank liggen en Grey's kijken en daarna slapen.
Ben letterlijk gebroken
Veel plezier, schijnt goede aflevering te zijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga lekker op de bank liggen en Grey's kijken en daarna slapen.
Ben letterlijk gebroken
Jaquote:
Surequote:
Ei heb ik steeds meer moeite mee. Soms drijven er van die vieze dingetjes in. Stolseltjes. Dan hoef ik al niet meer. Ik mis vlees het meest. Biefstuk. Damn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aaah. Maar mis je vlees of vis meer? En ei?
Ik ben vast de enige die dit snaptquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik lus eigenlijk ook geen vis, toch t hele weekend niks anders gehad
Banaan was een aap, chocolade was een beer en aardbei was een?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aaah. Maar mis je vlees of vis meer? En ei?
Leg dan uitquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben vast de enige die dit snapt
biefstuk met champignonsausquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:22 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ei heb ik steeds meer moeite mee. Soms drijven er van die vieze dingetjes in. Stolseltjes. Dan hoef ik al niet meer. Ik mis vlees het meest. Biefstuk. Damn.
Aah zo. Maar dat is nog net niet weg dus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:22 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ei heb ik steeds meer moeite mee. Soms drijven er van die vieze dingetjes in. Stolseltjes. Dan hoef ik al niet meer. Ik mis vlees het meest. Biefstuk. Damn.
WTFquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:22 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Banaan was een aap, chocolade was een beer en aardbei was een?
Nee, dat ga ik niet doen, heb ik zo m'n redenen voorquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leg dan uitOf dat ken zeker weer niet
Konijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:22 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
[Joey tegen Phoebe modus aan:]quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:22 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik heb dan wel weer geen idee wat er heden ten dage gebeurt. Is Den Uyl nog premier?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het gaat over 20+ jaar geleden en Q. weet het allemaal
Hier is het kwartje ook gevallenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das een goeie.. Iets rozigs.. Geen flamingo?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:22 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
insiders jokequote:Op maandag 18 oktober 2010 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
joey doesnt share foodquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[Joey tegen Phoebe modus aan:]
Als wij nou een keer gaan uiteten, neem jij de biefstuk, neem ik wat anders
[/joey tegen phoebe modus uit]
och nee, we hebben een dictatuur met een wilderbeest aan de macht. In onze keldertjes is het fijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb dan wel weer geen idee wat er heden ten dage gebeurt. Is Den Uyl nog premier?
Ik eet sowieso geen vis.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:19 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Klopt. Eerste jaren wel, rond mijn 15e ook mee gestopt, ik kon het gewoon niet meer.
why?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:57 schreef stbabylon het volgende:
Zo plakkerig dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet ik je weer aan elkaar komen lijmen?
Op die manier kan het ook ja..quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier is het kwartje ook gevallen
Goeie deal ik de biefstuk. Jij de champignonsausquote:
Varken maar dat was het niet toch? Damn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das een goeie.. Iets rozigs.. Geen flamingo?
Konijn!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das een goeie.. Iets rozigs.. Geen flamingo?
Je schudt ze wel uit je mouw he, jij?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goeie deal ik de biefstuk. Jij de champignonsaus
Konijn!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:25 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Varken maar dat was het niet toch? Damn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |